Bestuur Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Bestuur Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bericht Bestuur Eendracht Aalst
Wij discussieren op het forum hoofdzakelijk over het sportieve aspect van Eendracht Aalst.

Toch is de motor van de ploeg die ons zo nauw aan het hart ligt : het Eendracht-bestuur, de beheersorganen, het financieel beleid, ...
Deze informatie is vaak waterdicht afgesloten en dus verboden informatie voor de supporters.

Hoeveel bedraagt het budget per seizoen? welke transferbedragen worden neergeteld voor de spelers ? wat verdienen de spelers bij winst, gelijkspel, verlies, promotie ? Wat moet de club betalen aan KBVB? heeft de club schulden? Hoeveel en aan wie ?

Gezien hierover weinig informatie doorsijpelt, worden supporters uitgenodigd om de informatie uit de wandelgangen van het Pierre Cornelisstadion te delen met de andere supporters...

Een veel gehoord gerucht is bijvoorbeeld dat het huidige Eendracht-bestuur momenteel met veel schuldenlast geplaagd zit, en daardoor niet deftig kan kopen op de transfermarkt, om door te beuken naar tweede en eerste.
Wie is op de hoogte hoe de financiele vork aan de steel zit ?

30 Mei 2008, 16:08
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: BEHEER-BESTUUR EENDRACHT
Als het bestuur daar ni me naar buite wilt komen isda zo e ken trouwes ni veel derdeklassers da bekendmake hoeveel dazze voor iemand betalen,wa da de winstpremie's zijn en zoverder.
Dat er schulden zijn is logisch denkek alsge ziet vanwaar dat we komen.

30 Mei 2008, 16:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Iendrachter90 schreef:
Als het bestuur daar ni me naar buite wilt komen isda zo e ken trouwes ni veel derdeklassers da bekendmake hoeveel dazze voor iemand betalen,wa da de winstpremie's zijn en zoverder.

Dat al deze informatie afgedekt wordt is vanzelfsprekend. Het bestuur zal hierover geen woord reppen.
Juist daarom nodig ik de sups uit, die hiervan meer weten om dit te delen...
Voor de supporters geeft dat ons een juister beeld over wat er (beleidsmatig) omgaat met onze club....

30 Mei 2008, 16:23
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Bericht Re: Bestuur Eendracht Aalst
Ik vind niet dat dit een discussie is dat door de supporters gevoerd moet worden. Ge gaat nooit alles weten en dus gaat ge een onvolledig beeld hebben en verkeerde conclusies trekken. Laat de mensen van het bestuur rustig hun werk doen en laat zoveel mogelijk geruchten en rodel achterwegen.

30 Mei 2008, 17:24
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Belachelijke topic :whistle:

Pattatboem,
ik stel voor dat jij eens komt uitleggen wat jij verdient en of jij schulden hebt, hoeveel belastingen jij moet betalen en zo verder..... :crazy:

Is voor niks nodig om 'geruchten uit de wandelgangen' te verspreiden :wave:

30 Mei 2008, 17:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Gunther schreef:
Belachelijke topic :whistle:

Pattatboem,
ik stel voor dat jij eens komt uitleggen wat jij verdient en of jij schulden hebt, hoeveel belastingen jij moet betalen en zo verder..... :crazy:

Is voor niks nodig om 'geruchten uit de wandelgangen' te verspreiden :wave:
Dat denk ik er ook van zeg.

Eje dat va ze leven a geweten :lol:.

30 Mei 2008, 18:04
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
pattaboem schreef:
Iendrachter90 schreef:

Dat al deze informatie afgedekt wordt is vanzelfsprekend. Het bestuur zal hierover geen woord reppen.
Voor de supporters geeft dat ons een juister beeld over wat er (beleidsmatig) omgaat met onze club....

Dat zet de poort wagenwijd open voor leugens, roddels, halve waarheden, de tipische cafépraat...
Zaken die niet gecommuniceerd worden daar is een heel goeie reden voor.
Wat supporters moeten weten zal wel op de website komen.
Met alle respect, maar ik vind dit een verschrikkelijk oerdomme topic.

30 Mei 2008, 19:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Ik heb gehoord dat pattaboem nog met poef staat in den Dug Out,wa voor ne zever komde gij hier nu vertellen laat dat eens over aan mensen van het betuur zelf.

30 Mei 2008, 19:38
Vaste Waarde

smijt da spel hier toe

30 Mei 2008, 20:43
Reserve

Wat ge hier allemaal leest, ge koopt 2 spelers die zeker mee zouden kunnen in tweede klasse, Van Mieghem en Franck, ge verlengd het contract van ne speler die ook gemakkelijk mee kan hogerop, Lord, en ge koopt nog een beloftevolle speler als Boussoufa maar we hebben geen geld om spelers te kopen :wadde: .

Dat is dus weer typische cafépraat dat zich verspreid over gans Oilsjt en dan gaat het opeens niet goed met den Eendracht terwijl er evengoe niets aan de hand kan zijn... Mensen die zo'n dingen rondvertellen in café's die brengen schade toe aan de naam 'Eendracht-Aalst' en het is het bestuur zijn grootste recht omdat niet naar buiten te brengen...

31 Mei 2008, 10:09
Vaste Waarde

pattaboem schreef:
Iendrachter90 schreef:

KOMAAN JONG :hmm:

31 Mei 2008, 10:20
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
borre31 schreef:
pattaboem schreef:
Iendrachter90 schreef:

KOMAAN JONG :hmm:

Noem is één club die hun financiën naar buiten brengt ? E.Aalst moet heiliger zijn dan de paus zeker ? We hebben een schitterend bestuur, voor het eerst in meer dan 10 jaar.. Heb eens wat vertrouwen in die mensen, ze verdienen het.

Trouwens het klopt dat er aan Garré moet afbetaald worden, en waarschijnlijk zal er daardoor met nieuwjaar geen extra spits aangetrokken zijn geweest. Dat is toch goed ? Een extra jaar derde klasse zal ons trouwens ook geen kwaad doen, het volk zal wel blijven komen, al is het nu wel van "moetens". Als ze volgend jaar promoveren zitten ze echter nog altijd op schema.

FC Fusieclub had ook eerst halve finale in de eindronde gehaald in hun eerste jaar derde klasse.. De kern behouden en hier en daar wat verandert, en vervolgens speelden ze los kampioen in derde klasse. En derna in tweede klasse ;)

31 Mei 2008, 10:39
Junior

Citeer:
Noem is één club die hun financiën naar buiten brengt ?

Op de site van Sint-Niklaas stond er toch overlaatst een gedetailleerd overzicht met de financiele situatie van een heleboel derdeklassers. Rijke ploegje, Sint-Niklaas :crazy:

Edit: het staat er nog steeds op, gewoon even een kijkje nemen op de site van fcn.

31 Mei 2008, 10:58
Miniem

Ge kunt de licentiebeslissingen raadplegen op de site van den bond. Wij hebben onze licentie (daarvoor moet ge spelers en schuldeisers betaald hebben of sluitende afbetalingsplannen hebben) gehaald (LaLou bijvoorbeeld niet), dus zullen de financiële problemen wel nog meevallen. Ge kunt echter maar toejuichen dat ze hun gezond verstand gebruiken en geen nieuwe schulden willen maken vooraleer de oude zijn afgelost. Mijn persoonlijke mening is liever een gezonde club in derde met sfeer zoals nu dan een "succesclub" in tweede om binnen de twee jaar de boeken te mogen neerleggen. Daarbij zoals hierboven al gezegd Franck en Van Mieghem zijn echt wel goede spelers, dus het is nu niet dat de ambities worden bijgesteld. Als er nog financiële ruimte is, zal het bestuur wel investeren.

31 Mei 2008, 11:18
Miniem

En als ALLE "supporters" eens hun manieren gaan houden in en rond een stadion dan komt er nog meer budget vrij... :cry:

31 Mei 2008, 11:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2