Transfers 2008 - 2009 - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 65
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Ik stel vast dat de ploeg er stond aan het begin van het seizoen én in de eindronde, ook al liep die slecht af... Ik vind dat een verdienste van de trainer, zeker die matchen tegen WS Woluwe na de dramatische derde periode.

Er zijn hier mensen die beweren dat Limpens niet kan motiveren, als ik de matchen in de eindronde zag, amai...

En dat de derde periode de mist inging, met zo veel pech en zo een zwaar seizoen is dat niet echt vreemd, hé. We hebben dit jaar 41 wedstrijden met inzet gespeeld, hé, dat is meer dan de meeste eersteklassers. En al ge an de helft van de tijd uw best spelers mist...

Ik ga niet veel kijken maar ik heb in bijna elke match die ik gezien heb ingrepen gezien van de trainer die de wedstrijd in de plooi legden (bij voorbeeld hoe hij op Wetteren de uitvallende Troch en Arnold opving, en aan de rust tegen Woluwe...). Er moet natuurlijk ook nog iemand op de bank zitten om te kunnen ingrijpen, hé...

31 Mei 2008, 19:37
Ancien

Leeftijd: 45
blacky schreef:
Geblesseerden? Akkoord. Maar op Sint Truiden was dat ook...

Dus jij vindt, omdat we op Sint-Truiden een voor fantastische stunt gezorgd hebben, dat dit soort prestaties meteen de referentie moest worden?
Op den duur zou je al schrik hebben van eens te stunten, want voor nen iendracht-supporter is alles dat minder is, meteen nie goe genoeg meer.

31 Mei 2008, 19:39
Ancien

Leeftijd: 65
Lord die blijft, dat vind ik een mooie transfer, zie...
We gaan daar nog plezier aan beleven.
Maakte wel 4 goals in 4 eindrondewedstrijden, hé mensen...

31 Mei 2008, 19:41
Miniem

Citeer:
Dus jij vindt, omdat we op Sint-Truiden een voor fantastische stunt gezorgd hebben, dat dit soort prestaties meteen de referentie moest worden?

Wilt ge aub ne volledigen post lezen?

Als je aandachtig leest, heb ik het over motivatie en coaching. De strijd willen aangaan...
Als je de 2 laatste matchen naar de bank van ons en die van Wezet keek, moest ge bij manier van spreken al niet meer naar de match kijken om te weten wie zich ging plaatsen voor de finale.
In "toppers" zat het inderdaad goed met de "kopkes". Zou er moeten aan mankeren! Alhoewel we ook daar weinig punten sprokkelden.

En ik heb wel bijna alle matchen gezien :banana:

01 Jun 2008, 8:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Jongens, wij beleefden een mooi seizoen en dat we de finale niet spelen is spijtig .
Heb zopas de foto's van de thuiswedstrijd op de fotosite gezet en het viel me op hoeveel keer dat we balbezit en de kans hadden om te scoren tegen Visé. Zekers ook het potige spel van deze ploeg viel me op .

01 Jun 2008, 10:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Limpens is volgens mij geen slechte of geen uitstekende trainer.
Simpelweg: een trainer met roots bij den Iendracht, en wellicht dat tikkeltje chauvenisme meer dan een andere trainer. Zeker met het hart bij Eendracht en ik twijfel zeker niet aan zijn goeie bedoelingen om (naar zijn persoonlijke mening) beste beslissingen te nemen om de promotie na te bewerkstelligen.
Maar als mens en trainer heeft hij ook beperkingen. Daarom liep het tactisch en naar toegepaste trainingen nogal eens fout. (vooral verdedigend)
Er zijn welzeker betere trainers te vinden met meer trainersbagage; maar die ook stukken duurder zijn.
Echter..... daarvoor hebben we blijkbaar het budget niet...

Ike schreef:
placietjen schreef:
suppo schreef:
Bart Van den Neste schreef:
Schiet mij niet af, maar een andere trainer zou ook niet slecht zijn.
(toch maar weinig ingegrepen bij moeilijke momenten.)

Ge hebt gelijk Bart maar dit forum zit nu eenmaal vol Limpens aanhangers. Zoals ik reeds gezegd heb laten we de voorbereiding afwachten. Ze gaan Limpens geen twee keer zoveel krediet geven. Geef hem de kans om ons ons ongelijk te bewijzen. Nochthans zijn vroegere ploegen zijn ook niet lovend over hem. De belgen spelen vanavond blijkbaar in het zelfde systeem waar limpens bij zweert. Ben is benieuwd!!
Ge bestempelt mij misschien als een Limpens-aanhanger hoewel ik van onze trainers nog nooit een aanhanger ben geweest sinds Ceulemans hier is moeten bollen.
Ik vind gewoon dat ge Limpens niet kunt beoordelen op dit jaar, ge kunt hem onmogelijk goed vinden, maar ge kunt hem evenmin afmaken. Met de middelen die hij voor handen had heeft hij de juiste beslissingen genomen.
Als ge beter vindt moet ge het u natuurlijk niet laten, maar ik heb liever dat ze meer geld steken in een speler dan in een nieuwe trainer.

alles begint en staat bij een goede en ervaren trainer.en dan mag je op geen € kijken.

01 Jun 2008, 20:04
Rode kaart
Rode kaart

pattaboem schreef:
Limpens is volgens mij geen slechte of geen uitstekende trainer.
Simpelweg: een trainer met roots bij den Iendracht, en wellicht dat tikkeltje chauvenisme meer dan een andere trainer. Zeker met het hart bij Eendracht en ik twijfel zeker niet aan zijn goeie bedoelingen om (naar zijn persoonlijke mening) beste beslissingen te nemen om de promotie na te bewerkstelligen.
Maar als mens en trainer heeft hij ook beperkingen. Daarom liep het tactisch en naar toegepaste trainingen nogal eens fout. (vooral verdedigend)
Er zijn welzeker betere trainers te vinden met meer trainersbagage; maar die ook stukken duurder zijn.
Echter..... daarvoor hebben we blijkbaar het budget niet...
Het bestuur heeft een trainer met hart en ziel voor den iendracht en met veel voetbal verstand aan zich laten voorbij gaan en dat is Peter Van Wambeke die getekend heeft bij Hamme spijtig genoeg.en die zou niet meer gekost hebben dan onze duivemelker.

Ike schreef:
placietjen schreef:
suppo schreef:
Bart Van den Neste schreef:
Schiet mij niet af, maar een andere trainer zou ook niet slecht zijn.
(toch maar weinig ingegrepen bij moeilijke momenten.)

Ge hebt gelijk Bart maar dit forum zit nu eenmaal vol Limpens aanhangers. Zoals ik reeds gezegd heb laten we de voorbereiding afwachten. Ze gaan Limpens geen twee keer zoveel krediet geven. Geef hem de kans om ons ons ongelijk te bewijzen. Nochthans zijn vroegere ploegen zijn ook niet lovend over hem. De belgen spelen vanavond blijkbaar in het zelfde systeem waar limpens bij zweert. Ben is benieuwd!!
Ge bestempelt mij misschien als een Limpens-aanhanger hoewel ik van onze trainers nog nooit een aanhanger ben geweest sinds Ceulemans hier is moeten bollen.
Ik vind gewoon dat ge Limpens niet kunt beoordelen op dit jaar, ge kunt hem onmogelijk goed vinden, maar ge kunt hem evenmin afmaken. Met de middelen die hij voor handen had heeft hij de juiste beslissingen genomen.
Als ge beter vindt moet ge het u natuurlijk niet laten, maar ik heb liever dat ze meer geld steken in een speler dan in een nieuwe trainer.

alles begint en staat bij een goede en ervaren trainer.en dan mag je op geen € kijken.

01 Jun 2008, 20:10
Rode kaart
Rode kaart

Het bestuur heeft een trainer met hart en ziel voor den iendracht en met veel voetbal kennis aan zich laten voorbij gaan en dat is Peter Van Wambeke die getekend heeft bij Hamme spijtig genoeg.en die zou niet meer gekost hebben dan onze duivenmelker.

01 Jun 2008, 20:17
Ancien

Leeftijd: 46
blacky schreef:

Geblesseerden? Akkoord. Maar op Sint Truiden was dat ook...
Daar waren onze spelers op oorlogspad! Geen motivatie van coach nodig.
In de 3e periode waren ze precies op retraite met pater Luc.

Dat is voor mij coaching.

Een bekermatch op St.Truiden is een match waar je als derdeklasser niets te verliezen hebt en het spel absoluut niet diende te maken. De ploeg kon loeren op fouten van de tegenstander en eens in balbezit mooi tussen de lijnen spelen. Onderschatting van St. Truiden zat er zeker ook bij.

In de competitie van derde klasse ben je voor elke tegenstander het Anderlecht van de reeks waar iedereen dubbel en dik tegen gemotiveerd is... St. Truiden viel heel vroeg na Wetteren, waardoor de invallers van dat moment nog bijzonder scherp stonden en degenen die wachtten op hun kans die ook hebben gegrepen... Alleen kunnen onze youngsters (Spotbeen viel immers toen al een eerste keer in) zo'n niveau geen gans seizoen aanhouden... In die derde periode kon veel gebeuren, maar een terugslag was te verwachten... Als dan enkele van je basisspelers nog out zijn en de rest ook met kleine kwaaltjes kampt, dan kan dat gebeuren... En over de 4 matchen in de eindronde kan je mijns insziens niets verkeerd zeggen want ik heb onze ploeg dit seizoen zelden zo goed zien spelen (laatste match op Vise was misschien speltechnisch wat minder maar soit, je speelde dan ook met het mes op de keel hé)...

Gisteren tactisch alvast een degelijke ingreep bij de rust: Arnold in punt vervangen door Lord, Claessens terug op zijn linkerflank (vond ik meer dan degelijk ook centraal op het middenveld voor rust) en door de inbreng van Shabi op linksback, Van Dender als controllerende middenvelder (y) naast De Schutter in steun van nr 10 Aelbrecht (die ook een meer dan degelijke match speelde)

02 Jun 2008, 7:01
Rode kaart
Rode kaart

Davy Claessens zou naar Wetteren gaan.

04 Jun 2008, 22:51
Freak

nonkel marcel schreef:

Bron ?

Als het bestuur een verdere samenwerking niet ziet zitten zou me dat ten zeerste verbazen want als ik me niet vergis verlengden ze Davy zijn contract dit voorjaar nog.

Dat Davy wil vertrekken naar Wetteren (en zich dus sportief niet kan verbeteren) zou me nog meer verbazen.

04 Jun 2008, 23:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Ik dacht nochtans dat die onlangs in een interview zei dat hij nog minstens 1 seizoen bij den eendracht zou blijven.

04 Jun 2008, 23:17
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Het zou ook compleet belachelijk zijn... Davy heeft al 3x zoveel bewezen de laatste twee jaar als Aelbrecht, die wel mag blijven :wadde:

04 Jun 2008, 23:18
Rode kaart
Rode kaart

Casual1919 schreef:
nonkel marcel schreef:

Bron ?

Contacten HLN. Zou morgen in HLN staan.

04 Jun 2008, 23:19
toevallige voorbijganger

nonkel marcel schreef:

Heb gehoord naar RC Waregem.

04 Jun 2008, 23:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 130