3de klasse A (seizoen 2008-2009) - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 725 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 49
 3de klasse A (seizoen 2008-2009) 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de RCM bij de B-reeks stoppen.
Zo zeggen ze toch zelf op hun forum, met welke ploeg ze dan 'ruilen' weet ik wel niet.

01 Jun 2008, 19:52
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Casual1919 schreef:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de RCM bij de B-reeks stoppen.
Zo zeggen ze toch zelf op hun forum, met welke ploeg ze dan 'ruilen' weet ik wel niet.

Wellicht Peruwelz(doornik) of Capellen

Laatst gewijzigd door zotvawies op 01 Jun 2008, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.

01 Jun 2008, 19:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
La Lou als enige waalse ploeg in de A reeks? Vergeet dat zelle ... ofwel ook URS Centre, Borains en Peruwelz, ofwel geen enkele van de 4

edit : Centre is trouwens een deelgemeente van La Louviere (t zou zo'n beetje Meldert en Aalst in 2 reeksen steken moesten ze allebei in 3e zitten)

01 Jun 2008, 19:58
Knaap

Website: http://www.ksvsottegem.be
Een overzichtje, maakt het gemakkelijker om voorstellen uit te pluizen:

Afbeelding

01 Jun 2008, 20:18
Knaap

Mijn voorstel (denk voor Eendracht toch ook aantrekkelijk):

A-reeks
Wielsbeke
RC Waregem
Standaard Wetteren
Eendracht Aalst
FCN Sint-Niklaas
Diegem Sport
Cappellen

B-REEKS
Hoogstraten VV, KV Turnhout, Verbr. Geel, Dessel Sport, Mol-Wezel, Bocholt, Veldwezelt, Tongeren, Seraing, Verviers, Hamoir, Namur/Visé, Francs Borains, La Louvière, URS Centre, Péruwelz

01 Jun 2008, 21:05
forumlegende

Leeftijd: 45
dacht da Geel en Turnhout niet bijeen mochten

01 Jun 2008, 21:16
forumlegende

Leeftijd: 43
Ik denk da ze die toch moeilijk gaan kunnen scheiden.

01 Jun 2008, 21:19
Knaap

Als dat nog steeds geldt dan kan een van beide altijd gewisseld worden met Cappellen he (alee in mijn voorstel toch)

01 Jun 2008, 21:19
forumlegende

cassi schreef:
Mijn voorstel (denk voor Eendracht toch ook aantrekkelijk):

A-reeks
Wielsbeke
RC Waregem
Standaard Wetteren
Eendracht Aalst
FCN Sint-Niklaas
Diegem Sport
Cappellen

B-REEKS
Hoogstraten VV, KV Turnhout, Verbr. Geel, Dessel Sport, Mol-Wezel, Bocholt, Veldwezelt, Tongeren, Seraing, Verviers, Hamoir, Namur/Visé, Francs Borains, La Louvière, URS Centre, Péruwelz

Waarschijnlijk wordt het dit, alle Antwerpse clubs gaan dit steunen :

Reeks 1: Wielsbeke, Waregem, Zottegem, Oudenaarde, Wetteren, Gent-Zeehaven, Sint-Niklaas, Aalst, Diegem, Union, WS Woluwe, Peruwelz, Francs Borains, URS du Centre, La Louvière en Namen of W. Zaventem

Reeks 2: Cappellen, Willebroek, RC Mechelen, Hoogstraten, Turnhout, Dessel, Geel, Mol-Wezel, Bocholt, Tongeren, Veldwezelt, Hamoir, Verviers, Seraing, Rupel-Boom en W-Zaventem of Visé.

01 Jun 2008, 22:29
Knaap

Dan moeten de Oost-Vlaamse, West-Vlaamse en eventueel de Brusselse een blok vormen he, 't is niet omdat de Antwerpse clubs dénken dat ze het van het zijn, dat ze alleenzeggenschap hebben he.
't Zal ook kwestie zijn van af te wachten wat de Henegouwse clubs het liefst willen... Meer Waalse matchen of toch maar lieven zoals het nu was...

01 Jun 2008, 23:02
Ancien

rollo29 schreef:
Jean schreef:
Een rechterback moet nog aan de kern worden toegevoegd, Landuyt is niet vervangen en er lopen er wel een aantal die op die plaats uit de voeten kunnen maar wat Van Dender op links kan, kan niemand van de huidige kern op rechts.

De linkerflank met Van Dender en Lord is zeer sterk maar de rechterflank is heel wat minder. Ook ne rechterbuitenspeler met veel snelheid zou er nog moeten bijkomen.

Dus in plaats van allemaal te zagen over nen diepe spits (we hebben de beste van derde klasse - Arnold) of ne spelmaker (idem - Franck) kan je de rechterflank eens onder de loep nemen en het gebrek aan snelheid bekijken. Naar mijn mening zijn dat de twee posities waar het nog beter kan.

ik zou het nie beter kunnen zeggen, type lord op de rechterkant zou fantastisch zijn.
maar zo nen tweede vinden die in derde wil sjotten?

Euhm, we zitten wel in derde klasse hé... en er mogen er elke match maar 15 op het blad staan. Op rechts heb je op de back Vanden Brande, De Schutter en Spotbeen en op de flank Podevijn, Aelbrecht en Niels Spotbeen (enkelen van die 6 kunnen naargelang de match dan ook nog eens wisselen van positie zoals Vanden Brande en De Schutter)... Als we met een fitte spelerskern zitten, moet je sowieso al een pak spelers ontgoochelen... Daarnaast nog ff een snelle rechterflankaanvaller erbij en een "echte" rechtsback hallo jongens... Wat doen we dan: Podevyn belemmeren in zijn ontwikkeling, die op zijn zeventiende al bewezen heeft wat hij de ploeg kan bijbrengen.

Dat gedoe over die rechtsback, Landuyt was hier precies de back van de eeuw??? Akkoord, af en toe kwam er een goeie kruisbal van hem, maar van de tien voorzetten die hij per match gaf zaten er acht volstrekt onbruikbare tussen... Dat moet je ook durven erkennen. Aanvallend ging hij misschien meer mee (met heel wisselend succes) maar verdedigend ben ik een pak geruster met de mannen die er nu zijn... Heb er De Schutter en Vanden Brande nog niet teveel zien afgelopen worden dit jaar...

Geef onze jongens eens een kans om zich te ontplooien... Die gasten zijn rond de twintig, Landuyt was er 28... een wereld van verschil qua positiespel... Podevyn wordt tot en met Nieuwjaar bejubeld, daarna wegens zijn 17 (!) een logische terugslag en meteen moet er een nieuwe rechterflankaanvaller bij??? Chimedza en al zijn directe tegenstanders tot aan de winterstop zitten nog met vallingen... Mannen die er bij gehaald worden, moeten een meerwaarde kunnen betekenen... En als ze beter moeten zijn, dan wie je nu hebt, hebben die ook een prijskaartje... Als die mannen al willen komen, maken ze amok als ze twee matchen naast de ploeg staan... Ook belangrijk... Zelden zo'n groep gezien als de huidige die zo goed aan elkaar hangt... Zie je vooral bij reservenmatchen... Jongens als Shabi, De Schutter, Podevyn, Arnold die naar hun maats komen kijken en aanmoedigen...

En dat gedoe over die spitsen - je hebt Arnold, Boto en Boussoufa in uw kern als zuivere spitsen... Daarnaast heb je Lord en Aelbrecht die daar als alternatief kunnen spelen... En je hebt last resort gasten als Dessaer en Vanden Brande... Qua polyvalentie en kwaliteit vind ik het een sterke kern punt... en buiten een of andere buitenkans die opduikt, denk ik niet dat er nog meer zal bijkomen... Bovendien is het algemeen geweten dat Limpens het liefst van al met een kern van ongeveer 17 man werkt...

02 Jun 2008, 8:41
Nationale Ploeg

DT schreef:
rollo29 schreef:
Jean schreef:
Een rechterback moet nog aan de kern worden toegevoegd, Landuyt is niet vervangen en er lopen er wel een aantal die op die plaats uit de voeten kunnen maar wat Van Dender op links kan, kan niemand van de huidige kern op rechts.

De linkerflank met Van Dender en Lord is zeer sterk maar de rechterflank is heel wat minder. Ook ne rechterbuitenspeler met veel snelheid zou er nog moeten bijkomen.

Dus in plaats van allemaal te zagen over nen diepe spits (we hebben de beste van derde klasse - Arnold) of ne spelmaker (idem - Franck) kan je de rechterflank eens onder de loep nemen en het gebrek aan snelheid bekijken. Naar mijn mening zijn dat de twee posities waar het nog beter kan.

ik zou het nie beter kunnen zeggen, type lord op de rechterkant zou fantastisch zijn.
maar zo nen tweede vinden die in derde wil sjotten?

Euhm, we zitten wel in derde klasse hé... en er mogen er elke match maar 15 op het blad staan. Op rechts heb je op de back Vanden Brande, De Schutter en Spotbeen en op de flank Podevijn, Aelbrecht en Niels Spotbeen (enkelen van die 6 kunnen naargelang de match dan ook nog eens wisselen van positie zoals Vanden Brande en De Schutter)... Als we met een fitte spelerskern zitten, moet je sowieso al een pak spelers ontgoochelen... Daarnaast nog ff een snelle rechterflankaanvaller erbij en een "echte" rechtsback hallo jongens... Wat doen we dan: Podevyn belemmeren in zijn ontwikkeling, die op zijn zeventiende al bewezen heeft wat hij de ploeg kan bijbrengen.

Dat gedoe over die rechtsback, Landuyt was hier precies de back van de eeuw??? Akkoord, af en toe kwam er een goeie kruisbal van hem, maar van de tien voorzetten die hij per match gaf zaten er acht volstrekt onbruikbare tussen... Dat moet je ook durven erkennen. Aanvallend ging hij misschien meer mee (met heel wisselend succes) maar verdedigend ben ik een pak geruster met de mannen die er nu zijn... Heb er De Schutter en Vanden Brande nog niet teveel zien afgelopen worden dit jaar...

Geef onze jongens eens een kans om zich te ontplooien... Die gasten zijn rond de twintig, Landuyt was er 28... een wereld van verschil qua positiespel... Podevyn wordt tot en met Nieuwjaar bejubeld, daarna wegens zijn 17 (!) een logische terugslag en meteen moet er een nieuwe rechterflankaanvaller bij??? Chimedza en al zijn directe tegenstanders tot aan de winterstop zitten nog met vallingen... Mannen die er bij gehaald worden, moeten een meerwaarde kunnen betekenen... En als ze beter moeten zijn, dan wie je nu hebt, hebben die ook een prijskaartje... Als die mannen al willen komen, maken ze amok als ze twee matchen naast de ploeg staan... Ook belangrijk... Zelden zo'n groep gezien als de huidige die zo goed aan elkaar hangt... Zie je vooral bij reservenmatchen... Jongens als Shabi, De Schutter, Podevyn, Arnold die naar hun maats komen kijken en aanmoedigen...

En dat gedoe over die spitsen - je hebt Arnold, Boto en Boussoufa in uw kern als zuivere spitsen... Daarnaast heb je Lord en Aelbrecht die daar als alternatief kunnen spelen... En je hebt last resort gasten als Dessaer en Vanden Brande... Qua polyvalentie en kwaliteit vind ik het een sterke kern punt... en buiten een of andere buitenkans die opduikt, denk ik niet dat er nog meer zal bijkomen... Bovendien is het algemeen geweten dat Limpens het liefst van al met een kern van ongeveer 17 man werkt...

:worship:

02 Jun 2008, 11:59
Ancien

zotvawies schreef:

Ben in A-reeks FCN St.Niklaas vergeten
In B-reeks Verviers, alhoewel 2e klasse met 19 ploegen start
Hoe gaan ze dat dan doen volgend jaar met een extra zakker uit 2e?

Volgens mij dien je geen rekening meer te houden met Verviers. Ik dacht dat die voorlaatste eindigden in 3de B en dus zakken naar vierde...

02 Jun 2008, 13:56
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Verviers heeft zich wel degelijk gered hoor. Ze werden in Derde B derde laatste (13de op 15 ploegen), maar daar zakte maar 1 ploeg rechtstreeks en ging de voorlaatste naar de eindronde omdat ze volgend jaar weer met 16 moeten zijn daar. Het was Kelmis dat als voorlaatste naar de eindronde ging.

02 Jun 2008, 15:14
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
en MOEST den bond zijn reglementen navolgen mogen turnhout en geel niet in dezelfde reeks spelen aangezien de eigenaar van beide clubs dienen egyptenaar is...
ofdaze da gaan doen kunde natuurlijk nu al sterk betwijfelen :zzz:

02 Jun 2008, 16:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 725 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 49