|
|
| Pagina 41 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Tweede Klasse
Hoeveel volk zou er daar komen zien in tweede? 700, 800 man?? En nu op naar eerste!
Volk? Dat hebben we niet! Maar ze zullen wel komen... Tribunes? Dat hebben we niet! Die moeten ze nog bouwen... Och ja, er zal wel een of andere plaatselijke WW (Waalse weldoener) opstaan zeker... |
| 02 Jun 2008, 10:13 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
witzwet schreef: IendrachterForLife schreef: Weer een ploeg in eerste klasse die het supportersaantal de hoogte in gaat jagen ![]() naar een hervorming waar oa die stinkboys en tubize slachtoffer zullen van zijn We gaan het niet simpel hebben, maar ben er zeker van dat we goed aan het inkopen zijn en we een degelijke ploeg gaan hebben. En daar dan nog es ons afgewerkt, gezellig stadion bij, 't heeft er ooit slechter uitgezien. En je kan van Tubize nu zeggen wat je wil, maar ze gaan sportief gezien verdiend over. Al vond ik het niveau van de eindronde bijzonder zwak. Waarom zou Antwerp moeten overgaan? Voor hun "sportieve" supporters? Ik heb ze nu meermaals in de eindronde bezig gezien, bij Antwerp kan 2/3de van de ploeg nog op geen ei stampen (te beginnen met die klungels achteraan). Tubize staat voor een bijzonder zware opdracht, op alle vlakken: ben es benieuwd hoe ze het er gaan van afbrengen. |
| 02 Jun 2008, 11:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Laat Antwerp nog maar twee jaar in tweede spelen. Dat betekent een schone affiche voor ons.
|
| 02 Jun 2008, 12:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkel marcel schreef: We gaan het niet simpel hebben, maar ben er zeker van dat we goed aan het inkopen zijn en we een degelijke ploeg gaan hebben. En daar dan nog es ons afgewerkt, gezellig stadion bij, 't heeft er ooit slechter uitgezien. Met al de transfers die bij jullie al officiëel aangekondigd zijn en uiteindelijk niet gekomen zijn, konden jullie zelfs meedoen voor den titel . |
| 02 Jun 2008, 12:14 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bartos schreef: Met al de transfers die bij jullie al officiëel aangekondigd zijn en uiteindelijk niet gekomen zijn, konden jullie zelfs meedoen voor den titel .Tja, uiteindelijk kan je ons bestuur geen ongelijk geven dat ze die spelers niet aangeworven hebben. Da Silva en Stoica speelden om uiteenlopende redenen nauwelijks na Nieuwjaar en die Dzidic waar nu sprake van was, heeft een knieprobleem. Maar idd, de communicatie kan een stuk beter, maar dat ligt zeker niet aan de webmaster. |
| 02 Jun 2008, 12:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkel marcel schreef: Bartos schreef: Met al de transfers die bij jullie al officiëel aangekondigd zijn en uiteindelijk niet gekomen zijn, konden jullie zelfs meedoen voor den titel .Tja, uiteindelijk kan je ons bestuur geen ongelijk geven dat ze die spelers niet aangeworven hebben. Da Silva en Stoica speelden om uiteenlopende redenen nauwelijks na Nieuwjaar en die Dzidic waar nu sprake van was, heeft een knieprobleem. Maar idd, de communicatie kan een stuk beter, maar dat ligt zeker niet aan de webmaster. Dat ze ze niet aangeworven hebben, zal wel zijn redenen hebben, maar nadat zoiets enkele keren voorvalt, zou je toch mogen denken dat ze wat geleerd zijn en transfers pas op de site smijten als ze volledig afgerond zijn. |
| 02 Jun 2008, 12:20 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
salvador schreef: Jeroen schreef: Rellen na Antwerp - Tubeke ... Surprise !!! SP.A-gemeenteraadslid Frank Hosteaux , die als getuige op de Bosuil aanwezig was , meent dat de politie over de schreef ging . << provocatie , intimidatie en machtsmisbruik . Ik heb er geen andere woorden voor . De politie heeft zelfs tijdens de wedstrijd cafès afgegrendeld met gewapende agenten en honden , terwijl alles rustig was in en rond het stadion . De gelijkenis met de ongeregelsheden na Antwerp - kv mechelen van vorig jaar is treffend . Als de politie niet zo massaal aanwezig was geweest , dan was er waarschijnlijk niets gebeurt >> Bron : HLN Volgens mij zijn sommige van die ordehandhavers er echt op uit om keet te schoppen. Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn maar het aantal relschoppers in een politiekorps en bij een supportersclan zal volgens mij rechtevenredig zijn. Eneuh, als er geen rellen zijn zijn er ook geen agenten meer nodig. Als er geen agenten meer nodig zijn dan mogen ze hun weekendpremies op hun buik schrijven. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 02 Jun 2008, 14:20 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Daar heb je een punt, ik merk ook veel op bij het passeren van onze blauwe vrienden dat ge er zo die enkelen kan uitpikken waar op hun gezichten af te lezen staat wat ze denken van voetbalsupporters en er niet veel hoeft te gebeuren eer het "radijs" is. Ik ken persoonlijk ne jonge gast die bij de politie zit en er telkens op gebrand staat nog is naar ne risicomatch of betoging te moeten om zich eens uit te leven. Onder "supporters" heb je er die graag gaan om te rellen maar onder de "arm der wet" ook. Zo is het nu eenmaal.
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 02 Jun 2008, 14:37 |
|
|
Dus, als er geen flikken zouden zijn, zouden die relschoppers zich niet geprovoceerd voelen. Beetje kort door de bocht, niet. Bij KVM hebben ze grote kuis gehouden onder hun supporters, misschien moeten een paar andere clubs dat voorbeeld maar es volgen.
|
| 02 Jun 2008, 14:38 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Neenee Marcel dat nu ook niet maar lees mijn vorige post en ik denk dat je mijn redenering wel een beetje zal volgen.
Maar inderdaad ne "grote" kuis zou ook op zijn plaats zijn op sommige plaatsen._________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 02 Jun 2008, 14:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Casual1919 schreef: Volgens mij zijn sommige van die ordehandhavers er echt op uit om keet te schoppen. Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn maar het aantal relschoppers in een politiekorps en bij een supportersclan zal volgens mij rechtevenredig zijn. Eneuh, als er geen rellen zijn zijn er ook geen agenten meer nodig. Als er geen agenten meer nodig zijn dan mogen ze hun weekendpremies op hun buik schrijven. Maar ik denk niet dat er bij die van in Visé flikken waren die er op uit waren om te vechten... in Aalst heb ik er al andere gezien in ieder geval. _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Jun 2008, 19:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer
In Wezet had ik ook alvast die indruk niet, maar ze hebben door hun debiele beslissingen ("laten we het volledige vak is vergassen") het wel volledig om zeep geholpen.
In Antwerp waren ze trouwens onderling aan't vechten op de tribune... ![]() |
| 02 Jun 2008, 19:41 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Casual1919 schreef: salvador schreef: Jeroen schreef: Rellen na Antwerp - Tubeke ... Surprise !!! SP.A-gemeenteraadslid Frank Hosteaux , die als getuige op de Bosuil aanwezig was , meent dat de politie over de schreef ging . << provocatie , intimidatie en machtsmisbruik . Ik heb er geen andere woorden voor . De politie heeft zelfs tijdens de wedstrijd cafès afgegrendeld met gewapende agenten en honden , terwijl alles rustig was in en rond het stadion . De gelijkenis met de ongeregelsheden na Antwerp - kv mechelen van vorig jaar is treffend . Als de politie niet zo massaal aanwezig was geweest , dan was er waarschijnlijk niets gebeurt >> Bron : HLN Volgens mij zijn sommige van die ordehandhavers er echt op uit om keet te schoppen. Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn maar het aantal relschoppers in een politiekorps en bij een supportersclan zal volgens mij rechtevenredig zijn. Eneuh, als er geen rellen zijn zijn er ook geen agenten meer nodig. Als er geen agenten meer nodig zijn dan mogen ze hun weekendpremies op hun buik schrijven. ok, het is misschien van horen zeggen, maar ik betrouw er mij op dat een van mijn beste maten toch niet zal liegen; maar er heerst in etterbeek blijkbaar een klimaat om racistisch te worden dat het gene naam heeft: tijdens het EK riep de aanvoerder van zijn peleton alleszins "komaan gasten leeft ulle eens goe uit, 't zijn makakken" en da vind ik er nu toch ook wel wat over tja... de wereld is niet eerlijk en we weten beter niet alles ... ik weet één ding, da's dat de beschaving hier in Belgie niet ligt... er zullen daar dus vast wel een heel deel varkens tussen zitten, net als tussen de hools uw gelijk halen tegen een agent: comité p of niet, mij lijkt het heeeeeel vaak onbegonnen werk en ik spreek voor een stuk uit eigen ervaring |
| 06 Jun 2008, 20:43 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Davy schreef: Casual1919 schreef: salvador schreef: Jeroen schreef: Rellen na Antwerp - Tubeke ... Surprise !!! SP.A-gemeenteraadslid Frank Hosteaux , die als getuige op de Bosuil aanwezig was , meent dat de politie over de schreef ging . << provocatie , intimidatie en machtsmisbruik . Ik heb er geen andere woorden voor . De politie heeft zelfs tijdens de wedstrijd cafès afgegrendeld met gewapende agenten en honden , terwijl alles rustig was in en rond het stadion . De gelijkenis met de ongeregelsheden na Antwerp - kv mechelen van vorig jaar is treffend . Als de politie niet zo massaal aanwezig was geweest , dan was er waarschijnlijk niets gebeurt >> Bron : HLN Volgens mij zijn sommige van die ordehandhavers er echt op uit om keet te schoppen. Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn maar het aantal relschoppers in een politiekorps en bij een supportersclan zal volgens mij rechtevenredig zijn. Eneuh, als er geen rellen zijn zijn er ook geen agenten meer nodig. Als er geen agenten meer nodig zijn dan mogen ze hun weekendpremies op hun buik schrijven. ok, het is misschien van horen zeggen, maar ik betrouw er mij op dat een van mijn beste maten toch niet zal liegen; maar er heerst in etterbeek blijkbaar een klimaat om racistisch te worden dat het gene naam heeft: tijdens het EK riep de aanvoerder van zijn peleton alleszins "komaan gasten leeft ulle eens goe uit, 't zijn makakken" en da vind ik er nu toch ook wel wat over tja... de wereld is niet eerlijk en we weten beter niet alles ... ik weet één ding, da's dat de beschaving hier in Belgie niet ligt... er zullen daar dus vast wel een heel deel varkens tussen zitten, net als tussen de hools uw gelijk halen tegen een agent: comité p of niet, mij lijkt het heeeeeel vaak onbegonnen werk en ik spreek voor een stuk uit eigen ervaring hoe denk je dat dat komt???? ik werk al 11 jaar in Brussel en tot mijn grote spijt heb ik moeten vaststellen dat je als rascist niet geboren wordt, die verkorte opleiding krijg je ginder volledig gratis wel hoor........... ze bestaat uit de volgende vakken: frustratie, omgekeerde discriminatie, open-en-bloot straatcriminaliteit....................... doe daar dat overdreven gepamper van allochtonen nog eens bij en je hebt de perfecte mix voor miserie sorry, ik vind je uitspraak kortzichtig |
| 07 Jun 2008, 9:22 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22 Berichten: 79 |
Nico De Lange KV Mechelen voor een seizoen uitgeleend aan Hamme ook een jeugdprodukt van ons.
|
| 07 Jun 2008, 9:31 |
|
| Pagina 41 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 185 Volgende |