|
|
| Pagina 8 van 49 |
[ 725 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 49 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
IendrachterForLife schreef: wheel's armée schreef: IendrachterForLife schreef: Jammer dat mechelen er uit valt, liever mechelen dat voetbalt dan een waalse cinema voorstelling met valpartijen, blijven liggen, de scheidrechter lastig vallen, ons uitdagen... We zien wel waar het schip strand ivm "ambiance" met de opc acties van dit seizoen in het achterhoofd zie ik het wel nog goed komen ![]() Hoe kunt ge nu op voorhand naar een Waalse ploeg vertrekken met een supervijandig gevoel. Wacht de zaken ne keer af en drijf het eens niet op de communautaire spits hé. Dit gezegd zijnde, zonder een politiek standpunt in te nemen. Al die driftkikkertjes en die stemmingmakerij als er een Waalse ploeg op bezoek komt hebben indirect een zeer negatief effect op primo, de 11 Aalsterse gladiatoren, alsook op de reputatie en het imago van onze mooie club. Als al diegenen, en dat is absoluut niet op de u persoonlijk bedoeld, ik denk dan ook niet bepaald aan Visé alleen, maar vooral aan de cinema in Franc Borains, alwaar ik beschaamd was Aalstenaar te zijn, nu eens eindelijk zouden beseffen dat ze door hun onuitroeibare Waalse xenofobie de club meer kwaad dan goed doen NU eens zouden willen wakker worden aub. Sorry hé, ik mag dan ne spamking zijn, maar de attitude (houding voor de flaminganten) van sommigen op Waals grondgebied is beneden alle peil. Ik hoop dat men eens goed beseft dat er niemand bij is gebaat, integendeel zelfs, om op Lalou Péruwelz, Francs Borains, Woluwe de Vlaamschen Don Quichote te gaan uithangen. Den boel op voorhand wat komen opnaaien, is nergens goed voor Ja, ok, kon mij weer eens niet inhouden, en pas op Iendrachter, dit is niet enkel een reactie op uw post, maar aan al diegenen die hier met poëtische slogans als Walenkoppen hey hey hey en kutwalen beginnen, het bespuwen van nen terreinverzorger uit de Borinage van in de 70 begot. Wat een debiel gedrag zeg Beperk het eens tot het sportieve aub en bewijs uw club eens nen dienst. Werk verdorie mee aan een positief imago van uw club. Frustrerende tendens voor de mensen van het OPC die aan promo van den Eendracht willen doen, zolang deze mentaliteit blijft overheersen. Het lijkt godverdorie elke match of er nen bus zwakzinnigen is bijgekomen seg. En sorry, ben ffkes in het rood aant gaan. Gaat u allen heen in vrede Ikke Ik ben inderdaad niet echt waals gezind, sorry daarvoor, maar ik zal wel altijd mijn ploeg aanmoedigen dan de andere ploeg te verwijten! Ik steun ea en ik breek de andere niet af. Wou dit toch nog kwijt. Maar wheels, no hard feelings e ![]() Meer vragen we niet, ik ken ook Waalse lamzakken, maar ik ga er genen ambras mee maken omdat ze Walen zijn. Zolang we er maar een trappistje kunnen bij drinken achteraf, besteken @ Mariner: peist da tein, mor aaft a kalm;) Mit freundlichen Grüsse (@ Eintracht: welche Tastenkombination gibt "Ringel-S" mein Lieber?) _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 04 Jun 2008, 9:35 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
OPC059 schreef: den bokkal bedoel je? ![]() Die jongens nu ni alleen 'viseren' hé, sorry voor het woord Enja, ik weet ook wel dat daar de politie zwaar in de fout is gegaan. _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 04 Jun 2008, 9:37 |
|
|
Junior
KAMPIOEN SPELEN VOLGEND SEIZOEN ??
Waarom niet, dromen mag,maar toch de twee voetjes op de grond houden. WAAROM??? We zijn dit seizoen pas zevende geeindigd. En we verliezen twee van onze sterkhouders. Troch en Verheyden. En het is niet zo dat er nu De Sutter en Biglia bijkomen. Ja maar we hebben vorig seizoen veel blessures gehad. Gekwetste spelers zullen we volgend seizoen ook hebben. |
| 04 Jun 2008, 10:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
nonkel august schreef: . En het is niet zo dat er nu De Sutter en Biglia bijkomen. wat kunnen wij daarmee aanvangen, wij hebben Coulibaly toch? |
| 04 Jun 2008, 10:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
the_red_ant69 schreef: nonkel august schreef: . En het is niet zo dat er nu De Sutter en Biglia bijkomen. wat kunnen wij daarmee aanvangen, wij hebben Coulibaly toch? en dan zouden we de kleedkamers moeten gaan verbouwen want anders kan zijn gigantisch ego niet binnen _________________ www.spionkoplede.com |
| 04 Jun 2008, 10:38 |
|
|
Nationale Ploeg
![]() |
| 04 Jun 2008, 11:31 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Apr 2008, 14:25 Berichten: 62 |
the_red_ant69 schreef: nonkel august schreef: . En het is niet zo dat er nu De Sutter en Biglia bijkomen. wat kunnen wij daarmee aanvangen, wij hebben Coulibaly toch? (coulibaly he) |
| 04 Jun 2008, 12:39 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34 Berichten: 342 Locatie: erembodegem-aalst Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck WLM: [email protected] |
@ nonkel August: graag wa meer geloof in den eendracht
tuurlijk gaan we voor kampioen volgend seizoen _________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen
|
| 04 Jun 2008, 12:45 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Mariner schreef: the_red_ant69 schreef: nonkel august schreef: . En het is niet zo dat er nu De Sutter en Biglia bijkomen. wat kunnen wij daarmee aanvangen, wij hebben Coulibaly toch? en dan zouden we de kleedkamers moeten gaan verbouwen want anders kan zijn gigantisch ego niet binnen Chance dat het Deschacht niet is, of ge moogt ullen stadion alleen voor hem als kleedkamer gebruiken. Biglia daarentegen, das ne sympathieke kerel. Niet dat ik hem verstond toen hij tegen mij aant klappen was, maja, mijne zattenpraat klonk waarschijnlijk iets teveel spaans. _________________
|
| 04 Jun 2008, 14:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
nonkel august schreef: KAMPIOEN SPELEN VOLGEND SEIZOEN ?? Waarom niet, dromen mag,maar toch de twee voetjes op de grond houden. WAAROM??? We zijn dit seizoen pas zevende geeindigd. En we verliezen twee van onze sterkhouders. Troch en Verheyden. En het is niet zo dat er nu De Sutter en Biglia bijkomen. Ja maar we hebben vorig seizoen veel blessures gehad. Gekwetste spelers zullen we volgend seizoen ook hebben. Er is een groot verschil hé tussen blessures en zeker wat betreft wie ze tegenkomt. Een verdediger of een middenvelder vervangen voor een paar wedstrijden (waar je altijd rekening dient mee te houden en wat misschien ook zal gebeuren volgend seizoen) is nog wat anders dan uw sleutelfiguur in uw spelsysteem zien uitvallen voor bijna 7 maanden zoals met Arnold het geval was. Het is niet voor niets dat onze beste wedstrijden zich in de eindronde hebben afgespeeld, na zijn terugkeer. Normaliter overkomt een ploeg en hopelijk de speler dat niet twee jaar op rij, en als dat zo is, dan kan je daar bitter weinig tegen doen (goed wetende dat we een Belgische derdeklasser zijn en geen Chelsea die dan eventjes de portefeuille opentrekken om 5 spelers bij te kopen)... Natuurlijk gaan we niet freewheelend die titel behalen, maar voor aanvang van een nieuw seizoen heb je toch een pak argumenten in uw voordeel: - Als je objectief naar onze kern kijkt en afgaande op wat iedereen afgelopen seizoen heeft laten zien, kan je alleen maar concluderen dat we minstens even sterk zouden moeten staan als dit jaar (bestuur heeft keuze gemaakt om twee spelers te laten gaan en heeft in principe gepaste vervangers aangetrokken) want: we hebben Podevijn zien bevestigen, hebben De Schutter en de Spotbenen ontdekt en hebben onze transfers van vorig jaar laten zien dat ze renderen (Dessaer, VDB, Van Dender, Lord) - Op twee na, blijft de gehele kern intact, met aangekweekte automatismen, goede groepssfeer, met meer alternatieven (Boussoufa, de twee Spotbenen en een Limpens en een Van Damme die al eens hebben komen piepen) en vooral een jaar extra ervaring wat voor de youngsters heel belangrijk is - Als je de groepsindeling bekijkt, mag je echt niet mopperen hoor want de kleppers zitten meer dan ooit in derde B. Nog eens, we moeten niet denken dat we over alle ploegen heen gaan walsen, maar je mag er toch van uitgaan dat onze spelers zich geen twee jaar op rij gaan laten verrassen door de Francs Borains en andere iets mindere goden zoals dit jaar soms het geval is geweest De ambitie moet dus toch zijn om te gaan voor de kampioenstitel... En dat we vorig jaar 7de eindigen maakt eigenlijk niet uit hé: beter een eindronde vast hebben en lang meegaan voor de titel dan op de tweede plaats eindigen en niks hebben. En het was nu ook niet zo dat we qua punten zo ver achter lagen op de kampioen... Feit is wel dat je u volgend jaar wel geen periode kan veroorloven zoals de derde van het afgelopen seizoen... |
| 04 Jun 2008, 14:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bovenstaande post bevat veel waarheden.
Ik denk ook dat we ons zeker bij de favorieten mogen rekenen komend seizoen. Akkoord, we eindigden pas op de 7de plaats. Maar we deze wel heel erg lang mee voor de titel die ons, volgens mij, enkel en alleen ontglipt is door een massa blessures. Een seizoen zonder enige blessure is natuurlijk onmogelijk. Maar een rampjaar zoals dit seizoen maak je ook niet al teveel mee, gelukkig. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 04 Jun 2008, 15:31 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Chance dat het Deschacht niet is, of ge moogt ullen stadion alleen voor hem als kleedkamer gebruiken. Biglia daarentegen, das ne sympathieke kerel. Niet dat ik hem verstond toen hij tegen mij aant klappen was, maja, mijne zattenpraat klonk waarschijnlijk iets teveel spaans. Zie, nu moet er mij toch es iets van mijne lever he... Iedere dag moet ik naar Gent en dus moet ik iedere dag op die stomme reclame zien naast de autostrade die bestaat uit ne foto van Deschacht op zijn kniën met daarnaast de woorden "de broek die scoort". 't is al erg genoeg dat ik 's morgens vroeg moet opstaan (ben niet zo'n ochtendmens...), maar als ik dan van 's morgens vroeg daar al moet op zien ook.... Ne mens zou voor minder gewoon thuisblijven he! En dat ons miss België drinkt, ge zou voor minder begot!!! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 04 Jun 2008, 17:49 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Vicky schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Chance dat het Deschacht niet is, of ge moogt ullen stadion alleen voor hem als kleedkamer gebruiken. Biglia daarentegen, das ne sympathieke kerel. Niet dat ik hem verstond toen hij tegen mij aant klappen was, maja, mijne zattenpraat klonk waarschijnlijk iets teveel spaans. Zie, nu moet er mij toch es iets van mijne lever he... Iedere dag moet ik naar Gent en dus moet ik iedere dag op die stomme reclame zien naast de autostrade die bestaat uit ne foto van Deschacht op zijn kniën met daarnaast de woorden "de broek die scoort". 't is al erg genoeg dat ik 's morgens vroeg moet opstaan (ben niet zo'n ochtendmens...), maar als ik dan van 's morgens vroeg daar al moet op zien ook.... Ne mens zou voor minder gewoon thuisblijven he! En dat ons miss België drinkt, ge zou voor minder begot!!! Vicky Wij hebben dat vant jaar super veel gezien als we met de bus meegingen op verplaatsing. Iedere keer dien bus plat vant lachen :-D _________________
|
| 04 Jun 2008, 18:14 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 05 Apr 2006, 23:03 Berichten: 57 |
OPC059 schreef: den bokkal bedoel je? ![]() Of ne pintjenkapper-Smoiter ![]() |
| 04 Jun 2008, 18:50 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Wij hebben dat vant jaar super veel gezien als we met de bus meegingen op verplaatsing. Iedere keer dien bus plat vant lachen :-D kan ik daar geen klacht tegen indienen ofzo? Dat werkt echt wel op mijn zenuwen... Of anders gaan we eens op teambuilding naar merelbeke, dat ding slopen! Er toch niets dat beter de teamspirit aanwakkert dan deschacht neer te halen he? _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 04 Jun 2008, 19:40 |
|
| Pagina 8 van 49 |
[ 725 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 49 Volgende |