|
|
| Pagina 15 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Er zal wel een degelijke vervanger komen hoop ik...
Voor mij graag een VL/ML en nog een Troch 2 :-) |
| 05 Jun 2008, 8:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Filipovic in de rigge van Lord ?
De tijd zal uitwijzen of het hoofdsponsorschap van De Dijcker ons wat meer financiële armslag bezorgt of een lege doos is... |
| 05 Jun 2008, 8:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
elfahem schreef: Filipovic in de rigge van Lord ? De tijd zal uitwijzen of het hoofdsponsorschap van De Dijcker ons wat meer financiële armslag bezorgt of een lege doos is... Of de inbreng van Euphony of eventuele andere sponsors? |
| 05 Jun 2008, 9:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
DT schreef: elfahem schreef: Filipovic in de rigge van Lord ? De tijd zal uitwijzen of het hoofdsponsorschap van De Dijcker ons wat meer financiële armslag bezorgt of een lege doos is... Of de inbreng van Euphony of eventuele andere sponsors? 't Is da. Ik kan begrijpen dat de erfenis van Garré nogal zwaar op de clubfinanciën weegt, maar Euphony en De Dijcker zijn toch twee sponsors die een zichtbaar resultaat moeten opleveren? Of zou Garré op die korte tijd dan toch zoveel centen verbrast hebben ? |
| 05 Jun 2008, 9:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Euphony zal vooral op termijn opbrengen, naargelang hun producten in de streek verkocht worden.
|
| 05 Jun 2008, 9:25 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Als het bestuur beslist om spelers te laten gaan terwijl ze op die positie geen overschot hebben mag je er toch van uitgaan dat ze met een vervanger bezig zijn. Ik zou me dan ook niet teveel zorgen maken en gewoon afwachten met wat het bestuur naar buiten komt.
Ze hebben toch al meermaals bewezen te weten waarmee ze bezig zijn. Toen ze Lord aankochten kwam er ook heel wat kritiek, nu is is hij hier plots god voor sommigen. (Let op de kleine woordspeling )Gewoon vertrouwen hebben in het bestuur dus ! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 05 Jun 2008, 9:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Als het waar is, vind ik het spijtig dat het in de krant verschijnt voor het op http://www.eendracht-aalst.be staat. Zo een uitgaande transfers moeten ze toch ook meedelen.
Op de site van standard "beenhouwers" wetteren staat trouwens ook nog niks. K vind het toch spijtig dat Davy zou vertrekken. Is een totaal ander type dan Lord, waardoor je in een match indien nodig kon bijsturen. Vorige zondag bewees hij trouwens nog eens dat hij ons iets kan bijbrengen. En niet vergeten dat Davy met zijn doelpunten in het begin van het seizoen toch een belangrijke bijdrage had in onze eerste periodetitel. |
| 05 Jun 2008, 9:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Smetje schreef: Als het waar is, vind ik het spijtig dat het in de krant verschijnt voor het op http://www.eendracht-aalst.be staat. Zo een uitgaande transfers moeten ze toch ook meedelen. Op de site van standard "beenhouwers" wetteren staat trouwens ook nog niks. K vind het toch spijtig dat Davy zou vertrekken. Is een totaal ander type dan Lord, waardoor je in een match indien nodig kon bijsturen. Vorige zondag bewees hij trouwens nog eens dat hij ons iets kan bijbrengen. En niet vergeten dat Davy met zijn doelpunten in het begin van het seizoen toch een belangrijke bijdrage had in onze eerste periodetitel. Waaronder een beauty tegen Peruwelz thuis... In die match zorgde hij bijna alleen voor de kentering, die jammer uiteenspatte op het doelhout na een fantastische vlam... En zo schiet er plots nog maar heel weinig over van onze kampioenenploeg uit vierde eigenlijk... |
| 05 Jun 2008, 11:03 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Als je de kop wil spelen in derde, en dus over wil gaan naar tweede, moet je een ploeg hebben waar je met slechts enkele aanpassing mee in tweede kan aantreden. Dat zulke ploeg een hele andere is als de ploeg waarmee we in vierde kampioen werden is maar logisch denk ik dan.
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 05 Jun 2008, 11:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Zienaa schreef: Het is hier geen eerste klasse waarbij je eind augustus nog een topspeler kan binnenhalen voor een prijsje é, betaalbare en renderende spelers liggen er niet voor het rapen in deze regionen. elfahem schreef: Officieel ja, officieus is ze bijna afgelopen... Dat geloofde nu toch zelf niet ? Voor een spits en een spelmaker kunt ge dat nog zeggen. Maar voor alle andere posities moet de prijs nog 5 keer zakken ... Moesten we Arnold nog moeten vervangen ik had ook beginnen panikeren, maar in dit geval? Ik vind het langs een kant wel jammer voor Davy want die speelde altijd zijn wedstrijd, nooit den beste van het veld, maar zeker ook nooit de slechtste. Zijn blessures de laatste jaren en blijkbaar de relatie met Limpens zullen hem voor zekerheid doen kiezen hebben hé. Zoals Bart al zei zouden zijn speelkansen sowieso miniem geweest zijn, en als je dan telkens als 16de man af valt.... daarvoor moet je sterk in je schoenen staan. En eerlijk gezegd nog zo een jaar dat wens niemand hem toe. Wat Shabi betreft ga ik ook volledig akkoord met Bart, hij heeft misschien de meeste progressie gemaakt van de hele kern, maar hij moet nog zodanig veel groeien dat het onbegonnen werk is. Diene jongen is veel te laat opgemerkt geweest, als je diene een paar jaar vroeger opmerkt kunt ge daar iets van maken, maar nu ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Jun 2008, 11:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Smetje schreef: Als het waar is, vind ik het spijtig dat het in de krant verschijnt voor het op http://www.eendracht-aalst.be staat. Zo een uitgaande transfers moeten ze toch ook meedelen. Op de site van standard "beenhouwers" wetteren staat trouwens ook nog niks. Ai kom, dat is toch ook niet meer dan normaal, ge moet de pers toch ook iets gunnen ? Zeker na zo een jaar waarin de relatie pers- E. Aalst een beetje vertroebeld was ? Azo een paniek gasten ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Jun 2008, 11:37 |
|
|
Ancien
Casual1919 schreef: Als je de kop wil spelen in derde, en dus over wil gaan naar tweede, moet je een ploeg hebben waar je met slechts enkele aanpassing mee in tweede kan aantreden. Dat zulke ploeg een hele andere is als de ploeg waarmee we in vierde kampioen werden is maar logisch denk ik dan. Is uiteraard logisch, maar was gewoon een vaststelling... Buiten Seminck, Arnold, Podevijn en Aelbrecht is iedereen weg... Onderstreept nogmaals hoe snel het in voetbal gaat... |
| 05 Jun 2008, 11:43 |
|
|
forumlegende
Ik vermoed dat Davy het slachtoffer geworden is van zijn gebrek aan snelheid.
Technisch vernuft heeft hij nochtans in overvloed en heeft ook een goede trap... Volgens mij wil de trainer meer snelheid in de ploeg en gezien het hedendaagse voetbal vind ik dat niet meer dan normaal. Ook omdat elke tegenstander zich ingraaft tegen ons speelt in deze beslissing mee. Je moet spelers hebben die in de korte ruimte héél explosief zijn en jammer genoeg is Davy dit niet. Spijtig want zag hem graag bezig. |
| 05 Jun 2008, 11:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Dani schreef: Ik vermoed dat Davy het slachtoffer geworden is van zijn gebrek aan snelheid. Technisch vernuft heeft hij nochtans in overvloed en heeft ook een goede trap... Volgens mij wil de trainer meer snelheid in de ploeg en gezien het hedendaagse voetbal vind ik dat niet meer dan normaal. Ook omdat elke tegenstander zich ingraaft tegen ons speelt in deze beslissing mee. Je moet spelers hebben die in de korte ruimte héél explosief zijn en jammer genoeg is Davy dit niet. Spijtig want zag hem graag bezig. Davy had wel een goeie strakke voorzet (zie STVV) en een goed schot. Ik denk dat het de speler was die uit de hele kern de beste voorzetten kon geven. Maar als je niet meer met de trainer kan werken moet je eieren voor je geld kiezen natuurlijk (als het waar is wat hier staat ivm de trainer). Nu ja om eerlijk te zijn vond ik het zelfs al raar dat zijn contract verlengd werd. Hij heeft zeker kwaliteiten, maar spelde telkens maar een seizoenshelft op niveau. Want na een seizoenshelft was hij telkens langdurig uit met een blessure en had hij het moeilijk om op het einde van de tweede seizoenshelft weer op niveau te komen. Het is jammer dat een echte iendrachter ons verlaat, maar het bestuur zal wel voor vervanging zorgen. Allesinds Davy veel succes bij Renmans Wetteren. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 05 Jun 2008, 11:52 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Als het zo is dat Davy vertrekt, dan zou ik da toch een verlies vinden. Hij valt zeker te vervangen maar Davy is een echte iendrachter, die vorige zondag toch terug bewees zijn plaats waard te zijn in de kern.
Hij is ni vd snelste maar hij heeft een actie in de voeten, geeft verschillende gevaarlijke voorzetten per match en kan ook afwerken. Een basisplaats zou idd wel lastig worden komend seizoen en daarmee zou zijn vertrek wel begrijpelijk zijn maar we hadden hem zeker kunnen gebruiken! Afwachten tot er officieel nieuws is, maar als het zo blijkt: Davy, succes en tot in de competitie ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 05 Jun 2008, 12:17 |
|
| Pagina 15 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 130 Volgende |