Transfers 2008 - 2009 - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Davy mocht van het bestuur nog blijven maar Limpens wil niet meer met hem verder. Ondertussen zou een linkerflankspeler (verdediger?) van Geel in beeld zijn. Maar daar heb ik geen naam van.

05 Jun 2008, 12:27
Nationale Ploeg

Nog een opmerking over de transfer van Claessens: is Boussouffa niet al 'de vervanger' die jullie zo graag op links willen zien?

Er moet nu wel ne linksback bij met wat aanvallende impulsen en een spits (of een flankspeler als Boussoufa dat niet is).

Ik ben benieuwd wat het bestuur nog uit hun hoed gaan toveren.

05 Jun 2008, 14:13
Rode kaart
Rode kaart

SERRE schreef:
Davy mocht van het bestuur nog blijven maar Limpens wil niet meer met hem verder. Ondertussen zou een linkerflankspeler (verdediger?) van Geel in beeld zijn. Maar daar heb ik geen naam van.

Ik geef het U op een briefje dat er nog spelers zullen vertrekken die met onze trainer niet meer kunnen samen werken.

05 Jun 2008, 14:43
Junior

Dat Claessens ging vertrekken is toch niet echt een verrassing.
Op linksmidden is Lord een zekerheid en is Boussoufa eerste reserve.
Op linksachter kan je niet rond Van Dender én is De Schutter een meer dan valabele vervanger.

05 Jun 2008, 15:05
Nationale Ploeg

Als ge 4-4-2 speelt met Arnold en Lord in de spits had je Davy heel goed kunnen gebruiken op links, jammer maar helaas :(

05 Jun 2008, 15:28
forumlegende

Leeftijd: 45
heel spijtig,iemand als Davy kunt ge altijd gebruiken
bovendien heel sympathieke gast en uit de eigen jeugd
in ieder geval veel succes

05 Jun 2008, 15:42
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Casual1919 schreef:
Als het bestuur beslist om spelers te laten gaan terwijl ze op die positie geen overschot hebben mag je er toch van uitgaan dat ze met een vervanger bezig zijn. Ik zou me dan ook niet teveel zorgen maken en gewoon afwachten met wat het bestuur naar buiten komt.

Ze hebben toch al meermaals bewezen te weten waarmee ze bezig zijn. Toen ze Lord aankochten kwam er ook heel wat kritiek, nu is is hij hier plots god voor sommigen.
(Let op de kleine woordspeling :D )

!

Hij is mooi, Tommeken, fijn dat iemand de humor nog kan smaken.
Verder lees ik dat je niet rond Van Dender kan, rond misschien niet, maar voorbij??? Tegen Woluwe was je er niet?.

Zonder mij uit te laten over het vertrek en de kwaliteiten van Davy mag je toch zeggen dat het niet echt verrassend te noemen is. De trainer zag het niet echt in Davy. Deze laatste heeft dit jaar gaandeweg ook minder speelkansen gekregen. Hopelijk vindt Davy een toffe club, alsook de weg terug naar het Pierre Cornelisstadion, want het blijft nen toffe kerel. Alles Gute mijn zoon. Merci :wave:

We hebben al iemand uit Geel gerekruteerd (Van Mieghem) en die mannen hun prestaties van dit jaar waren op z'n zachtst gezegd ook geen succes. :?

Hopelijk doet Geert nog 'een Dessaertje': iemand uit de lagere reeksen plukken, die het dan helemaal maakt bij ons. Het bestuur verdient nog steeds alle krediet, laat daar geen twijfel over bestaan.

Mvg,

Ikke

05 Jun 2008, 16:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
wheel's armée schreef:
Hopelijk vindt Davy een toffe club

Dan zou Wetteren nu niet bepaald een gelukkige keuze zijn :D .

05 Jun 2008, 16:21
Ancien

Leeftijd: 46
Telbar schreef:
Dat Claessens ging vertrekken is toch niet echt een verrassing.
Op linksmidden is Lord een zekerheid en is Boussoufa eerste reserve.
Op linksachter kan je niet rond Van Dender én is De Schutter een meer dan valabele vervanger.

Is het echt de bedoeling om Boussoufa als linkermiddenvelder te gebruiken?? Elke keer dat ik die al heb zien spelen was het als pure aanvaller... Ik zag er dan eerder nog een tien in dan een linkermiddenvelder, but who am I natuurlijk...

En wat er gezegd wordt over Van Dender kan ik ook inkomen, maar ga eens na hoeveel matchen die heeft gespeeld in de terugronde... Lijkt toch ook redelijk blessuregevoelig te zijn...

Soit, we zien het wel volgend seizoen...

05 Jun 2008, 16:28
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Bartos schreef:
wheel's armée schreef:
Hopelijk vindt Davy een toffe club

Dan zou Wetteren nu niet bepaald een gelukkige keuze zijn :D .

Staat dat al vast? Davy'ken, Davy'ken, Davy'ken, wat doe je nu?:-D

05 Jun 2008, 16:44
Ancien

Leeftijd: 46
Gijzegem Vaneigest schreef:
Als ge 4-4-2 speelt met Arnold en Lord in de spits had je Davy heel goed kunnen gebruiken op links, jammer maar helaas :(

Je kan nog verder gaan. Ik vind Lord een schitterende speler met magnifieke dribbels, maar een op maat gesneden cross zoals Claessens heeft hij niet... Is niet zozeer een probleem voor Lord zelf als hij de actie zelf kan (af)maken (in samenspel met Arnold zoals op Woluwe bijv), maar met een Arnold in je ploeg in de typische 4-4-1-1 zijn flankvoorzetten een extra troef en ideaal om te variëren... Kijk maar naar de match tegen Waregem in het begin van het seizoen bijv.Als je er puur voetballend niet door komt, maar je kan iemand vrijspelen op de flank die een voorzet in de benen heeft en je hebt een Arnold (of een Dessaer in uiterste nood) centraal in punt, dan heb je plots wel een potentieel breekijzer.

Het jammere van het afgelopen seizoen was, vond ik dat niet alle spelers ten volle op hun kwaliteiten werden uitgespeeld (een Boto werd veelal in de lucht aangespeeld terwijl hij aangespeeld over de grond zoveel gevaarlijker kan zijn, een Troch wordt vervangen op het moment dat een team ruimte moet laten om terug te komen en dan is Troch eigenlijk op zijn best, etc). Let op, dit is geen kritiek hé... maar soms heb ik het gevoel dat er maar op 1 systeem en 1 aanvalspatroon wordt getraind waardoor het voor de tegenstander o zo gemakkelijk wordt om zich op onze ploeg in te stellen. En met het spelerspotentieel (toch enkele zeer technisch onderlegde spelers) dat er is/was, vind ik dat er niet altijd is uitgehaald wat er inzat...

Als je dan ziet dat er spelers (al dan niet verrassend) die bepaalde kwaliteiten hebben, die anderen in je kern nagenoeg niet hebben, en die je op tijd en stond kan gebruiken, ziet gaan dan vind ik dat jammer...

05 Jun 2008, 17:13
Nationale Ploeg

Een spijtige zaak voor Davy, goeie speler met uitstekende voorzet, hard en goed schot in de voeten, enige minpunt is zijn snelheid.
Maar als je weet dat je geen kans gaat krijgen omwille van de concurrentie moet je als speler je keuze maken als je alles uit je carrière wil halen, dus veel succes Davy bij je nieuwe ploeg.

Misschien komt er wel een extra versterking bij....... ( die puntjes zet ik erbij om ook is geheimzinning te doen :D )

05 Jun 2008, 19:06
Freak

Dani schreef:
Ik vermoed dat Davy het slachtoffer geworden is van zijn gebrek aan snelheid.
Technisch vernuft heeft hij nochtans in overvloed en heeft ook een goede trap...

Volgens mij wil de trainer meer snelheid in de ploeg en gezien het hedendaagse voetbal vind ik dat niet meer dan normaal. Ook omdat elke tegenstander zich ingraaft tegen ons speelt in deze beslissing mee. Je moet spelers hebben die in de korte ruimte héél explosief zijn en jammer genoeg is Davy dit niet.

Spijtig want zag hem graag bezig.

ik vermoed dat claessens vooral het slachtoffer is van het grote ego van 2mensen binnen de club. Claessens vond het heel jammer om te vertrekken (en wou dit eigenlijk niet), maar als bepaalde mensen je gewoon wegpesten ... Tja, hij kan veel hebben,maar genoeg is genoeg. Ronduit schandalig hoe iemand na een verdienstelijke heenronde gekruid met 6 doelpunten op zo'n manier wordt buitengebonjourd!!

ik heb mijn imago hier toch tegen van negatieveling en da ik altijd kritiek geef...

maar sommige mensen kunnen niet met kritiek om!! Wie het schoentje past, trekke het aan! Snel de pluimen op de hoed steken is geen probleem, maar verantwoordelijkheid nemen is veel moeilijker precies. :fuck: :fuck:

Die eerste 2 tegendoelpunten waren blijkbaar davy zijn fout tegen turnhout...vandaar he fuck-off gebaar peisek. :banana: :boks: :worship:

wat de andere geruchten betreft. Shabi moet weg, en gaat ook weg. Voorts zijn ze bezig met ne linkse back van V.Geel (Niels Bekkema). En t zou mij niet verwonderen mocht er nog ne sterkhouder vertrekken... :whistle: :whistle:

05 Jun 2008, 19:25
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Nog ne sterkhouder ?

Zijn Claessens - en Shabi ... in de terugronde zelden in de basis gestart, dan sterkhouders ? :zzz:

05 Jun 2008, 19:38
Freak

Jeroen schreef:
Nog ne sterkhouder ?

Zijn Claessens - en Shabi ... in de terugronde zelden in de basis gestart, dan sterkhouders ? :zzz:

nee maar troch en verheyden toch wel :wadde:

05 Jun 2008, 19:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 130