|
|
| Pagina 18 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
zwawi schreef: De beste zeker niet maar vooral Claessens is toch ne goeie speler die ge doorheen een seizoen goed kunt gebruiken. voila, laat lord ne keer gekwetst geraken en ge zou heel blij zijn dat ge claessens hebt. ik vind het jammer, ik zag hem wel graag bezig, kan ne man voorbij, snel, spelinzicht, af en toe een goaltje. ik ga er gene ronaldo van maken hé (voor het spel hier weer begint) maar voor derde meer dan degelijke speler...eigenlijk vind ik het te zot om hem weg te doen, heeft er bij mijn weten toch nooit een probleem gemaakt om niet altijd te kunnen starten? met alle respect maar dan vind ik claessens op links toch een betere bankzitter dan den dienen op rechts... _________________ iendracht! |
| 05 Jun 2008, 21:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Daar ben ik akkoord mee .. Aelbrecht zal volgens mij genen dure vogel zijn :-)
|
| 05 Jun 2008, 21:56 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Euphony zal vooral op termijn opbrengen, naargelang hun producten in de streek verkocht worden. De follow-up van Ajuin kan verdorie ook beter zenne, mocht ik zo mijn klanten opvolgen, ik haal nooit mijn quota ![]() _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 05 Jun 2008, 23:50 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
elfahem schreef: Limpens en Claessens konden ook al een tijdje niet goed meer met elkaar overweg. Zijn fuck-off gebaar na zijn doelpunt afgelopen zondag sprak boekdelen... Gaat iedereen mij nu imiteren, dan is er de pret ook af hé seg; Mag ik eens heel eerlijk zijn, ik weet dat daar bepaalde mensen niet gelukkig mee zullen zijn, maar ik vrees een beetje voor de doorgroeimogelijkheden van Davy. Vandaar vind ik zijn vervanging, los van het feit dat het een toffe peer is, niet geheel onlogisch. Hetzelfde kan gezegd worden over Shabi. Thomas zat volgens mij aan zijn plafond, ik hoop van ganser harte dat hij volgend jaar het tegendeel kan bewijzen. Bovenal vind ik het vertrek van Ewen ietwat raar. Die gast kon duidelijk tweede klasse aan, ok, er was een mindere periode, maar zag hem in de eindronde toch weer meer dan degelijk spelen. Persoonlijk vond ik dat een sleutelfiguur op een sleutelpositie. Als men hem waardig kan vervangen à la bonheur, maar ik wil nog niet gezegd hebben dat Ewens verlies volledig zal gecompenseerd worden. Economisch gezien lijkt me dat geen evidentie. Jedoch, slaapwel, tussentaalkinderen mijn _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 06 Jun 2008, 0:04 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: CeltiC1919 schreef: El Corredor schreef: zwawi schreef: Davy Claessens heeft er naar mijn mening 2 goeie seizoenen opzitten. Dit jaar kon hij zijn sterke heenronde niet bevestigen omdat hij praktisch geen kansen meer kreeg (vooral de laatste weken). Zijn sterke punt is zijn goeie traptechniek, minpunten zijn de blessures die hij toch elk jaar heeft en zijn snelheid, hoewel ik vind dat hij dit weet te compenseren door perfect te lopen waar nodig. Ja, ik vind het een verlies en de enige reden van zijn vertrek is Limpens en niks anders. We kunnen hem dus niks verwijten want blijven zou voor hem een verloren jaar geweest zijn. Shabi zou ook weg mogen en er wordt hier zelfs gezegd dat hij ook weg gaat, naar waar dan? En die andere sterkhouder, over wie heb je het, wie A zegt, moet ook B zeggen, desnoods via PM. En Boussoufa, die kan in de aanval zowat op elke positie spelen naar het schijnt. Wat zijn beste plaats is weet ik nie want persoonlijk heb ik hem nog nie zien spelen. ik heb boussoufa 4 keer zien spelen. Eén ding is duidelijk, hij moet het spel voor hem hebben. Hij zal dus links of rechts spelen, en niet centraal vooraan. Wild ben ik er niet van "van het neefje van" gij zijt ook ni rap wild van iet hé ![]() van dessaer, seminck, de schutter... ela , zeg naa nog isj dannek eteit negatief zen... ![]() Uw teergeliefde echtgenote had toch in het rijtje gemoeten, mogen wij allen aannemen. Cruciale fout zo net voor vaderdag, dacht ik zo. _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 06 Jun 2008, 0:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
wheel's armée schreef: Bovenal vind ik het vertrek van Ewen ietwat raar. Die gast kon duidelijk tweede klasse aan, ok, er was een mindere periode, maar zag hem in de eindronde toch weer meer dan degelijk spelen. n Dit jaar moest hij te veel opt echte midden blijven en dat ging hem duidelijk zo goed niet af. Ewen moet ietske hoger, maar zo net niet achter de spitsen ook... snaptet ? ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Jun 2008, 0:10 |
|
|
Vaste Waarde
placietjen schreef: wheel's armée schreef: Bovenal vind ik het vertrek van Ewen ietwat raar. Die gast kon duidelijk tweede klasse aan, ok, er was een mindere periode, maar zag hem in de eindronde toch weer meer dan degelijk spelen. n Dit jaar moest hij te veel opt echte midden blijven en dat ging hem duidelijk zo goed niet af. Ewen moet ietske hoger, maar zo net niet achter de spitsen ook... snaptet ? ![]() Wilt ge mij soms een oscar aannaaien voor "dommerd van het jaar ofzo"? Slopwel _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 06 Jun 2008, 0:19 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Feb 2006, 19:53 Berichten: 202 Locatie: haaltert |
gisteren kreeg ik een telefoontje van een buffalosupporter die geintresseerd was in seminck. Op het forum van AA Gent wordt gezegd dat er gesprekken bezig zijn. heb mij daar geregistreerd om dat te bekijken en moet vaststellen dat er serieus over gesproken wordt. zelfs zijne foto staat er op. het zou een serieus verlies zijn moesten we hem kwijt raken.
|
| 06 Jun 2008, 10:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
maximke schreef: gisteren kreeg ik een telefoontje van een buffalosupporter die geintresseerd was in seminck. Op het forum van AA Gent wordt gezegd dat er gesprekken bezig zijn. heb mij daar geregistreerd om dat te bekijken en moet vaststellen dat er serieus over gesproken wordt. zelfs zijne foto staat er op. het zou een serieus verlies zijn moesten we hem kwijt raken. Heb dat ook al horen waaien ja. Claessens die zijn contract mag dan ontbonden zijn geweest, Seminck die gaan we niet laten gaan voor een appel en een ei. |
| 06 Jun 2008, 11:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat hoop ik ook niet...
Naar AA Gent zou trouwens een domme zet zijn... Ze kopen daar elk jaar en masse buitenlanders, eigen jeugd krijgt nooit zijn kans. Ik denk, als hij naar Gent trekt, dat hij aanvankelijk hoogstens op een plaats op de bank moet rekenen. Een Roeselare, Dender, ... daar zou hij wat speelgelegenheid krijgen, maar Gent ? Nee dat denk ik niet. Tzou alvast enorm spijtig zijn om hem te zien vertrekken. Maar als hij een goed contract in eerste klasse krijgt, kan je hem dat moeilijk verwijten. |
| 06 Jun 2008, 11:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
maximke schreef: gisteren kreeg ik een telefoontje van een buffalosupporter die geintresseerd was in seminck. Op het forum van AA Gent wordt gezegd dat er gesprekken bezig zijn. heb mij daar geregistreerd om dat te bekijken en moet vaststellen dat er serieus over gesproken wordt. zelfs zijne foto staat er op. het zou een serieus verlies zijn moesten we hem kwijt raken. Het zijn wel vooral de Eendrachtsupporters die er op het forum van AA Gent over bezig zijn en zijne foto opzetten hé . |
| 06 Jun 2008, 11:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Jeroen schreef: Dat hoop ik ook niet... Naar AA Gent zou trouwens een domme zet zijn... Ze kopen daar elk jaar en masse buitenlanders, eigen jeugd krijgt nooit zijn kans. Ik denk, als hij naar Gent trekt, dat hij aanvankelijk hoogstens op een plaats op de bank moet rekenen. Een Roeselare, Dender, ... daar zou hij wat speelgelegenheid krijgen, maar Gent ? Nee dat denk ik niet. Tzou alvast enorm spijtig zijn om hem te zien vertrekken. Maar als hij een goed contract in eerste klasse krijgt, kan je hem dat moeilijk verwijten. K hoop Seminck niet te zien vetrekken, maar als hij toch vertrekt liever naar Gent dan naar Dender ![]() |
| 06 Jun 2008, 11:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jeroen schreef: Dat hoop ik ook niet... Naar AA Gent zou trouwens een domme zet zijn... Ze kopen daar elk jaar en masse buitenlanders, eigen jeugd krijgt nooit zijn kans. Ik denk, als hij naar Gent trekt, dat hij aanvankelijk hoogstens op een plaats op de bank moet rekenen. Een Roeselare, Dender, ... daar zou hij wat speelgelegenheid krijgen, maar Gent ? Nee dat denk ik niet. Tzou alvast enorm spijtig zijn om hem te zien vertrekken. Maar als hij een goed contract in eerste klasse krijgt, kan je hem dat moeilijk verwijten. Naast het feit dat hij daar waarschijnlijk prof zou worden, is er toch ook het vooruitzicht om samen te werken met een legende als Michel Preud'Homme hé. Als ge zo een kans krijgt, dan grijpt ge die gewoon. Maar ja, ginder een basisplaats veroveren, dat zou wel wat anders zijn, want centraal vanachter hebben ze daar al spelers als Suler, Dario Smoje en Jonas De Roeck. |
| 06 Jun 2008, 11:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Tuurlijk, dat zeg ik ook niet hé... Maar bij Gent ga je volgens mij nooit je kans krijgen. Gillet heeft daar is geluk gehad, maar voor de rest
![]() Zelfs al vallen hun drie centrale verdedigers tegen, dan nog kopen ze wel een derderangsbuitenlander eer je daar als Belg uit een lagere reeks je kans krijgt. |
| 06 Jun 2008, 11:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Wie zei er hier onlangs ook alweer dat zij die hun contract bij EA verlengd hebben zeker zullen blijven.
![]() Gent lijkt me de ideale club voor Seminck. |
| 06 Jun 2008, 11:16 |
|
| Pagina 18 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 130 Volgende |