|
|
| Pagina 4 van 5 |
[ 70 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Thomas Troch - Ewen Verheyden
katrien (iendrachtlover) schreef: voila tis dda Ben ik nu de enige die deze berichten volstrekt nutteloos vind? ![]() |
| 04 Jun 2008, 14:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
s@té schreef: katrien (iendrachtlover) schreef: voila tis dda Ben ik nu de enige die deze berichten volstrekt nutteloos vind? ![]() We zijn al minstens met twee. En het zou me verwonderen dat het er niet meer zijn. |
| 04 Jun 2008, 14:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bartos schreef: s@té schreef: katrien (iendrachtlover) schreef: voila tis dda Ben ik nu de enige die deze berichten volstrekt nutteloos vind? ![]() We zijn al minstens met twee. En het zou me verwonderen dat het er niet meer zijn. Idem hier... en daarmee is dit ook meteen een nutteloos bericht. En zeggen dat de komkommertijd nog moet beginnen. 't Zullen lange dagen zijn. |
| 04 Jun 2008, 14:30 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
elfahem schreef: Bartos schreef: s@té schreef: katrien (iendrachtlover) schreef: voila tis dda Ben ik nu de enige die deze berichten volstrekt nutteloos vind? ![]() We zijn al minstens met twee. En het zou me verwonderen dat het er niet meer zijn. Idem hier... en daarmee is dit ook meteen een nutteloos bericht. En zeggen dat de komkommertijd nog moet beginnen. 't Zullen lange dagen zijn. voila tis dda ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 04 Jun 2008, 14:36 |
|
|
Nationale Ploeg
s@té schreef: katrien (iendrachtlover) schreef: voila tis dda Ben ik nu de enige die deze berichten volstrekt nutteloos vind? ![]() Het is eens iets anders dan de lange brieven van wheels niet waar ._________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 04 Jun 2008, 14:37 |
|
|
Vaste Waarde
ik, ne koekoek?? merci he
![]() _________________ Broer van ja |
| 05 Jun 2008, 23:08 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Titus schreef: s@té schreef: katrien (iendrachtlover) schreef: voila tis dda Ben ik nu de enige die deze berichten volstrekt nutteloos vind? ![]() Het is eens iets anders dan de lange brieven van wheels niet waar .Voor alle fans van mijn uitvoerige exposés, ik wil gerust nen bundel uitgeven. Ik vind Katrien toch enige concurrentie voor mijn titel van Spamking zenne. Inhoudelijk doe ik beter, maar soit: tussentaalproducten, zijn jullie: ALLEMAAL ![]() _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 05 Jun 2008, 23:45 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
wheel's armée schreef: Titus schreef: s@té schreef: katrien (iendrachtlover) schreef: voila tis dda Ben ik nu de enige die deze berichten volstrekt nutteloos vind? ![]() Het is eens iets anders dan de lange brieven van wheels niet waar .Voor alle fans van mijn uitvoerige exposés, ik wil gerust nen bundel uitgeven. Ik vind Katrien toch enige concurrentie voor mijn titel van Spamking zenne. Inhoudelijk doe ik beter, maar soit: tussentaalproducten, zijn jullie: ALLEMAAL ![]() maar 't zou leuk zijn mocht het ook ergens over gaan. |
| 06 Jun 2008, 7:55 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Davy schreef: wheel's armée schreef: Titus schreef: s@té schreef: katrien (iendrachtlover) schreef: voila tis dda Ben ik nu de enige die deze berichten volstrekt nutteloos vind? ![]() Het is eens iets anders dan de lange brieven van wheels niet waar .Voor alle fans van mijn uitvoerige exposés, ik wil gerust nen bundel uitgeven. Ik vind Katrien toch enige concurrentie voor mijn titel van Spamking zenne. Inhoudelijk doe ik beter, maar soit: tussentaalproducten, zijn jullie: ALLEMAAL ![]() maar 't zou leuk zijn mocht het ook ergens over gaan. 'Begrijpend lezen' was ook uw sterkste vak niet op school zeker Humorologie ook al niet, want ik kan me niet echt van de indruk ontdoen dat je er niet mee bent opgezet:-) _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 06 Jun 2008, 8:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Mij hebben ze altijd geleerd dat de inhoudelijke waarde van een tekst van belang is. Als ge die dan nog is zo simpel mogelijk kunt formuleren, zit ge goed. Bij u is't totaal het omgekeerde
(om 't er tmeest moeilijke woorden gebruiken, ook al hebben ze totaal geen nut )![]() |
| 06 Jun 2008, 8:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
We kunnen kort stellen dat er een goeie politieker aan Thomas verloren gaat, alhoewel het nog niet te laat is...
|
| 06 Jun 2008, 9:15 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
elfahem schreef: We kunnen kort stellen dat er een goeie politieker aan Thomas verloren gaat, alhoewel het nog niet te laat is... tzal in de famille zitten zeker love you hein jongen ![]() |
| 06 Jun 2008, 9:29 |
|
|
Vaste Waarde
oilsjt schreef: elfahem schreef: We kunnen kort stellen dat er een goeie politieker aan Thomas verloren gaat, alhoewel het nog niet te laat is... tzal in de famille zitten zeker love you hein jongen ![]() De Moeir, getj sjans dak ni on aa een kaan of ik owe a een vlam op a kop gegeiven. Love U, mor tes al noig geminderd vér vandaug zé Dag hé edit: nog insj iet: ik ben dus veil beiter as "tanjekes in kwestie": ik bè mensj tissen de mensjen. Da's iet anders as ne zonnekenink in de lommerte va zén karrjeir. P.S.: Kaan ek dorveer veroeirdiltj werren:-) _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 06 Jun 2008, 9:34 |
|
|
Vaste Waarde
Jeroen schreef: Mij hebben ze altijd geleerd dat de inhoudelijke waarde van een tekst van belang is. Als ge die dan nog is zo simpel mogelijk kunt formuleren, zit ge goed. Bij u is't totaal het omgekeerde (om 't er tmeest moeilijke woorden gebruiken, ook al hebben ze totaal geen nut )![]() Ik kan er ook ni aandoen dat ik mijn taalgebruik zou moeten vulgariseren opdat gij het zou kunnen begrijpen hé. De gemiddelde De Standaard-lezer zal daar geen problemen mee hebben. Btw, onze vriend Stefaan Declerck is op die manier minister geworden, dus ik zie daar geen graten in. Ok, dat was nu ook geen onverdeeld succes, maar dat is een detail. De man heeft ooit een zeer interessant boek over zijn plannen ivm justitie enerzijds en zijn profilering als politicus anderzijds over : "Het bos en de bomen", ofziets. Dit als voetnoot voor de eventuele meerwaardezoekers Davy: gaat het nog jongen? ![]() _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 06 Jun 2008, 9:40 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
een heel mooie blijk van waardering van Thomas en Ewen voor de club en zijn supporters op de officiele website!
het is denk ik voor hen mooi, ook ondanks de 'mislopen' promotie, om bij ons door de grote poort naar buiten te stappen. echt fijn om te lezen |
| 06 Jun 2008, 20:51 |
|
| Pagina 4 van 5 |
[ 70 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende |