Transfers 2008 - 2009 - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
zwawi schreef:
Inderdaad, als er een speler bij ons vertrekt wordt dat nooit op de site vermeld, zelfs niet van Ewen en van Thomas. Dat is toch een punt dat een stuk beter kan vind ik.

Op de site stond dat Thomas en Ewen hun contract niet verlengd werden. Dan in het ook het bestuur hun zaak niet meer waar ze tekenen, aangezien Thomas en Ewen zich niet meer moeten verantwoorden tegen het bestuur. Als nu een Davy Claessens ergens anders tekent, zal dit wel op de site verschijnen indien dit definitief is.

08 Jun 2008, 20:26
forumlegende

Leeftijd: 43
Dan nodig ik u toch uit om mij te zeggen waar da bericht op de officiele site vermeld is en van wanneer het dateert...

08 Jun 2008, 20:56
forumlegende

Leeftijd: 69
zwawi schreef:
Dan nodig ik u toch uit om mij te zeggen waar da bericht op de officiele site vermeld is en van wanneer het dateert...

Vandaag in het nieuwsblad"Davy Claessens naar wetteren",en opnieuw is de berichtgeving naar de supporters op de officiële site te laat!!!!!!!!! :wadde:

09 Jun 2008, 8:18
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
iendracht mèn 2de vraa schreef:
zwawi schreef:

Vandaag in het nieuwsblad"Davy Claessens naar wetteren",en opnieuw is de berichtgeving naar de supporters op de officiële site te laat!!!!!!!!! :wadde:

Misschien is de krant te vroeg ;) .

09 Jun 2008, 9:11
Reserve

Een nog vreemder bericht opgevangen vandaag.
Lord zou dan toch beslist hebben om niet verder te gaan met EA omdat hij het niet ziet zitten om in derde klas te spelen.
Mijn madam heeft dat horen zeggen op haar werk van ne collega.
En die collega heeft het vernomen van .... Shabi in person.
Ze wonen (niet tesamen wel te verstaan) in hetzelfde appartement.
...
Als dit waar is, en dat van Claessens zou ook waar zijn... dan hebben we niemand deftig meer op de vleugels....

09 Jun 2008, 19:41
Ancien

Leeftijd: 38
Laat ons hopen dat dat niet waar is.

09 Jun 2008, 19:53
Nationale Ploeg

cromag schreef:
Lord zou dan toch beslist hebben om niet verder te gaan met EA omdat hij het niet ziet zitten om in derde klas te spelen.
...
Als dit waar is, en dat van Claessens zou ook waar zijn... dan hebben we niemand deftig meer op de vleugels....

Zou me sterk verbazen, heeft getekend voor 2 extra seizoenen dus dat zou betekenen dat r een koper op de proppen moet komen.

09 Jun 2008, 20:47
forumlegende

Er was een overeenkomst voor 2 seizoenen, er staat nergens dat het effectief al getekend was. Laat ons hopen dat het niet klopt natuurlijk en dat Lionel gewoon blijft.

09 Jun 2008, 21:04
Vaste Waarde

Bartos schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
zwawi schreef:

Misschien is de krant te vroeg ;) .

OP DIT OGENBLIK HEEFT DAVY NOG NERGENS GETEKEND ! Zijn manager praat met Wetteren, maar aangezien Davy nog onder contract ligt bij Eendracht Aalst, moeten zij zeker en vast contact opnemen met onze club voordat er ook maar iets getekend kan worden. En dat is (bij mijn weten) nog niet gebeurd.

En wat de pers betreft ... pure sensatie. Ze zouden beter eerst eens informeren bij de betrokkenen alvorens dergelijke onwaarheden te verkondigen.

Koen

09 Jun 2008, 21:44
Vaste Waarde

cromag schreef:
...

Gaan we zo ne zever nu blijven schrijven ? Op de officiële website staat er toch duidelijk dat Lord voor 2 seizoenen getekend heeft ? Wat denken jullie nu allemaal te bereiken door zo'n onzin constant te schrijven ? Wat is de meerwaarde van dit soort nieuws, buiten het constant in twijfel trekken van ons bestuur en hun werking ?

Koen

09 Jun 2008, 21:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Waar rook is er vuur ? Maar ik vind dat op een forum iets vertellen enkel kan als je zekers bent dat het de waarheid is . Enkel iets posten omdat je horen vertellen hebt kan NIET .
Ikzelf heb zaterdag ( Op benefiet Guus Janssens ) aan Michael Seminck gevraagd hoe het nu zat met de geruchten van zijn transfer naar AA Gent en zijn antwoord was : " Ik heb nog van niets gehoord " . Bedoelde hij dat het niet waar was of dat er nog niets uit eventuele onderhandeling bekend was . Iets persoonlijk aan iemand iets vragen is volgens mij toch nog beter van iets horen zeggen . Maar soms moet men kunnen wachten tot dat er iets officiel is om het aan de klok te hangen

09 Jun 2008, 21:56
Iendracht.be - beheer

cromag schreef:
...

Nu niet tegen u persoonlijk hé, maar ik begin stillekesaan de roddels die ergens aan den toog horen zeggen zijn en de pure leugens die sommigen hier zelfs uit hun botten slaan serieus op mijn zenuwen werken. Sommigen moeten zich misschien eens afvragen of ze de club een plezier doen door hier dergelijke zever te verkondigen. Het enige wat we vragen is dat de meeste mensen een poging doen eens even na te denken vooraleer hier zever te komen verkondigen.

10 Jun 2008, 0:26
forumlegende

Het kan zijn dat er hier veel toogpraat gezet wordt maar ge moet ook lezen wat er op de officiele site staat ajuin. Er staat dat er een overeenkomst is voor 2 seizoenen met Lord, er staat niet dat het getekend is. Als ze overeenkomen en er komt den dag nadien een andere club op de proppen en Lord trekt zijne staart in en vertrekt, dan is daar denk ik nie veel aan te doen. Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat het effectief zo is he maar als ge enkel moet geloven wat er op de officiele site komt, dan moede het ook verkondigen zoals het er effectief staat geschreven.

10 Jun 2008, 7:11
Iendracht.be - beheer

zwawi schreef:
Het kan zijn dat er hier veel toogpraat gezet wordt maar ge moet ook lezen wat er op de officiele site staat ajuin. Er staat dat er een overeenkomst is voor 2 seizoenen met Lord, er staat niet dat het getekend is. Als ze overeenkomen en er komt den dag nadien een andere club op de proppen en Lord trekt zijne staart in en vertrekt, dan is daar denk ik nie veel aan te doen. Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat het effectief zo is he maar als ge enkel moet geloven wat er op de officiele site komt, dan moede het ook verkondigen zoals het er effectief staat geschreven.

Zijt ge nu voor te zeveren bezig :? ??? Als iemand ergens een contract tekent, wordt er toch dikwijls gewoon gezegd dat hij een overeenkomst bereikt heeft. Kijk, ne speler kan ondanks een contract nog altijd vertrekken hé, maar uit het bericht op de site (dat ik gemakshalve hieronder even bijzet) kunt ge nu toch wel heel duidelijk afleiden dat Lord hier bijgetekend heeft, of het moet zijn dat ge gewoon niet kunt lezen.

Citeer:
27-05-2008 - Lionel Lord blijft Eendracht Aalst trouw...
Lionel Lord, onze 27-jarige Nederlandse vleugelaanvaller, speelt ook het komende seizoen voor Eendracht Aalst. Lord heeft het dermate naar z’n zin bij Eendracht Aalst dat hij - ondanks ruime belangstelling - besloot om geen gebruik te maken van z’n opstapclausule nu VC EA 2002 niet promoveert. Meer nog, er werd zelfs een overeenkomst bereikt voor de komende twee seizoenen.

Bron: eendracht-aalst.be

10 Jun 2008, 8:24
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Wees toch allemaal niet zo licht ontvlambaar zeg. Wat gaat dat zijn als we binnen twee jaar in eerste spelen?

Ik denk dat op een forum, en dan op gelijk welk forum, de belangrijkste rol is weggelegd voor de ontvanger en niet voor de boodschapper. Tot zover mijn forumwijsheid.

Laatst gewijzigd door elfahem op 10 Jun 2008, 9:46, 1 keer totaal gewijzigd.

10 Jun 2008, 8:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 130