Transfers 2008 - 2009 - Pagina 23 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
Reserve

Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Beste eendrachters,

Mijn opmerking mbt Lord had helemaal niets te maken met het verspreiden van roddels. Ik wou gewoon ff checken of er nog mensen iets van wisten...
Tot slot, beste supporters, kunnen we beter denken dat voor elke speler die vertrekt er minstens tien spelers zijn die een meerwaarde te bieden hebben.
Allemaal niet van wakker liggen, ik ben er zeker van dat we met een topploeg aan het nieuwe seizoen gaan beginnen.

11 Jun 2008, 8:08
nieuw in de eerste ploeg

Ajuin schreef:
El Corredor schreef:
Xander schreef:
Davy moest niet vertrekken. Maar toen hij zijn contract tekende was het nog niet zeker dat Lord zou bijtekenen. Doordat Lord nu toch blijft slinken zijn speelkansen toch wel een groot stuk. Daarom koos Davy ervoor om andere oorden , waar hij meer speelkansen kon hebben , op te zoeken.

ik peis nie da davy daar zelf voor koos hoor. Werd net als Landuyt "vriendelijk" verzocht om op te rotten.

en by the way, het contract met wetteren is nog altijd niet getekend. Het is de ridder die met de gazet gebeld heeft en niemand anders.

ze waren blijkbaar maar wat graag van claessens vanaf...

En jij was er waarschijnlijk bij als men hem vriendelijk heeft verzocht om op te rotten of je was erbij toen Geert belde met de gazet ???

Kom dingen vertellen waarvan ge zeker zijt dat ze juist zijn ... of eigenlijk ... zwijg beter ! Dit gezever over allerlei spelers die al weg zijn, zouden vertrekken ... altijd weer van horen zeggen ...

Dergelijke nonsens zijn echt wat onze club nodig heeft zenne. ALS er spelers bijkomen of vertrekken zal het wel op de officiële website gemeld worden en wat er in de kranten staat, leer dat ne keer met een korreltje zout te nemen. Die journalisten moeten toch ergens hun boterham mee verdienen en per lijntje (onzin of niet) dat ze schrijven krijgen ze centjes. Dus als er geen nieuws is, verzinnen ze het zelf wel.

Koen

Davy Claessens zal komend seizoen geen deel meer uitmaken van VC EA 2002. Davy Claessens vroeg en kreeg vorige week de toelating om - ondanks een nog doorlopend contract - te onderhandelen met reeksgenoot St. Wetteren. Dit resulteerde gisteren in een definitieve overeenkomst. Het bestuur wenst Davy alvast alle succes toe met deze nieuwe uitdaging en wenst hem uitvoerig te bedanken voor de geleverde prestaties voor onze club.

Zoals je ziet Koen sprak ik toch de waarheid , en was het Davy die vroeg om weg te gaan ?

11 Jun 2008, 12:38
Freak

Leeftijd: 35
En ook Shabi mag 100%zeker vertrekken dat wil dus zeggen dat we voor volgend seizoen voorlopig ne kern van 15man hebben?

11 Jun 2008, 12:45
Vaste Waarde

Xander,

Mijn kritiek was niet aan jouw adres hoor. Maar was gericht tegen El Corredor !

Mvg,

Koen

11 Jun 2008, 12:46
Vaste Waarde

Iendrachter90 schreef:
En ook Shabi mag 100%zeker vertrekken dat wil dus zeggen dat we voor volgend seizoen voorlopig ne kern van 15man hebben?

15 man ??? De Veirman - Lambrechts - Seminck - Van Dender - Vandenbrande - De Schutter - Dessaer - Van Mieghem - Lord - Frank - Poddevijn - Spotbeen - Nguekam - Boto - Boussoufa - Aelbrecht .- Coulibaly ... dat zijn er al 17 en dan heb je al teveel voor basisploeg en reserven. Als je dan ziet dat ge nog enkele jongeren hebt zoals Spotbeen, Vandamme, Limpens om op de bank te gaan zitten als er bij de eerste 17 gekwetsten zijn ...

Dus 17 spelers die moeten strijden voor basiself lijkt me ruim voldoende.

Koen

11 Jun 2008, 12:51
forumlegende

Ben ik het niet mee eens. Ik vind dat je een waardige vervanger voor Claessens moet halen.

11 Jun 2008, 12:58
Freak

Leeftijd: 35
Dani schreef:
Ben ik het niet mee eens. Ik vind dat je een waardige vervanger voor Claessens moet halen.

Vwa da? claessens was zelf nen invaller dan kunde beter ne jonge gast uit de jeugd op de bank late zitten.

11 Jun 2008, 13:01
Vaste Waarde

Dani schreef:

Om op de bank te gaan zitten ? Dat is weggesmeten geld.

11 Jun 2008, 13:10
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
En wa als er weer ne speler langer gekwetst geraakt? Ge wou toch kampioen spelen ofni?

11 Jun 2008, 13:33
toevallige voorbijganger

cromag schreef:
Een nog vreemder bericht opgevangen vandaag.
Lord zou dan toch beslist hebben om niet verder te gaan met EA omdat hij het niet ziet zitten om in derde klas te spelen.
Mijn madam heeft dat horen zeggen op haar werk van ne collega.
En die collega heeft het vernomen van .... Shabi in person.
Ze wonen (niet tesamen wel te verstaan) in hetzelfde appartement.
...
Als dit waar is, en dat van Claessens zou ook waar zijn... dan hebben we niemand deftig meer op de vleugels....

Feit is zeker dat Lord gaan onderhandelen is met Beveren.

Hoe ver deze gesprekken staan weet ik momenteel

nog niet.

Toch raar voor iemand die zeker ging blijven?

11 Jun 2008, 13:39
Vaste Waarde

Michiel schreef:
cromag schreef:
Een nog vreemder bericht opgevangen vandaag.
Lord zou dan toch beslist hebben om niet verder te gaan met EA omdat hij het niet ziet zitten om in derde klas te spelen.
Mijn madam heeft dat horen zeggen op haar werk van ne collega.
En die collega heeft het vernomen van .... Shabi in person.
Ze wonen (niet tesamen wel te verstaan) in hetzelfde appartement.
...
Als dit waar is, en dat van Claessens zou ook waar zijn... dan hebben we niemand deftig meer op de vleugels....

nog niet.

Lord heeft een contract getekend voor 2 seizoenen bij Eendracht Aalst. Dat is enigste wat zeker een feit is ! En wees maar zeker dat Lord niet zomaar een vrijgeleide zal krijgen van de club, mocht hij inderdaad toch een andere ploeg vinden.

Koen

11 Jun 2008, 13:49
Vaste Waarde

de clerus schreef:
En wa als er weer ne speler langer gekwetst geraakt? Ge wou toch kampioen spelen ofni?

1, 2, 3 geblesseerden kunnen we gerust opvangen (tenzij het bvb. onze 2 keepers zijn of onze 3 aanvallers) ... 6 geblesseerden zoals het afgelopen seizoen kan je NOOIT opvangen, anders moet ge gewoon 2 ploegen in je kern hebben (EN BETALEN).

Het zou wel al heer erg zijn, mochten we komend seizoen dezelfde blessurelast hebben als het voorbije seizoen ...

Koen

11 Jun 2008, 13:52
Ancien

Leeftijd: 38
Michiel schreef:

nog niet.

Ik vind dit toch ook eigenaardig, eerst voor 2 seizoenen bijtekenen en dan met Beveren gaan onderhandelen. :?

Maar het is zoals Koen zegt, als hij effectief weg wil en kan, zal er wel boter bij de vis komen zeker.

Laatst gewijzigd door Gilles op 11 Jun 2008, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.

11 Jun 2008, 14:00
Junior

Leeftijd: 45
Citeer:

nog niet.

Ze hebben daar pas Ousmane Traoré aangetrokken. Een speler die (dixit hun eigen site) "met zijn snelheid een ideale speler kan worden voor op onze linkerflank. Indien mogelijk kan hij ook een rij vooruit geschoven worden om ons als spits te depanneren".

Een kopie van onze Lionel dus. Zou mij m.a.w. ten zeerste verbazen dat ze daar geïnteresseerd zijn in Lord.

11 Jun 2008, 14:36
Freak

Davy Claessens zal komend seizoen geen deel meer uitmaken van VC EA 2002. Davy Claessens vroeg en kreeg vorige week de toelating om - ondanks een nog doorlopend contract - te onderhandelen met reeksgenoot St. Wetteren. Dit resulteerde gisteren in een definitieve overeenkomst. Het bestuur wenst Davy alvast alle succes toe met deze nieuwe uitdaging en wenst hem uitvoerig te bedanken voor de geleverde prestaties voor onze club.

Ook Segun Shabi zal komend seizoen niet meer voor VC EA 2002 uitkomen. Het beperkte aantal speelminuten in combinatie met de budgetaire consequenties die het lichten van de optie in het contract met zich zouden meebrengen, bleken doorslaggevend om komend seizoen niet verder in zee te gaan met de Nigeriaanse linkspoot. Het bestuur wil ook Segun van harte bedanken voor de inspanningen en voorbeeldige mentaliteit waarvan we het voorbije seizoen getuige mochten zijn.

Bron: eendracht-aalst.be

11 Jun 2008, 15:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25 130