|
|
| Pagina 25 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
villa schreef: s@té schreef: Stijn schreef: Als je zegt dat er twee nieuwe MOETEN komen, dan vind ik ook dat je MOET zeggen met welk geld dat moet gebeuren. Als je zelf over hebt, ze zullen het met plezier aannnemen. Als er geen financiële ruimte voor is blijft er van 'moeten' niet veel over... Voor alle duidelijkheid : ik vind zelf ook dat er op links eventueel nog iemand mag bijkomen, als daar financiële ruimte voor is. En komt er niemand bij, dan proberen we het op die manier. Als er 2 spelers vertrekken moet er toch wel ruimte zijn voor één speler aan te trekken? Als je geen financiële mogelijkheden hebt voor ne kern van 19 man MOET ge ook ni zeggen da ge titelambities hebt en naar 2de wilt gaan. Dan zijn we bezig gelijk een bestuur van ne gemiddelde 3de klasser a la Diegem (terwijl hier toch wa meer mogelijkheden zijn) . Dat klopt ergens. Ik ben er wel van overtuigd dat binnen de mogelijkheden die er zijn, ze er het maximum zullen uithalen. Ik denk (maar dat is mijn mening) dat we dan met de huidige kern bovenin meedoen, al zou ik op links ook liever nog iemand zien bijkomen als het kan. |
| 11 Jun 2008, 19:59 |
|
|
Vaste Waarde
Het aantal spelers heeft toch NIKS te maken met de ambities !!!
Deze kern van 17 moet volgens mij volstaan om de titelambities waar te maken. wat baat het nu om daar 2 extra bankzitters aan toe te voegen en te moeten betalen terwijl ge in geval van meerdere blessures nog steeds een aantal beloften hebt om de bank te vullen. Als ge 6 of meer blessures op zelfde moment hebt, kan je dat ONMOGELIJK opvangen en dan zal het op die 2 extra spelers niet meer aankomen. |
| 11 Jun 2008, 20:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ikzelf zie toch ook wel liever een kern met 19 spelers ofzo maar een beperkte kern is nu eenmaal de politiek van het huidige bestuur. Wezullen wel zien welke ploeg er tussen de lijnen staat eind augusus.
|
| 11 Jun 2008, 20:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Ajuin schreef: Het aantal spelers heeft toch NIKS te maken met de ambities !!! Deze kern van 17 moet volgens mij volstaan om de titelambities waar te maken. wat baat het nu om daar 2 extra bankzitters aan toe te voegen en te moeten betalen terwijl ge in geval van meerdere blessures nog steeds een aantal beloften hebt om de bank te vullen. Als ge 6 of meer blessures op zelfde moment hebt, kan je dat ONMOGELIJK opvangen en dan zal het op die 2 extra spelers niet meer aankomen. we spreken hier nie over bankzitters maar over versterkingen.om kampioen te spelen moet er meer kwaliteit bij, jeugdspelers hebben we al genoeg in deze kern.we moeten die spelers tijd geven , maar we moeten van de eerste match direkt punten pakken en 30 matchen lang . |
| 11 Jun 2008, 20:23 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik vind ne kern van 17 spelers persoonlijk te weinig. Dan mag er echt nie veel misgaan zelle gasten of ge zit weer met dezelfde shit. Ok, we hebben spelers die op verschillende posities perfect uit de voeten kunnen. En ja, we kunnen dus schuiven als we geblesseerden en/of geschorsten gaan hebben maar dat komt de automatismen in een elftal niet ten goede hoor.
Ik zou er dus zeker nog iemand bij willen. Waarom niet iemand uit de reserven van eerste klasse zoals De Schutter vorig jaar? Ge gaat mij nu toch nie zeggen dat diene stukken van mensen kost he. En het loon van Claessens + Shabi valt weg bovendien, dan moet het toch mogelijk zijn om nog ene aan te trekken. Mja, we zien wel wat het wordt. Feit is da we vorig seizoen veel pech kenden met gekwetsten en schorsingen maar feit is ook dat ge het jaar in vierde veel geluk had met praktisch geen gekwetsten en geschorsten. Pakt nu de gulden middenweg en dan is 17 man simpelweg te weinig om een gans jaar te strijden voor de titel want dan moet iedereen een volledig seizoen top zijn en vooral van de jongeren moogde da nie verwachten vind ik. En wat Lord betreft, als die weg wilt en hij heeft een akkoord met een andere club, dan laat ge hem beter gaan denk ik, ook al heeft hij nog een contract. En als er hier dan toch over weggesmeten geld praten, Lord hier tegen zijn zin houden zou pas weggesmeten geld zijn want dan steekt diene gene poot meer uit, vraag da maar eens aan de zee. |
| 11 Jun 2008, 20:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Straks terug in 4e klas ze
|
| 11 Jun 2008, 22:05 |
|
|
Miniem
Citeer: Straks terug in 4e klas ze Pfffffff... Zeveraar... |
| 11 Jun 2008, 22:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
K hoop toch ook dat er nog iemand bijkomt op links. Als Lord uitvalt, heb je daar eigenlijk geen alternatief meer. Niels Spotbeen is er wel, maar die komt nog maar net kijken. Podevijn en Aelbrecht kunnen dat eventueel ook proberen, maar zijn eerder voor de rechterkant of centraal. Er is dus geen deftig alternatief voor Lord meer.
|
| 11 Jun 2008, 23:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jean schreef: Je hebt drie meer dan valabele alternatieven voor Landuyt -> De Schutter, Spotbeen en Vanden Brande... Ik heb hier ook al aangehaald dat geen van die drie een rechtsback is en nooit de achterlijn haalt!!!![/quote] En ik heb eveneens al aangehaald dat er van alle ballen die Landuyt per match verstuurde op aanvallend vlak er quasi nooit een toekwam (en hij haalde ook zelden of nooit de achterlijn). Hij kwam wel meer dan een Spotbeen, maar rendement was allesbehalve. Bovendien liet hij na een slechte aanvallende actie of balverlies, zoveel ruimte liggen in zijn rug dat er daar fouten moesten worden gemaakt om de tegenstander af te stoppen. Was op snelheid ook keer op keer geklopt, dus waarom er zo nog naar Landuyt wordt verwezen, beats me...Trouwens, ook als Jurgen hier voor de winterstop nog speelde, heb ik nauwelijks flankvoorzetten gezien, laat staan ballen vanop de achterlijn... Het concept is gewoon anders. Met onze "nieuwe" rechtsbacks dient de rechtermiddenvelder niet zo ver terug mee te verdedigen omdat de rechtsbacks gewoon niet zo ver meekomen... Da's een deel aan aanvallend vermogen inboeten (rechtsback die over de rechtermiddenvelder kan gaan), maar anderzijds sta je verdedigend en organisatorisch wel sterker. Een rechtsback moet zich in eerste instantie van zijn verdedigende taak kwijten en daar zijn onze huidige rechtsback-kandidaten een pak sterker in dan Landuyt. Op termijn (er zit immers minstens 8 jaar verschil in leeftijd tussen Landuyt en een De Schutter bijvoorbeeld) zie ik een De Schutter wel meekomen en over de middenvelder gaan: heeft er het loopvermogen, de techniek en de passing voor Trouwens, backs die zowel aanvallend als verdedigend goed uit de voeten kunnen zijn zeer zeldzaam in België (een Priske of een Wasyl al eens 90 minuten in de gaten gehouden?) Als een Belgische topper op die posities al geen alternatieven heeft, wat zou een derdeklasser dan moeten doen? |
| 12 Jun 2008, 7:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
witteken schreef: voor Landuyt hebben ze nog altijd geen vervanger, dus op den back rechts mag er nog iets bijkomen.ook nen back up voor arnold is er nog nie.laat die zijn beste niveau nie meer halen en we zitten terug met het zelfde probleem als vorig seizoen. We hebben er al drie voor die positie, met hoeveel back rechtsen wilt gij dan wel spelen zeg? Das nu net een positie waar we echt wel goed zitten. Met Roel en De Schutter hebben we er twee die er beter spelen dan Landuyt en met Spotbeen een jong talent die hier toch ook al heel wat lof kreeg. |
| 12 Jun 2008, 8:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Ik ben ook altijd voorstander geweest van kwaliteit in plaats van kwantiteit maar nu wordt de spoeling wel heel dun.
Afgelopen seizoen kon je nog enigszins zeggen dat onze terugval te wijten was aan het grote aantal blessures. Hebben we dezelfde problemen dit seizoen dan wordt de club afgerekend op haar te smalle kern, daar kunnen we niet rond. |
| 12 Jun 2008, 8:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Zienaa schreef: Straks terug in 4e klas ze Nog een chance dat gij hier nog wa ambiance maakt door u belachelijk te maken hé. |
| 12 Jun 2008, 8:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Zienaa schreef: Straks terug in 4e klas ze dikke loser ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Jun 2008, 8:49 |
|
|
Scholier
Ajuin schreef: Het aantal spelers heeft toch NIKS te maken met de ambities !!! Deze kern van 17 moet volgens mij volstaan om de titelambities waar te maken. wat baat het nu om daar 2 extra bankzitters aan toe te voegen en te moeten betalen terwijl ge in geval van meerdere blessures nog steeds een aantal beloften hebt om de bank te vullen. Als ge 6 of meer blessures op zelfde moment hebt, kan je dat ONMOGELIJK opvangen en dan zal het op die 2 extra spelers niet meer aankomen. Als er niets meer bijkomt hebben we dus geen lessen getrokken uit dit seizoen. Ik had in het begin van het seizoen al voorspeld dat de te kleine kern ons van de titel zou weerhouden. In 4de hadden we de chance dat we bijna nooit geblesseerden hadden. Maar met de spelers die we nu hebben is dit praktisch onmogelijk. Hebben nu eenmaal een aantal spelers die blessuregevoelig zijn. En dan nog eens de jonge gasten die blijkbaar toch zo snel op hun tandvlees zitten. Je moet gewoon ne kern van 20 man hebben. En de spotbenen mag je daar van mij gerust bijrekenen maar niet limpens en vandamme. Dat zijn gewoon beloften die tijd nodig hebben en waar je in het slechtste geval kan op terugvallen. 20 man MOET gewoon. Al is het maar om nu en dan eens te roteren voor spelers die er doorzitten en door de concurrentie blijft iedereen scherp. Wordt hier ook wel eens vergeten denk ik. |
| 12 Jun 2008, 12:00 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Da vind ik een belangrijk punt dat je daar aanhaalt. Ewa meer concurrentie kan ervoor zorgen da ze allemaal wakker blijven, "zeker" zijn van uw plaats is nergens goed voor.
|
| 12 Jun 2008, 12:28 |
|
| Pagina 25 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 130 Volgende |