Transfers 2008 - 2009 - Pagina 26 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Eendracht licht de optie op Segun Shabi niet. De Nigeriaanse linksachter past niet in het financiële plaatje van de Ajuinenclub die opnieuw voor een smalle kern lijkt te opteren.

Bron:HNB

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

12 Jun 2008, 14:18
Iendracht.be - beheer

Met een kern van 15 man moet ge in ieder geval géén titelambities hebben. Hopen dat er nog iets bijkomt dus.

12 Jun 2008, 14:46
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Jeroen schreef:
Met een kern van 15 man moet ge in ieder geval géén titelambities hebben. Hopen dat er nog iets bijkomt dus.

Ik tel er 17 :? .

12 Jun 2008, 15:31
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Titus schreef:
Eendracht licht de optie op Segun Shabi niet. De Nigeriaanse linksachter past niet in het financiële plaatje van de Ajuinenclub die opnieuw voor een smalle kern lijkt te opteren.

Ik denk dat ze met dat financiële plaatje gewoon hun eigen interpretatie over het bericht op onze site geven hoor.

12 Jun 2008, 15:32
Freak

Leeftijd: 35
Bartos schreef:
Jeroen schreef:

Ik tel er 17 :? .

Telfoutje van mij tzijnder idd 17 en geen 15

12 Jun 2008, 15:40
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
ivm shabi,

als ge ne speler die heel veel geld kost wegdoet omwille van het feit dat'em niet veel verder dan de bank komt en dat em in het voorbije seizoen niet of amper aan de verwachtingen voldeed, dan hebt ge de juiste beslissing gepakt.

interpretatie van de krant: tja... triestig, maar ja 't is hun job zeker?
interpretatie aan den toog... laat zich al raden

khou mij daar ni mee bezig

12 Jun 2008, 15:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
als ge het allemaal correct wilt aanpakken dan zijn die afrikaantjes echt serieus dure vogels.
Die moet ge enkel houden als die echt een meerwaarde zijn, shabi was dat duidelijk niet!

voor de rest wens ik die kerel veel succes want hij kan duidelijk iets met een bal, maar om er een voetballer van te maken kwam hij een paar jaar te laat boven water vrees ik.

12 Jun 2008, 15:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Bartos schreef:
witteken schreef:
voor Landuyt hebben ze nog altijd geen vervanger, dus op den back rechts mag er nog iets bijkomen.ook nen back up voor arnold is er nog nie.laat die zijn beste niveau nie meer halen en we zitten terug met het zelfde probleem als vorig seizoen.

We hebben er al drie voor die positie, met hoeveel back rechtsen wilt gij dan wel spelen zeg? Das nu net een positie waar we echt wel goed zitten. Met Roel en De Schutter hebben we er twee die er beter spelen dan Landuyt en met Spotbeen een jong talent die hier toch ook al heel wat lof kreeg.

Beter dan Landuyt ? een jonge speler die maar e paar matchen heeft meegedaan en iemand die bijna iedere week geel pakt.ik kan wel 10 spelers opnoemen die op den rechts back kan spelen, maar een topper voor derde hebben we nie.

12 Jun 2008, 16:36
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
Titus schreef:

Ik denk dat ze met dat financiële plaatje gewoon hun eigen interpretatie over het bericht op onze site geven hoor.

Tuurlijk en het zou maar al te gek zijn om als club veel geld neer te tellen voor een niet-EU speler die niet verder dan de bank komt en bovendien zeer weinig progressiemarge toont. Ik postte het bericht eerder omwille van de vermelding van die smalle kern.

En die geruchten aan den toog over de slechte financiele toestand van de club zijn er al langer dan vandaag dus een bericht meer of minder maakt niet veel uit.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

12 Jun 2008, 16:43
Ancien

Leeftijd: 46
witteken schreef:

Beter dan Landuyt ? een jonge speler die maar e paar matchen heeft meegedaan en iemand die bijna iedere week geel pakt.ik kan wel 10 spelers opnoemen die op den rechts back kan spelen, maar een topper voor derde hebben we nie.

Dat we geen topper hebben voor die plaats, daar ga ik mee akkoord. Maar dat was Landuyt in de verste verten ook ni hoor... Trouwens, moesten we op alle plaatsen een echte topper hebben staan, dan zouden we niet in derde spelen hoor... En zelfverklaarde toppers daar hebben we zeker al niks aan...

En op links hebben we ons vorig seizoen zwaar vergallopeerd aan Shabi ook... Als we dus nog een speler zouden willen aantrekken, wordt hij best langdurig gescout... En ik moet eerlijk bekennen, bij onze tegenstanders afgelopen seizoen heb ik nu niet echt een back gezien (zowel links als rechts) die me zwaar kon bekoren en die beter zou zijn dan wat we nu hebben... Vanden Brande (toen nog bij Opwijk) wist me echter wel te bekoren op die plaats... Jammer genoeg heeft die dit seizoen op zoveel plaatsen moeten spelen dat hij niet echt een constante heeft kunnen leggen op die positie...

12 Jun 2008, 16:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Wat VDB betreft, die jongen moest de voorbereiding als centrale verdediger starten om dan vervolgens tot met nieuwjaar in balans te liggen met Landuyt en zelfs dan moest hij constant op andere posities spelen...

eerlijk gezegd ik vond De Schutter het meest indruk maken op de rechtsachter dit seizoen, maar of hij door die paar wedstrijden dat hij daar speelde volgend jaar recht heeft op een basisplaats is iets anders. In ieder geval heeft Roel daar een serieuze concurrent.

12 Jun 2008, 17:07
Nationale Ploeg

Mariner schreef:
Zienaa schreef:
Straks terug in 4e klas ze :oops:

dikke loser :haha:

Ik wou gewoon even duidelijk maken dat dergelijke berichten mij niet doen denken dat er grote titelambities zijn. Hoeft er daarom weer gescholden te worden.

12 Jun 2008, 17:13
Ancien

Leeftijd: 45
Zienaa schreef:
Mariner schreef:
Zienaa schreef:

Ik wou gewoon even duidelijk maken dat dergelijke berichten mij niet doen denken dat er grote titelambities zijn. Hoeft er daarom weer gescholden te worden.

Wel of geen titelambities hebben in derde is wel nog iets helemaal anders dan zakken naar 4de... :hmm:

12 Jun 2008, 17:30
Rode kaart
Rode kaart

boris clitoris schreef:
Zienaa schreef:
Mariner schreef:
Zienaa schreef:

Wel of geen titelambities hebben in derde is wel nog iets helemaal anders dan zakken naar 4de... :hmm:

IK vind dat E.A absoluut voor de tittel moet spelen en dan heeft het nog minnum 2a3 spelers nodig als je ziet dat wezet een kern van 23 spelers heeft, en veel minder inkomsten heeft dan onze iendracht dan moet het toch mogelijk zijn om een kern te hebben van 19. Maar ik denk dat onze duivemelker daar niet mee kan omgaan. Als ook zou men een nieuwe keeper moeten aantrekken , want anders spelen wij volgend seizoen terug in 3é of 4é klasse.

12 Jun 2008, 17:48
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 36
WLM: [email protected]
Ike schreef:
boris clitoris schreef:
Zienaa schreef:
Mariner schreef:
Zienaa schreef:

IK vind dat E.A absoluut voor de tittel moet spelen en dan heeft het nog minnum 2a3 spelers nodig als je ziet dat wezet een kern van 23 spelers heeft, en veel minder inkomsten heeft dan onze iendracht dan moet het toch mogelijk zijn om een kern te hebben van 19. Maar ik denk dat onze duivemelker daar niet mee kan omgaan. Als ook zou men een nieuwe keeper moeten aantrekken , want anders spelen wij volgend seizoen terug in 3é of 4é klasse.

Vergeet niet dat wij nog de gevolgen dragen van het vorige managment...

12 Jun 2008, 17:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 130