|
|
| Pagina 37 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 95 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Lid geworden op: 30 Sep 2005, 23:31 Berichten: 186 Locatie: Aartselaar |
Bericht Re: Vierde Klasse
Ha, Melvin Bouwmeester
Speelde vorig seizoen niet bij Duffel, maar bij een andere ploeg. Toen we de eerste keer naar derde gingen, heeft hij ons daar serieus geholpen in die eindronde. Daarna vertrok hij naar Houtvenne in tweede provinciale, die dan ook los kampioen werden. Daarna Duffel en Oosterzonen (dacht ik), maar die kan zeker een meerwaarde zijn in vierde klasse (al is hij wel een tijdje bij ons weg natuurlijk). Die Ben R'haiem vind ik trouwens één van de meest onderschatte spelers in vierde. Ik geloof echt dat je daar een goede koop mee hebt gedaan. |
| 13 Jun 2008, 8:26 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
wouter schreef: Ha, Melvin Bouwmeester Speelde vorig seizoen niet bij Duffel, maar bij een andere ploeg. Toen we de eerste keer naar derde gingen, heeft hij ons daar serieus geholpen in die eindronde. Daarna vertrok hij naar Houtvenne in tweede provinciale, die dan ook los kampioen werden. Daarna Duffel en Oosterzonen (dacht ik), maar die kan zeker een meerwaarde zijn in vierde klasse (al is hij wel een tijdje bij ons weg natuurlijk). Die Ben R'haiem vind ik trouwens één van de meest onderschatte spelers in vierde. Ik geloof echt dat je daar een goede koop mee hebt gedaan. Ah, ik dacht dat hij van Duffel kwam. Ik zeg het, ik heb nergens een lijst met de juiste info, dus ik moest het uit het hoofd doen :-) . ben R'haiem vond ik heel goed bij Grimbergen maar dat is nu toch al twee seizoenen geleden. Afwachten dus... Ik verwacht veel van Vanden Bossche. Vond die in eerste echt heeeeel goed. _________________
|
| 13 Jun 2008, 8:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Sven KSK Opwijk schreef: zwawi schreef: Seg Sven, hoe zit da feitelijk met Opwijk? Hebben die al wa inkomende transfers gedaan en wie zijn zoal de vertrekkers? Efkes los uit de pols hier typen: Uit: Kamal Boujemaoui --> Verbroedering Meldert Abdelatif Sbaaiti --> Verbroedering Meldert Jimmy De Groeve --> Verbroedering Meldert Gregory Capidis --> Dilbeek Sport Dimitri Haverals --> FC Merchtem Kalukembi Koffi --> Meulebeek Tom Vermeiren --> VCE Mazenzele In: Sanhaireb Ben R'haiem (Aanvaller KSK Heist) Peter Vanden Bossche (Spits Diegem) David Laseure (Linkse verdediger Dilbeek Sport) Sanne De Boeck (Doelman SK Londerzeel) Jan Vermeiren (Verdedigende middenvelder VW Hamme) Kenneth Van Droogenbroeck (Rechtse verdediger FCVEH Dender) Melvin Bouwmeester (Aanvaller Duffel) Simon Van Elewijck (Flankaanvaller Asse Zellik) Sam Van Hoof (Doelman Willebroek) Er zal waarschijnlijk nog wel iets bijkomen en misschien ben ik er nog een paar vergeten. Komt Erik ook naar Opwijk? _________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Jun 2008, 8:37 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Mariner schreef: Sven KSK Opwijk schreef: zwawi schreef: Seg Sven, hoe zit da feitelijk met Opwijk? Hebben die al wa inkomende transfers gedaan en wie zijn zoal de vertrekkers? Efkes los uit de pols hier typen: Uit: Kamal Boujemaoui --> Verbroedering Meldert Abdelatif Sbaaiti --> Verbroedering Meldert Jimmy De Groeve --> Verbroedering Meldert Gregory Capidis --> Dilbeek Sport Dimitri Haverals --> FC Merchtem Kalukembi Koffi --> Meulebeek Tom Vermeiren --> VCE Mazenzele In: Sanhaireb Ben R'haiem (Aanvaller KSK Heist) Peter Vanden Bossche (Spits Diegem) David Laseure (Linkse verdediger Dilbeek Sport) Sanne De Boeck (Doelman SK Londerzeel) Jan Vermeiren (Verdedigende middenvelder VW Hamme) Kenneth Van Droogenbroeck (Rechtse verdediger FCVEH Dender) Melvin Bouwmeester (Aanvaller Duffel) Simon Van Elewijck (Flankaanvaller Asse Zellik) Sam Van Hoof (Doelman Willebroek) Er zal waarschijnlijk nog wel iets bijkomen en misschien ben ik er nog een paar vergeten. Komt Erik ook naar Opwijk? Nee, da zou veel te mooi geweest zijn. _________________
|
| 13 Jun 2008, 8:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: ben R'haiem vond ik heel goed bij Grimbergen maar dat is nu toch al twee seizoenen geleden. Afwachten dus... Ik verwacht veel van Vanden Bossche. Vond die in eerste echt heeeeel goed. Ben R'haiem was toen wij in vierde speelden nog invaller bij Temse en scoorde toen wel een goal of vijf in vierde klasse denk ik. Diene Vanden Bossche kwam blijkbaar het voorbije seizoen maar vijf keer aan den aftrap bij Diegem, kreeg nauwelijks speelminuten en maakte geen enkele goal. Al weet ik wel niet of daar extra problemen of zo geweest zijn. Tis naast zijn uren wel een gewaardeerd presentator bij TV Oost . |
| 13 Jun 2008, 9:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Sven KSK Opwijk schreef: Mariner schreef: Sven KSK Opwijk schreef: zwawi schreef: Seg Sven, hoe zit da feitelijk met Opwijk? Hebben die al wa inkomende transfers gedaan en wie zijn zoal de vertrekkers? Efkes los uit de pols hier typen: Uit: Kamal Boujemaoui --> Verbroedering Meldert Abdelatif Sbaaiti --> Verbroedering Meldert Jimmy De Groeve --> Verbroedering Meldert Gregory Capidis --> Dilbeek Sport Dimitri Haverals --> FC Merchtem Kalukembi Koffi --> Meulebeek Tom Vermeiren --> VCE Mazenzele In: Sanhaireb Ben R'haiem (Aanvaller KSK Heist) Peter Vanden Bossche (Spits Diegem) David Laseure (Linkse verdediger Dilbeek Sport) Sanne De Boeck (Doelman SK Londerzeel) Jan Vermeiren (Verdedigende middenvelder VW Hamme) Kenneth Van Droogenbroeck (Rechtse verdediger FCVEH Dender) Melvin Bouwmeester (Aanvaller Duffel) Simon Van Elewijck (Flankaanvaller Asse Zellik) Sam Van Hoof (Doelman Willebroek) Er zal waarschijnlijk nog wel iets bijkomen en misschien ben ik er nog een paar vergeten. Komt Erik ook naar Opwijk? Nee, da zou veel te mooi geweest zijn. ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Jun 2008, 9:21 |
|
|
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: ben R'haiem vond ik heel goed bij Grimbergen maar dat is nu toch al twee seizoenen geleden. Afwachten dus... Ik verwacht veel van Vanden Bossche. Vond die in eerste echt heeeeel goed. Ben R'haiem was toen wij in vierde speelden nog invaller bij Temse en scoorde toen wel een goal of vijf in vierde klasse denk ik. Diene Vanden Bossche kwam blijkbaar het voorbije seizoen maar vijf keer aan den aftrap bij Diegem, kreeg nauwelijks speelminuten en maakte geen enkele goal. Al weet ik wel niet of daar extra problemen of zo geweest zijn. Tis naast zijn uren wel een gewaardeerd presentator bij TV Oost .Ik hoop toch dat hij er meer scoort als vijf hoor :-) Vanden Bossche was zijn eerste seizoen zwaar gekwetst geraakt en was pas terug in het seizoen 2006-2007 in november. Tekende bij voor dit (voorbije) seizoen en kreeg ambras met de trainer maar mocht wel niet weg. Scoorde praktisch elke week bij de reserven, las ik in de krant (ik volg hem al een tijd omdat ik het zo een goeie spits vond). _________________
|
| 13 Jun 2008, 16:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: ben R'haiem vond ik heel goed bij Grimbergen maar dat is nu toch al twee seizoenen geleden. Afwachten dus... Ik verwacht veel van Vanden Bossche. Vond die in eerste echt heeeeel goed. Ben R'haiem was toen wij in vierde speelden nog invaller bij Temse en scoorde toen wel een goal of vijf in vierde klasse denk ik. Diene Vanden Bossche kwam blijkbaar het voorbije seizoen maar vijf keer aan den aftrap bij Diegem, kreeg nauwelijks speelminuten en maakte geen enkele goal. Al weet ik wel niet of daar extra problemen of zo geweest zijn. Tis naast zijn uren wel een gewaardeerd presentator bij TV Oost .Ik hoop toch dat hij er meer scoort als vijf hoor :-) Vanden Bossche was zijn eerste seizoen zwaar gekwetst geraakt en was pas terug in het seizoen 2006-2007 in november. Tekende bij voor dit (voorbije) seizoen en kreeg ambras met de trainer maar mocht wel niet weg. Scoorde praktisch elke week bij de reserven, las ik in de krant (ik volg hem al een tijd omdat ik het zo een goeie spits vond). Diene David Laseure is hier ook is genoemd geweest denk ik toen we in vierde zaten. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 14 Jun 2008, 13:36 |
|
|
Voila, de trainingen beginnen binnen twee weken dus het seizoen kan dan eindelijk beginnen.
Vierde B: Berlare, Meldert, Opstal, Temse en Zele uit Oost-Vlaanderen, Berchem, Borgerhout, Bornem, Duffel, Schoten en Wilrijk uit Antwerpen en Dilbeek, Grimbergen, Londerzeel, Opwijk en Ternat uit Vlaams-Brabant. Transfers: In: Simon Van Elewijck (Flankaanvaller; Asse-Zellik) Melvin Bouwmeester (Aanvaller; Oosterzonen) Peter Vanden Bossche (Aanvaller; Diegem) Joe Ben'Rhaiem (Aanvaller; Heist) Christophe Goumotsios (Aanvaller/middenvelder; WS Woluwe) Jan Vermeiren (Middenvelder; VW Hamme) Sanne De Boeck (Keeper; Londerzeel) Sam Van Hoof (Keeper; Willebroek) David Laseure (Verdediger; Dilbeek) Kenneth Van Droogenbroek (Verdediger; FCV Dender) Uit: Dimitri Haverals (Keeper; Merchtem) Kamal Boujemaoui (Aanvaller; Meldert) Jimmy De Groeve (Verdediger; Meldert) Abdelatif Sbaaiti (Middenvelder, Meldert) Gregory Capidis (Aanvaller; Dilbeek) Kalukembi Koffi (Aanvaller, Meulebeek) Tom Vermeiren (Keeper; VCE Mazenzele) Kern KSK Opwijk seizoen 2008-2009 Doelmannen: Gunther Magits, Sanne De Boeck, Sam Van Hoof Verdedigers: David Laseure, Wim De Boeck, Michael De Greve, Bart Pannecoucke, Koen Tackaert, Kenneth Van Droogenbroeck, Sven Buelens Middenvelders: Sven Gheeraert, Vincent Stanus, Mohamed Camara, Dimitri De Buyser, Koen De Coninck, Jan Vermeiren, Michael Delahaye Aanvallers: Peter Van Den Bossche, Joe Ben R'haiem, Melvin Bouwmeester, Simon Van Elewijck, Anthony Verdoodt, Christophe Goumotsios Trainer: Alain Balis Hulptrainer: Filip Bruylandt 1. Wie speelt kampioen in jouw favoriete reeks? Verbroedering Meldert 2. Welke ploegen spelen daar de eindronde? Opwijk, Bornem en Londerzeel 3. Welke ploeg wordt dé revelatie? Ternat 4. Welke ploegen degraderen? Duffel, Schoten en Berlare 5. Wie speelt de barrage? Opstal 6. Welke speler wordt topschutter? Krasniqi (Meldert) 7. Welke speler wordt dé revelatie? Simon Van Elewijck (Opwijk) 8. Wat is de beste transfer tijdens het tussenseizoen? Jelle De Wilde (Opstal -> Bornem) 9. Welke plaats behaalt je favoriete ploeg? De derde 10. Wat verwacht je algemeen van de Vierde Klasse? Vierde A zal volgens mij gewonnen worden door VG Oostende, vierde C door Lyra en Vierde D door Bleid. Vierde B is een schitterende reeks, zeker als je ziet van welke reeks wij komen... _________________
|
| 30 Jun 2008, 18:24 |
|
|
Duivelke
Favoriete reeks: reeks A.
Als supporter van Olsa Brakel ben ik niet tevreden met reeksindeling, al die Waalse ploegen, maar misschien is het sportief wel interessant. 1. Wie speelt kampioen in jouw favoriete reeks? Olsa Brakel 6. Welke speler wordt topschutter? Mike van Laethem (Brakel) 9. Welke plaats behaalt je favoriete ploeg? eerste 10. Wat verwacht je algemeen van de Vierde Klasse? Vierde B zeker niet Meldert, denk eerder aan Bornem, vierde C door Lyra en Vierde D ken ik niet. |
| 03 Jul 2008, 0:10 |
|
|
TIEN schreef: Favoriete reeks: reeks A. Als supporter van Olsa Brakel ben ik niet tevreden met reeksindeling, al die Waalse ploegen, maar misschien is het sportief wel interessant. 1. Wie speelt kampioen in jouw favoriete reeks? Olsa Brakel 6. Welke speler wordt topschutter? Mike van Laethem (Brakel) 9. Welke plaats behaalt je favoriete ploeg? eerste 10. Wat verwacht je algemeen van de Vierde Klasse? Vierde B zeker niet Meldert, denk eerder aan Bornem, vierde C door Lyra en Vierde D ken ik niet. Kan je is de kern geven en ook alle transfers. Met Van Laethem ben je zeker van 15 goals. Ik had hem graag zien terug komen eigenlijk. _________________
|
| 03 Jul 2008, 8:10 |
|
|
Scholier
Kalender voor de 2 eerste speeldagen in 4de is al bekend:
Vierde klasse B Schoten SK - Tub Borgerhout Berchem Sport - KSV Temse KSKL Ternat - SK Berlare Dilbeek Sport - SK Londerzeel VB Meldert - KFC Duffel Eendr Zele - KSK Opwijk KFCO Wilrijk - Eendr Opstal KSC Grimbergen - KSV Bornem KSV Bornem - Berchem Sport Tub Borgerhout - KSC Grimbergen Eendr Opstal - Schoten SK KSK Opwijk - KFCO Wilrijk KFC Duffel - Eendr Zele SK Londerzeel - VB Meldert SK Berlare - Dilbeek Sport KSV Temse - KSKL Ternat Toch al een paar schoon affichekes bij. Is de kalender voor 3de dan ook nog ni gekend? |
| 06 Jul 2008, 8:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
melvin bouwmeester bij opwijk sven??enoerm snel maar zet de cornervlagskes maar uit de weg want hij kan meestal nie meer stoppen dan.
|
| 06 Jul 2008, 11:15 |
|
|
Rupelboom schreef: melvin bouwmeester bij opwijk sven??enoerm snel maar zet de cornervlagskes maar uit de weg want hij kan meestal nie meer stoppen dan. Ja, ik zeg het, ik ken hem totaal niet. De eerst keer dat ik hem ga zien is met de match tegen Aalst en dan verwacht ik niet veel te zien van onze spitsen Londerzeel heeft nog Nicky Melkert gehaald. Die gaan een sterke ploeg hebben denk ik. _________________
|
| 06 Jul 2008, 20:52 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Seg Sven, ik meen gelezen te hebben dat jij verwacht dat Simon Van Elewijck de revelatie wordt. Toch stel ik vast dat hij niet bij de kern staat op jullie officiele website. Speelt hij nu voor Opwijk of niet?
|
| 09 Jul 2008, 20:03 |
|
| Pagina 37 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 95 Volgende |