|
|
| Pagina 42 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Tweede Klasse
CeltiC1919 schreef: Davy schreef: Casual1919 schreef: salvador schreef: Jeroen schreef: Rellen na Antwerp - Tubeke ... Surprise !!! SP.A-gemeenteraadslid Frank Hosteaux , die als getuige op de Bosuil aanwezig was , meent dat de politie over de schreef ging . << provocatie , intimidatie en machtsmisbruik . Ik heb er geen andere woorden voor . De politie heeft zelfs tijdens de wedstrijd cafès afgegrendeld met gewapende agenten en honden , terwijl alles rustig was in en rond het stadion . De gelijkenis met de ongeregelsheden na Antwerp - kv mechelen van vorig jaar is treffend . Als de politie niet zo massaal aanwezig was geweest , dan was er waarschijnlijk niets gebeurt >> Bron : HLN Volgens mij zijn sommige van die ordehandhavers er echt op uit om keet te schoppen. Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn maar het aantal relschoppers in een politiekorps en bij een supportersclan zal volgens mij rechtevenredig zijn. Eneuh, als er geen rellen zijn zijn er ook geen agenten meer nodig. Als er geen agenten meer nodig zijn dan mogen ze hun weekendpremies op hun buik schrijven. ok, het is misschien van horen zeggen, maar ik betrouw er mij op dat een van mijn beste maten toch niet zal liegen; maar er heerst in etterbeek blijkbaar een klimaat om racistisch te worden dat het gene naam heeft: tijdens het EK riep de aanvoerder van zijn peleton alleszins "komaan gasten leeft ulle eens goe uit, 't zijn makakken" en da vind ik er nu toch ook wel wat over tja... de wereld is niet eerlijk en we weten beter niet alles ... ik weet één ding, da's dat de beschaving hier in Belgie niet ligt... er zullen daar dus vast wel een heel deel varkens tussen zitten, net als tussen de hools uw gelijk halen tegen een agent: comité p of niet, mij lijkt het heeeeeel vaak onbegonnen werk en ik spreek voor een stuk uit eigen ervaring hoe denk je dat dat komt???? ik werk al 11 jaar in Brussel en tot mijn grote spijt heb ik moeten vaststellen dat je als rascist niet geboren wordt, die verkorte opleiding krijg je ginder volledig gratis wel hoor........... ze bestaat uit de volgende vakken: frustratie, omgekeerde discriminatie, open-en-bloot straatcriminaliteit....................... doe daar dat overdreven gepamper van allochtonen nog eens bij en je hebt de perfecte mix voor miserie sorry, ik vind je uitspraak kortzichtig ik begrijp niet dat dit kortzichtig is.. volgens mij bevestig je net in je post wat ik aanhaal. Ik zeg de zaken zoals ze zijn, en wil zeker geen belerend vingertje uitsteken naar mensen die zich zouden aangesproken voelen bij de term 'racist'. ik heb familie in sint-jans- molembeek wonen: de pa in een hinderlaag gelokt en met een paralyser aangevallen en afgeranseld om al zijn geld af te geven, de kinderen meermaals vastgepakt, een smeulende sigarettepeuk tegen hun arm geduwd tot ze eerst hun fiets, een paar jaar later hun scoorter loslieten.. je hoort mij niet zeggen dat er geen fundamenteel probleem is, en voor die mensen heb ik alleszins niet meer of minder respect dan anderen. ik stel alleen vast dat er inderdaad racisme wordt aangekweekt en dat is louter de schuld van de manier waarop het vreemdelingenprobleem (niet) wordt aangepakt... bij deze ... ook in de politieschool wordt racisme gratis 'aangeleerd', zoals je 't zelf aangeeft |
| 12 Jun 2008, 15:25 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
bij deze mijn excuses, ik had het een beetje verkeerd begrepen
![]() |
| 13 Jun 2008, 19:41 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
CeltiC1919 schreef: bij deze mijn excuses, ik had het een beetje verkeerd begrepen ![]() excuses aanvaard, michel (cfr. het eiland) |
| 15 Jun 2008, 13:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Davy schreef: CeltiC1919 schreef: bij deze mijn excuses, ik had het een beetje verkeerd begrepen ![]() excuses aanvaard, michel (cfr. het eiland) op passen voor gele kaarten ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 15 Jun 2008, 15:07 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Davy schreef: CeltiC1919 schreef: bij deze mijn excuses, ik had het een beetje verkeerd begrepen ![]() excuses aanvaard, michel (cfr. het eiland) ik zal in het vervolg aandachtiger lezen, willen we dat zo afspreken? |
| 15 Jun 2008, 16:27 |
|
|
Vaste Waarde
Trivial Tiiiiiiiiime !! tik tak tik tak tik tak
_________________ Broer van ja |
| 15 Jun 2008, 17:10 |
|
|
Nationale Ploeg
nieven ajoin schreef: Trivial Tiiiiiiiiime !! tik tak tik tak tik tak Ik daag u uit voor nen helicopter. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 15 Jun 2008, 17:11 |
|
|
forumlegende
Titus schreef: nieven ajoin schreef: Trivial Tiiiiiiiiime !! tik tak tik tak tik tak Ik daag u uit voor nen helicopter. ok ... dubbelen inzet... da's genoteerd |
| 16 Jun 2008, 19:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Klein vraagje: wat vinden jullie van mobbing??
![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 16 Jun 2008, 23:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Gisteren naar de eerste oefenwedstrijd van KSK Beveren geweest, zij speelden uit bij de Nederlandse amateurclub vv Clinge. Een zwakke tegenstander waar Beveren ruim afstand van nam, het werd 0-7, terwijl het bij rust slechts 0-1 was. In de openingsfaze raakte Beveren maar moeilijk aan uitgespeelde kansen, dus na een kwartiertje greep Czernia in! Hij vond namelijk dat de wedstrijdbal te plat stond, maar de vervangende bal was al niet beter en gaf Beveren één van hun ballen. Korte tijd later werd die bal over doel getrapt en belandt in de struiken, Czernia stuurt één van de bankzitters om de bal te gaan zoeken, maar die komt zonder terug omdat één van de toeschouwers al met de bal gaan lopen was.
Er was nog meer randanimatie, zo was er supporter van Beveren die gisteren zijn vrijgezellenavond vierde. Het was de bedoeling dat hij voor de wedstrijd de aftrap zou geven, maar die heeft hij niet gehaald omdat hij, samen met zijn vrienden, de verplaatsing met een bierfiets had gemaakt en ze dat blijkbaar onderschat hadden want de wedstrijd was al bezig toen ze toekwamen. Ze hebben dat wel goedmaakt door de aftrap te geven bij het begin van de 2de helft. Wat het elftal van Beveren betreft, het is duidelijk dat ze met Olguin een topspits in huis gehaald hebben, alleen vind ik dat ze aanvallend verder niet veel staan hebben. Verder denk ik dat ze aan Jeffrey Rentmeister, die van Eupen komt, een nuttige aanwinst hebben. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 19 Jul 2008, 13:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Hoe maak je jezelf populair bij je nieuwe club?
Hoe het niet moet, lees je in volgende artikel http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... d=1V1US0PA P.S. vooral het getal 16 lijkt me grappig._________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 05 Aug 2008, 0:09 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Gruunwit schreef: Hoe maak je jezelf populair bij je nieuwe club? Hoe het niet moet, lees je in volgende artikel http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... d=1V1US0PA P.S. vooral het getal 16 lijkt me grappig.niet te geloven, en allemaal leefbaar in tweede. Vanwaar halen die hun transfergeld? Een club zonder supporters kan toch geen deftige sponsors hebben zeker? Ondertussen hebben ze wel een kern die de onze ruimschoots overtreft. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 19 Aug 2008, 8:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Lierse versterkt zich. En hoe. De tweedeklasser laat Tomasz Radzinski vandaag een contract voor één jaar tekenen. Hij komt over van het Griekse Xanthi.
Lierse wil opnieuw naar eerste klasse en zet de grote middelen in. Het haalt Tomasz Radzinski terug naar België. (PhotoNews) Radzinski is een 34-jarige Canadees van Poolse afkomst. De snelle spits begon zijn carrière in ons land, in 1994 bij Germinal Ekeren. Hij bleef er vier jaar. In z'n laatste seizoen scoorde hij 19 keer en dwong een transfer af naar Anderlecht. In drie jaar was Radzinski er goed voor 51 doelpunten. Na knappe prestaties in de Champions League aan de zijde van Jan Koller kon Radzinski naar de Premier League. Hij speelde er drie jaar voor Everton en evenveel jaar voor Fulham. Vorig seizoen was hij aan de slag bij Xanthi in Griekenlmand en maakte hij 15 goals. “Met Tomasz halen we een superspits binnen", zegt C.E.O. Neel de Ceulaer op de website van Lierse. "Toen bleek dat Utaka voor Odense ging kiezen, hebben we ons plan B ingeschakeld. Tomasz had een opstapclausule bij Xanthi, die wij meteen hebben gelicht. Vandaag komt hij zijn contract tekenen.” Geld te veel persies. |
| 30 Aug 2008, 13:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De Jean schreef: Lierse versterkt zich. En hoe. De tweedeklasser laat Tomasz Radzinski vandaag een contract voor één jaar tekenen. Hij komt over van het Griekse Xanthi. Lierse wil opnieuw naar eerste klasse en zet de grote middelen in. Het haalt Tomasz Radzinski terug naar België. (PhotoNews) Radzinski is een 34-jarige Canadees van Poolse afkomst. De snelle spits begon zijn carrière in ons land, in 1994 bij Germinal Ekeren. Hij bleef er vier jaar. In z'n laatste seizoen scoorde hij 19 keer en dwong een transfer af naar Anderlecht. In drie jaar was Radzinski er goed voor 51 doelpunten. Na knappe prestaties in de Champions League aan de zijde van Jan Koller kon Radzinski naar de Premier League. Hij speelde er drie jaar voor Everton en evenveel jaar voor Fulham. Vorig seizoen was hij aan de slag bij Xanthi in Griekenlmand en maakte hij 15 goals. “Met Tomasz halen we een superspits binnen", zegt C.E.O. Neel de Ceulaer op de website van Lierse. "Toen bleek dat Utaka voor Odense ging kiezen, hebben we ons plan B ingeschakeld. Tomasz had een opstapclausule bij Xanthi, die wij meteen hebben gelicht. Vandaag komt hij zijn contract tekenen.” Geld te veel persies. Marleentje uit Lier zal wat bijpassen zeker ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Aug 2008, 13:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat is toch niet meer normaal ze.
Volgens mij zit de club Lierse en zijn beleid gewoon evenzeer in de handen van zeer duistere personen gelijk dat Bodart dat was. En eens in die gasten hun handen doet ge niet zomaar meer wat je zelf wilt. _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Aug 2008, 16:05 |
|
| Pagina 42 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 185 Volgende |