|
|
| Pagina 30 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miss Forum 2009-2010
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Jan schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Meer dan waarschijnlijk zal ik volgend seizoen een paar keer goe bien zijn maar wanneer mag ik nog niet zeggen want anders gaat mijn madam preventief reageren. ![]() ![]() sjance da gij geen madam hebt moest die van u preventief reageren, ge mocht nie meer komen zien |
| 17 Jun 2008, 21:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
lot schreef: sjance da gij geen madam hebt moest die van u preventief reageren, ge mocht nie meer komen zien En ik heb nog zo mijn best gedaan vant seizoen |
| 17 Jun 2008, 21:57 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Jan schreef: lot schreef: sjance da gij geen madam hebt moest die van u preventief reageren, ge mocht nie meer komen zien En ik heb nog zo mijn best gedaan vant seizoenOm u een madam binnen te doen???? ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 17 Jun 2008, 22:01 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
iendracht mèn 2de vraa schreef: Jan schreef: lot schreef: sjance da gij geen madam hebt moest die van u preventief reageren, ge mocht nie meer komen zien En ik heb nog zo mijn best gedaan vant seizoenOm u een madam binnen te doen???? ![]() de jean is veel te kieskeurig elke madam aan wie ik hem wil koppelen is nie goe genoeg |
| 17 Jun 2008, 22:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Om u een madam binnen te doen???? ![]() Neenee ![]() |
| 17 Jun 2008, 22:02 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
lot schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Jan schreef: lot schreef: sjance da gij geen madam hebt moest die van u preventief reageren, ge mocht nie meer komen zien En ik heb nog zo mijn best gedaan vant seizoenOm u een madam binnen te doen???? ![]() de jean is veel te kieskeurig elke madam aan wie ik hem wil koppelen is nie goe genoeg 't is toch genen.... ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 17 Jun 2008, 22:05 |
|
|
Ancien
iendracht mèn 2de vraa schreef: 't is toch genen.... ![]() Neenee jongen, zeker niet. Ging da ier nie over transfers hé ![]() |
| 17 Jun 2008, 22:09 |
|
|
Zottegem is ook goe bezig reeds hun 6de aanwinst!!!!!
KSV Sottegem heeft een zesde en tevens de voorlopige laatste inkomende transfer afgerond. De beloftevolle Jozua Speeckaert komt over van tweedeklasser SK Deinze. Het bestuur van derdeklasser KSV Sottegem heeft met het aantrekken van Jozua Speeckaert de voorlopig laatste inkomende transfer afgerond van de club. Speeckaert, die het best tot zijn recht komt in de spits, genoot zijn opleiding bij Cercle Brugge en was vorig seizoen actief bij SK Deinze, waar hij één maal uitkwam voor het eerste elftal. Bij de tweedeklasser kreeg hij een aanbod om zijn contract te verlengen maar omwille van de zware concurrentiestrijd ginds verkoos hij elders zijn geluk te gaan beproeven waardoor hij in de Egmontstad terecht kwam. Door het afronden van deze zesde inkomende transfer kan de trainersstaf met een uitgebreide en versterkte A-kern op 21 juli beginnen aan het nieuwe seizoen. In de wandelgangen van het Stedelijk Sportstadion Jules Matthijs viel nog meer positief nieuws te rapen. Zo deelde Thomas Bradt mee dat hij ook komend seizoen bij de club actief blijft. Tijdens het afgelopen seizoen kwam de middenvelder echter door een aanhoudende reeks van blessures niet aan spelen toe. Bradt hoopt om blessurevrij aan het volgende seizoen te kunnen beginnen en maakt zich op om komend seizoen het geel-blauwe shirt aan te trekken. Bron: http://www.ksvsottegem.be _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 17 Jun 2008, 22:09 |
|
|
Jan schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: 't is toch genen.... ![]() Neenee jongen, zeker niet. Ging da ier nie over transfers hé ![]() Sorry ik was een beetje afgeweken !!!! ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 17 Jun 2008, 22:10 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Mja, ast klopt hebde 6 mogelijkheden e.
Seminck, Spotbeen, Aelbrecht, De Schutter, Podevijn en Roel hebben allemaal bij onze jeugd gespeeld. Nu vermoed ik nie da hij Aelbrecht, De Schutter of Roel bedoelt en dus schieten er 3 over. Spotbeen komt zelf pas piepen en dan hebde nog Podevijn en Seminck. Nu ja, als zowel speler als club er (financieel) beter van worden moede er u kunnen bij neerleggen en dan zal er ook wel de mogelijkheid zijn om ne deftige vervanger te halen zeker. |
| 17 Jun 2008, 22:20 |
|
|
toevallige voorbijganger
zwawi schreef: Mja, ast klopt hebde 6 mogelijkheden e. Seminck, Spotbeen, Aelbrecht, De Schutter, Podevijn en Roel hebben allemaal bij onze jeugd gespeeld. Nu vermoed ik nie da hij Aelbrecht, De Schutter of Roel bedoelt en dus schieten er 3 over. Spotbeen komt zelf pas piepen en dan hebde nog Podevijn en Seminck. Nu ja, als zowel speler als club er (financieel) beter van worden moede er u kunnen bij neerleggen en dan zal er ook wel de mogelijkheid zijn om ne deftige vervanger te halen zeker. Zal hoogstwaarschijnlijk Seminck zijn. Staat heel dicht bij een overgang naar AA Gent. Zal een beslissing nemen na zijn examens. Gent zal er hoe dan ook voor moeten betalen want Michael heeft nog een contract voor 2 jaar bij ons. Hopelijk hebben we dan nog tijd om een waardig vervanger te vinden. Waarschijnlijk (ga ik toch vanuit) hebben ze al contacten met een mogelijk opvolger. |
| 17 Jun 2008, 23:06 |
|
|
Scholier
Michiel schreef: zwawi schreef: Mja, ast klopt hebde 6 mogelijkheden e. Seminck, Spotbeen, Aelbrecht, De Schutter, Podevijn en Roel hebben allemaal bij onze jeugd gespeeld. Nu vermoed ik nie da hij Aelbrecht, De Schutter of Roel bedoelt en dus schieten er 3 over. Spotbeen komt zelf pas piepen en dan hebde nog Podevijn en Seminck. Nu ja, als zowel speler als club er (financieel) beter van worden moede er u kunnen bij neerleggen en dan zal er ook wel de mogelijkheid zijn om ne deftige vervanger te halen zeker. Zal hoogstwaarschijnlijk Seminck zijn. Staat heel dicht bij een overgang naar AA Gent. Zal een beslissing nemen na zijn examens. Gent zal er hoe dan ook voor moeten betalen want Michael heeft nog een contract voor 2 jaar bij ons. Hopelijk hebben we dan nog tijd om een waardig vervanger te vinden. Waarschijnlijk (ga ik toch vanuit) hebben ze al contacten met een mogelijk opvolger. Laten we het hopen want er zijn heel wat spelers die een clausule in hun contract hebben als een ploeg uit een hogere divisie zich aanbied. En zoiets zetten ze logischer wijze niet op de site. |
| 17 Jun 2008, 23:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Michiel schreef: zwawi schreef: Mja, ast klopt hebde 6 mogelijkheden e. Seminck, Spotbeen, Aelbrecht, De Schutter, Podevijn en Roel hebben allemaal bij onze jeugd gespeeld. Nu vermoed ik nie da hij Aelbrecht, De Schutter of Roel bedoelt en dus schieten er 3 over. Spotbeen komt zelf pas piepen en dan hebde nog Podevijn en Seminck. Nu ja, als zowel speler als club er (financieel) beter van worden moede er u kunnen bij neerleggen en dan zal er ook wel de mogelijkheid zijn om ne deftige vervanger te halen zeker. Zal hoogstwaarschijnlijk Seminck zijn. Staat heel dicht bij een overgang naar AA Gent. Zal een beslissing nemen na zijn examens. Gent zal er hoe dan ook voor moeten betalen want Michael heeft nog een contract voor 2 jaar bij ons. Hopelijk hebben we dan nog tijd om een waardig vervanger te vinden. Waarschijnlijk (ga ik toch vanuit) hebben ze al contacten met een mogelijk opvolger. Kvrees ook voor de zaak,kzender altijd in blijve geloven dattem ging blijven ma als Ike gelijk heeft kannet idd enkel en alleen seminck zijn da bij een eersteklasseclub tekent. |
| 18 Jun 2008, 7:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Als Seminck nog vertrekt dan heb je volgend seizoen drie man uit de centrale as die weg is. Seminck-Verheyden-Troch. Ik vrees dat het niet evident wordt om dat verlies op te vangen. Misschien best een weekje vroeger beginnen trainen, Luc!
|
| 18 Jun 2008, 7:25 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Fillou schreef: Als Seminck nog vertrekt dan heb je volgend seizoen drie man uit de centrale as die weg is. Seminck-Verheyden-Troch. Ik vrees dat het niet evident wordt om dat verlies op te vangen. Misschien best een weekje vroeger beginnen trainen, Luc! Alstem vertrekt moeje ni vroeger beginne trainen mo nen deftige opvolger zoeken+dattem zelf al maanden beweerd dattem bij aalst ni gaat vertrekken,vorige week eeftem zelf nog gezeit dattem van AAgent nog van een andere ploeg iet gehoord heeft en nu tijdens dexamens zounze em aanspreke kvind toch wa raar ineenzitte allemaal. |
| 18 Jun 2008, 7:30 |
|
| Pagina 30 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 130 Volgende |