|
|
| Pagina 31 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Ike schreef: Meer dan waarschijnlijk tekent er volgende week een jeugdproduct van E.A een profcontract bij een Belgische Eerste klasser. Alsge op site van de ploeg afgaat zijn denigste 2podevijn en spotbeen,blijkbaar rekene ze seminck da jaarke Lokeren aan en issem daarvoor blijkbaar geen eigen jeugd ,da mogen ze toch is aanpassen . |
| 18 Jun 2008, 7:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ike schreef: Ike schreef: Meer dan waarschijnlijk tekent er volgende week een jeugdproduct van E.A een profcontract bij een Belgische Eerste klasser. ik kan en mag niet meer zeggen, maar hij is nog onder contract bij E.A, dus heb nog een of twee weekjes geduld . Als ge niks moogt zeggen, zijt ge wel heel goed bezig jong. Misschien volgende keer eens naar uw weinige verstand zoeken ipv u hier interessant te komen maken. Ik laat me niet uit of er iemand weg gaat of niet, want dat zullen we wel zien als het op de officiële site staat, maar hier onrust komen zaaien zonder namen te mogen noemen, dan zijt ge beter dat ge gewoon van den eerste keer zwijgt hé. |
| 18 Jun 2008, 8:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Iendrachter90 schreef: Fillou schreef: Als Seminck nog vertrekt dan heb je volgend seizoen drie man uit de centrale as die weg is. Seminck-Verheyden-Troch. Ik vrees dat het niet evident wordt om dat verlies op te vangen. Misschien best een weekje vroeger beginnen trainen, Luc! Alstem vertrekt moeje ni vroeger beginne trainen mo nen deftige opvolger zoeken+dattem zelf al maanden beweerd dattem bij aalst ni gaat vertrekken,vorige week eeftem zelf nog gezeit dattem van AAgent nog van een andere ploeg iet gehoord heeft en nu tijdens dexamens zounze em aanspreke kvind toch wa raar ineenzitte allemaal. is het examen Nederlands al geweest op school? Of wachten ze met de zwaarste tot 't laatste? |
| 18 Jun 2008, 8:55 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Apr 2008, 14:25 Berichten: 62 |
idd
Laatst gewijzigd door Nolah op 18 Jun 2008, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 18 Jun 2008, 8:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Ik denk dat heel oilsjt ondertussen wel weet dat AA Gent interesse heeft voor Seminck, wa is daar nog zo geheim aan??
![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Jun 2008, 9:03 |
|
|
forumlegende
Michiel schreef: zwawi schreef: Mja, ast klopt hebde 6 mogelijkheden e. Seminck, Spotbeen, Aelbrecht, De Schutter, Podevijn en Roel hebben allemaal bij onze jeugd gespeeld. Nu vermoed ik nie da hij Aelbrecht, De Schutter of Roel bedoelt en dus schieten er 3 over. Spotbeen komt zelf pas piepen en dan hebde nog Podevijn en Seminck. Nu ja, als zowel speler als club er (financieel) beter van worden moede er u kunnen bij neerleggen en dan zal er ook wel de mogelijkheid zijn om ne deftige vervanger te halen zeker. Zal hoogstwaarschijnlijk Seminck zijn. Staat heel dicht bij een overgang naar AA Gent. Zal een beslissing nemen na zijn examens. Gent zal er hoe dan ook voor moeten betalen want Michael heeft nog een contract voor 2 jaar bij ons. Hopelijk hebben we dan nog tijd om een waardig vervanger te vinden. Waarschijnlijk (ga ik toch vanuit) hebben ze al contacten met een mogelijk opvolger. Als er nu één plaats is waarvoor je spelers genoeg hebt is het centraal achteraan!!! Flankspelers, zowel rechts als links zijn er te weinig!! |
| 18 Jun 2008, 9:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jean schreef: Als er nu één plaats is waarvoor je spelers genoeg hebt is het centraal achteraan!!! Flankspelers, zowel rechts als links zijn er te weinig!! We hebben drie spelers voor rechtsachter en twee spelers voor rechtsmidden. Op rechts denk ik dus niet dat we nog iets nodig hebben hoor. Op links ... mja, in principe kan De Schutter op back links en Boussoufa op midden links wel spelen, maar dat zijn sowieso spelers waar ook op andere posities al op gerekend wordt, misschien zou nog iemand extra voor de linkerflank geen overbodige luxe zijn. |
| 18 Jun 2008, 9:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bartos schreef: Jean schreef: Als er nu één plaats is waarvoor je spelers genoeg hebt is het centraal achteraan!!! Flankspelers, zowel rechts als links zijn er te weinig!! We hebben drie spelers voor rechtsachter en twee spelers voor rechtsmidden. Op rechts denk ik dus niet dat we nog iets nodig hebben hoor. Op links ... mja, in principe kan De Schutter op back links en Boussoufa op midden links wel spelen, maar dat zijn sowieso spelers waar ook op andere posities al op gerekend wordt, misschien zou nog iemand extra voor de linkerflank geen overbodige luxe zijn. Tuurlijk niet, maar ik denk dat het wel de bedoeling is dat de spelers op hun beste plaats spelen. Van Dender en Lord gaan volgens mij nooit een volledig seizoen daar kunnen spelen (blessures, vorm, schorsingen,...). En dat gezever van Seminck. Zoals Mariner zei weet iedereen dat Gent interesse heeft voor hem. Als hij daar een profcontract kan tekenen heeft hij groot gelijk dat hij zou vertrekken. Half Juni is het nog altijd niet onoverkomelijk om een vervanger te zoeken (dat ze dan maar voluit voor een Karel De Smet gaan). Als Seminck vertrekt denk ik trouwens niet dat we versterkt uit de transferperiode komen. Das dan weer mijn gedacht: onze 3 beste spelers (met uitz. van Dessaer) zijn vertrokken. Wat ik mij trouwens afvraag: sommigen krijgen hier vertrouwelijk nieuws, dat absoluut niet mag doorverteld worden. Wat is dan de bedoeling om te zeggen "ik weet dit en dat en binnen x aantal dagen gaat er iets gebeuren, maar ik mag niet zeggen wat". ![]() |
| 18 Jun 2008, 9:41 |
|
|
forumlegende
Bartos schreef: Jean schreef: Als er nu één plaats is waarvoor je spelers genoeg hebt is het centraal achteraan!!! Flankspelers, zowel rechts als links zijn er te weinig!! We hebben drie spelers voor rechtsachter en twee spelers voor rechtsmidden. Op rechts denk ik dus niet dat we nog iets nodig hebben hoor. Op links ... mja, in principe kan De Schutter op back links en Boussoufa op midden links wel spelen, maar dat zijn sowieso spelers waar ook op andere posities al op gerekend wordt, misschien zou nog iemand extra voor de linkerflank geen overbodige luxe zijn. Ik vind nog altijd dat Aelbrecht geen flankspeler is maar een centrale middenvelder, de enige die echt buiten kan spelen is Podevijn, die is helaas nog iets te jong om een gans seizoen op hoog niveau mee te draaien. Voor rechtsachter blijf ik erbij dat de drie spelers die je daar voor hebt degelijk maar niet goed zijn op die plaats, De Schutter zie ik bvb zéér graag spelen maar dan wel in de centrale as, Vandenbrande heel veel klasse maar dat karakter hé! Spotbeen is volgens mij ook een centrale verdediger... |
| 18 Jun 2008, 9:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat vind ik ook: De Schutter is op zijn best als verdedigende middenvelder. En voor die plek heb je Van Mieghem en Coulybaly al. Franck speelt het best op de plek van Verheyden dus naar mijn mening zijn we zeker niet versterkt: Troch is immers niet vervangen. Als Seminck dan nog vertrekt hoop ik dat ze daarmee toch iets van transfergeld zullen ontvangen en daarmee de broodnodige versterkingen aan te trekken.
|
| 18 Jun 2008, 9:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Mocht Mich vertrekken dan hoop ik dat er eindelijk eens een snelle centrale verdediger wordt aangekocht...
|
| 18 Jun 2008, 11:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Fillou schreef: Iendrachter90 schreef: Fillou schreef: Als Seminck nog vertrekt dan heb je volgend seizoen drie man uit de centrale as die weg is. Seminck-Verheyden-Troch. Ik vrees dat het niet evident wordt om dat verlies op te vangen. Misschien best een weekje vroeger beginnen trainen, Luc! Alstem vertrekt moeje ni vroeger beginne trainen mo nen deftige opvolger zoeken+dattem zelf al maanden beweerd dattem bij aalst ni gaat vertrekken,vorige week eeftem zelf nog gezeit dattem van AAgent nog van een andere ploeg iet gehoord heeft en nu tijdens dexamens zounze em aanspreke kvind toch wa raar ineenzitte allemaal. is het examen Nederlands al geweest op school? Of wachten ze met de zwaarste tot 't laatste? Das al gepasseerd,de maandag attek da. ![]() |
| 18 Jun 2008, 11:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gijzegem Vaneigest schreef: Mocht Mich vertrekken dan hoop ik dat er eindelijk eens een snelle centrale verdediger wordt aangekocht... Daar zou ik niet op rekenen, centraal duo dat moeten 2 torens zijn. Gelijk ze hier int verleden de naam van Karel De Smet al noemden, awel dat waar de ideale vervanger voor Mich als diene moest vertrekken. Ge moet centraal vanachter geen Spotbeen of De Schutter opstellen in 3de klasse. Dat probleem dat ze vanachter dit jaar op snelheid een paar keer gepakt zijn kunt ge op een andere (veel betere) manier oplossen. Ik vond De Schutter ook eerst het best als verdedigende middenvelder, maar op het laatste van het seizoen heeft hij toch een paar fantastische wedstrijden op den back gespeeld ook ze, ik zou diene daar graag eens wat meer zien spelen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Jun 2008, 12:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bartos schreef: dan zijt ge beter dat ge gewoon van den eerste keer zwijgt hé. .ge hebt nu maar half une mond voorbij geklapt ofwa ? Fijn om zulke mensen als kameraad te hebben ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Jun 2008, 12:07 |
|
|
placietjen schreef: Bartos schreef: dan zijt ge beter dat ge gewoon van den eerste keer zwijgt hé. .ge hebt nu maar half une mond voorbij geklapt ofwa ? Fijn om zulke mensen als kameraad te hebben ![]() Bij het eerste zinneke wast al duidelijk dat over seminck ging en ten komtem nen dag later af me:"kmag gene naam zeggen". |
| 18 Jun 2008, 12:10 |
|
| Pagina 31 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 130 Volgende |