Transfers 2008 - 2009 - Pagina 32 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 30 31 32 33 34 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Als Seminck toch naar Gent gaat, zou het mooi zijn om hem de wisselen voor Steve De Ridder. Maar dat zal waarschijnlijk wishfull thinking zijn.

18 Jun 2008, 12:54
Ancien

Leeftijd: 38
Smetje schreef:
Als Seminck toch naar Gent gaat, zou het mooi zijn om hem de wisselen voor Steve De Ridder. Maar dat zal waarschijnlijk wishfull thinking zijn.

Dat is inderdaad luidop dromen denk ik. Ik las in de krant dat AA Gent wacht op een bod van De Graafschap voor De Ridder.

18 Jun 2008, 14:48
Rode kaart
Rode kaart

iendracht mèn 2de vraa schreef:
Jeroen schreef:
Ike schreef:
Ike schreef:
Meer dan waarschijnlijk tekent er volgende week een jeugdproduct van E.A een profcontract bij een Belgische Eerste klasser.

ik kan en mag niet meer zeggen, maar hij is nog onder contract bij E.A,
dus heb nog een of twee weekjes geduld .

Zijt gij echt debiel ofzo ? Eerst komen zeggen "Meer dan waarschijnlijk tekent er volgende week een jeugdproduct van E.A een profcontract bij een Belgische Eerste klasser", en wanneer iemand om meer uitleg vraagt kunt of moogt ge niks meer zeggen.

Goe bezig (n)

Meer dan waarschijnlijk zal ik volgend seizoen een paar keer goe bien :drank: zijn maar wanneer mag ik nog niet zeggen want anders gaat mijn madam preventief reageren. :whistle:

bon ik zal het zeggen het gaat om Podevijn en als dan ook Semminck nog zal vertrekken
dan is het bestuur zeker en vast niet goed bezig omdat dan onze beste spelers weg zijn .
en de meeste spelers vertrekken omdat zij met Limpens niet kunnen samen werken . En dat weet Geert De Ridder maar al te goed maar ja het is zijn vriend, net zoals onze kieper.en begin nu maar om mij uit te maken toch is dit de waarheid

18 Jun 2008, 14:53
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
WLM: [email protected]
precies of als een eerste klasser onze spelers wil hebben dat wij ze kunnen houden. Ze kunnen hun 2 klassen verbeteren. Ze zouden zot zijn om het te laten. Het is spijtig maar niets aan te doen hoor :) en ik wens ze nog veel succes als ze het kunnen en hoop dat ze het ginder halen.

18 Jun 2008, 15:18
Nationale Ploeg

Ike schreef:
Jeroen schreef:
Ike schreef:
Ike schreef:
Meer dan waarschijnlijk tekent er volgende week een jeugdproduct van E.A een profcontract bij een Belgische Eerste klasser.

Zijt gij echt debiel ofzo ? Eerst komen zeggen "Meer dan waarschijnlijk tekent er volgende week een jeugdproduct van E.A een profcontract bij een Belgische Eerste klasser", en wanneer iemand om meer uitleg vraagt kunt of moogt ge niks meer zeggen.

Goe bezig (n)

Meer dan waarschijnlijk zal ik volgend seizoen een paar keer goe bien :drank: zijn maar wanneer mag ik nog niet zeggen want anders gaat mijn madam preventief reageren. :whistle:

bon ik zal het zeggen het gaat om Podevijn en als dan ook Semminck nog zal vertrekken
dan is het bestuur zeker en vast niet goed bezig omdat dan onze beste spelers weg zijn .
en de meeste spelers vertrekken omdat zij met Limpens niet kunnen samen werken . En dat weet Geert De Ridder maar al te goed maar ja het is zijn vriend, net zoals onze kieper.en begin nu maar om mij uit te maken toch is dit de waarheid

A nee, ze zullen kansen laten liggen om financieel te groeien, spelers kansen ontzeggen, enkel en alleen om een paar slimmerds zoals u te plezieren. Als er spelers vertrekken, hoe spijtig dat ook is, dan zullen ze degelijk worden vervangen. Of moet ik u het lijstje geslaagde transfers nog eens voorleggen? Sommigen hebben echt een slecht geheugen of heb je liever een bestuur dat nog eens een paar dure Brazilianen van het strand haalt?

18 Jun 2008, 15:30
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ike schreef:

Als der effectief mensen zijn die u in vertrouwen genomen hebben, hoop ik alleszins enorm dat ze nu wel beseffen van nooit nog een woord tegen u te zeggen.

Daarnaast is het zo dat ge als derde klasser toch onmogelijk een speler kunt tegenhouden als er een ploeg uit eerste klasse achter zit. Daar staat ge als bestuur machteloos tegenover hoor. Het bewijst alleen maar dat we wel degelijk over een hele sterke kern beschikken. Bovendien is de seizoensstart nog meer dan twee maanden ver, tis misschien beter te wachten met oordelen tot we weten hoe de kern er zal uitzien.

Maar kom, ge hebt uw portie stoken hier weer achter de rug, het zal ne productieven dag geweest zijn zeker.

18 Jun 2008, 15:33
Freak

Leeftijd: 35
Ike schreef:
Jeroen schreef:
Ike schreef:
Ike schreef:

Goe bezig (n)

Kga me morge is informere opt school peisek tees slaagt toch in als een bom,Podevijn een profcontract nu al da vinnek toch vree vroeg ze.Seminck en AA gent is dan toch ne kwakkel ,zoas dattem zelf vorige week op guusbenefiet gezegd heeft.

18 Jun 2008, 15:48
Rode kaart
Rode kaart

Bartos schreef:
Ike schreef:

Als der effectief mensen zijn die u in vertrouwen genomen hebben, hoop ik alleszins enorm dat ze nu wel beseffen van nooit nog een woord tegen u te zeggen.

Daarnaast is het zo dat ge als derde klasser toch onmogelijk een speler kunt tegenhouden als er een ploeg uit eerste klasse achter zit. Daar staat ge als bestuur machteloos tegenover hoor. Het bewijst alleen maar dat we wel degelijk over een hele sterke kern beschikken. Bovendien is de seizoensstart nog meer dan twee maanden ver, tis misschien beter te wachten met oordelen tot we weten hoe de kern er zal uitzien.
.
Maar kom, ge hebt uw portie stoken hier weer achter de rug, het zal ne productieven dag geweest zijn zeker.

Mijnheer Bartos dit is niet om te komen stoken maar een ding weet ik zeker als men met Mijnheer Limpens wil doorgaan dan zullen wij ter plaatse blijven trappelen . En dan is het met dit en drie jaar gedaan met onze club als het dit is wat jij wilt dan zal ik geen negatieve commentaar meer geven maar leg eerst je hoor eens te luisteren dan zal jij mischien wel een heel andere mening hebben. dit komt van een heel goede supporter die het goed meent met onze club

18 Jun 2008, 15:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Wat heeft Limpens nu met het vertrek eventueel Seminck of Podevijn te maken ? Is hij dan al sportief directeur ergens bij een eerste klasser ook ?
Want ik denk niet dat je als 3de klassespelerke zomaar eventjes op de deur van een eersteklasser moet gaan kloppen, zeggen dat ge une trainer op Aalst beu zijt, en ge dan op slag een profcontract gaat aangeboden krijgen ? Ik kan mis zijn natuurlijk (als dat het geval is, ben ik wel van plan om terug mijn voetbalschoenen aan te trekken).

Komaan zeg, nu moogt ge echt wel al een zeer diepe haat hebben tov Limpens, wat bij u duidelijk het geval is afgaande op u vorige posts... een EVENTUEEL vertrek van 2 getalendereerde spelers als Seminck of Podevijn daar kan hij niets aan doen. Serieus blijven hé zeg.
Het mag nog Louis Van Gaal zijn dat hier nu trainer is, voor de trainer zullen ze niet bij een 3de klasser blijven bij zulk aanbod.

18 Jun 2008, 15:58
Freak

Leeftijd: 35
Ike schreef:
Bartos schreef:
Ike schreef:

.

Mijnheer Bartos dit is niet om te komen stoken maar een ding weet ik zeker als men met Mijnheer Limpens wil doorgaan dan zullen wij ter plaatse blijven trappelen . En dan is het met dit en drie jaar gedaan met onze club als het dit is wat jij wilt dan zal ik geen negatieve commentaar meer geven maar leg eerst je hoor eens te luisteren dan zal jij mischien wel een heel andere mening hebben. dit komt van een heel goede supporter die het goed meent met onze club

Kgeloof best daje ni wilt stoken en dat er dingen zijn da ni juist zijn das oek just,ma gij moe gwn vertrouwelijke dingen voor u houden.

18 Jun 2008, 16:00
Iendracht.be - beheer

Ike schreef:

In één bericht schoffeert ge onze manager, onzen trainer en onze keeper, erg constructief was uw bericht dan alleszins niet. Bovendien zegt ge zelf dat ge nog niks moogt zeggen, maar komt het dan toch maar doen, dan is het toch normaal dat het er vooral op lijkt dat ge hier uzelf een beetje interessant wilt maken. En ge kunt nu uw mening hebben over onzen trainer, maar zeggen dat het hier met hem binnen dit en een paar jaar gedaan is met de club lijkt me ook wel meer dan een beetje overdreven hé. Soit, elken trainer zal wel zijn voor- en tegenstanders hebben zeker. Alleen zijt gij wel in een dusdanige mate tegenstander dat het stillekesaan naar ne zeer ongezonde haat neigt.

18 Jun 2008, 16:04
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
K weet niet of het hier allemaal waar is, maar t is inderdaad niet nodig om hier dingen te posten die iemand u in vertrouwen zegt.

K hoop in ieder geval dat het niet klopt. K denk dat het voor Jens veel beter zou zijn om minstens nog een seizoen bij ons te rijpen. Als hij nu al vertrekt is de kans groot dat hij zoals De Langhe een gans seizoen bij de reserven zal spelen. Hier nog een jaar blijven, kan hem alleen maar beter maken.

18 Jun 2008, 16:06
Rode kaart
Rode kaart

placietjen schreef:
Wat heeft Limpens nu met het vertrek eventueel Seminck of Podevijn te maken ? Is hij dan al sportief directeur ergens bij een eerste klasser ook ?
Want ik denk niet dat je als 3de klassespelerke zomaar eventjes op de deur van een eersteklasser moet gaan kloppen, zeggen dat ge une trainer op Aalst beu zijt, en ge dan op slag een profcontract gaat aangeboden krijgen ? Ik kan mis zijn natuurlijk (als dat het geval is, ben ik wel van plan om terug mijn voetbalschoenen aan te trekken).

Komaan zeg, nu moogt ge echt wel al een zeer diepe haat hebben tov Limpens, wat bij u duidelijk het geval is afgaande op u vorige posts... een EVENTUEEL vertrek van 2 getalendereerde spelers als Seminck of Podevijn daar kan hij niets aan doen. Serieus blijven hé zeg.
Het mag nog Louis Van Gaal zijn dat hier nu trainer is, voor de trainer zullen ze niet bij een 3de klasser blijven bij zulk aanbod.

als men geen vertrouwen krijgt van den trainer zoals met de eerste match van de eindronde dat men Roel van den Brande de voorkeur heeft op de rechte flank op zowel Tim als Jens die dan nog rood pakt ook ,dan weet men als speler genoeg zeker en ben jij niet meer overtuigd dat den trainer nog achter U staat . en als jij dan een aanbieding krijgt dan is de beslissing rap genomen en zo zijn er nog spelers die graag zouden gebleven zijn maar die toch weg zijn een naam verheyen en ook troch zou mischien wel gebleven zijn met een bekwame trainer en als jullie nog niet overtuigd zijn vraag dan eens aan de mensen van racing gent.

18 Jun 2008, 16:19
Iendracht.be - beheer

Ike schreef:
als men geen vertrouwen krijgt van den trainer zoals met de eerste match van de eindronde dat men Roel van den Brande de voorkeur heeft op de rechte flank op zowel Tim als Jens die dan nog rood pakt ook ,dan weet men als speler genoeg zeker en ben jij niet meer overtuigd dat den trainer nog achter U staat .

Voor alle duidelijkheid, Roel heeft in de eindronde GEEN rode kaart gekregen. En als ge als gast van 18 jaar bij een ambitieuze club speelt, moet ge er ook rekening mee houden dat ge al eens naast de ploeg kunt vallen hé, hoeveel talent ge ook hebt. Soit, ik zou het heel spijtig vinden, want ik zie een heel groot talent in Jens, maar als hij naar eerste klasse kan en prof kan worden, kunt ge hem sowieso niet tegenhouden hoor.

18 Jun 2008, 16:26
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
zeg Ike, zou uw nickname niet beter zijn "gezIke" ?? (als je de grap niet begrijpt, want voor jouw IQ wellicht het geval is : "gezeik" dus)
Wat voor een zever verkondig jij hier toch. Ik geloof er geen bal van dat je "vertrouwelijke" informatie krijgt. En anders toont het je niveau en IQ duidelijk aan, door dit dan hier openbaar op het forum te plaatsen :lol:

allez, nog veel plezier op het forum, en laat je vooral eens gaan :plat:

mit freundlichen Grüßen

(@wheel's : wanneer het Dativ is, moet je nog een "n" toevoegen aan het zelfstandig naamwoord. Dus in dit geval "GrüßeN", hoewel het meervoud inderdaad Grüße is. Wist het ook niet hoor, pas geleerd na een paar maanden Duitsland ;) en aangezien je graag mensen korrigeert, korrigeer ik jou ook eens graag :D )

Tschüss

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

18 Jun 2008, 17:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 30 31 32 33 34 130