|
|
| Pagina 33 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
eintracht frankfurt schreef: (@wheel's : wanneer het Dativ is, moet je nog een "n" toevoegen aan het zelfstandig naamwoord. Dus in dit geval "GrüßeN", hoewel het meervoud inderdaad Grüße is. Wist het ook niet hoor, pas geleerd na een paar maanden Duitsland en aangezien je graag mensen korrigeert, korrigeer ik jou ook eens graag )Tschüss Laat mij jou dan eens corrigeren. ![]() |
| 18 Jun 2008, 18:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Ike schreef: placietjen schreef: Wat heeft Limpens nu met het vertrek eventueel Seminck of Podevijn te maken ? Is hij dan al sportief directeur ergens bij een eerste klasser ook ? Want ik denk niet dat je als 3de klassespelerke zomaar eventjes op de deur van een eersteklasser moet gaan kloppen, zeggen dat ge une trainer op Aalst beu zijt, en ge dan op slag een profcontract gaat aangeboden krijgen ? Ik kan mis zijn natuurlijk (als dat het geval is, ben ik wel van plan om terug mijn voetbalschoenen aan te trekken). Komaan zeg, nu moogt ge echt wel al een zeer diepe haat hebben tov Limpens, wat bij u duidelijk het geval is afgaande op u vorige posts... een EVENTUEEL vertrek van 2 getalendereerde spelers als Seminck of Podevijn daar kan hij niets aan doen. Serieus blijven hé zeg. Het mag nog Louis Van Gaal zijn dat hier nu trainer is, voor de trainer zullen ze niet bij een 3de klasser blijven bij zulk aanbod. als men geen vertrouwen krijgt van den trainer zoals met de eerste match van de eindronde dat men Roel van den Brande de voorkeur heeft op de rechte flank op zowel Tim als Jens die dan nog rood pakt ook ,dan weet men als speler genoeg zeker en ben jij niet meer overtuigd dat den trainer nog achter U staat . en als jij dan een aanbieding krijgt dan is de beslissing rap genomen en zo zijn er nog spelers die graag zouden gebleven zijn maar die toch weg zijn een naam verheyen en ook troch zou mischien wel gebleven zijn met een bekwame trainer en als jullie nog niet overtuigd zijn vraag dan eens aan de mensen van racing gent. Het vertrek van Troch en Verheyden heeft helemaal niets met de trainer te maken, hou uw nonsens voor u zelf!!! |
| 18 Jun 2008, 19:16 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
AlostanA schreef: Ike schreef: als men geen vertrouwen krijgt van den trainer zoals met de eerste match van de eindronde dat men Roel van den Brande de voorkeur heeft op de rechte flank op zowel Tim als Jens die dan nog rood pakt ook ,dan weet men als speler genoeg zeker en ben jij niet meer overtuigd dat den trainer nog achter U staat . en als jij dan een aanbieding krijgt dan is de beslissing rap genomen en zo zijn er nog spelers die graag zouden gebleven zijn maar die toch weg zijn een naam verheyen en ook troch zou mischien wel gebleven zijn met een bekwame trainer en als jullie nog niet overtuigd zijn vraag dan eens aan de mensen van racing gent. Het vertrek van Troch en Verheyden heeft helemaal niets met de trainer te maken, hou uw nonsens voor u zelf!!! Hij heeft het niet over Verheyden ze. Hij heeft het over Verheyen die in die eindronde gespeeld heeft die hier ver niemand gezien heeft. Ge weet wel in die match waar Roel rood gepakt heeft. Misschien is da wel die match waarvoor ge in den intersport om kaarten moest. De welbekende jonagoldcup. |
| 18 Jun 2008, 19:42 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Ja hallo dit is met verre voorsprong de grootste zever topic!
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 19 Jun 2008, 2:09 |
|
|
Nationale Ploeg
eintracht frankfurt schreef: mit freundlichen Grüßen (@wheel's : wanneer het Dativ is, moet je nog een "n" toevoegen aan het zelfstandig naamwoord. Dus in dit geval "GrüßeN", hoewel het meervoud inderdaad Grüße is. Wist het ook niet hoor, pas geleerd na een paar maanden Duitsland en aangezien je graag mensen korrigeert, korrigeer ik jou ook eens graag )Tschüss heb jij dan geen duits gekregen van Frau Van Den Noortgate? |
| 19 Jun 2008, 7:06 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
s@té schreef: eintracht frankfurt schreef: (@wheel's : wanneer het Dativ is, moet je nog een "n" toevoegen aan het zelfstandig naamwoord. Dus in dit geval "GrüßeN", hoewel het meervoud inderdaad Grüße is. Wist het ook niet hoor, pas geleerd na een paar maanden Duitsland en aangezien je graag mensen korrigeert, korrigeer ik jou ook eens graag )Tschüss Laat mij jou dan eens corrigeren. ![]() oops, point to you mijn Nederlands verduitst. Niet dat ik daar fier op ben, maar ik maak inderdaad c-k en vooral d-t fouten omwille van Duitse invloeden. Tijd dat ik hier weg ben ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 19 Jun 2008, 9:48 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
eintracht frankfurt schreef: s@té schreef: eintracht frankfurt schreef: (@wheel's : wanneer het Dativ is, moet je nog een "n" toevoegen aan het zelfstandig naamwoord. Dus in dit geval "GrüßeN", hoewel het meervoud inderdaad Grüße is. Wist het ook niet hoor, pas geleerd na een paar maanden Duitsland en aangezien je graag mensen korrigeert, korrigeer ik jou ook eens graag )Tschüss Laat mij jou dan eens corrigeren. ![]() oops, point to you mijn Nederlands verduitst. Niet dat ik daar fier op ben, maar ik maak inderdaad c-k en vooral d-t fouten omwille van Duitse invloeden. Tijd dat ik hier weg ben ![]() Gelieve niemand mee te brengen aub. ![]() |
| 19 Jun 2008, 10:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Urzua schreef: eintracht frankfurt schreef: s@té schreef: eintracht frankfurt schreef: (@wheel's : wanneer het Dativ is, moet je nog een "n" toevoegen aan het zelfstandig naamwoord. Dus in dit geval "GrüßeN", hoewel het meervoud inderdaad Grüße is. Wist het ook niet hoor, pas geleerd na een paar maanden Duitsland en aangezien je graag mensen korrigeert, korrigeer ik jou ook eens graag )Tschüss Laat mij jou dan eens corrigeren. ![]() oops, point to you mijn Nederlands verduitst. Niet dat ik daar fier op ben, maar ik maak inderdaad c-k en vooral d-t fouten omwille van Duitse invloeden. Tijd dat ik hier weg ben ![]() Gelieve niemand mee te brengen aub. ![]() Ne Podolski ofzo mag hij altijd meebrengen ![]() |
| 19 Jun 2008, 10:57 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Smetje schreef: Urzua schreef: eintracht frankfurt schreef: s@té schreef: eintracht frankfurt schreef: (@wheel's : wanneer het Dativ is, moet je nog een "n" toevoegen aan het zelfstandig naamwoord. Dus in dit geval "GrüßeN", hoewel het meervoud inderdaad Grüße is. Wist het ook niet hoor, pas geleerd na een paar maanden Duitsland en aangezien je graag mensen korrigeert, korrigeer ik jou ook eens graag )Tschüss Laat mij jou dan eens corrigeren. ![]() oops, point to you mijn Nederlands verduitst. Niet dat ik daar fier op ben, maar ik maak inderdaad c-k en vooral d-t fouten omwille van Duitse invloeden. Tijd dat ik hier weg ben ![]() Gelieve niemand mee te brengen aub. ![]() Ne Podolski ofzo mag hij altijd meebrengen ![]() Zolang het maar gene nieuwe Körner is! |
| 19 Jun 2008, 11:49 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 19 Mei 2008, 13:37 Berichten: 62 Locatie: hofstade Aalst |
Zijn jullie dan Mario Krohm vergeten....Maar als de geruchten van Seminck zouden kloppen,
zullen we toch beter al eens uitkijken naar ne goeie verdediger... _________________ mé dos cervezas por favor, nor twiede noste joar |
| 19 Jun 2008, 13:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
of dieter Schwabe indertijd, da was ook zo ne frissen
_________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Jun 2008, 13:59 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
eintracht frankfurt schreef: s@té schreef: eintracht frankfurt schreef: (@wheel's : wanneer het Dativ is, moet je nog een "n" toevoegen aan het zelfstandig naamwoord. Dus in dit geval "GrüßeN", hoewel het meervoud inderdaad Grüße is. Wist het ook niet hoor, pas geleerd na een paar maanden Duitsland en aangezien je graag mensen korrigeert, korrigeer ik jou ook eens graag )Tschüss Laat mij jou dan eens corrigeren. ![]() oops, point to you mijn Nederlands verduitst. Niet dat ik daar fier op ben, maar ik maak inderdaad c-k en vooral d-t fouten omwille van Duitse invloeden. Tijd dat ik hier weg ben ![]() Du Schlitzohr,am Finish mit einer Banddicke besiegt ( om in de context te blijven). Die Rechtschreibung hat sich schon vor zehn Jahren geändert, du Germanisches Gezücht. Love U hé Eintracht (Es handelt sich um(+Akk) eine Witse hé braveken Entschuldigung fürs scheitern. Men zet mij hier toch altijd aan tot offtopic-reacties _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 19 Jun 2008, 14:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
De spamking is zijn collectie oscars nog eens aan het opblinken denk ik
_________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Jun 2008, 14:55 |
|
|
Jens gaat naar Cercle Brugge
spijtig dat hij hier ni blijft, maja de boeck is goeine trainer hé ![]() |
| 19 Jun 2008, 15:13 |
|
|
legalyblond schreef: Jens gaat naar Cercle Brugge spijtig dat hij hier ni blijft, maja de boeck is goeine trainer hé ![]() godverdomme _________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Jun 2008, 15:24 |
|
| Pagina 33 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 130 Volgende |