|
|
| Pagina 34 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
legalyblond schreef: Jens gaat naar Cercle Brugge spijtig dat hij hier ni blijft, maja de boeck is goeine trainer hé ![]() Ha komaan precies of hij was hier wel gebleven met nen anderen trainer... Zo'n kans mag hij gewoon niet laten schieten gelijk welken trainer er hier is. Vind het spijtig dat hij weggaat maar ik wens hem veel succes. _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 19 Jun 2008, 15:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Er staat toch nog niets op off. site ?
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Jun 2008, 15:31 |
|
|
Duivelke
Mariner schreef: legalyblond schreef: Jens gaat naar Cercle Brugge spijtig dat hij hier ni blijft, maja de boeck is goeine trainer hé ![]() godverdomme Eindelijk iemand die Cercle Brugge noemt. Podevijn en Cercle worden al weken aan elkaar gelinkt aan de betere cafétoog in Aalst. Is dit 'nieuws' nu ook officieel bevestigd? Wat ik niet begrijp: wat gaat Jens bij Cercle nu al doen? Groot talent, heeft een aantal sterke wedstrijden gespeeld eind vorig jaar, nadien ging het bergaf en kwam hij zelfs niet meer in de ploeg... Mis ik iets? |
| 19 Jun 2008, 15:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
piewieback schreef: Mariner schreef: legalyblond schreef: Jens gaat naar Cercle Brugge spijtig dat hij hier ni blijft, maja de boeck is goeine trainer hé ![]() godverdomme Eindelijk iemand die Cercle Brugge noemt. Podevijn en Cercle worden al weken aan elkaar gelinkt aan de betere cafétoog in Aalst. Is dit 'nieuws' nu ook officieel bevestigd? Wat ik niet begrijp: wat gaat Jens bij Cercle nu al doen? Groot talent, heeft een aantal sterke wedstrijden gespeeld eind vorig jaar, nadien ging het bergaf en kwam hij zelfs niet meer in de ploeg... Mis ik iets? Inderdaad, hier zou Jens zeker speelkansen krijgen maar ik denk dat hij bij Cercle de bank nog niet zal halen eerlijk gezegd. _________________ Iendracht till i die!! |
| 19 Jun 2008, 15:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Als ge hem bezig zag op st Truiden
_________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Jun 2008, 15:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Mariner schreef: Als ge hem bezig zag op st Truiden Hier is hij daar quasi zeker van, in 1ste klasse kan hij misschien de voorbereiding mee doen met het eerste elftal maar nadien zal het toch reserven worden. En het verschil tussen reseven 1ste en het "echte" werk in 3de is wel nog wat anders denk ik. Voor Mich ligt het wat anders, diene kan hier volgens mij echt nog weinig bij leren. Daar moeten we eerlijk in zijn. Maar Podevijn kan toch op weinig plaatsen beter zijn dan hier ? In ieder geval zijn contract is nog heel lang lopende, niet te veel zorgen maken dus. ps: we waren hier bezig over taalfouten, als ik die nickname bekijk ... legally blonde daar heb ik al van gehoord. Maar van de dees ? ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Jun 2008, 15:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Mariner schreef: Als ge hem bezig zag op st Truiden Eerlijk is eerlijk: Jens zijn prestaties zijn in stijgende lijn gegaan van't begin van de competitie tot nieuwjaar, met als hoogtepunt o.a. de knalprestatie in STVV. Na nieuwjaar (en zijn blessure dus) vond ik hem niet meer zo goed, maar dat is normaal als ge als jonge gast elke wedstrijd moet spelen bij de titelfavoriet in derde klasse. In de eindronde vond ik hem bv. op Wezet erg zwak. Jens heeft van de huidige spelersgroep wel het meeste potentieel denk ik. Maar een transfer naar eerste is véél te vroeg. Volgens mij gaat hij daar weinig speelkansen krijgen, en met bij de reserven te spelen leer je ook niet veel bij. Als hij echter een goed voorstel zou krijgen, en de kans krijgt om onder De Boeck te trainen denk ik dat je hem weinig kan kwalijk nemen. Als hij zich weet te herpakken en goed presteert zou een De Boeck hem zeker een kans geven (als jonge Belg is dat volgens mij wel een ideale trainer). Maja, als dit klopt natuurlijk, voor't zelfde geld is dit de zoveelste kwakkel. |
| 19 Jun 2008, 15:47 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Alstem al zou getekend emme volgens Ike zouem maar volgende week beslissen isda wel nen ele stomme stap,ken zo nog enen da voor e profcontract weg is gegaan no KV mechelen(kweet wel ni ofdattem da effectief gekregen eet),ver istem ni geraakt e.Weer een van de zovele talenten in de lagere klassen da denken dazze al goe genoeg zijn en dere nog een eerste klasse club willen.Om eerlijk te zijn Jens was goe in dheenronde maar in de terugronde(door blessure wel)wastem nix nimme waard e.
Maja ze,doe da goe e jens in cercle. |
| 19 Jun 2008, 15:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Van waar komt dit nieuws? Niks op onze site en niks op de site van cercle.
|
| 19 Jun 2008, 15:54 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Uit de lucht gegrepen voorlopig ,trainingen bij cercle beginnen maandag en daar zullen 5testers aanwezig zijn waaronder podevijn?Ze gaan em toch eerst laten testen .
|
| 19 Jun 2008, 15:57 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Als dit waar ZOU zijn, is Glen De Boeck een ideale trainer en Cercle een ideale ploeg. Het zou een fantastische kans zijn, waarvan het ronduit schandalig zou zijn, indien één iemand die zich Eendrachtsupporter noemt, ze hem zou misgunnen. Ik zou niet te voorbarig zijn met de conclusie dat hij het niveau niet zou aankunnen. Die jongen is morfologisch nog in volle ontwikkeling, dus alles kan. Bovenvdien moet men langs Stevens kassa passeren, me dunkt.
Bijgevolg is dit een prima zaak. Voilà, spamking in vijf niet mis te verstaan zinnetjes. Gegroet, Ikke _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 19 Jun 2008, 16:38 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
mja aan de ene kant is het logisch dat er een eersteklasser zich opschiet, aan de andere kant is het toch te vroeg voor hem, me dunkt.
Maar als hij de kans krijgt, good luck to him !!! PS : Wheel's, love you, too, maatje !! Een keer jennen is uiteraard vriendschappelijk bedoeld. En aangezien uw Duits op niks trekt, ruik ik telkens mijn kans ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 19 Jun 2008, 17:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Awel Wheel's armée in je volgend bericht zou ik iets schrijven over " De Gulden Sporenslag " vermits het dan je 1302e bericht zal zijn . Nem na dâ zeit na nen Onderkroiper .
Maar met je 5 laatste zinnen ben ik volledig akkoord ._________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Jun 2008, 18:22 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 30 Sep 2005, 23:31 Berichten: 186 Locatie: Aartselaar |
Marijn Steurs zou misschien naar Aalst gaan. Ik las toevallig het forum van verbroedering Geel, om te kijken hoe het daar nu precies zat en daar was er toch sprake van.
Ik meld het hier maar even, meer dan een gerucht is het voorlopig niet. |
| 19 Jun 2008, 19:09 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Jens en Cercle, er moet iets van waar zijn ofwel gaat die kwakkel België rond.
Daarnet vroegen gasten van de sfeergroep van Cercle me uit over Jens. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Jun 2008, 20:37 |
|
| Pagina 34 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 130 Volgende |