|
|
| Pagina 35 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Zo een kans kan hij idd moeilijk laten liggen. Al zou een systeem waarbij Cercle hem contracteert maar hem nog minstens een seizoen bij ons laat, beter zijn voor hem.
Hij heeft goeie matchen gespeeld en liet duidelijk zien dat hij veel talent heeft, maar nu de overstap maken naar 1ste lijkt mij overhaast. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 19 Jun 2008, 20:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
legalyblond schreef: Jens gaat naar Cercle Brugge spijtig dat hij hier ni blijft, maja de boeck is goeine trainer hé ![]() grapjas. Geen kloten van waar. Ge doet uw nickname alle eer aan. |
| 19 Jun 2008, 20:58 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Verbechio schreef: Zo een kans kan hij idd moeilijk laten liggen. Al zou een systeem waarbij Cercle hem contracteert maar hem nog minstens een seizoen bij ons laat, beter zijn voor hem. Hij heeft goeie matchen gespeeld en liet duidelijk zien dat hij veel talent heeft, maar nu de overstap maken naar 1ste lijkt mij overhaast. ben ook van die mening, eerst minimum nog een jaartje bevestigen. met alle respect, hij kan daar nog niks gaan doen, wat heeft een speler van die leeftijd aan 2 of 3 seizoenen bij de c-kern te zitten om dan misschien met hangende pootjes terug te moeten zakken naar derde klasse? financieel misschien? ik hoop dat dat niet de reden is, want als je op die leeftijd enkel daar aan denkt ben je al verkloot van op voorhand. anderzijds, hadden ze mij indertijd geld gegeven om enkel maar te moeten voetballen ik zou het ook gedaan hebben. ![]() _________________ iendracht! |
| 19 Jun 2008, 21:44 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22 Berichten: 79 |
legalyblond schreef: Jens gaat naar Cercle Brugge spijtig dat hij hier ni blijft, maja de boeck is goeine trainer hé ![]() En Ik zeg dat jens niet naar cercle brugge gaat. |
| 19 Jun 2008, 21:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ike schreef: legalyblond schreef: Jens gaat naar Cercle Brugge spijtig dat hij hier ni blijft, maja de boeck is goeine trainer hé ![]() En Ik zeg dat jens niet naar cercle brugge gaat. Ja, en als jij het zegt dan moeten we allemaal op onze knieën gaan zitten. |
| 19 Jun 2008, 22:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Ike schreef: legalyblond schreef: Jens gaat naar Cercle Brugge spijtig dat hij hier ni blijft, maja de boeck is goeine trainer hé ![]() En Ik zeg dat jens niet naar cercle brugge gaat. Gij zegt wel veel e ma altijd maar nooit wa daje moe zeggen.Naar waar gatem ten wel no dender,zulte -waregem,gent,...... of niveranst ni.We zullen maar wachten op officieel nieuws want ier op iet afgaan . |
| 20 Jun 2008, 7:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Iendrachter90 schreef: Alstem al zou getekend emme volgens Ike zouem maar volgende week beslissen isda wel nen ele stomme stap,ken zo nog enen da voor e profcontract weg is gegaan no KV mechelen(kweet wel ni ofdattem da effectief gekregen eet),ver istem ni geraakt e.Weer een van de zovele talenten in de lagere klassen da denken dazze al goe genoeg zijn en dere nog een eerste klasse club willen.Om eerlijk te zijn Jens was goe in dheenronde maar in de terugronde(door blessure wel)wastem nix nimme waard e. Maja ze,doe da goe e jens in cercle. Ne stomme stap? Eventjes in zijn perspectief plaatsen - voetbal is een sport van het nu: als je een buitenkans krijgt, moet je die grijpen. Je speelt bij een derdeklasser op bijna 18-jarige leeftijd en plots komt er een eersteklasser op de proppen met een trainer waarbij je weet dat als je de beste bent op de positie je ook zal spelen, of je nu piepjong of stokoud bent. Jens heeft de ideale leeftijd om het een stap hogerop te proberen dus waarom wachten? Je weet immers nooit wat er kan gebeuren (zware blessure, etc waardoor hij die kans misschien nooit meer zal krijgen). Kijk bijv. eens naar een De Sutter bij Cercle... Wilde zijn topseizoen bij Cercle afmaken en liet in de winterstop enkele topploegen links liggen in de veronderstelling dat er wel nog kansen zouden komen... Een week later een zware blessure en nu zal hij meer dan waarschijnlijk ook volgend seizoen nog bij Cercle spelen... Hij moet voor zichzelf blijven volhouden dat hij nog steeds geen spijt heeft van die beslissing toen, maar diep vanbinnen zal hij toch al een paar keer gevloekt hebben denk ik... Mocht het doorgaan, zou ik het fantastisch vinden voor Jens en zou willen zeggen dat Aalst ook degelijk werk levert. Wat De Langhe betreft, ik denk niet dat die gast zich zijn overgang vorig jaar heeft beklaagd. Hij zat dikwijls in de A-kern maar speelde inderdaad niet veel. Maar iedereen is wel lovend over hem en zijn contract werd met twee jaar verlengd en wordt volgend seizoen uitgeleend aan Hamme om ervaring op te doen zodat hij het seizoen erop misschien klaar is voor het echt grote werk. In die transferverhalen moeten we als supporter gewoon nederig zijn, onze plaats kennen (voor ons is den Iendracht alles, maar als je alles objectief bekijkt dan is de keuze tussen eerste en derde klasse toch snel gemaakt niet?) en trots wezen dat zo iemand het misschien kan maken in eerste door een opleiding te hebben gekregen bij ons. En Jens lag nog voor 4 jaar vast, dus zal er toch wel aardig wat in kas komen ook veronderstel ik... |
| 20 Jun 2008, 13:09 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
DT schreef: Iendrachter90 schreef: Alstem al zou getekend emme volgens Ike zouem maar volgende week beslissen isda wel nen ele stomme stap,ken zo nog enen da voor e profcontract weg is gegaan no KV mechelen(kweet wel ni ofdattem da effectief gekregen eet),ver istem ni geraakt e.Weer een van de zovele talenten in de lagere klassen da denken dazze al goe genoeg zijn en dere nog een eerste klasse club willen.Om eerlijk te zijn Jens was goe in dheenronde maar in de terugronde(door blessure wel)wastem nix nimme waard e. Maja ze,doe da goe e jens in cercle. Ne stomme stap? Eventjes in zijn perspectief plaatsen - voetbal is een sport van het nu: als je een buitenkans krijgt, moet je die grijpen. Je speelt bij een derdeklasser op bijna 18-jarige leeftijd en plots komt er een eersteklasser op de proppen met een trainer waarbij je weet dat als je de beste bent op de positie je ook zal spelen, of je nu piepjong of stokoud bent. Jens heeft de ideale leeftijd om het een stap hogerop te proberen dus waarom wachten? Je weet immers nooit wat er kan gebeuren (zware blessure, etc waardoor hij die kans misschien nooit meer zal krijgen). Kijk bijv. eens naar een De Sutter bij Cercle... Wilde zijn topseizoen bij Cercle afmaken en liet in de winterstop enkele topploegen links liggen in de veronderstelling dat er wel nog kansen zouden komen... Een week later een zware blessure en nu zal hij meer dan waarschijnlijk ook volgend seizoen nog bij Cercle spelen... Hij moet voor zichzelf blijven volhouden dat hij nog steeds geen spijt heeft van die beslissing toen, maar diep vanbinnen zal hij toch al een paar keer gevloekt hebben denk ik... Mocht het doorgaan, zou ik het fantastisch vinden voor Jens en zou willen zeggen dat Aalst ook degelijk werk levert. Wat De Langhe betreft, ik denk niet dat die gast zich zijn overgang vorig jaar heeft beklaagd. Hij zat dikwijls in de A-kern maar speelde inderdaad niet veel. Maar iedereen is wel lovend over hem en zijn contract werd met twee jaar verlengd en wordt volgend seizoen uitgeleend aan Hamme om ervaring op te doen zodat hij het seizoen erop misschien klaar is voor het echt grote werk. In die transferverhalen moeten we als supporter gewoon nederig zijn, onze plaats kennen (voor ons is den Iendracht alles, maar als je alles objectief bekijkt dan is de keuze tussen eerste en derde klasse toch snel gemaakt niet?) en trots wezen dat zo iemand het misschien kan maken in eerste door een opleiding te hebben gekregen bij ons. En Jens lag nog voor 4 jaar vast, dus zal er toch wel aardig wat in kas komen ook veronderstel ik... Ieder zen gedacht e .Kzen wss wel nenigste dat da vind dat ver em nog te vroeg is maja.Tmoe toch ene tegen zen e. ![]() |
| 20 Jun 2008, 13:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Iendrachter90 schreef: Ieder zen gedacht e .Kzen wss wel nenigste dat da vind dat ver em nog te vroeg is maja.Tmoe toch ene tegen zen e. ![]() Geen probleem hoor, maar ik denk toch dat hij die kans moet grijpen. Heeft zelf trouwens ook gezien wat een blessure kan doen (verschil tussen vóór en na nieuwjaar was groot), dus als die kans er komt, pakken hé. Het is ook niet dat hij meteen zijn hele leven moet omgooien door naar het buitenland te moeten vertrekken of zo hé... Een kleine vereniging waar als mag en niets moet, met aanvallend voetbal en een toch wel degelijke trainer, op nog geen uurken rijden...kan lukken hé en mocht het toch te hoog gegrepen zijn, dan kan hij inderdaad weer een trapje lager gaan shotten... |
| 20 Jun 2008, 13:44 |
|
|
Vandaag artikel in HLN met geert de ridder,onder andere gaat het over eventuele de transfers van seminck en podevijn.Der is nog geen aanvraag binnegekome om zelfs maar me de spelers te praten en enkel voor podevijn ister vage interesse,hoe da sommige der ier bijkommen dattem al bekan getekend heeft.Hij zegt ook dat ze nog ne linkerflankspeler gaan kopen en de kern van rond de 18behouden,alster een bod moest komen voor podevijn of nog iemand anders dan word die gewoon vervangen en de smalle kern is omda alsze een financiele onhaalbare spelerskern samenstellen,bedriegen ze hun eigen supporters.
|
| 21 Jun 2008, 11:09 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Zou er iemand het volledige artikel eens kunnen posten?
|
| 21 Jun 2008, 12:56 |
|
|
forumlegende
Iendrachter90 schreef: Vandaag artikel in HLN met geert de ridder,onder andere gaat het over eventuele de transfers van seminck en podevijn.Der is nog geen aanvraag binnegekome om zelfs maar me de spelers te praten en enkel voor podevijn ister vage interesse,hoe da sommige der ier bijkommen dattem al bekan getekend heeft.Hij zegt ook dat ze nog ne linkerflankspeler gaan kopen en de kern van rond de 18behouden,alster een bod moest komen voor podevijn of nog iemand anders dan word die gewoon vervangen en de smalle kern is omda alsze een financiele onhaalbare spelerskern samenstellen,bedriegen ze hun eigen supporters. Met andere woorden : goed meedraaien bovenaan en eventueel de eindronde weer spelen is genoeg! En moesten ze per ongeluk na nieuwjaar bovenaan staan nog eens een slechte reeks neerzetten zodat ze toch niet naar tweede moeten! |
| 21 Jun 2008, 13:56 |
|
|
Ancien
Jean schreef: Iendrachter90 schreef: Vandaag artikel in HLN met geert de ridder,onder andere gaat het over eventuele de transfers van seminck en podevijn.Der is nog geen aanvraag binnegekome om zelfs maar me de spelers te praten en enkel voor podevijn ister vage interesse,hoe da sommige der ier bijkommen dattem al bekan getekend heeft.Hij zegt ook dat ze nog ne linkerflankspeler gaan kopen en de kern van rond de 18behouden,alster een bod moest komen voor podevijn of nog iemand anders dan word die gewoon vervangen en de smalle kern is omda alsze een financiele onhaalbare spelerskern samenstellen,bedriegen ze hun eigen supporters. Met andere woorden : goed meedraaien bovenaan en eventueel de eindronde weer spelen is genoeg! En moesten ze per ongeluk na nieuwjaar bovenaan staan nog eens een slechte reeks neerzetten zodat ze toch niet naar tweede moeten! Ik denk dat jij het artikel volledig verkeerd begrepen hebt. De ambitie is om binnen de middelen die ze voor handen hebben kampioen te worden. 200% zekerheid dat zoiets lukt kan je nooit hebben op voorhand. Je kan enkel met de middelen die er zijn het zo goed mogelijk proberen te doen. De club kiest in zijn politiek voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Dat is nu éénmaal de keuze die ze maken. Mochten ze voor kwantiteit kiezen, er zouden er hier evenveel kreften zitten dat de kwaliteit van de ploeg niet goed genoeg is. En zo kunnen ze nooit voor iedereen goed doen, ondanks dat we in vierde kampioen werden, ondanks dat we er het voorbije seizoen er dichtbij waren, en ondanks dat er qua kwaliteit voor komend seizoen een degelijke ploeg zal staan. Als je graag nog meer kwaliteit hebt, of graag nog meer kwantiteit, neem zelf initiatief, en stort je kapitaal aan de club. Jij krijgt je zin want het geld zal goed besteed worden, en zij zullen je eeuwig dankbaar zijn. |
| 21 Jun 2008, 14:08 |
|
|
Stijn schreef: Jean schreef: Iendrachter90 schreef: Vandaag artikel in HLN met geert de ridder,onder andere gaat het over eventuele de transfers van seminck en podevijn.Der is nog geen aanvraag binnegekome om zelfs maar me de spelers te praten en enkel voor podevijn ister vage interesse,hoe da sommige der ier bijkommen dattem al bekan getekend heeft.Hij zegt ook dat ze nog ne linkerflankspeler gaan kopen en de kern van rond de 18behouden,alster een bod moest komen voor podevijn of nog iemand anders dan word die gewoon vervangen en de smalle kern is omda alsze een financiele onhaalbare spelerskern samenstellen,bedriegen ze hun eigen supporters. Met andere woorden : goed meedraaien bovenaan en eventueel de eindronde weer spelen is genoeg! En moesten ze per ongeluk na nieuwjaar bovenaan staan nog eens een slechte reeks neerzetten zodat ze toch niet naar tweede moeten! Ik denk dat jij het artikel volledig verkeerd begrepen hebt. De ambitie is om binnen de middelen die ze voor handen hebben kampioen te worden. 200% zekerheid dat zoiets lukt kan je nooit hebben op voorhand. Je kan enkel met de middelen die er zijn het zo goed mogelijk proberen te doen. De club kiest in zijn politiek voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Dat is nu éénmaal de keuze die ze maken. Mochten ze voor kwantiteit kiezen, er zouden er hier evenveel kreften zitten dat de kwaliteit van de ploeg niet goed genoeg is. En zo kunnen ze nooit voor iedereen goed doen, ondanks dat we in vierde kampioen werden, ondanks dat we er het voorbije seizoen er dichtbij waren, en ondanks dat er qua kwaliteit voor komend seizoen een degelijke ploeg zal staan. Als je graag nog meer kwaliteit hebt, of graag nog meer kwantiteit, neem zelf initiatief, en stort je kapitaal aan de club. Jij krijgt je zin want het geld zal goed besteed worden, en zij zullen je eeuwig dankbaar zijn. Idd,Ze moeten toch ni met geld beginnen te smijten ,alst ni vandoen is,of eje mss liever dazze kopen en kopen en failliet gaan? |
| 21 Jun 2008, 14:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Stijn schreef: Jean schreef: Iendrachter90 schreef: Vandaag artikel in HLN met geert de ridder,onder andere gaat het over eventuele de transfers van seminck en podevijn.Der is nog geen aanvraag binnegekome om zelfs maar me de spelers te praten en enkel voor podevijn ister vage interesse,hoe da sommige der ier bijkommen dattem al bekan getekend heeft.Hij zegt ook dat ze nog ne linkerflankspeler gaan kopen en de kern van rond de 18behouden,alster een bod moest komen voor podevijn of nog iemand anders dan word die gewoon vervangen en de smalle kern is omda alsze een financiele onhaalbare spelerskern samenstellen,bedriegen ze hun eigen supporters. Met andere woorden : goed meedraaien bovenaan en eventueel de eindronde weer spelen is genoeg! En moesten ze per ongeluk na nieuwjaar bovenaan staan nog eens een slechte reeks neerzetten zodat ze toch niet naar tweede moeten! Ik denk dat jij het artikel volledig verkeerd begrepen hebt. De ambitie is om binnen de middelen die ze voor handen hebben kampioen te worden. 200% zekerheid dat zoiets lukt kan je nooit hebben op voorhand. Je kan enkel met de middelen die er zijn het zo goed mogelijk proberen te doen. De club kiest in zijn politiek voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Dat is nu éénmaal de keuze die ze maken. Mochten ze voor kwantiteit kiezen, er zouden er hier evenveel kreften zitten dat de kwaliteit van de ploeg niet goed genoeg is. En zo kunnen ze nooit voor iedereen goed doen, ondanks dat we in vierde kampioen werden, ondanks dat we er het voorbije seizoen er dichtbij waren, en ondanks dat er qua kwaliteit voor komend seizoen een degelijke ploeg zal staan. Als je graag nog meer kwaliteit hebt, of graag nog meer kwantiteit, neem zelf initiatief, en stort je kapitaal aan de club. Jij krijgt je zin want het geld zal goed besteed worden, en zij zullen je eeuwig dankbaar zijn. Je kan wel proberen er alles voor te doen Het staat je vrij van geld bij te storten Ik vind het enerzijds jammer dat weer met zo een smalle kern gaan beginnen. Ik heb hier nog niet gereageerd omdat ik dacht dat er wel nog het een en ander ging bijkomen de transferperiode is nog niet begonnen dus er is nog tijd genoeg. Al is het anderzijds wel zo dat je als ambitieuze derdeklasser je huiswerk al moet afhebben voor de transferperiode begint. Toen we in vierde klasse kampioen werden is er op tv oost gezegd binnen 2 jaar naar tweede klasse dus nu zal het moeten gebeuren. Anders loop je het risico te blijven steken in derde zoals Racing Mechelen waardoor de ploeg gaat stagneren en de groei die de ploeg nu kent gestuit gaat worden. Ik zou er geen probleem mee hebben dat we in tweede stagneren, maar in derde klasse dat is toch, met alle respect voor de andere ploegen, beneden ons niveau. Nu is het hopen dat Franck en van Mieghem waardige vervangers zijn voor Troch en Verheyden. Al ben ik het toch met Jeroen eens ivm Franck hij kan op de nummer tien spelen daar is hij ook voor gehaald, maar hij is geen hangende spits zoals Troch. Dus zal Limpens toch eens van zijn systeem moeten afstappen, eigenlijk het systeem van De Wilde maar bon. En ivm dat argument van dan moet jij maar geld geven aan de club, dat is hier al vaak genoeg herhaalt door jou. Ik denk echter niet dat dat aan de orde is al je jouw ploeg als supporter zijnde herrinert aan de uitgesproken ambities. Anders zou zijn moest er gezegd worden we hebben nog niet genoeg fondsen om te promoveren dan zouden we geen recht van spreken hebben, maar ik verwijs dus naar het interview op TV Oost eind vorig seizoen. Laat ons hopen dat we nu gespaard blijven van vele blessure's (die je toch gaat hebben) en dan meer bepaald op de bepaalde posities die bij ons wel heel dun bezaaid zijn. Het enthousiasme zal er alvast niet minder om zijn en ook al komt er nu niet veel meer bij moeten we toch massaal achter de ploeg gaan staan en het beste hopen. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 21 Jun 2008, 14:20 |
|
| Pagina 35 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 130 Volgende |