|
|
| Pagina 41 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Ace schreef: El Falco schreef: Voor dat er paniek ontstaat... volgende week zal ik waarschijnlijk ook mijn contract voor een jaar verlengen bij onze club ![]() Heeft uw vrouw of lief of sponsor dat al bevestigd anders moogt ge dat niet posten ;-). Want dat kan een abonnement minder zijn voor de club en zo werkt ge dus tegen... Ik denk dat het vooral zaak is om zelf te filteren uit die posts. Jens is niet naar Cercle maar er was wel degelijk interesse van 1ste klasse (zoals Ike geschreven heeft). Ike heeft helemaal niet geschreven dat er interesse was, die heeft geschreven dat er ne speler effectief weg was. Soit, heel spijtig vind ik het dat sommige mensen het dan maar normaal vinden dat er hier gasten gewoon grofweg leugens komen verkondigen maar het dan nog precies de fout is van de rest die maar tussen alle debiele berichten moeten kunnen filteren. Misschien moeten de moderators maar eens beginnen filteren in de berichten ... |
| 27 Jun 2008, 8:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Plopperdeplopperdeplop, ik word daar zo moe van...
|
| 27 Jun 2008, 8:22 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22 Berichten: 79 |
Bartos schreef: Ace schreef: El Falco schreef: Voor dat er paniek ontstaat... volgende week zal ik waarschijnlijk ook mijn contract voor een jaar verlengen bij onze club ![]() Heeft uw vrouw of lief of sponsor dat al bevestigd anders moogt ge dat niet posten ;-). Want dat kan een abonnement minder zijn voor de club en zo werkt ge dus tegen... Ik denk dat het vooral zaak is om zelf te filteren uit die posts. Jens is niet naar Cercle maar er was wel degelijk interesse van 1ste klasse (zoals Ike geschreven heeft). Ike heeft helemaal niet geschreven dat er interesse was, die heeft geschreven dat er ne speler effectief weg was. Soit, heel spijtig vind ik het dat sommige mensen het dan maar normaal vinden dat er hier gasten gewoon grofweg leugens komen verkondigen maar het dan nog precies de fout is van de rest die maar tussen alle debiele berichten moeten kunnen filteren. Misschien moeten de moderators maar eens beginnen filteren in de berichten ... Ik heb hellemaal geen leugens verkondigt , want ik wist alles van de entourage van Jens zelf dat alles al rond was met KV Mechelen enkel moesten de clubs nog overeen komen , het enige dat nog de transfer in de weg stond was zijn examens op de school als die niet goed waren bleef hij op Aalst .en als je kranten deze week gevolgd hebt dan kon je lezen dat KV Mechelen een nieuw rechterflank heeft aangetrokken nl. Joachim Mununga 19 jaar anders zou het wel degelijk Jens Podevyn geweest zijn. En als dat niet op het forum mag gezet worden dan moet de entourage van Jens ook maar zwijgen . en waarom dient een forum ,toch om en nieuwtjes op te zetten dacht ik. |
| 27 Jun 2008, 8:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
[quote="Ike waarom dient een forum ,toch om en nieuwtjes op te zetten dacht ik.[/quote]
Daar hebt ge gelijk, maar wacht dan gewoon tot er officieel nieuws is hé. Dat is er nu ondertussen al gekomen.... |
| 27 Jun 2008, 8:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ike schreef: en waarom dient een forum ,toch om en nieuwtjes op te zetten dacht ik. En wat voor een enorm nieuwtje het was . |
| 27 Jun 2008, 8:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Ike schreef: Bartos schreef: Ace schreef: El Falco schreef: Voor dat er paniek ontstaat... volgende week zal ik waarschijnlijk ook mijn contract voor een jaar verlengen bij onze club ![]() Heeft uw vrouw of lief of sponsor dat al bevestigd anders moogt ge dat niet posten ;-). Want dat kan een abonnement minder zijn voor de club en zo werkt ge dus tegen... Ik denk dat het vooral zaak is om zelf te filteren uit die posts. Jens is niet naar Cercle maar er was wel degelijk interesse van 1ste klasse (zoals Ike geschreven heeft). Ike heeft helemaal niet geschreven dat er interesse was, die heeft geschreven dat er ne speler effectief weg was. Soit, heel spijtig vind ik het dat sommige mensen het dan maar normaal vinden dat er hier gasten gewoon grofweg leugens komen verkondigen maar het dan nog precies de fout is van de rest die maar tussen alle debiele berichten moeten kunnen filteren. Misschien moeten de moderators maar eens beginnen filteren in de berichten ... Ik heb hellemaal geen leugens verkondigt , want ik wist alles van de entourage van Jens zelf dat alles al rond was met KV Mechelen enkel moesten de clubs nog overeen komen , het enige dat nog de transfer in de weg stond was zijn examens op de school als die niet goed waren bleef hij op Aalst .en als je kranten deze week gevolgd hebt dan kon je lezen dat KV Mechelen een nieuw rechterflank heeft aangetrokken nl. Joachim Mununga 19 jaar anders zou het wel degelijk Jens Podevyn geweest zijn. En als dat niet op het forum mag gezet worden dan moet de entourage van Jens ook maar zwijgen . en waarom dient een forum ,toch om en nieuwtjes op te zetten dacht ik. Klopt oek ni e ,zu slecht zelle ze wel ni geweest zijn zen examens |
| 27 Jun 2008, 12:04 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Bartos schreef: Soit, heel spijtig vind ik het dat sommige mensen het dan maar normaal vinden dat er hier gasten gewoon grofweg leugens komen verkondigen maar het dan nog precies de fout is van de rest die maar tussen alle debiele berichten moeten kunnen filteren. Misschien moeten de moderators maar eens beginnen filteren in de berichten ... Het kan zeker niet om hier leugens te vertellen maar het kan dan ook niet de bedoeling zijn om elke toogpraat die hier gepost wordt direct te bombarderen tot debiel. |
| 27 Jun 2008, 12:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Ace schreef: Het kan zeker niet om hier leugens te vertellen maar het kan dan ook niet de bedoeling zijn om elke toogpraat die hier gepost wordt direct te bombarderen tot debiel. Het is en blijft een forum dus moet het mogelijk zijn om hier mogelijke nieuwtjes te posten! Groot gelijk Ace. _________________
|
| 28 Jun 2008, 2:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
SERRE schreef: Ace schreef: Het kan zeker niet om hier leugens te vertellen maar het kan dan ook niet de bedoeling zijn om elke toogpraat die hier gepost wordt direct te bombarderen tot debiel. Het is en blijft een forum dus moet het mogelijk zijn om hier mogelijke nieuwtjes te posten! Groot gelijk Ace. Zoals ik al eerder zei : de club maakt een transfer onmiddellijk bekend zodra deze 100% zeker is. Zolang ze dit niet doen heeft dit wel degelijk een reden. (nog niet volledig afgehandeld, ...) Wie hier dan zo een 'nieuwtje' komt posten werkt onrechstreeks te club tegen. Daarenboven zijn mensen die al dan niet al gedeeltelijk op de hoogte zijn, doorgaans 'in vertrouwen' hierover geïnformeerd. In elk geval nooit met het oog op het hier uit te bazuinen. Ik denk dat dat twee bijzonder sterke argumenten zijn om posts zoals die van Ike wel degelijk als debiel te beschouwen. Te meer het uiteindelijk een leugen betrof, en te meer Ike al zeker niet aan zijn proefstuk toe was. |
| 28 Jun 2008, 9:39 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Jongens toch, stop nu eindelijk eens met da geleuter over wanneer een bericht nu debiel is of niet. Iedereen heeft daar toch zijn eigen mening over.
Als ik iets weet of hoor en ik heb goesting om da hier te posten, dan doe ik da gewoon. Daarvoor is het toch een forum zeker he. En wat mij betreft post de rest hier ook wat ze willen, als ik het nie interessant vind ofzo reageer ik er gewoon nie op en de kous is af. Trouwens, als ge over eventuele transfers of speculaties daaromtrent niks moogt zeggen, dan moede ook nie meer gaan speculeren over eventuele ploegopstellingen voor een match ofzo want die wete ook pas 100% zeker als ge op de match zijt. En er moest maar eens iemand van de tegenpartij meelezen, ge zou de club nogal tegenwerken se... |
| 28 Jun 2008, 9:54 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 17:06 Berichten: 349 Leeftijd: 43 |
zwawi schreef: Jongens toch, stop nu eindelijk eens met da geleuter over wanneer een bericht nu debiel is of niet. Iedereen heeft daar toch zijn eigen mening over. Als ik iets weet of hoor en ik heb goesting om da hier te posten, dan doe ik da gewoon. Daarvoor is het toch een forum zeker he. En wat mij betreft post de rest hier ook wat ze willen, als ik het nie interessant vind ofzo reageer ik er gewoon nie op en de kous is af. Trouwens, als ge over eventuele transfers of speculaties daaromtrent niks moogt zeggen, dan moede ook nie meer gaan speculeren over eventuele ploegopstellingen voor een match ofzo want die wete ook pas 100% zeker als ge op de match zijt. En er moest maar eens iemand van de tegenpartij meelezen, ge zou de club nogal tegenwerken se... ![]() _________________ Oilsjt, de stad van mèn....... |
| 28 Jun 2008, 16:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
We hebben een nieuwe linkerflankspeler:
Citeer: De Aalsterse kern werd verder uitgebreid met de 21-jarige linkerflankspeler Marijn Steurs die overkomt van KFC Verbroedering Geel. Steurs genoot zijn opleiding bij o.m. Anderlecht en Lierse en speelde zowat alle wedstrijden het voorbije seizoen in tweede klasse. Hij vult de leemte op die er gekomen was na het vertrek van Shabi en Claessens. Bron: eendracht-aalst.be Iemand die hem kent of er meer van weet? |
| 01 Jul 2008, 0:06 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
in ieder geval goeie aankoop in de breedte ook maar 21 jaar dus die heeft zeker nog progressiemarge
|
| 01 Jul 2008, 6:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: We hebben een nieuwe linkerflankspeler: Citeer: De Aalsterse kern werd verder uitgebreid met de 21-jarige linkerflankspeler Marijn Steurs die overkomt van KFC Verbroedering Geel. Steurs genoot zijn opleiding bij o.m. Anderlecht en Lierse en speelde zowat alle wedstrijden het voorbije seizoen in tweede klasse. Hij vult de leemte op die er gekomen was na het vertrek van Shabi en Claessens. Bron: eendracht-aalst.be Iemand die hem kent of er meer van weet? Zeker geen slechte speler. Hij is wat te vergelijken met Niels Deschutter , alleen heeft hij wel wat meer techniek in huis. En hij is nog jong , dus goeie transfer ! |
| 01 Jul 2008, 9:42 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Vorig jaar bij geel ook een paar keer aan het werk gezien en vond het telkes wel 1 van de betere. ( maarja da wilt eigelijk ni zoveel zegge as ge die ploeg bekeek
) technisch redelijk sterk, snel en zeker en vast altijd zeer gedreven. In de breedte toch wel een goede aanwinst denk en warschijnlijk ook ni te duur he . ![]() _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 01 Jul 2008, 17:49 |
|
| Pagina 41 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 130 Volgende |