|
|
| Pagina 42 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Dit is een transfer om de kern toch ietske ruimer te maken volgens mij en dat is dus positief. Aan hem om te bewijzen dat hij meer waard is en een basisplaats verdient he.
|
| 01 Jul 2008, 20:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Op het forum van Geel (http://www.bluewhite-army.be/viewtopic.php?t=649&start=240) zijn ze er niet onverdeeld positief over.
Dat zegt uiteraard ni veel, maar het ziet er dus ni naar uit dat hij onmiddellijk een superster zal worden Aan hem om zijn voormalige 'supporters' te tonen dat hij wel degelijk mee kan in de top van derde, ik hoop dat hij ons zal kunnen overtuigen.Algemene opmerking: Ik denk dat het bestuur nu vindt dat de kern compleet is. |
| 02 Jul 2008, 12:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ik denk na een paar oefenmatchen zullen we weten welk vlees we in de kuip hebben . Maar als de ploeg zoals Verbroedering Geel vorig jaar vierkant draaide, is het normaal dat de spelers niet meer optimaal presteren . Zekers als ze op de verkeerde positie worden opgesteld . Een nieuwe ploeg, nieuw elan en aanvaard worden door de supporters zal al veel bepalen of Marijn Steurs zich kan doordrukken bij Eendracht Aalst .
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Jul 2008, 12:57 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
De Jean schreef: Op het forum van Geel (http://www.bluewhite-army.be/viewtopic.php?t=649&start=240) zijn ze er niet onverdeeld positief over. Dat zegt uiteraard ni veel, maar het ziet er dus ni naar uit dat hij onmiddellijk een superster zal worden Aan hem om zijn voormalige 'supporters' te tonen dat hij wel degelijk mee kan in de top van derde, ik hoop dat hij ons zal kunnen overtuigen.Algemene opmerking: Ik denk dat het bestuur nu vindt dat de kern compleet is. allez, we zijn weer vertrokken. Die jongen heeft nog geen stap op ons plein gezet en er is al kritiek van horen zeggen of zien lezen ... ZUCHT Hij is 21 jaar, ik denk niet dat hij in staat was om een kloteploeg die 3x wint op 36 matchen te laten draaien. Denk bij ons aan een Niels De Schutter... toen de ploeg nog draaide, speelde hij heel goed mee. Toen het minder ging, is hij ook mee tenonder gegaan, wat heel logisch is gezien zijn leeftijd. Rustig afwachten en dat komt allemaal dik in orde. ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 08 Jul 2008, 23:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik gaf dan ook geen kritiek en zei zelf ook dat we moeten afwachten en hopen dat hij goed voor de dag komt.
Blijkbaar vindt ge het tof om alles hier als kritiek te interpreteren. |
| 09 Jul 2008, 3:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
eintracht frankfurt schreef: De Jean schreef: Op het forum van Geel (http://www.bluewhite-army.be/viewtopic.php?t=649&start=240) zijn ze er niet onverdeeld positief over. Dat zegt uiteraard ni veel, maar het ziet er dus ni naar uit dat hij onmiddellijk een superster zal worden Aan hem om zijn voormalige 'supporters' te tonen dat hij wel degelijk mee kan in de top van derde, ik hoop dat hij ons zal kunnen overtuigen.Algemene opmerking: Ik denk dat het bestuur nu vindt dat de kern compleet is. allez, we zijn weer vertrokken. Die jongen heeft nog geen stap op ons plein gezet en er is al kritiek van horen zeggen of zien lezen ... ZUCHT Hij is 21 jaar, ik denk niet dat hij in staat was om een kloteploeg die 3x wint op 36 matchen te laten draaien. Denk bij ons aan een Niels De Schutter... toen de ploeg nog draaide, speelde hij heel goed mee. Toen het minder ging, is hij ook mee tenonder gegaan, wat heel logisch is gezien zijn leeftijd. Rustig afwachten en dat komt allemaal dik in orde. ![]() De Schutter blonk uit toen het goed ging, en wanneer het slecht ging was hij steevast één van de beteren... Spotbeen, die ging tenonder tegen Wezet en draaide goed mee toen we beter speelden. |
| 09 Jul 2008, 13:56 |
|
|
Scholier
Jeroen schreef: eintracht frankfurt schreef: De Jean schreef: Op het forum van Geel (http://www.bluewhite-army.be/viewtopic.php?t=649&start=240) zijn ze er niet onverdeeld positief over. Dat zegt uiteraard ni veel, maar het ziet er dus ni naar uit dat hij onmiddellijk een superster zal worden Aan hem om zijn voormalige 'supporters' te tonen dat hij wel degelijk mee kan in de top van derde, ik hoop dat hij ons zal kunnen overtuigen.Algemene opmerking: Ik denk dat het bestuur nu vindt dat de kern compleet is. allez, we zijn weer vertrokken. Die jongen heeft nog geen stap op ons plein gezet en er is al kritiek van horen zeggen of zien lezen ... ZUCHT Hij is 21 jaar, ik denk niet dat hij in staat was om een kloteploeg die 3x wint op 36 matchen te laten draaien. Denk bij ons aan een Niels De Schutter... toen de ploeg nog draaide, speelde hij heel goed mee. Toen het minder ging, is hij ook mee tenonder gegaan, wat heel logisch is gezien zijn leeftijd. Rustig afwachten en dat komt allemaal dik in orde. ![]() De Schutter blonk uit toen het goed ging, en wanneer het slecht ging was hij steevast één van de beteren... Spotbeen, die ging tenonder tegen Wezet en draaide goed mee toen we beter speelden. Kunt gijle een stukske muggeziften als hier is iemand zijn gedacht een beetje zegt. Er was dan nog niks mis mee en vrij positief. |
| 09 Jul 2008, 14:37 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
villa schreef: Jeroen schreef: eintracht frankfurt schreef: De Jean schreef: Op het forum van Geel (http://www.bluewhite-army.be/viewtopic.php?t=649&start=240) zijn ze er niet onverdeeld positief over. Dat zegt uiteraard ni veel, maar het ziet er dus ni naar uit dat hij onmiddellijk een superster zal worden Aan hem om zijn voormalige 'supporters' te tonen dat hij wel degelijk mee kan in de top van derde, ik hoop dat hij ons zal kunnen overtuigen.Algemene opmerking: Ik denk dat het bestuur nu vindt dat de kern compleet is. allez, we zijn weer vertrokken. Die jongen heeft nog geen stap op ons plein gezet en er is al kritiek van horen zeggen of zien lezen ... ZUCHT Hij is 21 jaar, ik denk niet dat hij in staat was om een kloteploeg die 3x wint op 36 matchen te laten draaien. Denk bij ons aan een Niels De Schutter... toen de ploeg nog draaide, speelde hij heel goed mee. Toen het minder ging, is hij ook mee tenonder gegaan, wat heel logisch is gezien zijn leeftijd. Rustig afwachten en dat komt allemaal dik in orde. ![]() De Schutter blonk uit toen het goed ging, en wanneer het slecht ging was hij steevast één van de beteren... Spotbeen, die ging tenonder tegen Wezet en draaide goed mee toen we beter speelden. Kunt gijle een stukske muggeziften als hier is iemand zijn gedacht een beetje zegt. Er was dan nog niks mis mee en vrij positief. gaat gij dan ook op een ander zagen he vent. Ik zeg ook mijn gedacht, niet goed dan? Iedereen mag zijn gedacht zeggen, vind het alleen jammer dat men zich baseert op wat men leest ipv eerst te wachten tot men die jongen ziet spelen. Dan mag men zijn/haar gedacht zelf hierop baseren. Dat was eigenlijk mijn punt ! Of hij goed of slecht is, weet ik niet en ik wil mij niet baseren op websites en dergelijke. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 09 Jul 2008, 16:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer
villa schreef: Jeroen schreef: eintracht frankfurt schreef: De Jean schreef: Op het forum van Geel (http://www.bluewhite-army.be/viewtopic.php?t=649&start=240) zijn ze er niet onverdeeld positief over. Dat zegt uiteraard ni veel, maar het ziet er dus ni naar uit dat hij onmiddellijk een superster zal worden Aan hem om zijn voormalige 'supporters' te tonen dat hij wel degelijk mee kan in de top van derde, ik hoop dat hij ons zal kunnen overtuigen.Algemene opmerking: Ik denk dat het bestuur nu vindt dat de kern compleet is. allez, we zijn weer vertrokken. Die jongen heeft nog geen stap op ons plein gezet en er is al kritiek van horen zeggen of zien lezen ... ZUCHT Hij is 21 jaar, ik denk niet dat hij in staat was om een kloteploeg die 3x wint op 36 matchen te laten draaien. Denk bij ons aan een Niels De Schutter... toen de ploeg nog draaide, speelde hij heel goed mee. Toen het minder ging, is hij ook mee tenonder gegaan, wat heel logisch is gezien zijn leeftijd. Rustig afwachten en dat komt allemaal dik in orde. ![]() De Schutter blonk uit toen het goed ging, en wanneer het slecht ging was hij steevast één van de beteren... Spotbeen, die ging tenonder tegen Wezet en draaide goed mee toen we beter speelden. Kunt gijle een stukske muggeziften als hier is iemand zijn gedacht een beetje zegt. Er was dan nog niks mis mee en vrij positief. Ik zeg mijn gedacht (ik vind De Schutter echt super, niet gewoon "meedraaien alst goed gaat"), hij het zijne. Daar dient dat forum hier toch voor ? ![]() |
| 09 Jul 2008, 18:39 |
|
|
Miniem
Al gekeken op VRT teletekst pg 544 ?
We staan waar we moeten staan. |
| 10 Jul 2008, 21:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ja , prachtig maar een chanche dat ons ploeg nie Zwankendamme heet.
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Jul 2008, 21:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Marijn Steurs zou goed zijn voor 4de of 1ste provinciale volgens enkele insiders en die-hard geel-fans.
Aan hem om het tegendeel te bewijzen... |
| 10 Jul 2008, 23:42 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik ken iemand die wekelijks naar Geel gaat kijken en die zegt da Steurs hooguit een verbreding van de kern is. Zeker als je de top in 3e en dus 2e klasse ambieert, zou hij tekort komen. Maar goed, tis zoals reeds eerder gezegd, tis aan hem om het tegendeel te bewijzen. Hij krijgt dus voorlopig het voordeel van de twijfel.
|
| 11 Jul 2008, 5:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Zou hij daar in Geel ook zijn beste niveau hebben kunnen halen ?
Wekelijks moeten spelen voor weinig volk dat toch weet dat het einde van hun club nabij is, misschien maandelijks moeten wachten op zijn geld, ... We zullen wel rap zien of hij meekan of niet. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Jul 2008, 7:38 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Casual1919 schreef: Zou hij daar in Geel ook zijn beste niveau hebben kunnen halen ? Wekelijks moeten spelen voor weinig volk dat toch weet dat het einde van hun club nabij is, misschien maandelijks moeten wachten op zijn geld, ... We zullen wel rap zien of hij meekan of niet. tuurlijk, ik herinner me dat bv. Seminck in ons desastreus seizoen (van 3 nr.4) ook geen hoge toppen scheerde zoals nu. Collectief moet het gebeuren: vertrouwen, moed, een doel; geld dat ontbrak allemaal bij Geel _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 11 Jul 2008, 17:42 |
|
| Pagina 42 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 130 Volgende |