eerste training - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 eerste training 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Bericht Re: eerste training
Pieter schreef:
Ike schreef:
Stijn schreef:
Volgens mij is er helemaal geen financieel probleem binnen de club, maar gewoon beperkingen zoals bij elke ploeg in België.
De kern is vrij krap inderdaad, maar er zitten wel een paar kanjers van spelers in zoals Lord, Franck, Van Mieghem, Arnold, ... Ik denk dat er weinig andere ploegen zijn bij wie je zoveel verschillende degelijke spelers gaat vinden. En die kosten natuurlijk geld. Daartegenover staat inderdaad dat de kern vrij krap is. Dat is een keuze die ze gemaakt hebben : kwaliteit boven kwantiteit.
Misschien dat ze in augustus, als er nog ergens een niet al te dure opportuniteit zich voordoet nog kunnen toehappen, en indien niet, dan zullen we er met deze kern het beste moeten van maken.

De situatie is nu éénmaal zo. Ik hoop dat we hier niet een gans jaar bij iedere blessure de discussie opnieuw gaan voeren over de krappe kern.

bekijk dan de kern van oudenaarde eens, dat zal geld kosten en daar komt nog geen 600 man kijken.
en als hunne voorzitter het aftrapt is het daar gedaan...

oudenaarde heeft trouwens vorig jaar met hun 12de plek bewezen wat het met al da geld doet :hmm:

Ik denk dat zij dit seizoen er niet ver af zullen zijn.

15 Jul 2008, 18:38
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Ike schreef:
Stijn schreef:
Volgens mij is er helemaal geen financieel probleem binnen de club, maar gewoon beperkingen zoals bij elke ploeg in België.
De kern is vrij krap inderdaad, maar er zitten wel een paar kanjers van spelers in zoals Lord, Franck, Van Mieghem, Arnold, ... Ik denk dat er weinig andere ploegen zijn bij wie je zoveel verschillende degelijke spelers gaat vinden. En die kosten natuurlijk geld. Daartegenover staat inderdaad dat de kern vrij krap is. Dat is een keuze die ze gemaakt hebben : kwaliteit boven kwantiteit.
Misschien dat ze in augustus, als er nog ergens een niet al te dure opportuniteit zich voordoet nog kunnen toehappen, en indien niet, dan zullen we er met deze kern het beste moeten van maken.

De situatie is nu éénmaal zo. Ik hoop dat we hier niet een gans jaar bij iedere blessure de discussie opnieuw gaan voeren over de krappe kern.

bekijk dan de kern van oudenaarde eens, dat zal geld kosten en daar komt nog geen 600 man kijken.

Bekijk jij dan eens hun kern van vorig jaar en tot welk resultaat dat geleid heeft.

15 Jul 2008, 18:54
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Ike schreef:

Dacht iedereen vorig jaar ook. Dat is dan trouwens één ploeg, Oudenaarde, en die teren vooral op de rijkdom van hun voorzitter geloof ik. Als je iemand kent die er bij ons ook nog wat wil inpompen, je mag hem altijd aanbrengen. Hij zal met open armen ontvangen worden.

15 Jul 2008, 18:56
Ancien

Leeftijd: 45
Ike schreef:
Pieter schreef:
Ike schreef:
Stijn schreef:

en als hunne voorzitter het aftrapt is het daar gedaan...

oudenaarde heeft trouwens vorig jaar met hun 12de plek bewezen wat het met al da geld doet :hmm:

En ik denk dat ze er, zoals alle jaren, met hun dikke namen ferm naast gaan pakken.

15 Jul 2008, 19:46
Miniem

LASAKRA schreef:
Ik zal er ook zijn.
Hopelijk zijn er na de eerste training geen al te negatieve reacties op het forum over bepaalde spelers..en zeker niet over de nieuwkomers.
Eendrachters, hou jullie adem in, drink een pint, denk eens na alvorens iets te zeggen , laat er ons dit jaar een seizoen van maken waar we het voorbeeld geven qua gedrag(in tegenstelling tot vorig seizoen) en laat ons hopen dat we kunnen meedraaien aan den top ...meer moet dat niet zijn.
En laat ons afspreken dat we allemaal, bij vaststelling van wangedrag van bepaalde "supporters" , de moed hebben om die gasten bekend te maken aan het bestuur. Die klootzakken MOETEN eruit. Ik zal de eerste zijn om deze afspraak na te komen..
Tot maandag

Ge zetj precies nog alliejn op tees moment...
Good luck anyway :whistle:

15 Jul 2008, 20:13
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
We moeten toch een beetje realistisch zijn hé mannekes,

-We hebben het meeste volk van 3de klasse (zelfs in 2de zouden we nog bij de grootste cubs horen)
-Er zijn weinig stadions in onze reeks waar zoveel reclameborden hangen.

Dus op gebied van inkomsten zit de club toch snor, dacht ik.
Wat is dan de reden dat we onze kern niet echt verbreed hebben, terwijl dit eigenlijk wel nodig zou zijn.

Als spelers als Ngeukam, Lord enz nu al de max van het budget zijn, hoe gaan we dan ooit in 2de overleven.

16 Jul 2008, 9:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Bart Van den Neste schreef:

-We hebben het meeste volk van 3de klasse (zelfs in 2de zouden we nog bij de grootste cubs horen)

Wat is dan de reden dat we onze kern niet echt verbreed hebben, terwijl dit eigenlijk wel nodig zou zijn.

Als spelers als Ngeukam, Lord enz nu al de max van het budget zijn, hoe gaan we dan ooit in 2de overleven.

Als ge naar 2de gaat hebt ge weer meer inkomsten en sponsers. Het bestuur weet goe waar ze mee bezig zijn en als er geen spelers bijkomen ist budget op en daar moeten we ons dan maar bij neerleggen of wilt ge weer supporteren voor een club met een gigantische schuldenberg en op de rand van failliet?

16 Jul 2008, 9:33
nieuw in de eerste ploeg

Nee belange niet, ik vind dan gewoon dat we maar een klein budget hebben voor zo een grote ploeg te zijn.
Een ploeg als Aalst zou er budgetair in derde toch moeten uitsteken.
Ik wil dit niet op het huidig bestuur steken, 9 op 10 zullen we dat nog uit het verleden meedragen.

16 Jul 2008, 10:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Nee belange niet, ik vind dan gewoon dat we maar een klein budget hebben voor zo een grote ploeg te zijn.
Een ploeg als Aalst zou er budgetair in derde toch moeten uitsteken.
Ik wil dit niet op het huidig bestuur steken, 9 op 10 zullen we dat nog uit het verleden meedragen.

daar zit het hem hé, da verleden dat we meesleuren. Maar ge hebt ergens wel gelijk dat je zou kunnen verwachten dat aalst zich financieel sneller zou moeten kunnen opwerken

16 Jul 2008, 10:43
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ik geloof dat ik vorig jaar in een interview met Geert De Ridder eens gelezen heb dat we een budget van 1 miljoen euro hebben. Maar k ben niet zeker of dat klopt, want dat lijkt me veel, zelfs meer dan sommige tweedeklassers.

16 Jul 2008, 11:06
nieuw in de eerste ploeg

Dat zou misschien wel kunnen, maar als we met het budget nog schulden moeten aflossen.
Dan weten we waar het schoentje wringt.

Laatst gewijzigd door Bart Van den Neste op 16 Jul 2008, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.

16 Jul 2008, 11:35
nieuw in de eerste ploeg

Dat klopt mss wel , maar wie zegt er dat we geen ''schulden'' moeten betalen aan bepaalde personen die hier ooit zijn weggejaagd....

16 Jul 2008, 11:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
We zijn veroordeeld tot het betalen van ettelijke miljoenen aan een vroegere voorzitter...
Daardoor is het budget een stuk kleiner dan het eerst was. Dat is de reden dat er met deze kern zal moeten worden gewerkt!

16 Jul 2008, 12:11
forumlegende

Website: http://www.eendracht-aalst.be
de hoogte van een budget op zich zegt niet veel he
't is inderdaad hoe het is ingedeeld
als het waar is dat we nog heel wat schulden moeten aflossen is het dus logisch dat het niet naar lonen of transfers kan gaan

idd, misschien moeten supporters in 't algemeen wat realistischer zijn en blij zijn dat we een ploeg hebben die in staat is om goed mee te draaien in derde (van dat laatste ben ik overtuigd)
blij zijn met de club die aalst anno 2008 nog is, en dat ben ik, na wat we eerder hebben meegemaakt

bovendien zit elke voetbalclub met een probleem ivm communicatie
sommige info is beter om te communiceren naar supporters maar niet naar sponsors en omgekeerd... maar de twee altijd strikt scheiden is moeilijk te combineren.
speculatie vermijden en aantrekkelijk blijven voor sponsors tegelijk is dus niet altijd mogelijk

16 Jul 2008, 12:39
nieuw in de eerste ploeg

natuurlijk hebben we nog schulden laten we daar niet over discussiëren , zonder twijfel hebben we een zeer grote aanhang MAAR ik hoop uit de grond van men hart dat we zo snel mogelijk naar 2de gaan en er geen 10 jaar over doen om te promoveren of meer ( zoals mechelen) want dan zullen er ongetwijfeld supporters afhaken , ik vrees na dit seizoen al als het niet mocht lukken .

16 Jul 2008, 12:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4