Marc Schots - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 8
 Marc Schots 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
Bericht Re: Marc Schots
Uit goede bron heb ik gehoord dat de schoonzoon van De Dijcker kandidaat voorzitter nummer één zou zijn.
Die persoon die me dat zij wist mij 2 weken geleden al te vertellen dat Schots geen voorzitter zou zijn.

16 Jul 2008, 9:17
Nationale Ploeg

Afwachten, met twee doorgaan lijkt me alvast geen optie...

16 Jul 2008, 9:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Ik heb me steeds (jaren geleden al) laten vertellen dat de firma De Dijcker aanzienlijk zou investeren indien zij zeggenschap (i.e. de voorzitterstoel) zouden hebben bij Iendracht. Nu dit gerucht (na jaren) waarheid lijkt te worden, wil ik de situatie van Eendracht toch rooskleuriger zien dan ze soms wordt voorgesteld. Misschien moeten we het ontslag van Schots eerder zien als een stap opzij om de club hogerop te brengen. In dat geval zou het initiatief van Schots om ontslag te nemen een bewonderenswaardige daad zijn en zou hij een uitzondering zijn onder de voorzitters die krampachtig vasthouden aan hun postje. Ik heb Schots trouwens nooit een typische voorzitter gevonden.

Meer zelfs, ik denk dat het ten tijde van de overname als volgt is verlopen: GDR zocht een financiële partner om EA van de ondergang te redden, Schots wordt daartoe bereid gevonden, maar stelt als voorwaarde dat hij uit de club kan stappen van zodra het ergste leed is geleden. Daarom noem ik hem ook een tussenpaus. Schots trad nooit op het voorplan, was zelfs nooit alle wedstrijden aanwezig, maar door een stabiel voorzitterschap (het is ooit anders geweest) heeft hij wel de rust in de club kunnen behouden.

Ik maak me voorlopig ook geen zorgen over de financiële kant. Áls de verhalen kloppen zou de schuld aan Garré tegen eind dit jaar afbetaald zijn. Zou het niet kunnen dat De Dijcker nu pas op het voorplan treedt, nu de club financieel bijna uit de zorgen is? Welke sponsor wil trouwens investeren in een club die verlieslatend is?

Ik wil zeker niet alles rooskleuriger voorstellen dan het is, maar ik wil me daarentegen ook niet laten misleiden door geruchten als zou het einde van Eendracht (voor de zoveelste keer) nakend zijn.

16 Jul 2008, 10:03
Scholier

Marc Schots is niet de beste vriend van de familie De Dijcker. Ze zouden er dus alles aan gedaan hebben om Marc uit de club te krijgen. Nu ze hoofdsponsor zijn hebben ze blijkbaar genoeg macht om dit te verwezenlijken. Jammer voor Marc. Vond het nen toffe gast zonder al te veel allures.

16 Jul 2008, 10:48
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
Is dat alles wel degelijk bevestigd of zijn dit geruchten? :-)

16 Jul 2008, 16:12
Vaste Waarde

elfahem schreef:
Ik heb me steeds (jaren geleden al) laten vertellen dat de firma De Dijcker aanzienlijk zou investeren indien zij zeggenschap (i.e. de voorzitterstoel) zouden hebben bij Iendracht. Nu dit gerucht (na jaren) waarheid lijkt te worden, wil ik de situatie van Eendracht toch rooskleuriger zien dan ze soms wordt voorgesteld. Misschien moeten we het ontslag van Schots eerder zien als een stap opzij om de club hogerop te brengen. In dat geval zou het initiatief van Schots om ontslag te nemen een bewonderenswaardige daad zijn en zou hij een uitzondering zijn onder de voorzitters die krampachtig vasthouden aan hun postje. Ik heb Schots trouwens nooit een typische voorzitter gevonden.

Meer zelfs, ik denk dat het ten tijde van de overname als volgt is verlopen: GDR zocht een financiële partner om EA van de ondergang te redden, Schots wordt daartoe bereid gevonden, maar stelt als voorwaarde dat hij uit de club kan stappen van zodra het ergste leed is geleden. Daarom noem ik hem ook een tussenpaus. Schots trad nooit op het voorplan, was zelfs nooit alle wedstrijden aanwezig, maar door een stabiel voorzitterschap (het is ooit anders geweest) heeft hij wel de rust in de club kunnen behouden.

Ik maak me voorlopig ook geen zorgen over de financiële kant. Áls de verhalen kloppen zou de schuld aan Garré tegen eind dit jaar afbetaald zijn. Zou het niet kunnen dat De Dijcker nu pas op het voorplan treedt, nu de club financieel bijna uit de zorgen is? Welke sponsor wil trouwens investeren in een club die verlieslatend is?

Ik wil zeker niet alles rooskleuriger voorstellen dan het is, maar ik wil me daarentegen ook niet laten misleiden door geruchten als zou het einde van Eendracht (voor de zoveelste keer) nakend zijn.

dat bedoel ik dus ook zo wat

16 Jul 2008, 16:49
Vaste Waarde

Volgens mij kan een voorzitter tussen pot en pint niet zomaar opstappen en zal er toch eerst een bestuursvergadering moeten komen vooraleer dat nieuws ook definitief is.

Ik vermoed dat men zal wachten tot dat ontslag ook officieel is gegeven, alvorens via de officiele website te reageren.

We zullen het ten gepaste tijde wel horen.

Koen

16 Jul 2008, 16:57
Freak

Leeftijd: 35
Ajuin schreef:
Volgens mij kan een voorzitter tussen pot en pint niet zomaar opstappen en zal er toch eerst een bestuursvergadering moeten komen vooraleer dat nieuws ook definitief is.

Ik vermoed dat men zal wachten tot dat ontslag ook officieel is gegeven, alvorens via de officiele website te reageren.

We zullen het ten gepaste tijde wel horen.

Koen

Stond vandemorgend wel degelijk op officiele site maar t'is er precies afghaald terug.

16 Jul 2008, 17:02
Rode kaart
Rode kaart

zouden al deze berichten de club niet schaden want het is nog niet officeel. :lol:

16 Jul 2008, 17:50
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ike schreef:
zouden al deze berichten de club niet schaden want het is nog niet officeel. :lol:

Gij hebt er weer uw plezier in, triestig geval :kiss:

16 Jul 2008, 18:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Ike schreef:

Het is wel geen tranfer hé :lol:

16 Jul 2008, 18:23
Junior

Er was al op vrijdag 18 juli een vergadering gepland van de raad van bestuur van EA met als onderwerp : de voorzitter.
sommigen in het bestuur konden niet meer samenwerken met Marc Schots. Marc heeft de vergadering niet afgewacht om zijn ontslag te geven.vrijdagavond kan de raad van bestuur een nieuwe voorzitter aanstellen.

toch enkele bedenkingen bij de gang van zaken:
-voorzitter geeft ontslag (niets te lezen op de site)
-medewerkers van de witte kantine stoppen ermee na jaren dienst.
-terreinverzorger is gestopt wegens gebrek aan respect.
-Hoofdsteward en divisiechef zittribune stoppen na20 jaar door problemen met iemand van het bestuur.
- verbechio stopt :lol:
- stewards tekort .
is dit wel gezond of mocht dit niet geweten worden?

16 Jul 2008, 19:18
Freak

Leeftijd: 42
Der gaan er hier idd een paar zijn die het ni graag gaan lezen. Wa natuurlijk ni wegneemt dat er waarheid inzit.
Ik ben ook gestopt om verschillende redenen maar steek zeker niet alles op bovenaf ;) (ge moet daar ni mee lachen zelle ;))
Er zijn er denkek al heel veel die weten wat de frustraties zijn bij de vrijwilligers......

Laatst gewijzigd door Verbechio op 16 Jul 2008, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.

16 Jul 2008, 19:48
Ancien

maximke schreef:
verbechio stopt :lol:

Das nu wel geen verlies voor de club hé :D

16 Jul 2008, 19:49
Freak

Jan schreef:
maximke schreef:
verbechio stopt :lol:

Das nu wel geen verlies voor de club hé :D

Neemt gij mijn plaats dan in .....

16 Jul 2008, 19:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 8