|
|
| Pagina 4 van 4 |
[ 53 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: eerste training
vandaag training ?
en als er één is, om welk uur dan ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Jul 2008, 16:03 |
|
|
Vaste Waarde
Vandaag vrij dacht ik. Morgen terug training op de Zandberg.
Koen |
| 16 Jul 2008, 16:59 |
|
|
forumlegende |
en om hoe laat zou da zijn?
_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Jul 2008, 18:14 |
|
|
Vaste Waarde
Dries schreef: en om hoe laat zou da zijn? half 7 denk ik _________________ Broer van ja |
| 16 Jul 2008, 20:14 |
|
|
forumlegende |
nieven ajoin schreef: Dries schreef: en om hoe laat zou da zijn? ik denk dat dat half 7 zal zijn... merci e man en zeg tegen lieven da em zn best doet en da alles dan wel deftig zal verlopen ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Jul 2008, 20:16 |
|
|
Vaste Waarde
Dries schreef: nieven ajoin schreef: Dries schreef: en om hoe laat zou da zijn? ik denk dat dat half 7 zal zijn... merci e man en zeg tegen lieven da em zn best doet en da alles dan wel deftig zal verlopen ![]() ik zal het hem zeggen. Bij kampenhout 2e seizoen man v h seizoen, bij Diegem 2e seizoen man v h seizoen dus laat ons hopen dat hij volgend seizoen constant op niveau presteert en zo alle criticasters de mond snoert... _________________ Broer van ja |
| 16 Jul 2008, 20:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
nieven ajoin schreef: laat ons hopen dat hij volgend seizoen constant op niveau presteert en zo alle criticasters de mond snoert... Idd, nieuw seizoen nieuw begin hé. |
| 16 Jul 2008, 20:37 |
|
|
forumlegende |
nieven ajoin schreef: Dries schreef: nieven ajoin schreef: Dries schreef: en om hoe laat zou da zijn? ik denk dat dat half 7 zal zijn... merci e man en zeg tegen lieven da em zn best doet en da alles dan wel deftig zal verlopen ![]() ik zal het hem zeggen. Bij kampenhout 2e seizoen man v h seizoen, bij Diegem 2e seizoen man v h seizoen dus laat ons hopen dat hij volgend seizoen constant op niveau presteert en zo alle criticasters de mond snoert... laat ons hopen da hij da doet maar da het niet is omda we heel de tijd met de rug tegen de goal gedrukt worden e nee nee serieus ik weet zeker da hij dees seizoen beter zijn draai zal vinden en mee voor de promotie zal zorgen _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Jul 2008, 22:16 |
|
| Pagina 4 van 4 |
[ 53 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 |