|
|
| Pagina 3 van 8 |
[ 119 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 8 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: Marc Schots
Verbechio schreef: Jan schreef: maximke schreef: verbechio stopt Das nu wel geen verlies voor de club hé ![]() Neemt gij mijn plaats dan in ..... Nee merci. Ik heb daar geen tijd voor:D Serieus nu: ge moet daar idd goesting voor emmen. Tzou nie voor mij zijn. |
| 16 Jul 2008, 19:52 |
|
|
Reserve
Geert zal wel weten waar hij mee bezig is, zolang er mensen mee gemoeid zijn zullen er altijd wel problemen zijn. Jaloezie, neid,eigenbelang, ... en eigenlijk is dit ons probleem niet en is dit gewoon interne keuken. Zij hebben zeker geen verantwoording naar ons toe af te leggen. Als het sportief maar goed gaat...
|
| 16 Jul 2008, 19:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
suppo schreef: Geert zal wel weten waar hij mee bezig is, zolang er mensen mee gemoeid zijn zullen er altijd wel problemen zijn. Jaloezie, neid,eigenbelang, ... en eigenlijk is dit ons probleem niet en is dit gewoon interne keuken. Zij hebben zeker geen verantwoording naar ons toe af te leggen. Als het sportief maar goed gaat... volledig akkoord. |
| 16 Jul 2008, 19:53 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Jan schreef: Serieus nu: ge moet daar idd goesting voor emmen. Tzou nie voor mij zijn. Der wordt veel mee gelachen maar wees gerust, tis ni altijd even plezant en da geldt voor alle vrijwilligers! En moestet allemaal weten, dan moet ge er nog van verschieten dant er nog zo veel willen doen. (da wouk toch es gezegd hebben) _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 16 Jul 2008, 19:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
idd Verbechio , respect voor vrijwilligerswerk , voor zo goed als niks je dinges afdraaiien , ook zonder twijfel voor de clubliefde maar het moet toch nog altijd bnn het aanvaardbare blijven veronderstel ik toch anders hou niemand dit uit. Maar kheb allesziens een grote bewondering voor diegene die het toch maar doen of toch tenminste geprobeerd hebben, en neen ik ben nooit vrijwilliger geweest ....
|
| 16 Jul 2008, 20:02 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Toch ook nog ff Marc bedanken om ons uit de put te helpen! Merci
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 16 Jul 2008, 20:10 |
|
|
Vaste Waarde
maximke schreef: Er was al op vrijdag 18 juli een vergadering gepland van de raad van bestuur van EA met als onderwerp : de voorzitter. sommigen in het bestuur konden niet meer samenwerken met Marc Schots. Marc heeft de vergadering niet afgewacht om zijn ontslag te geven.vrijdagavond kan de raad van bestuur een nieuwe voorzitter aanstellen. toch enkele bedenkingen bij de gang van zaken: -voorzitter geeft ontslag (niets te lezen op de site) -medewerkers van de witte kantine stoppen ermee na jaren dienst. -terreinverzorger is gestopt wegens gebrek aan respect. -Hoofdsteward en divisiechef zittribune stoppen na20 jaar door problemen met iemand van het bestuur. - verbechio stopt - stewards tekort . is dit wel gezond of mocht dit niet geweten worden? Daar gaan we weer :) - Wat voorzitter betreft, dat is interne keuken ... - Dat de medewerkers van de witte kantine stoppen klopt NIET. - Met "gebrek aan respect" aan het adres van onze terreinverzorger moet ik echt lachen ! Het terrein heeft nog NOOIT zo slecht gelegen als het afgelopen seizoen ... dus maar best dat die knoeier weg is. - Gedoe met "hoofdsteward" en "divisiechef" is dispuut met bestuur en dus ook interne keuken. Dit heeft trouwens niets met de eigenlijke werking van de club te maken. - De club heeft niet alleen stewards maar ook kantinemedewerkers ed. tekort. Jammer genoeg is het steeds moeilijker om medewerkers te vinden die zich BELANGELOOS willen inzetten voor de club. Iedereen zegt wel dat ze supporter zijn en alles voor de club over hebben, maar als er een oproep is naar medewerkers wordt het plots wel HEEL stil. Er wordt weer veeel gedoe verkocht voor 2 keer niks. Dat het maar rap zaterdag is, dan kan er terug gezaagd worden op spelers die een slechte pas geven , de trainer die de ploeg verkeerd opstelt, ... enz. Koen |
| 16 Jul 2008, 20:39 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ajuin schreef: Het terrein heeft nog NOOIT zo slecht gelegen als het afgelopen seizoen ... Volledig akkoord! _________________ es da ier e fistjen... |
| 16 Jul 2008, 21:08 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Jun 2008, 21:59 Berichten: 56 |
Nu ineens had iedereen er al iets van opgevangen, Tgggg.....
Nuja Alles zal wel zijn reden hebben en het GERUCHT dat familie De Dijcker het hier zou overnemen is nog niet zo'n slechte FINANCIELE zet! Achja mocht het zo zijn, MERCI Marc ver bewezen diensten mor "THE SHOW MOST GO ON" |
| 16 Jul 2008, 21:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Ajuin schreef: maximke schreef: Er was al op vrijdag 18 juli een vergadering gepland van de raad van bestuur van EA met als onderwerp : de voorzitter. sommigen in het bestuur konden niet meer samenwerken met Marc Schots. Marc heeft de vergadering niet afgewacht om zijn ontslag te geven.vrijdagavond kan de raad van bestuur een nieuwe voorzitter aanstellen. toch enkele bedenkingen bij de gang van zaken: -voorzitter geeft ontslag (niets te lezen op de site) -medewerkers van de witte kantine stoppen ermee na jaren dienst. -terreinverzorger is gestopt wegens gebrek aan respect. -Hoofdsteward en divisiechef zittribune stoppen na20 jaar door problemen met iemand van het bestuur. - verbechio stopt - stewards tekort . is dit wel gezond of mocht dit niet geweten worden? Daar gaan we weer :) - Wat voorzitter betreft, dat is interne keuken ... - Dat de medewerkers van de witte kantine stoppen klopt NIET. - Met "gebrek aan respect" aan het adres van onze terreinverzorger moet ik echt lachen ! Het terrein heeft nog NOOIT zo slecht gelegen als het afgelopen seizoen ... dus maar best dat die knoeier weg is. - Gedoe met "hoofdsteward" en "divisiechef" is dispuut met bestuur en dus ook interne keuken. Dit heeft trouwens niets met de eigenlijke werking van de club te maken. - De club heeft niet alleen stewards maar ook kantinemedewerkers ed. tekort. Jammer genoeg is het steeds moeilijker om medewerkers te vinden die zich BELANGELOOS willen inzetten voor de club. Iedereen zegt wel dat ze supporter zijn en alles voor de club over hebben, maar als er een oproep is naar medewerkers wordt het plots wel HEEL stil. Er wordt weer veeel gedoe verkocht voor 2 keer niks. Dat het maar rap zaterdag is, dan kan er terug gezaagd worden op spelers die een slechte pas geven , de trainer die de ploeg verkeerd opstelt, ... enz. Koen Wat interne keuken betreft, Ik vind dat wij als supporter ook het recht hebben te weten waarom de voorzitter er niet meer is, wij zijn tenslotte als supporters (en dan bedoel ik allen samen) een belangrijke pion voor de club. Zowel op sfeer, financieel enz. Sponsors zijn belangrijk maar voor mij is een supporter ook een soort van sponsor en die heeft dus ook het recht te weten hoe het met de club van zijn hart gaat. Wat medewerkers betreft die zich belangeloos inzetten voor de club, ik weet niet zelle maar we leven in 2008. De tijd dat iemand voor niks gaat werken is voorbij hoor. Een steward krijgt toch ook iets. Zelf den DJ die in het restaurant komt spelen wordt wel op de één of andere manier vergoed. Bij den Okapi moeten de kantines ook opengehouden worden, die mensen doen dat ook niet voor niks hoor. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 17 Jul 2008, 8:32 |
|
|
Reserve
Ge moogt niet vergeten dat ge maar in derde klas speelt. Als ge dan iedereen die iets doet voor de club moet betalen dan gaan ze het niet meer lang uitzingen, vrees ik. En daar gaat dan je club van je hart. En als ze deze mensen willen betalen dan zal dat zoals in elk bedrijf wel aan de Klant doorgerekend worden...en gaan die dan nog tevreden zijn?
|
| 17 Jul 2008, 8:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Ja maar nu hebt ge volk tekort, is dat dan geen probleem.
Er zijn verschillende mogelijkheden om mensen te vergoeden, je kan bevoorbeeld met verenigingen werken die iets willen doen om hun kas te spijzen. Die moet je ook zoveel niet betalen. Ik ken nog ploegen die zo tewerk gaan. Als je mensen vindt die gratis willen komen mij niet gelaten, Gratis is altijd beter. Dat is een feit. Maar je moet ze wel vinden hé. Vergeet niet, horeca werk is dikwijls een zeer onderwaardeerd werk dat meer dan ooit onderschat wordt. Ook al is het maar voor enkele uurtjes per week. P.S.: akkoord wij zijn een derdeklasser, maar we hebben wel het potentieel voor een tweedeklasser. Eigenlijk zelfs een eersteklasser. Dat heeft zijn gevolgen ook voor het werk in de kantine. In Wetteren bijvoorbeeld doen ze hun kantineken open om 14u voor 100 man en om 18u zijn ze al thuis. In Aalst gaat de kantine om 13u (is maar een voorbeeld hé, want ik weet niet om welk uur de kantine open gaat) voor 1000 man en om 22u is ze nog niet dicht. Waar ga je het gemakkelijkst vrijwilligers vinden denk je? _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 17 Jul 2008, 8:55 |
|
|
Knaap
Ik blijf het schandalig vinden dat de mannen die op de bal sjotten enkele duizenden euro ontvangen op een seizoen, en de mensen die het mogelijk maken dat er kan gesjot worden dat allemaal voor niks, noppes, nada moeten doen.
|
| 17 Jul 2008, 9:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
mensen die belangloos willen werken respect daarvoor punt uit MAAR ook zulke mensen moeten ook eens iets in de plaats krijgen anders blijft dit nooit duren , das toch normaal. Oja ook ik heb veel voor de club over maar is het gepermitteerd dat ik de zondag efkes alle zorgen aan de kant schuif en rustig naar de voetbal wil kijken en een pintje wil drinken zonder dat ik wil werken tenslotte ben ik ook 6dagen op 7 bezig mè werken.
|
| 17 Jul 2008, 9:45 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bart Van den Neste schreef: Ajuin schreef: maximke schreef: Er was al op vrijdag 18 juli een vergadering gepland van de raad van bestuur van EA met als onderwerp : de voorzitter. sommigen in het bestuur konden niet meer samenwerken met Marc Schots. Marc heeft de vergadering niet afgewacht om zijn ontslag te geven.vrijdagavond kan de raad van bestuur een nieuwe voorzitter aanstellen. toch enkele bedenkingen bij de gang van zaken: -voorzitter geeft ontslag (niets te lezen op de site) -medewerkers van de witte kantine stoppen ermee na jaren dienst. -terreinverzorger is gestopt wegens gebrek aan respect. -Hoofdsteward en divisiechef zittribune stoppen na20 jaar door problemen met iemand van het bestuur. - verbechio stopt - stewards tekort . is dit wel gezond of mocht dit niet geweten worden? Daar gaan we weer :) - Wat voorzitter betreft, dat is interne keuken ... - Dat de medewerkers van de witte kantine stoppen klopt NIET. - Met "gebrek aan respect" aan het adres van onze terreinverzorger moet ik echt lachen ! Het terrein heeft nog NOOIT zo slecht gelegen als het afgelopen seizoen ... dus maar best dat die knoeier weg is. - Gedoe met "hoofdsteward" en "divisiechef" is dispuut met bestuur en dus ook interne keuken. Dit heeft trouwens niets met de eigenlijke werking van de club te maken. - De club heeft niet alleen stewards maar ook kantinemedewerkers ed. tekort. Jammer genoeg is het steeds moeilijker om medewerkers te vinden die zich BELANGELOOS willen inzetten voor de club. Iedereen zegt wel dat ze supporter zijn en alles voor de club over hebben, maar als er een oproep is naar medewerkers wordt het plots wel HEEL stil. Er wordt weer veeel gedoe verkocht voor 2 keer niks. Dat het maar rap zaterdag is, dan kan er terug gezaagd worden op spelers die een slechte pas geven , de trainer die de ploeg verkeerd opstelt, ... enz. Koen Wat interne keuken betreft, Ik vind dat wij als supporter ook het recht hebben te weten waarom de voorzitter er niet meer is, wij zijn tenslotte als supporters (en dan bedoel ik allen samen) een belangrijke pion voor de club. Zowel op sfeer, financieel enz. Sponsors zijn belangrijk maar voor mij is een supporter ook een soort van sponsor en die heeft dus ook het recht te weten hoe het met de club van zijn hart gaat. Wat medewerkers betreft die zich belangeloos inzetten voor de club, ik weet niet zelle maar we leven in 2008. De tijd dat iemand voor niks gaat werken is voorbij hoor. Een steward krijgt toch ook iets. Zelf den DJ die in het restaurant komt spelen wordt wel op de één of andere manier vergoed. Bij den Okapi moeten de kantines ook opengehouden worden, die mensen doen dat ook niet voor niks hoor. En opt vlak van commentaar te geven daar zen sommigen eel goed in.Wacht gewoon is af totdatter ne deftige uitleg van bestuur komt. |
| 17 Jul 2008, 10:26 |
|
| Pagina 3 van 8 |
[ 119 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 8 Volgende |