Artikels - Pagina 86 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 84 85 86 87 88 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: Artikels
Iedereen ziet wel in (denk ik) dat de kern te smal is. Duidelijk dat de afbetalingen aan Garré doorwegen, dus ik denk niet dat we nog transfers moeten verwachten. Ik heb het liever zo hoor, in plaats van dat ze extra schulden maken voor een paar spelers.

17 Jul 2008, 10:42
Ancien

Leeftijd: 47
Dani schreef:
Ze hebben de trainingen nog maar pas hervat of er zijn al 4 (!!!!) geblesseerden.

Kern is te smal.

Offensieve compartiment MOET versterkt worden.

Boussoufa, Nguekam en Boto. Wellicht zal er toch altijd maar ene spelen van deze drie (4-5-1), en Franck als aanvallende mid zoals Troch. Centrale verdediger komen we eigenlijk te kort.

17 Jul 2008, 12:16
Iendracht.be - beheer

Franck kan niet spelen op de plek van Troch. Ander systeem dus graag, en met twee spitsen spelen (waardoor we er één tekort komen).

17 Jul 2008, 12:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
wilt toch niet zeggen dat omdat Franck niet zo aanvallend speelt als Troch dat je daarom het huidige systeem moet opgeven dat ondertussen min of meer tot in de jeugd gebruikt wordt ?
Franck heeft andere capaciteiten dan Troch en 't zal gewoon kwestie worden van die in het bestaande systeem in te passen. Met het middenveld dat we nu hebben denk ik bv. dat we onze flanken veel meer zullen gaan gebruiken en dat dan Arnold eerder dan Franck de sleutelfiguur wordt. Als diene hier moet vervangen worden dan kan ik er nog inkomen dat ge om een nieuw systeem vraagt, maar op dit moment zou ik graag eens de oefenwedstrijden afwachten. Voor hetzelfde geld speelt bv. Aelbrecht dit seizoen bevrijdt (verwacht er toch iets van) en neemt hij de plek van Troch achter de spitsen in... in voetbal weet ge nooit... aan de trainer om in de voorbereiding oplossingen te zoeken op de problemen die zijn ontstaan na de uitgaande transfers.

17 Jul 2008, 12:47
Iendracht.be - beheer

Voor het huidige systeem hebt ge een type Troch nodig. Aelbrecht is dat niet, Franck zeker niet. Ik hoop dat Bousouffa die rol kan waarmaken.

17 Jul 2008, 12:50
Iendracht.be - beheer

Afbeelding

17 Jul 2008, 12:51
Freak

Ik denk dat we aan Franck nog plezier gaan beleven.
Aan zijn eerste paar zinnen in dit artikel te zien wil hij ook meteen de supporters achter hem!

Op training vond ik wel dat je meteen ziet dat die kerel iets kan.
Die balaanname, hoe hij iemand voorbij gaat, zijn passen ...

17 Jul 2008, 13:13
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Dani schreef:
Ze hebben de trainingen nog maar pas hervat of er zijn al 4 (!!!!) geblesseerden.

Kern is te smal.

Offensieve compartiment MOET versterkt worden.

MOET MOET MOET... Als gij geld teveel hebt, dan MAG het.

17 Jul 2008, 14:32
Nationale Ploeg

Arnold, Boto, Lord, Boussoufa, Aelbrecht en zelfs Franck en Podevijn,
lijkt me een indrukwekkende aanval voor derde klasse.
Beetje vroeg voor paniek, niet?

17 Jul 2008, 14:52
Ancien

Leeftijd: 46
Jeroen schreef:
Franck kan niet spelen op de plek van Troch. Ander systeem dus graag, en met twee spitsen spelen (waardoor we er één tekort komen).

Zoals Franck zelf aangeeft, is hij een totaal ander type dan Troch, maar vindt hij van zichzelf wel dat hij een nummer tien is. Ik snap wel de roep naar twee spitsen, maar dan moeten we wel oppassen dat we de bal ook nog effectief naar voor krijgen en dat we nog ballen recupereren ook. Stel dat je vooraan met Arnold en Boto speelt en op het middenveld met Franck, Lord (op links) en Podevijn (op rechts), dan ben je in balbezit misschien heel sterk, maar bij balverlies wel enorm kwetsbaar... Dan vechten Van Mieghem en Coulibaly meteen voor het enige resterende plaatsje op het middenveld... Afhankelijk van de blessure van Vandenbrande, lijkt de verdediging wel duidelijk met Van Dender, Dessaer en Seminck als titularissen. De Schutter en Spotbeen mogen dan ook meteen strijden om een plaatsje indien Roel buiten strijd blijft... In de breedte zit je dan met Aelbrecht, Steurs, Boussoufa, de afvallers van hierboven en in uiterste nood de 4 beloften die aan de kern zullen worden toegevoegd, niet slecht hoor.

De opmerking dat er nog een centrale verdediger bij mag, zoals door sommigen gesuggereerd wordt, snap ik dus helemaal niet... Buiten Seminck en Dessaer (het vaste duo) kunnen zowel Vandenbrande, Spotbeen, De Schutter en Van Dender op die plaats spelen...Akkoord je kan blessures hebben, maar dan nog... je moet ook geen 10 verdedigers lopen hebben hé... Zaak zal zijn om de individueel sterke verdedigers (die ze individueel toch zijn in vergelijking met wat er ooit allemaal rondliep op den Iendracht) goed op mekaar af te stemmen, dat we die soms lullige doelpunten van vorig jaar niet meer slikken (met een bal de hele achterlijn uit verband en iemand moederziel alleen naar de keeper)...

Wat mij betreft, ligt de positie van titularisdoelman open - geef beide keepers evenveel speeltijd tijdens de voorbereiding en op het einde van de rit speelt de beste, punt...

Zalig toch dat het voetbalspelletje zaterdag weer begint :-)

17 Jul 2008, 18:19
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Vandaag nog ns naar training gaan kijken en vooral Franck laat een hele goeie indruk na...
Ook Van Mieghem en Steurs lieten naar mijn mening mooie dingen zien. Er werd btw door iedereen stevig getraind.

17 Jul 2008, 22:36
forumlegende

Leeftijd: 35
nieven ajoin schreef:
Vandaag nog ns naar training gaan kijken en vooral Franck laat een hele goeie indruk na...
Ook Van Mieghem en Steurs lieten naar mijn mening mooie dingen zien. Er werd btw door iedereen stevig getraind.

wel kmoet zeggen kwas er ook en kvond eveneens franck en van mieghem zeer goed...
steurs was ook wel goed maar stak er niet zoveel bovenuit als franck en van mieghem naar mijn mening
denk evenwel dat hij helemaal geen verzwakking is
voor de rest trainde iedereen inderdaad wel goed door :EA:

17 Jul 2008, 22:41
forumlegende

Leeftijd: 43
Iedereen trainde goed door zegde behalve de 4 gekwetste dan waarschijnlijk?

18 Jul 2008, 17:04
forumlegende

Leeftijd: 35
coulibaly deed loopoefeningen en wa buikspieroefeningen enzo en vandenbrande stond toe te kijken langs de kant...
boussoufa en boto ni gezien

18 Jul 2008, 17:26
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
Dries schreef:
coulibaly deed loopoefeningen en wa buikspieroefeningen enzo en vandenbrande stond toe te kijken langs de kant...
boussoufa en boto ni gezien

vandenbrande heeft in het begin ook een paar toerkes gelopen

18 Jul 2008, 20:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 84 85 86 87 88 497