|
|
| Pagina 4 van 8 |
[ 119 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 8 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Marc Schots
daar wachten we op iendrachter...
|
| 17 Jul 2008, 10:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik denk gewoon dat het bestuur iets te weinig respect toonde voor de medewerkers. Bovendien is het niet evident om zo'n mensen te vinden. Ik ga (bijna) wekelijks kijken, wil daar gerust 8 a 10 euro voor betalen, maar enkele uren in de kantine werken voor niets ga je mij ook niet zien doen. (Ondanks dat ik voor sfeeracties e.d. wel wat tijd wil vrijmaken).
|
| 17 Jul 2008, 10:40 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Bestekes,
Het enige relevante wat ik kwijt wil, is een oprecht dankwoord richting Marc Schots. Iedereen zal wel zijn redenen hebben gehad en uiteindelijk zijn dat zaken die binnenskamers moeten besproken worden: "Bedankt voor alles wat je voor 'ONZE CLUB' hebt verwezenlijkt." Voor de rest hou ik mij op de vlakte - één van mijn goeie voornemens voor dit seizoen - en kijk ik, bij wijlen cynisch geamuseerd, uit naar het onuitroeibare gekibbel over banale dingen zoals nen terreinverzorger die in zijn eer gekrenkt is. Btw Beireken: In een goed huishouden moet ge toch ook niet alles aan de grote klok hangen? België staat zowat op springen, de Europese inflatie neemt ongeziene vormen aan en de Eendracht-supporter maakt zich druk om niemendalletjes. Heerlijk toch Een prettig seizoen en veel plezier gewenst aan iedereen. Mvg, Ikke _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" Laatst gewijzigd door wheel's armée op 17 Jul 2008, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 17 Jul 2008, 10:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
![]() |
| 17 Jul 2008, 10:50 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
tsjoep schreef: :worship: ![]() Zulank as dagge mè af en toe insj thois afzetj, vinek a oeik nen toffen, jongen, mor ge moetj dorveer na ni op a knienen zitten zelle ![]() _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 17 Jul 2008, 11:10 |
|
|
Vaste Waarde
Jeroen schreef: Ik denk gewoon dat het bestuur iets te weinig respect toonde voor de medewerkers. Bovendien is het niet evident om zo'n mensen te vinden. Ik ga (bijna) wekelijks kijken, wil daar gerust 8 a 10 euro voor betalen, maar enkele uren in de kantine werken voor niets ga je mij ook niet zien doen. (Ondanks dat ik voor sfeeracties e.d. wel wat tijd wil vrijmaken). Elke steward en elke kantine-medewerker werkt geheel GRATIS momenteel. Het is oko de bedoeling om dat zo te houden. IEDERE medewerker van de club eigenlijk. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar je het vandaan haalt dat ons bestuur geen respect heeft voor deze mensen ??? Koen PS : Een club runnen is nu hetzelfde als een bedrijf runnen ! Als de "bazen" intern beslissingen nemen, dan hebben de werknemers daar helemaal niets aan te zeggen. kan je doortrekken voor het bestuur van een voetbalploeg hoor ! Als het bestuur beslist om de samenstelling te veranderen, wie zijn wij dan om daar zo ne commentaar op te geven en uitleg te eisen ??? Ik ben er zelf van overtuigd dat elke beslissing die genomen wordt, steeds gebeurt in het belang van de club. Koen |
| 17 Jul 2008, 13:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ajuin schreef: Jeroen schreef: Ik denk gewoon dat het bestuur iets te weinig respect toonde voor de medewerkers. Bovendien is het niet evident om zo'n mensen te vinden. Ik ga (bijna) wekelijks kijken, wil daar gerust 8 a 10 euro voor betalen, maar enkele uren in de kantine werken voor niets ga je mij ook niet zien doen. (Ondanks dat ik voor sfeeracties e.d. wel wat tijd wil vrijmaken). Elke steward en elke kantine-medewerker werkt geheel GRATIS momenteel. Het is oko de bedoeling om dat zo te houden. IEDERE medewerker van de club eigenlijk. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar je het vandaan haalt dat ons bestuur geen respect heeft voor deze mensen ??? Koen PS : Een club runnen is nu hetzelfde als een bedrijf runnen ! Als de "bazen" intern beslissingen nemen, dan hebben de werknemers daar helemaal niets aan te zeggen. kan je doortrekken voor het bestuur van een voetbalploeg hoor ! Als het bestuur beslist om de samenstelling te veranderen, wie zijn wij dan om daar zo ne commentaar op te geven en uitleg te eisen ??? Ik ben er zelf van overtuigd dat elke beslissing die genomen wordt, steeds gebeurt in het belang van de club. Koen Dat geloof ik ook, ik denk dat ze gewoon soms iets te gefocust zijn op de club, en daarmee is vergeten te denken aan alle mensen die er evengoed hun tijd insteken.. En net omdat ze het kostenloos doen kan dat sommigen dan teveel worden. |
| 17 Jul 2008, 14:10 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
OPC krijgt van Geert en co toch steeds het nodige respect.
We mogen ook niet klagen over de middelen waarmee we mogen werken. Ik denk niet dat veel sfeergroepen een eigen sleutel hebben tot het stadion, een eigen werfcontainer hebben en indien nodig gebruik mogen maken van kantines en tribunes. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 17 Jul 2008, 14:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Nog meer goed of slecht nieuws dan, ook ik ben van plan na jaren dienst (als kassier) er de brui aan te geven, niet wegens gebrek aan respect maar omwille van persoonlijke redenen...
Anderzijds ga 'k mij dus een abo moeten kopen, ook goed voor de club natuurlijk ![]() |
| 17 Jul 2008, 15:13 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Jun 2008, 21:59 Berichten: 56 |
Misschien nen oproep aan al diegene met stadionverbod om zich als vrijwilliger op te geven en zo toch nog de thuismatchen te kunnen meepikken...
Zou da eigenlijk mogelijk zijn anders bennek wel kandidaat zenne, september 2010 is nog vrij ver weg mij gedacht! ![]() |
| 17 Jul 2008, 20:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik denk dat ge met een stadionverbod niet het stadion inmoogt
. Dus ook niet de kantines, de wc's of zelfs de café's in een straal van zoveel kilometer. |
| 17 Jul 2008, 22:18 |
|
|
Vaste Waarde |
we zijn er mee bezig eigenlijk
als een alternatieve straf, om op die manier de schade die de club geleden heeft wat te verzachten en zo moeten ze dan nie alles missen e, de hooligans (ze moesten ze eigenlijk in den bak steken )_________________
Laatst gewijzigd door OPC059 op 18 Jul 2008, 0:05, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 17 Jul 2008, 23:58 |
|
|
Vaste Waarde |
in nederland doen da verschillende clubs trouwens al
| 17 Jul 2008, 23:59 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Jeroen schreef: Ik denk dat ge met een stadionverbod niet het stadion inmoogt . Dus ook niet de kantines, de wc's of zelfs de café's in een straal van zoveel kilometer.zou nochthans geen slecht idee zijn........ |
| 18 Jul 2008, 9:34 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Jun 2008, 21:59 Berichten: 56 |
OPC059 schreef: we zijn er mee bezig eigenlijk als een alternatieve straf, om op die manier de schade die de club geleden heeft wat te verzachten en zo moeten ze dan nie alles missen e, de hooligans (ze moesten ze eigenlijk in den bak steken )Tssss tis van ne goeien gezeit.... |
| 18 Jul 2008, 14:18 |
|
| Pagina 4 van 8 |
[ 119 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 8 Volgende |