Marc Schots - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Marc Schots 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Bericht Re: Marc Schots
Ook van mij nen dikke merci aan Marc om onze club er mee bovenop te helpen! Tevens veel succes gewenst aan onze nieuwe voorzitter!

19 Jul 2008, 10:31
Ancien

Leeftijd: 47
dikky schreef:
beste hooligans of hoe jullie zich ook willen noemen,

Stadionverbod betekend wel stadionverbod!
Dwz dat je binnen een straal van 5 à 10 km rond het stadion niet mag komen tijdens de match! Na de match, als de kust veilig is natuurlijk :p mag je er wel terug in ( allé in de kantines en zo hé mannen).
Dit hangt natuurlijk af van de uitspraak van de rechter binnen een bepaald gerechterlijk kanton!
Ik zou zeggen : proberen maar om binnen te geraken en wie weet filmen ze u dan niet hé

Gr en tot den zaterdag zeker ;)

Dat klopt niet. Alleen een rechter kan je een perimeter verbod opleggen en dat als je een huidig sv niet nageleefd hebt. Dat betekent da ge gerust op de parking moogt lopen, met sjaal en al...Je mag enkel niet binnen. Trouwens een sv wordt zelfs nooit gecontroleerd (want dat kan in de praktijk niet), alleen mogen de spotters of LASAKRA ;) je niet zien (a ja). Zelfs de stewards mogen niet weten wie stadionverbod heeft, want daartoe hebben ze geen recht en is dus een inbreuk op de wet van de privacy van desbetreffende 'hooligan'. Zo zit de vork in de steel en geloof me, ik weet het zéker! Heb ook de hele riemram al meegemaakt.

Btw. Merci Marc! Sjans da we u gehad hebben !

19 Jul 2008, 10:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bomber schreef:
dikky schreef:
beste hooligans of hoe jullie zich ook willen noemen,

Stadionverbod betekend wel stadionverbod!
Dwz dat je binnen een straal van 5 à 10 km rond het stadion niet mag komen tijdens de match! Na de match, als de kust veilig is natuurlijk :p mag je er wel terug in ( allé in de kantines en zo hé mannen).
Dit hangt natuurlijk af van de uitspraak van de rechter binnen een bepaald gerechterlijk kanton!
Ik zou zeggen : proberen maar om binnen te geraken en wie weet filmen ze u dan niet hé

Gr en tot den zaterdag zeker ;)

Dan moeten der hier al een pak verhuizen...

Dat fabeltje is in praktijk nooit tot uitvoering gebracht...

spoitig :hmm:

19 Jul 2008, 11:46
Freak

met onmiddelijke ingang ontslagen,en volledig buiten bij den eendracht,dat vind ik toch maar raar hoor.heeft hij iets misdaan?

19 Jul 2008, 16:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
waly 2 schreef:
met onmiddellijke ingang ontslagen,en volledig buiten bij den eendracht,dat vind ik toch maar raar hoor.heeft hij iets misdaan?

Ik vind dat alsook vreemd , der moet een flink haar in de boter gelegen hebben .
Een waardig afscheid zou toch beter geweest zijn , zeker na wat hij voor de Den Iendracht gedaan heeft . (y) Maar dat zal wel binnenskamers blijven zeker . :wadde:

Wij mogen natuurlijke de nieuwe voorzitter hier niet op afrekenen en hopelijk mag hij Den Iendracht naar een nieuwe titel stuwen . :EA:

19 Jul 2008, 17:49
Gele Kaart
Gele Kaart

Leeftijd: 57
De enige en echte reden voor zijn ontslag is geld.We zullen is zien of de nieuwe voorzitter geld in EA zal stoppen om hogerop te geraken.Marc was iemand die leefde voor de club en die zich tussen de gewone supporters mengde en af en toe meereisde met de bus.Eens zien of onze nieuwe dat ook zal doen,want hij kan het nu al hoog in zoijne bol hebben omdat hij voorzitter is van EA.En voorzitters die in de bouw zitten of in bouwmatrialen handelen is nog goed,kijk maar naar Vermeersch diene denkt ook dat alles rond hem draait.Als onze nieuwe het goed doet,alle respect dan,maar nu heeft hij mijn respect nie want hij heeft nog niks bewezen.De ploeg die er staat voor dit seizoen is te danken aan Marc.
Dus nieuwe voorzitter van mij (nog) geen respect.
We zullen zien op het einde van dit seizoen

19 Jul 2008, 22:04
Ancien

Obelix schreef:
De enige en echte reden voor zijn ontslag is geld.We zullen is zien of de nieuwe voorzitter geld in EA zal stoppen om hogerop te geraken.Marc was iemand die leefde voor de club en die zich tussen de gewone supporters mengde en af en toe meereisde met de bus.Eens zien of onze nieuwe dat ook zal doen,want hij kan het nu al hoog in zoijne bol hebben omdat hij voorzitter is van EA.En voorzitters die in de bouw zitten of in bouwmatrialen handelen is nog goed,kijk maar naar Vermeersch diene denkt ook dat alles rond hem draait.Als onze nieuwe het goed doet,alle respect dan,maar nu heeft hij mijn respect nie want hij heeft nog niks bewezen.De ploeg die er staat voor dit seizoen is te danken aan Marc.

En omdat diene mens nog niks heeft bewezen als voorzitter moet ge geen respect voor hem hebben ofzo? Rare gedachte...

20 Jul 2008, 2:42
forumlegende

Leeftijd: 43
Inderdaad rare gedachte want Schots had ook nog niks bewezen toen hij hier voorzitter werd. En tis nie omda ge soms met den bus van de fans meegaat da ge nen betere voorzitter zijt dan enen die niet met den bus meegaat he. Den tijd zalt moeten uitwijzen of het de goeie beslissing was maar nu al commentaar geven is er toch wa over se. En ah ja, in voetbal draait het nu eenmaal vaak om geld...

20 Jul 2008, 6:45
Rode kaart
Rode kaart

Obelix schreef:

Ik denk dat wij met onze nieuwe voorzitter goed zitten om geld binnen te brengen ,omdat de firma De Dijcker toch iets voorstelt in zakenwereld ,en dat het misschien wat gemakkelijker zal gaan om nieuwe sponsors aan te trekken en daar is het om te doen als men voorzitter bent , en de rest is allemaal bulshit

20 Jul 2008, 8:47
Gele Kaart
Gele Kaart

]Ik denk dat wij met onze nieuwe voorzitter goed zitten om geld binnen te brengen ,omdat de firma De Dijcker toch iets voorstelt in zakenwereld ,en dat het misschien wat gemakkelijker zal gaan om nieuwe sponsors aan te trekken en daar is het om te doen als men voorzitter bent , en de rest is allemaal bulshit [/color][/quote]

Dat dachten ze bij Brussels ook met Vermeersch,kapitaalkrarachtig,en goede naam in de zakenwereld.Ge ziet waar Brussels zit,in tweede en alle spelers gaan er lopen.

20 Jul 2008, 10:11
forumlegende

Obelix schreef:
]Ik denk dat wij met onze nieuwe voorzitter goed zitten om geld binnen te brengen ,omdat de firma De Dijcker toch iets voorstelt in zakenwereld ,en dat het misschien wat gemakkelijker zal gaan om nieuwe sponsors aan te trekken en daar is het om te doen als men voorzitter bent , en de rest is allemaal bulshit [/color]

Dat dachten ze bij Brussels ook met Vermeersch,kapitaalkrarachtig,en goede naam in de zakenwereld.Ge ziet waar Brussels zit,in tweede en alle spelers gaan er lopen.[/quote]

Waar dat gij u druk in maakt.
De trainer heeft degelijk materiaal en de spelers moeten het doen op het veld.
Hoe kan de voorzitter zich nu bewijzen? Door met u een pint te drinken zeker?

20 Jul 2008, 11:07
Gele Kaart
Gele Kaart

Jean schreef:
Obelix schreef:
]Ik denk dat wij met onze nieuwe voorzitter goed zitten om geld binnen te brengen ,omdat de firma De Dijcker toch iets voorstelt in zakenwereld ,en dat het misschien wat gemakkelijker zal gaan om nieuwe sponsors aan te trekken en daar is het om te doen als men voorzitter bent , en de rest is allemaal bulshit [/color]

Dat dachten ze bij Brussels ook met Vermeersch,kapitaalkrarachtig,en goede naam in de zakenwereld.Ge ziet waar Brussels zit,in tweede en alle spelers gaan er lopen.

Hoe kan de voorzitter zich nu bewijzen? Door met u een pint te drinken zeker?[/quote]

We kunnen binnen enkele man-anden ofjaren weer beginnen te spreken over een fusie met Gent omdat we financieel ongezond zijn

20 Jul 2008, 11:28
Freak

Leeftijd: 35
Obelix schreef:
Jean schreef:
Obelix schreef:

Hoe kan de voorzitter zich nu bewijzen? Door met u een pint te drinken zeker?

We kunnen binnen enkele man-anden ofjaren weer beginnen te spreken over een fusie met Gent omdat we financieel ongezond zijn[/quote]

Jaaaaah pessimist.Hij is nog geen maand voorzitter of getrekt al conclusie's.

20 Jul 2008, 11:34
Gele Kaart
Gele Kaart

Nee,realist

20 Jul 2008, 11:52
Ancien

Obelix schreef:
Nee,realist

Ja amaai, ik vraag mij af waarom ge nu zo negatief doet. Er is gewoon een andere voorzitter. En het is nog maar nen dag officieel of ge zijt ier al eindeloos aant melken. Wacht nu toch gewoon nekeer af....

20 Jul 2008, 11:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8