Marc Schots - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Marc Schots 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: Marc Schots
Obelix schreef:
Nee,realist

Amaai sjikke realist,wete wacht is af en zaagt dan.

20 Jul 2008, 11:56
forumlegende

Leeftijd: 43
Volgens mij is Obelix ne kameraad ofzo van Marc Schots want anders doede volgens mij toch zo nie. Ik vind het ook jammer dat hij weg is en ben hem dankbaar dat hij ons mee uit het moeras haalde. Maar denk je dat ze hem zouden vervangen als hij zelf veel geld binnenbracht? Ik denk het nie he. En ik denk dat het voor Schots zowa beginnen scheef lopen is van de moment dat hij weg moest bij L-Door. Daar hebben ze hem trouwens ook buitenspel gezet he. Tzal wel allemaal een reden hebben hoor.
Wacht gewoon af en ast tegenvalt kunde nog zagen maar da kunde nu nog bijlange nie zeggen.

20 Jul 2008, 13:04
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ne voorzitter die meer geld in't laatje brengt en meneer begint over een fusie met Gent ? :lol: Die mens heeft gisteren zijn eerste dag als voorzitter van EA gehad en gij begint hem al uit te schijten :wadde:

Trouwens, met voorzitter te worden zal De Bruecker alleen goed zijn voor relaties met potentiële sponsors en de buitenwereld toe. De club is (denk ik) nog steeds in handen van Geert De Ridder en Steven De Cock. Dat zijn jonge, gedreven mensen dus ik zie niet echt in waarom sommigen hier beginnen te panikeren :lol: .

Schots was ne sympathieke gast naar de supporters toe, maar zonder reden zal hij niet ontslagen zijn hé.

20 Jul 2008, 13:48
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Iendrachter90 schreef:
Obelix schreef:
Jean schreef:
Obelix schreef:
]Ik denk dat wij met onze nieuwe voorzitter goed zitten om geld binnen te brengen ,omdat de firma De Dijcker toch iets voorstelt in zakenwereld ,en dat het misschien wat gemakkelijker zal gaan om nieuwe sponsors aan te trekken en daar is het om te doen als men voorzitter bent , en de rest is allemaal bulshit [/color]

Dat dachten ze bij Brussels ook met Vermeersch,kapitaalkrarachtig,en goede naam in de zakenwereld.Ge ziet waar Brussels zit,in tweede en alle spelers gaan er lopen.

Waar dat gij u druk in maakt.
De trainer heeft degelijk materiaal en de spelers moeten het doen op het veld.
Hoe kan de voorzitter zich nu bewijzen? Door met u een pint te drinken zeker?

We kunnen binnen enkele man-anden ofjaren weer beginnen te spreken over een fusie met Gent omdat we financieel ongezond zijn

Jaaaaah pessimist.Hij is nog geen maand voorzitter of getrekt al conclusie's.[/quote]
volgens de officiële dingen zoals die vergadering waar marc ontslaan is enzo zelfs nog geen 3 dagen :crazy:

20 Jul 2008, 15:03
Freak

toch een beetje opletten vind ik.garré was hier ook de grote redder.ik zeg niet dat het nu hetzelfde zal zijn maar na alles wat er hier al gebeurd is mag je toch een beetje voorzichtig zijn.

20 Jul 2008, 18:17
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
waly 2 schreef:
toch een beetje opletten vind ik.garré was hier ook de grote redder.ik zeg niet dat het nu hetzelfde zal zijn maar na alles wat er hier al gebeurd is mag je toch een beetje voorzichtig zijn.

Mja het grote verschil is hier toch wel dat garré alles te zeggen had en marc bijna niets :) Dus zolang de nieuwe voorzitter niet alles naar zich toetrekt heb ik er nog alle vertrouwen in :)

20 Jul 2008, 18:41
Freak

ik zeg niet dat ik geen vertrouwen heb in de nieuwe voorzitter ,maar alles ging goed,tot hier toe,en dan word marc ontslagen en sluipt de twijfel binnen.

20 Jul 2008, 19:10
Gele Kaart
Gele Kaart

Leeftijd: 57
Jeroen schreef:
Ne voorzitter die meer geld in't laatje brengt en meneer begint over een fusie met Gent ? :lol: Die mens heeft gisteren zijn eerste dag als voorzitter van EA gehad en gij begint hem al uit te schijten :wadde:

Trouwens, met voorzitter te worden zal De Bruecker alleen goed zijn voor relaties met potentiële sponsors en de buitenwereld toe. De club is (denk ik) nog steeds in handen van Geert De Ridder en Steven De Cock. Dat zijn jonge, gedreven mensen dus ik zie niet echt in waarom sommigen hier beginnen te panikeren :lol: .

Schots was ne sympathieke gast naar de supporters toe, maar zonder reden zal hij niet ontslagen zijn hé.

Ik heb gewoon gezegd dat ik (nog) geen vertrouwen heb,dat is iets anders dan iemand uitschijten

21 Jul 2008, 10:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
Obelix schreef:
Jeroen schreef:

Ik heb gewoon gezegd dat ik (nog) geen vertrouwen heb,dat is iets anders dan iemand uitschijten

neen, ge hebt gezegd da ge geen respect hebt voor hem.

21 Jul 2008, 10:51
Gele Kaart
Gele Kaart

Leeftijd: 57
Spees schreef:
Obelix schreef:
Jeroen schreef:

neen, ge hebt gezegd da ge geen respect hebt voor hem.

HALLO nog geen respect

21 Jul 2008, 11:32
Ancien

Leeftijd: 65
Citeer:
Dat dachten ze bij Brussels ook met Vermeersch,kapitaalkrarachtig,en goede naam in de zakenwereld.Ge ziet waar Brussels zit,in tweede en alle spelers gaan er lopen.

Nu heb ik het absoluut niet voor Vermeersch en vooral niet voor zijn stijl, maar de feiten zijn dat hij een tweede klasser terug naar eerste bracht waar ze vier jaar peelden alvorens weer naar tweede te zakken. Ik denk dat dit palmares menig Eendracht-supporter momenteel doet watertanden... Ik zou al heel bij zijn als we volgend jaar een tweede klasser zijn, en de nieuwe voorzitter op twee knieën bedanken als hij ons zo ver brengt...
Citeer:
Dus nieuwe voorzitter van mij (nog) geen respect.

In een zin met haakjes mag je wat tussen de haakjes staat weglaten en de zin blijft gelden. Dus, ofwel leren met haakjes werken, of toch maar toegeven dat wat je schreef niet erg respectvol is.
OK, ik ben al lang Eendracht-supporter en de geschiedenis van onze geliefde club is er één van turbulenties op alle niveaus, ook op het niveau van onze voorzitters, en dat is zeker niet begonnen bij Garré. Maar laat een nieuwe voorzitter toch minstens de kans om zich te bewijzen, hé zeg. En in afwachting doe je met hem zoals je met elke mens doet, en dat is hem respecteren.
En besef ook dat als Eendracht Aalst terug een topper in tweede of een eerste klasser wil worden, dat je dan meer nodig hebt dan het bestuur van drie goedmenende en sympathieke supporter-bestuurders dat we de voorbije twee jaren hadden,.
En let op, ik heb een ontzettend respect voor wat die mensen hier hebben neergezet en weer mogelijk gemaakt, maar de basis moet breder worden of je kan niet verder groeien...
Zo simpel is het helaas in en voetbalwereld waar het om middelen draait, en met onze tickets en de winst van de kantine gaan ze er echt niet komen, hoor...

21 Jul 2008, 11:46
Rode kaart
Rode kaart

salvador schreef:
Citeer:

Nu heb ik het absoluut niet voor Vermeersch en vooral niet voor zijn stijl, maar de feiten zijn dat hij een tweede klasser terug naar eerste bracht waar ze vier jaar peelden alvorens weer naar tweede te zakken. Ik denk dat dit palmares menig Eendracht-supporter momenteel doet watertanden... Ik zou al heel bij zijn als we volgend jaar een tweede klasser zijn, en de nieuwe voorzitter op twee knieën bedanken als hij ons zo ver brengt...
Citeer:
Dus nieuwe voorzitter van mij (nog) geen respect.

In een zin met haakjes mag je wat tussen de haakjes staat weglaten en de zin blijft gelden. Dus, ofwel leren met haakjes werken, of toch maar toegeven dat wat je schreef niet erg respectvol is.
OK, ik ben al lang Eendracht-supporter en de geschiedenis van onze geliefde club is er één van turbulenties op alle niveaus, ook op het niveau van onze voorzitters, en dat is zeker niet begonnen bij Garré. Maar laat een nieuwe voorzitter toch minstens de kans om zich te bewijzen, hé zeg. En in afwachting doe je met hem zoals je met elke mens doet, en dat is hem respecteren.
En besef ook dat als Eendracht Aalst terug een topper in tweede of een eerste klasser wil worden, dat je dan meer nodig hebt dan het bestuur van drie goedmenende en sympathieke supporter-bestuurders dat we de voorbije twee jaren hadden,.
En let op, ik heb een ontzettend respect voor wat die mensen hier hebben neergezet en weer mogelijk gemaakt, maar de basis moet breder worden of je kan niet verder groeien...
Zo simpel is het helaas in en voetbalwereld waar het om middelen draait, en met onze tickets en de winst van de kantine gaan ze er echt niet komen, hoor...

Hier zit veel waarheid in ik ben het volledig met U eens. En laat ons tenminste onze nieuw voorzitter welkom te heten en een woordje van dank geven om zijn vrije tijd en zijn inspanningen in onze geliefde club te willen steken zodat wij kunnen blijven doorgroeien. IENDRACHT VOORUIT

21 Jul 2008, 13:30
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Een voorzitter verdiend ALTIJD respect, want als het financieel slechter gaat, zal hij de eerste zijn die verantwoordelijk gesteld wordt en alles op zijn dak gaat krijgen.
Dus top dat hij deze uitdaging aangaat! Ik heb er alle vertrouwen in.

En De Dijcker is een firma met naam en faam, als hij den iendracht in een crisis duwt, zal dit ook nadelig zijn voor de firma.

ps Marc bedankt voor alles, we vergeten nooit wat je voor de club gedaan hebt. :worship:

21 Jul 2008, 16:12
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
Ik denk dat Obelix een beetje te veel van het toverdrankje gedronken heeft.

22 Jul 2008, 9:02
Miniem

Laat ons maar hopen dat onze nieuwe voorzitter ons forum nog niet heeft gelezen. 't Kan gebeuren dat hij al geen goesting meer heeft met al dat gezaag dat hij hier al over zijne kop krijgt.

Van mij krijgt hij alle krediet, en iedere ECHTE supporter zou dat beter ook doen.

Voor mij telt maar één ding : dit jaar kampioen spelen (en gezien de prestaties van zaterdag ben ik hoopvol op een mooi seizoen) en financiële stabiliteit en veel voetbalplezier de komende jaren in tweede (en wie weet mogen we wel dromen van meer op het hoogste niveau maar alles op zijnen tijd). En als we dat kunnen verwezenlijken met onzen nieuwen voorzitter, het huidige bestuur en ons fantastisch supporterslegioen, awel dan zal ik de komende jaren regelmatig ne keer goed zat zijn

:jepla

22 Jul 2008, 10:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8