|
|
| Pagina 38 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 51 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
zwawi schreef: Mja, maar als ge het risico neemt om uw gat te verbranden, dan moede er ook maar de gevolgen bijnemen en op de blaren gaan zitten. Tis nie omda ge na een match gefrustreerd zijt da ge het veld moet bestormen of den boel moet gaan afbreken he. Da ze u dan pakken vind ik nie meer dan terecht en een gepaste straf moet dan ook volgen. Laat ze dus ook maar opdraaien voor de kosten in en rond het stadion van Visé zodat de club weer geen nodeloos geld moet uitgeven. En ik heb al het excuus gehoord van "ja maar hij had al redelijk wa gedronken en dan weet hij nimmer wa hij doet soms". Awel, als ge er nie tegen kunt, blijft er dan af! Voor zoiets bestaat geen geldig excuus. En pas op, kben den eersten om toe te geven da de flikken ook serieus in de fout gingen want ik stond er vlakbij maar moet dit dan echt zo een reactie uitlokken? Beheers u toch is gewoon seg. Ga naar de match van uw ploeg zien, steun hen, roep, tier, zing, drink een pint voor, tijdens en na de match. Kortom, amuseer u, maar laat een ander met rust. Hier kan ik mij zeker in vinden. En net als Zwawi hoop ik ook dat de schuldigen voor de kosten opdraaien en niet de club. |
| 26 Jul 2008, 15:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
eendracht4ever schreef: diene van anderlecht is precies ook geen watje. Ne maat van mij, sup van anderlecht heeft 5 maanden sv omdat hij een scheef antwoord gaf aan ne flik. dus ben curieus wat die 7 hier gaan krijgen.... Het veld opstappen in sint niklaas is maar een peulschil in vergelijking met deze feiten. In sint niklaas gign het over "potjen overkoken" maar in visé was het echt om te ![]() same here ![]() |
| 26 Jul 2008, 16:28 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
belgianiron schreef: eendracht4ever schreef: diene van anderlecht is precies ook geen watje. Ne maat van mij, sup van anderlecht heeft 5 maanden sv omdat hij een scheef antwoord gaf aan ne flik. dus ben curieus wat die 7 hier gaan krijgen.... Het veld opstappen in sint niklaas is maar een peulschil in vergelijking met deze feiten. In sint niklaas gign het over "potjen overkoken" maar in visé was het echt om te ![]() same here ![]() Diejen dat dieje paal of wa dat ook was door dieje flik zen oog geramt eet gater nog is goe bij kunnen betalen ook,tzou al om 100000euro gaan alleen voor dieje flik zen oog. |
| 27 Jul 2008, 12:43 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Alleen voor dieje flik zijn oog? Ik vind da nie meer dan normaal da ze er zeer streng voor beboet worden. Laat hem maar gans zijn leven gaan travakken om diene agent te vergoeden! Ter was naar tschijnt enen bij ook die voorlopig vrij was na nen overval en dan steken ze da uit. Jongens toch, snapte da nu? Zoiets zou nooit nimmer mogen loslopen!
|
| 27 Jul 2008, 12:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef :Diejen dat dieje paal of wa dat ook was door dieje flik zen oog geramt eet gater nog is goe bij kunnen betalen ook,tzou al om 100000euro gaan alleen voor dieje flik zen oog.
Ik denk dat dat onbetaalbaar is het missen van een oog . Maar het financiële plaatje zal véél zijn . Ik kan me zelfs niet voorstellen moest ik dat morgen zelf zijn , mijn huizeken waarvoor ik 25 jaar voor afbetaald heb aangeslagen om de vergoedingen te betalen en de gevolgen voor mijn gezin . Zoals het op deze website staat, het is 5 voor 12 ! Laten we allen ons de vraag stellen of het zin heeft zijn frustaties ( gelijk welke oorzaak , verantwoord of niet ) uit te werken tegen de orde diensten . Alsook tegen de stewards ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Jul 2008, 13:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef :Diejen dat dieje paal of wa dat ook was door dieje flik zen oog geramt eet gater nog is goe bij kunnen betalen ook,tzou al om 100000euro gaan alleen voor dieje flik zen oog. Ik denk dat dat onbetaalbaar is het missen van een oog . Maar het financiële plaatje zal véél zijn . Ik kan me zelfs niet voorstellen moest ik dat morgen zelf zijn , mijn huizeken waarvoor ik 25 jaar voor afbetaald heb aangeslagen om de vergoedingen te betalen en de gevolgen voor mijn gezin . Zoals het op deze website staat, het is 5 voor 12 ! Laten we allen ons de vraag stellen of het zin heeft zijn frustaties ( gelijk welke oorzaak , verantwoord of niet ) uit te werken tegen de orde diensten . Alsook tegen de stewards ! nee, we moeten altijd schoon ja knikken en ons laten doen ![]() |
| 27 Jul 2008, 13:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
belgianiron schreef: Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef :Diejen dat dieje paal of wa dat ook was door dieje flik zen oog geramt eet gater nog is goe bij kunnen betalen ook,tzou al om 100000euro gaan alleen voor dieje flik zen oog. Ik denk dat dat onbetaalbaar is het missen van een oog . Maar het financiële plaatje zal véél zijn . Ik kan me zelfs niet voorstellen moest ik dat morgen zelf zijn , mijn huizeken waarvoor ik 25 jaar voor afbetaald heb aangeslagen om de vergoedingen te betalen en de gevolgen voor mijn gezin . Zoals het op deze website staat, het is 5 voor 12 ! Laten we allen ons de vraag stellen of het zin heeft zijn frustaties ( gelijk welke oorzaak , verantwoord of niet ) uit te werken tegen de orde diensten . Alsook tegen de stewards ! nee, we moeten altijd schoon ja knikken en ons laten doen ![]() als je zo blijft redeneren is 't te hopen dat je in september 2010 nog wegblijft |
| 27 Jul 2008, 13:30 |
|
|
Voila, das gesproken zie.
Als iedereen het gewoon zou willen houden bij sfeer maken om de eigen ploeg aan te moedigen he, dan zouden we al een hele stap verder zijn. Daag anderen niet uit en ga niet in op hun provocaties en dan zullen de flikken ook niet moeten ingrijpen. Zo worden da soort toestanden automatisch vermeden. En als ge toch per se wilt vechten ofzo, ga dan in een boksclub of iet. Da dient daarvoor. |
| 27 Jul 2008, 13:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
belgianiron schreef: Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef :Diejen dat dieje paal of wa dat ook was door dieje flik zen oog geramt eet gater nog is goe bij kunnen betalen ook,tzou al om 100000euro gaan alleen voor dieje flik zen oog. Ik denk dat dat onbetaalbaar is het missen van een oog . Maar het financiële plaatje zal véél zijn . Ik kan me zelfs niet voorstellen moest ik dat morgen zelf zijn , mijn huizeken waarvoor ik 25 jaar voor afbetaald heb aangeslagen om de vergoedingen te betalen en de gevolgen voor mijn gezin . Zoals het op deze website staat, het is 5 voor 12 ! Laten we allen ons de vraag stellen of het zin heeft zijn frustaties ( gelijk welke oorzaak , verantwoord of niet ) uit te werken tegen de orde diensten . Alsook tegen de stewards ! nee, we moeten altijd schoon ja knikken en ons laten doen :fuck: Laten doen is nu ook niet aan de orde, maar als iedereen direct op de vuist zou gaan met de diegenen die ons provoceren zou het wat zijn zekers . Laat verbaal je ongenoegen blijken . Ik weet zelfs van mijn eigen niet hoe dikwijls ik al verbaal geroepen heb naar de arbiters die dan in mijn ogen verkeerdelijk floten . Zwaai ne keer met zen allen terug als de supporters van de tegenstrevers aan den draad geplakt hangen . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Jul 2008, 14:19 |
|
|
Onderkroiper schreef: belgianiron schreef: Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef :Diejen dat dieje paal of wa dat ook was door dieje flik zen oog geramt eet gater nog is goe bij kunnen betalen ook,tzou al om 100000euro gaan alleen voor dieje flik zen oog. Ik denk dat dat onbetaalbaar is het missen van een oog . Maar het financiële plaatje zal véél zijn . Ik kan me zelfs niet voorstellen moest ik dat morgen zelf zijn , mijn huizeken waarvoor ik 25 jaar voor afbetaald heb aangeslagen om de vergoedingen te betalen en de gevolgen voor mijn gezin . Zoals het op deze website staat, het is 5 voor 12 ! Laten we allen ons de vraag stellen of het zin heeft zijn frustaties ( gelijk welke oorzaak , verantwoord of niet ) uit te werken tegen de orde diensten . Alsook tegen de stewards ! nee, we moeten altijd schoon ja knikken en ons laten doen :fuck: Laten doen is nu ook niet aan de orde, maar als iedereen direct op de vuist zou gaan met de diegenen die ons provoceren zou het wat zijn zekers . Laat verbaal je ongenoegen blijken . Ik weet zelfs van mijn eigen niet hoe dikwijls ik al verbaal geroepen heb naar de arbiters die dan in mijn ogen verkeerdelijk floten . Zwaai ne keer met zen allen terug als de supporters van de tegenstrevers aan den draad geplakt hangen . tis juist da dak wil zeggen he, ma nie iedereen snapt da precies. Ze maken maar al te graag gebruik van hun machtspositie... dan moeten ze nadien nie komen kreften als er een paar op losgaan, wa nie altijd goe te praten valt maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Iedereen wilt het beste voor de ploeg en potjes koken snel over, mij zal dit nu nie meer overkomen. @ red_ant69 van zulke uitspraken kots ik (eendracht is ver te zoeken) |
| 27 Jul 2008, 14:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Die gast die een paal door het oog van een agent in functie ramt (om de woordkeuze van het Nieuwsblad te volgen) zal heel blij mogen zijn als het bij een geldboete zal blijven. Met een strenge rechter voor zich zullen de woorden "poging tot doodslag" zeker niet uit te sluiten zijn. Er zijn al genoeg gevallen bekend waarbij weerspannigheid tegen de politie uitloopt in een zwaardere straf.
Laat ons in elk geval hopen dat gerechtigheid geschiedt en die mannen nooit nog een stadion kunnen betreden. Al zal een veroordeling meer of mindere de hopeloze gevallen niet tegenhouden om opnieuw de verplaatsing van Aalst (of een andere club) onveilig te maken. Met 44 nieuwe sv's klimmen we waarschijnlijk naar een bedenkelijke plaats in het lijstje van risicoclubs. Ik hoop ook dat alle rechtgeaarde supporters ook erkennen dat wat er in Visé gebeurd is, nooit nog mag gebeuren. Het hardhandige optreden van de politie vind ik trouwens nog steeds gerechtvaardigd en vanuit mijn standpunt (te dichtbij naar mijn goesting) was het zonneklaar dat alles begonnen is bij een groepje van een dertig, veertigtal hooligans die de Visé-supporters trachtten op te zoeken onder het stadion. Pas dan is de politie begonnen met het traangas, met alle jammerlijke gevolgen voor de gewone supporters die wel groot in de nederlaag kunnen zijn. Ook nog even van de kans gebruik maken om te zeggen dat ik de gasten van OPC niet met de vinger had mogen wijzen. In een colère zegt een mens al snel iets te veel. Red_ant69 heeft trouwens groot gelijk. |
| 27 Jul 2008, 14:54 |
|
|
Ik denk dat de rust nu wel zal terugkeren na wat er de afgelopen dagen gebeurd is, het moest er is van komen natuurlijk. En wat die sv's betreft, zijn er veel bij die onnodig gestraft gaan worden. Niet iedereen had de bedoeling te kwetsen of iets af te breken maar zoals sommige hier durven beweren zijn alle 'overtreders' de grootste voetbalvandalen van het land. Frustratie is de GROOTSTE oorzaak, en de ene kan dat al beter onder controle houden dan de andere. Mijn SV kwam er door op st-niklaas over de omheining te springen, eens op het plein wist ik dat ik fout was maar toen was het al te laat. Heb niemand gekwetst of aangevallen. Mensen, zo een dingen gebeuren.
Mijn boete is betaald en mijn straf loopt, lesje is geleerd en voor de rest IENDRACHT VEROIT maar breek aub niet iedereen onmiddelijk af ![]() |
| 27 Jul 2008, 15:07 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwawi schreef: Alleen voor dieje flik zijn oog? Ik vind da nie meer dan normaal da ze er zeer streng voor beboet worden. Laat hem maar gans zijn leven gaan travakken om diene agent te vergoeden! Ter was naar tschijnt enen bij ook die voorlopig vrij was na nen overval en dan steken ze da uit. Jongens toch, snapte da nu? Zoiets zou nooit nimmer mogen loslopen! Ik bedoelde der eigenlijk mee dat daar de schade dattem voor de rest nog aangericht heeft er ni bijgerekend is. |
| 27 Jul 2008, 15:11 |
|
|
Belgianiron, dat ge om de een of andere reden gefrustreerd zijt na een match van uw favoriete ploeg kan ik best begrijpen want ik heb dat ook. En dat er dan al eens iets gebeurd zoals op Sint-Niklaas, dat kan ik misschien nog verstaan en als zoiets uwen eerste keer is, zouden ze misschien beter een voorwaardelijk stadionverbod geven ofzo.
Maar wat er op Visé gebeurde kan gewoon niet. Wc's uitbreken, verkeersborden uitbreken en wa wast nog allemaal. Da heeft voor mij niks meer te maken met potje overkoken zelle. Das gewoon crapuleus! En sorry maar zo een gasten zie ik liever niet meer terug op matchen van onzen iendracht. |
| 27 Jul 2008, 15:21 |
|
|
Freak
zijn er van visé opgepakt?of mogen die walen meer dan wij?
|
| 27 Jul 2008, 15:23 |
|
| Pagina 38 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 51 Volgende |