Artikels - Pagina 88 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 86 87 88 89 90 497
 Artikels 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
Bericht Re: Artikels
In Het Nieuwsblad staat dat er 7 hooligans van Aalst gearresteerd zijn door het gerecht van Luik door de rellen in Wezet.

27 Jul 2008, 11:46
Freak

Leeftijd: 35
Deef schreef:
In Het Nieuwsblad staat dat er 7 hooligans van Aalst gearresteerd zijn door het gerecht van Luik door de rellen in Wezet.

Check topic van visé-aalst ;)

27 Jul 2008, 11:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Deef schreef:

Ik zal het straks inscannen :p

27 Jul 2008, 12:05
Scholier

Onderkroiper schreef:
Deef schreef:

Dit komt vanop voetbalkrant:

Eind mei braken er zware rellen uit na afloop van de wedstrijd tussen derdeklassers Visé en Eendracht Aalst, het parket acht de feiten dusdanig zwaar dat negen hooligans vrijdag opgepakt werden.

Na afloop van de wedstrijd tussen Visé en Eendracht Aalst weigerde een deel van de Aalsterse aanhang om zich naar de bussen te begeven. Daarop greep de politie in en kwam het tot zware ongeregeldheden, de hooligans bestookten de agenten met losgerukte deuren, palen en toiletten. Meerdere agenten liepen verwondingen op, één agent is zelfs blijvend werkonbekwaam en mogelijk is hij ook blijvend blind aan één oog.

De rellen werden echter gefilmd en op basis van die beelden heeft de politie nu negen hooligans opgepakt. De arrestanten werden donderdagnacht en vrijdagvoormiddag met veel machtsvertoon opgepakt in Aalst en Dilbeek, twee van hen konden pas in de loop van vrijdagavond gelokaliseerd en opgepakt worden. Gisteren heeft de onderzoeksrechter van Luik de negen arrestanten ook effectief aangehouden, ze werden in de loop van zaterdag overgebracht naar de gevangenis van Lantin. Naar verluidt hebben de meeste arrestanten intussen toegegeven dat ze bij de rellen betrokken waren.

We komen nog eens int nieuws :nieje:

27 Jul 2008, 12:20
Freak

Leeftijd: 35
villa schreef:
Onderkroiper schreef:
Deef schreef:

Dit komt vanop voetbalkrant:

Eind mei braken er zware rellen uit na afloop van de wedstrijd tussen derdeklassers Visé en Eendracht Aalst, het parket acht de feiten dusdanig zwaar dat negen hooligans vrijdag opgepakt werden.

Na afloop van de wedstrijd tussen Visé en Eendracht Aalst weigerde een deel van de Aalsterse aanhang om zich naar de bussen te begeven. Daarop greep de politie in en kwam het tot zware ongeregeldheden, de hooligans bestookten de agenten met losgerukte deuren, palen en toiletten. Meerdere agenten liepen verwondingen op, één agent is zelfs blijvend werkonbekwaam en mogelijk is hij ook blijvend blind aan één oog.

De rellen werden echter gefilmd en op basis van die beelden heeft de politie nu negen hooligans opgepakt. De arrestanten werden donderdagnacht en vrijdagvoormiddag met veel machtsvertoon opgepakt in Aalst en Dilbeek, twee van hen konden pas in de loop van vrijdagavond gelokaliseerd en opgepakt worden. Gisteren heeft de onderzoeksrechter van Luik de negen arrestanten ook effectief aangehouden, ze werden in de loop van zaterdag overgebracht naar de gevangenis van Lantin. Naar verluidt hebben de meeste arrestanten intussen toegegeven dat ze bij de rellen betrokken waren.

We komen nog eens int nieuws :nieje:

Naar verluidt ?zemme allemaal derek bekend toendazze donderdag zen opgepakt goeie informatie.Op voetbalkrant geven ze oek weer maar nelft vant verhaal.

27 Jul 2008, 12:40

Artikel in Het Nieuwsblad
Afbeelding

27 Jul 2008, 12:48
Miniem

Ik hou mijn hart al vast voor de verplaatsingen dit jaar. Weer overal als krapuul der aarde beschouwd worden. Maar ja, we zullen er dit maar met de glimlach bijpakken zeker en hopen dat het nog meevalt.

28 Jul 2008, 16:26
Ancien

Leeftijd: 47
Pixie1972 schreef:
Ik hou mijn hart al vast voor de verplaatsingen dit jaar. Weer overal als krapuul der aarde beschouwd worden. Maar ja, we zullen er dit maar met de glimlach bijpakken zeker en hopen dat het nog meevalt.

al die gasten mogen toch nie meer gaan hé. Zal zeer kalm zijn, geloof mij.

28 Jul 2008, 18:52
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
witzwet schreef:
Pixie1972 schreef:

T zal langs onze kant misschien wel kalm zijn (gelukkig), maar de politie zal ons overal met grote overmacht opwachten. Wees maar zeker dat die ons met een slecht oog gaan bekijken, want t zijn Iendrachters die hun collega's aangevallen hebben en dan beschouwen ze alle Iendrachters als hooligans.

Aan ons dan om het tegenovergestelde te bewijzen en eventuele provocatie te negeren.

28 Jul 2008, 23:28

Smetje schreef:
witzwet schreef:
Pixie1972 schreef:

T zal langs onze kant misschien wel kalm zijn (gelukkig), maar de politie zal ons overal met grote overmacht opwachten. Wees maar zeker dat die ons met een slecht oog gaan bekijken, want t zijn Iendrachters die hun collega's aangevallen hebben en dan beschouwen ze alle Iendrachters als hooligans.

Aan ons dan om het tegenovergestelde te bewijzen en eventuele provocatie te negeren.

Dat peis ik ook , en ik zal er zelfs géén moeite moeten voor doen :EA:

29 Jul 2008, 0:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
In HLN zegt Limpens dat het geen optie is om met twee spitsen te spelen. Hij houdt vast aan het systeem met één diepe spits. Ook als Mezine opduikt. Mezine, Arnold en Boto zullen de strijd moeten aangaan voor één plaatsje. Verder zegt hij dat Mezine de ontbrekende schakel is. "Hij is technisch vaardig, balvast en kopbalsterk. Hij deed steeds goede loopbewegingen en zijn positiespel is uitstekend." Mag ik hieruit concluderen dat zijn voorkeur uitgaat naar Mezine?

En nog: op het middenveld wil hij de driehoek Coulibaly-Van Mieghem-Franck en twee offensieve flankspelers behouden.

01 Aug 2008, 8:26
Reserve

Blijf erbij, slechtste trainer in jaren maar dat gevoel had ik al van bij zijn eerste matchen. Heeft hij nu nog niet door dat dit systeem niet werkt met de kern die hij heeft. Ik begrijp niet dat hij zoveel krediet blijft krijgen. Naar mijn gevoel hebben we een kampioenenploeg maar met deze trainer gaat het NIET lukken. Hij is gewoon het type niet dat bij onze ploeg past. Als gedoodverfde titelkandidaat speel je toch niet met 1 spits!!! dat is gewoon om problemen vragen.

01 Aug 2008, 8:36
Vaste Waarde

Op Waasland viel me vooral op dat er aanvallend vanop rechts te weinig dreiging komt.Op links zorgt Lord voor het nodige gevaar.Aangezien Aelbrecht beter rendeert in het middenveld, zitten we aanvallend op rechts toch ewa krap.Jerome en Arnold zijn inderdaad 2 centrumspitsen, maar het zou goe kunnen dat een aanval met beide perfect mogelijk is.

01 Aug 2008, 9:02

elfahem schreef:
In HLN zegt Limpens dat het geen optie is om met twee spitsen te spelen. Hij houdt vast aan het systeem met één diepe spits. Ook als Mezine opduikt. Mezine, Arnold en Boto zullen de strijd moeten aangaan voor één plaatsje. Verder zegt hij dat Mezine de ontbrekende schakel is. "Hij is technisch vaardig, balvast en kopbalsterk. Hij deed steeds goede loopbewegingen en zijn positiespel is uitstekend." Mag ik hieruit concluderen dat zijn voorkeur uitgaat naar Mezine?

En nog: op het middenveld wil hij de driehoek Coulibaly-Van Mieghem-Franck en twee offensieve flankspelers behouden.

Kan artikel van Limpens in Het Laatste nieuws niet posten want geen verbinding met fotosite heeft iemand anders ook dat probleem ? :wadde:

01 Aug 2008, 9:29
forumlegende

Leeftijd: 43
Ik hoop da onderkroiper het toch nog op de fotosite kan zetten want kzou het graag eens lezen.
Volgens mij rendeert dit systeem gewoon niet omdat er geen verrassing meer inzit voor de tegenstander. We spelen het systeem met 1 diepe spits reeds van in vierde klasse onder De Wilde en Limpens heeft da overgenomen. Het is altijd hetzelfde wat er gebeurt. Bij de tegenstanders zitten ook scouts zenne en ge moet gene superkenner zijn om ons spelconcept te ontcijferen.

01 Aug 2008, 9:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 86 87 88 89 90 497