|
|
| Pagina 42 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 51 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Casual1919 schreef: Ike schreef: Er wordt veel te veel alcohol gedronken op de sups-bussen. Zodoende dat er veel mensen zich zelf niet meer zijn. Dus schaf de alcohol op de bussen af en er zal heel wat moeilijkheden opgelost zijn. En kom niet af dat ,dat slecht voor de Clubkas is,omdat deze vechtpartij veel slechter is voor ons imago. en hopelijk zetten deze ruzie makers nooit meer een stap op een voetbalveld. ![]() Trouwens voor, als het kan tijdens en na de match een potje drinken met wat vrienden is wat voetbal mede mooi maakt. Dan moet ge wel eerst vrienden hebben. Dus ik begin het standpunt van Ike te begrijpen... _________________ es da ier e fistjen... |
| 29 Jul 2008, 18:49 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
boris clitoris schreef: Casual1919 schreef: Ike schreef: Er wordt veel te veel alcohol gedronken op de sups-bussen. Zodoende dat er veel mensen zich zelf niet meer zijn. Dus schaf de alcohol op de bussen af en er zal heel wat moeilijkheden opgelost zijn. En kom niet af dat ,dat slecht voor de Clubkas is,omdat deze vechtpartij veel slechter is voor ons imago. en hopelijk zetten deze ruzie makers nooit meer een stap op een voetbalveld. ![]() Trouwens voor, als het kan tijdens en na de match een potje drinken met wat vrienden is wat voetbal mede mooi maakt. Dan moet ge wel eerst vrienden hebben. Dus ik begin het standpunt van Ike te begrijpen... Tzen veel supporters dat al zat zijn van voor dat ze nog maar nen bus opstappe ook ze en alcohol op den bus afschaffen alsge gij daar voor gaat zorgen veel succes dan.Trouwens alsze ni op den bus mogen drinken,drinken ze op de match zelf ewa meer e. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 29 Jul 2008, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Jul 2008, 19:07 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
Ike schreef: Er wordt veel te veel alcohol gedronken op de sups-bussen. Zodoende dat er veel mensen zich zelf niet meer zijn. Dus schaf de alcohol op de bussen af en er zal heel wat moeilijkheden opgelost zijn. En kom niet af dat ,dat slecht voor de Clubkas is,omdat deze vechtpartij veel slechter is voor ons imago. en hopelijk zetten deze ruzie makers nooit meer een stap op een voetbalveld. ![]() t veel alcohol op d bussen... meent g da nu wa g zegt? wa is uw idee? iedereen laten blazen vr z den bus opgaan? mn antwoord hierop... 'santé' mvg, bob |
| 29 Jul 2008, 19:08 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Ike schreef: Er wordt veel te veel alcohol gedronken op de sups-bussen. Zodoende dat er veel mensen zich zelf niet meer zijn. Dus schaf de alcohol op de bussen af en er zal heel wat moeilijkheden opgelost zijn. En kom niet af dat ,dat slecht voor de Clubkas is,omdat deze vechtpartij veel slechter is voor ons imago. en hopelijk zetten deze ruzie makers nooit meer een stap op een voetbalveld. ![]() Ja hallo als dat ooit het geval zou zijn blijf ik direct thuis, ik ga al jaren ongeveer met dezelfde kliek naar den Iendracht, thuis en op verplaatsing en met zijn momenten worden er ook potten achterover geslagen in een schoon tempo maar nog NOOIT hebben we ene keer problemen gehad met wie dan ook. Dus niet alles over dezelfde kam scheren AUB. Geen alcohol meer op de bussen ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 29 Jul 2008, 19:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Gio schreef: Ja hallo als dat ooit het geval zou zijn blijf ik direct thuis, ik ga al jaren ongeveer met dezelfde kliek naar den Iendracht, thuis en op verplaatsing en met zijn momenten worden er ook potten achterover geslagen in een schoon tempo maar nog NOOIT hebben we ene keer problemen gehad met wie dan ook. Dus niet alles over dezelfde kam scheren AUB. Geen alcohol meer op de bussen ![]() |
| 29 Jul 2008, 19:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
lolo schreef: mvg, bob ![]() |
| 29 Jul 2008, 19:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Iendrachter90 schreef: boris clitoris schreef: Casual1919 schreef: Ike schreef: Er wordt veel te veel alcohol gedronken op de sups-bussen. Zodoende dat er veel mensen zich zelf niet meer zijn. Dus schaf de alcohol op de bussen af en er zal heel wat moeilijkheden opgelost zijn. En kom niet af dat ,dat slecht voor de Clubkas is,omdat deze vechtpartij veel slechter is voor ons imago. en hopelijk zetten deze ruzie makers nooit meer een stap op een voetbalveld. ![]() Trouwens voor, als het kan tijdens en na de match een potje drinken met wat vrienden is wat voetbal mede mooi maakt. Dan moet ge wel eerst vrienden hebben. Dus ik begin het standpunt van Ike te begrijpen... Tzen veel supporters da al zat zijn van voor dazze nog maar nen bus opstappe ook ze en alcohol op den bus afschaffen alsge gij dor voor got zorgen veel succes dan.Trouwens alszet ni op den bus doen drinken ze op de match zelf ewa meer e. Misschien een taalkamp volgen en binnen een paar weken nog is proberen berichten te posten op een forum ? ![]() |
| 29 Jul 2008, 19:25 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Jeroen schreef: Iendrachter90 schreef: boris clitoris schreef: Casual1919 schreef: Ike schreef: Er wordt veel te veel alcohol gedronken op de sups-bussen. Zodoende dat er veel mensen zich zelf niet meer zijn. Dus schaf de alcohol op de bussen af en er zal heel wat moeilijkheden opgelost zijn. En kom niet af dat ,dat slecht voor de Clubkas is,omdat deze vechtpartij veel slechter is voor ons imago. en hopelijk zetten deze ruzie makers nooit meer een stap op een voetbalveld. ![]() Trouwens voor, als het kan tijdens en na de match een potje drinken met wat vrienden is wat voetbal mede mooi maakt. Dan moet ge wel eerst vrienden hebben. Dus ik begin het standpunt van Ike te begrijpen... Er zijn veel supporters dat al zat zijn van voor dat ze nog maar nen bus opstappe ook ze en alcohol op den bus afschaffen,Alsge gij daar voor gaat zorgen, veel succes dan.Trouwens alsze ni op den bus mogen drinken,drinken ze op de match zelf ewa meer e. Misschien een taalkamp volgen en binnen een paar weken nog is proberen berichten te posten op een forum ? ![]() Mijn taalfouten zijn er voor e groot deel al uitghaald ze. ![]() @Ike:Rare vraag mss maar zeje gij supporter van Aalst? Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 29 Jul 2008, 19:42, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Jul 2008, 19:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Probeer dan gewoon volledige zinnen te maken want soms is het storend :-) . Ike lijkt mij trouwens een "supporter" die naar de voetbal komt zien om aan zijn wekelijks minimum gezaag te kunnen geraken. Triestig, m.a.w.
|
| 29 Jul 2008, 19:40 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Probeer dan gewoon volledige zinnen te maken want soms is het storend :-) . Ike lijkt mij trouwens een "supporter" die naar de voetbal komt zien om aan zijn wekelijks minimum gezaag te kunnen geraken. Triestig, m.a.w. gzaag? ... understatement ze jeroen!!! 'ike' is dat d akorting vr 'gezIKE' (gezeik) |
| 29 Jul 2008, 20:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ike schreef: Er wordt veel te veel alcohol gedronken op de sups-bussen. Zodoende dat er veel mensen zich zelf niet meer zijn. Dus schaf de alcohol op de bussen af en er zal heel wat moeilijkheden opgelost zijn. En kom niet af dat ,dat slecht voor de Clubkas is,omdat deze vechtpartij veel slechter is voor ons imago. en hopelijk zetten deze ruzie makers nooit meer een stap op een voetbalveld. ![]() Ik weet dat met verre busreizen menig pintje verzet wordt , maar ik heb niet anders geweten dat er hierdoor enorme ambiance was en toch géén ambras . Door nu de oorzaak van Visé op den drank steken vind ik niet van toepassing . Ik vermeld er wel bij ook dat ik NOOIT of heel zelden alcohol drink dus ik zie als nuchtere supporter de feiten op een andere manier . ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Jul 2008, 20:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
De meest mensen weten van zichzelf hoe ze reageren op alcohol, hé.
Het zou leuk zijn als diegenen die weten dat ze onuitstaanbaar of gevaarlijk worden voor hun omgeving, als die niet meer zouden drinken. Niet een paar drinken, niet ééntje, gewoon geentje (want van de ene komt de andere...). Maar helaas is dat wishfull thinking, vrees ik... |
| 29 Jul 2008, 20:41 |
|
|
Junior
salvador schreef: De meest mensen weten van zichzelf hoe ze reageren op alcohol, hé. Het zou leuk zijn als diegenen die weten dat ze onuitstaanbaar of gevaarlijk worden voor hun omgeving, als die niet meer zouden drinken. Niet een paar drinken, niet ééntje, gewoon geentje (want van de ene komt de andere...). Maar helaas is dat wishfull thinking, vrees ik... hij is hier ook weer... |
| 29 Jul 2008, 20:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
lolo schreef: salvador schreef: De meest mensen weten van zichzelf hoe ze reageren op alcohol, hé. Het zou leuk zijn als diegenen die weten dat ze onuitstaanbaar of gevaarlijk worden voor hun omgeving, als die niet meer zouden drinken. Niet een paar drinken, niet ééntje, gewoon geentje (want van de ene komt de andere...). Maar helaas is dat wishfull thinking, vrees ik... hij is hier ook weer... Sommige mensen worden gewoon altijd "dweis" nekeer ze alcohol in hun bloed hebben. _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Jul 2008, 22:10 |
|
|
Reserve
tis misschien een stomme vraag maar we hebben hier nog wat groen bengaals vuur liggen.
Deze zijn de restanten van ne maat van me die sup is van Wambeek. Ik zou die willen gebruiken tegen de competitie maar kan men u daarvoor een sv geven? Ik heb geen zin om een paar maanden niet naar den iendracht te komen kijken als ik zo ne stok afsteek.... Misschien beter om hem buiten het stadion af te steken? Avanti Ragazzi!!! Eendracht4ever |
| 29 Jul 2008, 22:28 |
|
| Pagina 42 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 51 Volgende |