|
|
| Pagina 1 van 14 |
[ 209 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Bericht Gekwetste spelers
Jens Podevijn is meer dan waarschijnlijk een maand uit.
| 30 Jul 2008, 6:53 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: Gekwetste spelers
Da zou minder goe nieuws zijn natuurlijk. Hij werd op Waasland iets voor de rust wel vervangen, tzal dus daarmee wel te maken hebben. Maar wat heeft hij dan juist?
Dan zalt Aelbrecht worden he op rechts. |
| 30 Jul 2008, 7:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
SERRE schreef: Jens Podevijn is meer dan waarschijnlijk een maand uit. Dat is meteen een streep door de rekening. Het zal dan inderdaad Tim zijn die dat moet oplossen, maar ik zie Jens echt geweldig graag spelen. Hoe zit dat eigenlijk met Arnold, weet iemand dat ? Tegen KVSK speelde hij wel en best wel goed. Dan tegen Opwijk bleef hij aan de kant, waarom was dat ? Op Waasland speelde hij dan weer een helft waar hij middenin even aan de kant ging, dat leek toen op een blessure maar achteraf had ik eerder de indruk dat een of ander steunverband slecht zat. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 30 Jul 2008, 9:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Spijtig wel, ik zag Podevijn er weer doorkomen na zijn mindere terugronde vorig jaar. Echt hoopgevend is het niet als je midden in de voorbereiding een maand out bent ...
|
| 30 Jul 2008, 9:43 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Tegen Opwijk had ik ook den indruk da Jens terug naar zijn beste vorm aant groeien was. Ast klopt ist jammer maar met Tim hebben we een alternatief he.
Arnold werd tegen KVSK United bij de rust vervangen met last aan de adductoren en speelde daarom ook niet in Opwijk. In hoeverre hij momenteel topfit is weet ik nie. |
| 30 Jul 2008, 9:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
zwawi schreef: Da zou minder goe nieuws zijn natuurlijk. Hij werd op Waasland iets voor de rust wel vervangen, tzal dus daarmee wel te maken hebben. Maar wat heeft hij dan juist?Dan zalt Aelbrecht worden he op rechts. Een barstje. In de heup als ik het me nog herinner. _________________
|
| 30 Jul 2008, 12:12 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Wa scheelter met seminck en steurs?
|
| 30 Jul 2008, 14:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Iendrachter90 schreef: Wa scheelter met seminck en steurs? Misschien gewoon ergens een beetje overbelasting of wat last aan de spieren. Ik denk dat er in deze fase ten eerste al eens snel jongens oververmoeid geraken wegens zware voorbereiding en ten tweede geen risico's genomen wordt door jongens die wat last hebben toch te laten meespelen in oefenwedstrijden. |
| 30 Jul 2008, 14:07 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bartos schreef: Iendrachter90 schreef: Wa scheelter met seminck en steurs? Misschien gewoon ergens een beetje overbelasting of wat last aan de spieren. Ik denk dat er in deze fase ten eerste al eens snel jongens oververmoeid geraken wegens zware voorbereiding en ten tweede geen risico's genomen wordt door jongens die wat last hebben toch te laten meespelen in oefenwedstrijden. ik hoop het echt! toch opvallend hoe veel er uitvallen ze vallen echt gelijk vliegen de laatste jaren trainen die dan zo zwaar??? ligt het daaraan? |
| 30 Jul 2008, 14:44 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Davy schreef: Bartos schreef: Iendrachter90 schreef: Wa scheelter met seminck en steurs? Misschien gewoon ergens een beetje overbelasting of wat last aan de spieren. Ik denk dat er in deze fase ten eerste al eens snel jongens oververmoeid geraken wegens zware voorbereiding en ten tweede geen risico's genomen wordt door jongens die wat last hebben toch te laten meespelen in oefenwedstrijden. ik hoop het echt! toch opvallend hoe veel er uitvallen ze vallen echt gelijk vliegen de laatste jaren trainen die dan zo zwaar??? ligt het daaraan? Seminck heeft da elk jaar wel is dattem e paar matche mist met de voorbereiding,meestal door rugproblemen. |
| 30 Jul 2008, 14:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Iendrachter90 schreef: Davy schreef: Bartos schreef: Iendrachter90 schreef: Wa scheelter met seminck en steurs? Misschien gewoon ergens een beetje overbelasting of wat last aan de spieren. Ik denk dat er in deze fase ten eerste al eens snel jongens oververmoeid geraken wegens zware voorbereiding en ten tweede geen risico's genomen wordt door jongens die wat last hebben toch te laten meespelen in oefenwedstrijden. ik hoop het echt! toch opvallend hoe veel er uitvallen ze vallen echt gelijk vliegen de laatste jaren trainen die dan zo zwaar??? ligt het daaraan? Seminck heeft da elk jaar wel is dattem e paar matche mist met de voorbereiding,meestal door rugproblemen. Inderdaad, dat was vorig seizoen ook zo. Maar ondertussen kan die toch de indrukwekkende statistiek voorleggen van al meerdere opeenvolgende jaren geen enkele competitiewedstrijd wegens blessure (vorig seizoen miste hij er wel twee door schorsing) meer gemist te hebben. |
| 30 Jul 2008, 15:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Jens zijn kruisbanden zijn af. Reken dus maar op 6 maanden inactiviteit (das toch hetzelfde als Arnold vorig seizoen). Ipv een linkerflank is een rechterflank absoluut noodzakelijk nu, denk ik.
|
| 06 Aug 2008, 16:14 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Jeroen schreef: Jens zijn kruisbanden zijn af. Reken dus maar op 6 maanden inactiviteit (das toch hetzelfde als Arnold vorig seizoen). Ipv een linkerflank is een rechterflank absoluut noodzakelijk nu, denk ik. "Onmogelijk dat we evenveel tegenslag hebben als vorig seizoen" zei iedereen hier, maar het begint hier weer goed. Eerste match op Wetteren is ook al geen goed vooruitzicht. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 06 Aug 2008, 16:40 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Zou dit ook niet te maken hebben met het trainingsregime?
Voor alle duidelijkheid: ik weet het niet. Maar ik herinner me soms uitspraken dat de spelers toch zwaar trainden vorig jaar. |
| 06 Aug 2008, 17:55 |
|
|
forumlegende |
Casual1919 schreef: Jeroen schreef: Jens zijn kruisbanden zijn af. Reken dus maar op 6 maanden inactiviteit (das toch hetzelfde als Arnold vorig seizoen). Ipv een linkerflank is een rechterflank absoluut noodzakelijk nu, denk ik. "Onmogelijk dat we evenveel tegenslag hebben als vorig seizoen" zei iedereen hier, maar het begint hier weer goed. Eerste match op Wetteren is ook al geen goed vooruitzicht. misschien dacht hij ofwel ist nu ofwel dan?... nee jong kvinnet echt erg voor jens in de eerste plaats ma natuurlijk ook voor de ploeg... laat ons inderdaag hopen dat het ni hetzelfde lieke wordt als vorig seizoen _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 06 Aug 2008, 18:09 |
|
| Pagina 1 van 14 |
[ 209 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 … 14 Volgende |