|
|
| Pagina 92 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 90 91 92 93 94 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: Artikels
Boussoufa, kweet nie goe wak daar moe van peizen. Mij heeft hij in elk geval nog nie overtuigd. Al denk ik da hij beter zou zijn in de spits dan op de flank maar dan moede wel met 2 spitsen spelen want om alleen voorin te staan is hij niet het type.
Kben is benieuwd of Mezine er zal zijn vanavond. Iemand die gaat zien trouwens naar de training? |
| 01 Aug 2008, 18:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Fillou schreef: Mariner schreef: Fillou schreef: Mariner schreef: Ik dacht da Steurs voor back-links was gekocht en als ge dan boussouffa bezig ziet, tja die heeft echt wel nog niks getoond hé in de oefentmatchen zelfs nog geen "schwalbe"? 't Zal een aangenomen kind zijn dan, in die familie. , ik lach nu wel mor feitelijk ist triestig zenne. Ik had veel van die kerel verwacht mor ik heb hem zelfs nog geenen deftigen bal zien stoppen of pass zien gevenik zag hem nog niet spelen. maar die foto die hier gisteren op 't forum stond, zegt al genoeg. Sorry, not my cup of tea, hij lijkt te veel op zijn neefje en die zijn bloed heb ik al een paar keer kunnen drinken. Maar als hij even goed kan voetballen is hij meer dan welkom. |
| 01 Aug 2008, 18:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Engeland schreef: 3 - 5 - 2 ... Ola, doe me daar niet aan terug denken, hebben dat ooit in competitie gespeeld, ook al met Seminck erbij trouwens... Zelden zo'n miserie gezien als toen... 100000 kansen voor de tegenstander... ![]() |
| 01 Aug 2008, 18:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
zwawi schreef: Boussoufa, kweet nie goe wak daar moe van peizen. Mij heeft hij in elk geval nog nie overtuigd. Al denk ik da hij beter zou zijn in de spits dan op de flank maar dan moede wel met 2 spitsen spelen want om alleen voorin te staan is hij niet het type. Kben is benieuwd of Mezine er zal zijn vanavond. Iemand die gaat zien trouwens naar de training? Ben gaan zien. Geen mezine te bespeuren. Ontbraken ook nog boussoufa, de veirman, jens, roel en steurs. _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 01 Aug 2008, 19:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ik kreeg bericht van EA-TV dat Jérôme Mézine NIET aanwezig was op de training . Wist het reeds om 18.30 doch toch nog gewacht om te posten moest hij alsnog opgedagen tijdens de training doch helaas kwam niet opdagen . Wat nu ???
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Aug 2008, 19:49 |
|
|
Ziet er nie goe uit he. Ik hoop dak mis ben maar volgens mij gaan we diene gast hier nooit meer zien. En als hij effectief ne vrije speler was en zijn contract is rechtsgeldig enzovoort, da ze hem dan maar een goei peer stoven en ervoor zorgen da hij van gans het seizoen nergens meer moet aantreden!
|
| 01 Aug 2008, 19:55 |
|
|
Reserve
Mocht hij alsnog komen opdagen 1 van de volgende dagen voorspelt dat niet veel goeds voor de toekomst, kan je op zo iemand vertrouwen. We moeten niet blijven discussieren over spelsystemen, Limpens gaat ge er toch niet mee van gedacht doen veranderen!
|
| 01 Aug 2008, 20:42 |
|
|
Ik heb mij intussen ingelogd op het forum van een supportersgroep van ES Wasquehal om in mijn gebrekkig frans eens te vragen of zij weten wat Mezine van plan is: http://www.ultras59.com
Feit is dat zij ginder verleden week een oefenmatch speelden en dat Jerome er niet was. Ah ja, hij zat hier Van de supporters wist niemand of hij gekwetst was of naar een andere club of nog op vakantie. Ik heb nu eens gevraagd of hij daar nog een contract had of hij vrij was ofzo. Benieuwd of ik reactie zal krijgen van die mannen. |
| 01 Aug 2008, 21:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
zwawi schreef: Ik heb mij intussen ingelogd op het forum van een supportersgroep van ES Wasquehal om in mijn gebrekkig frans eens te vragen of zij weten wat Mezine van plan is: http://www.ultras59.com Feit is dat zij ginder verleden week een oefenmatch speelden en dat Jerome er niet was. Ah ja, hij zat hier Van de supporters wist niemand of hij gekwetst was of naar een andere club of nog op vakantie. Ik heb nu eens gevraagd of hij daar nog een contract had of hij vrij was ofzo. Benieuwd of ik reactie zal krijgen van die mannen.De Zwawi zen Frans is toch zo slecht nie hé . Zie hier wat hij schreef Bonjour, Je suis supporter de VC Eendracht Alost, division 3 en Belgique. Mon français n'est pas bien en premièrement, je veux m'excuser pour ça. Mais j'ai une question. Un joueur de ES Wasquehal, Jerome Mezine, a joué 2 matches amicaux avec notre équipe la semaine derniere. Dimanche il a signé un contrat de 1 an pour cette saison. Lundi, il a entrainé avec le groupe. Mais après Jerome est parti et nous savons rien ou il est. Est-il pour le moment encore joueur de Wasquehal ou est-il libre parce qu'il a signé un contrat a Alost? Pouvez-vous me dire quelques chose de plus? Merci bien. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Aug 2008, 23:06 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
volgens mij zijde gulder broers, of toch familie
![]() |
| 01 Aug 2008, 23:37 |
|
|
acrid schreef: volgens mij zijde gulder broers, of toch familie ![]() ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Aug 2008, 0:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Spijtig dat Mezine niet op training was. K hoop dat het nog in orde komt, maar k vrees ervoor.
|
| 02 Aug 2008, 1:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Smetje schreef: Spijtig dat Mezine niet op training was. K hoop dat het nog in orde komt, maar k vrees ervoor. Diene pipo staat wel nog onder contract bij zijn ploeg in frankrijk ![]() |
| 02 Aug 2008, 9:13 |
|
|
Das iets waar ik zo al een beetje voor vreesde maar van waar hebde gij die informatie dan?
Die mannen zijn ginder nochthans ook al aant trainen en hebben ook al matchen gespeeld. Zou hij dan naar hier gekomen zijn zonder dat iemand van Wasquehal op de hoogte was? Rare affaire toch se. |
| 02 Aug 2008, 9:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
zwawi schreef: Das iets waar ik zo al een beetje voor vreesde maar van waar hebde gij die informatie dan? Die mannen zijn ginder nochthans ook al aant trainen en hebben ook al matchen gespeeld. Zou hij dan naar hier gekomen zijn zonder dat iemand van Wasquehal op de hoogte was? Rare affaire toch se. Op de website van wasquehal staat dat mezine afwezig was op de training. Ze wisten ook niet waar hij was. Hij zat natuurlijk hier in aalst. Maar wat zijn bedoeling was om hier te komen testen dat is nu de vraag. |
| 02 Aug 2008, 10:15 |
|
| Pagina 92 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 90 91 92 93 94 … 497 Volgende |