|
|
| Pagina 95 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 93 94 95 96 97 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: Artikels
Jean schreef: Dit herinnert me aan de good old days op Aalst, vroeger was er ook maar één club die zoiets kon voorhebben... We zitten weer zo in de sfeer van veel goede bedoelingen maar niks lukt echt. En ja ik weet dat kritiek niet mag van velen hier op dat forum; ik had gewoon zo terug het gevoel van eind de jaren zeventig, begin jaren 80... Die opmerking is te dom voor woorden, de club is gereanimeerd, er staat een goed team tussen de lijnen, wat wil je nog meer? Wat verwacht je eigenlijk van dit bestuur? Gratis champagne? Champions League? |
| 03 Aug 2008, 16:22 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
AlostanA schreef: Jean schreef: Dit herinnert me aan de good old days op Aalst, vroeger was er ook maar één club die zoiets kon voorhebben... We zitten weer zo in de sfeer van veel goede bedoelingen maar niks lukt echt. En ja ik weet dat kritiek niet mag van velen hier op dat forum; ik had gewoon zo terug het gevoel van eind de jaren zeventig, begin jaren 80... Die opmerking is te dom voor woorden, de club is gereanimeerd, er staat een goed team tussen de lijnen, wat wil je nog meer? Wat verwacht je eigenlijk van dit bestuur? Gratis champagne? Champions League? Niks?omdat er ene transfer "mislukt" ale leuk.Trouwens kritiek mag toch iedereen geven maar het moet gepast zijn de kritiek. |
| 03 Aug 2008, 17:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Iendrachter90 schreef: AlostanA schreef: Jean schreef: Dit herinnert me aan de good old days op Aalst, vroeger was er ook maar één club die zoiets kon voorhebben... We zitten weer zo in de sfeer van veel goede bedoelingen maar niks lukt echt. En ja ik weet dat kritiek niet mag van velen hier op dat forum; ik had gewoon zo terug het gevoel van eind de jaren zeventig, begin jaren 80... Die opmerking is te dom voor woorden, de club is gereanimeerd, er staat een goed team tussen de lijnen, wat wil je nog meer? Wat verwacht je eigenlijk van dit bestuur? Gratis champagne? Champions League? Niks?omdat er ene transfer "mislukt" ale leuk.Trouwens kritiek mag toch iedereen geven maar het moet gepast zijn de kritiek. En wie beslist of kritiek gepast is of niet? Jij? Uwe kritiek op Aelbrecht vond ik anders ook niet zo genuanceerd en onderbouwd. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 03 Aug 2008, 17:57 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Titus schreef: Iendrachter90 schreef: AlostanA schreef: Jean schreef: Dit herinnert me aan de good old days op Aalst, vroeger was er ook maar één club die zoiets kon voorhebben... We zitten weer zo in de sfeer van veel goede bedoelingen maar niks lukt echt. En ja ik weet dat kritiek niet mag van velen hier op dat forum; ik had gewoon zo terug het gevoel van eind de jaren zeventig, begin jaren 80... Die opmerking is te dom voor woorden, de club is gereanimeerd, er staat een goed team tussen de lijnen, wat wil je nog meer? Wat verwacht je eigenlijk van dit bestuur? Gratis champagne? Champions League? Niks?omdat er ene transfer "mislukt" ale leuk.Trouwens kritiek mag toch iedereen geven maar het moet gepast zijn de kritiek. En wie beslist of kritiek gepast is of niet? Jij? Uwe kritiek op Aelbrecht vond ik anders ook niet zo genuanceerd en onderbouwd. Moet da,ale dan: Aelbrecht heeft geen snelheid, nen deftigen dribbel heeftem ook niet meer in de benen en iedereen zaagt erop dus waarom zou ik het ni mogen.Aelbrecht kan toch veel beter zeker dan dat hij vorig jaar speelde en de oefenmatche dit jaar. |
| 03 Aug 2008, 18:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Titus schreef: Iendrachter90 schreef: AlostanA schreef: Jean schreef: Dit herinnert me aan de good old days op Aalst, vroeger was er ook maar één club die zoiets kon voorhebben... We zitten weer zo in de sfeer van veel goede bedoelingen maar niks lukt echt. En ja ik weet dat kritiek niet mag van velen hier op dat forum; ik had gewoon zo terug het gevoel van eind de jaren zeventig, begin jaren 80... Die opmerking is te dom voor woorden, de club is gereanimeerd, er staat een goed team tussen de lijnen, wat wil je nog meer? Wat verwacht je eigenlijk van dit bestuur? Gratis champagne? Champions League? Niks?omdat er ene transfer "mislukt" ale leuk.Trouwens kritiek mag toch iedereen geven maar het moet gepast zijn de kritiek. En wie beslist of kritiek gepast is of niet? Jij? Uwe kritiek op Aelbrecht vond ik anders ook niet zo genuanceerd en onderbouwd. Moet da?Trouwens Aelbrecht heeft geen snelheid, nen deftigen dribbel heeftem ook niet meer in de benen en iedereen zaagt erop dus waarom zou ik het ni mogen.Aelbrecht kan toch veel beter zeker dan dat hij vorig jaar speelde en de oefenmatche dit jaar. Daar dienen de oefenmatchen voor hé om terug in het ritme te komen . Eenmaal wat meer vertrouwen van Tim en de rest klikt weer als voorheen . Voetbal wordt ook in het koppeke gespeeld . Tim kan beter doch zo kan je van elke speler iets vinden . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Aug 2008, 18:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Iendrachter90 schreef: Titus schreef: Iendrachter90 schreef: AlostanA schreef: Jean schreef: Dit herinnert me aan de good old days op Aalst, vroeger was er ook maar één club die zoiets kon voorhebben... We zitten weer zo in de sfeer van veel goede bedoelingen maar niks lukt echt. En ja ik weet dat kritiek niet mag van velen hier op dat forum; ik had gewoon zo terug het gevoel van eind de jaren zeventig, begin jaren 80... Die opmerking is te dom voor woorden, de club is gereanimeerd, er staat een goed team tussen de lijnen, wat wil je nog meer? Wat verwacht je eigenlijk van dit bestuur? Gratis champagne? Champions League? Niks?omdat er ene transfer "mislukt" ale leuk.Trouwens kritiek mag toch iedereen geven maar het moet gepast zijn de kritiek. En wie beslist of kritiek gepast is of niet? Jij? Uwe kritiek op Aelbrecht vond ik anders ook niet zo genuanceerd en onderbouwd. Moet da,ale dan: Aelbrecht heeft geen snelheid, nen deftigen dribbel heeftem ook niet meer in de benen en iedereen zaagt erop dus waarom zou ik het ni mogen.Aelbrecht kan toch veel beter zeker dan dat hij vorig jaar speelde en de oefenmatche dit jaar. Ik vind toch dat ge wat meer kunt zeggen dan Aelbrecht is slecht punt,ja. Op een speler iets zeggen omdat iemand anders er iets op zegt vind ik ook maar al te gek. En bij welke speler komt het er voor de moment wel uit? Lord en we zijn uitgepraat volgens mij. We spelen inderdaad niet goed voor de moment, maar het is dan ook maar een voorbereiding. Als er een speler in de competitie slecht speelt gedurende een langere periode en Limpens laat hem nog staan dan kunt ge iets zeggen. Nu moet ge elke speler een kans en het nodige vertrouwen geven. Ik houd voorlopig dan ook mijnen doemp in. Als gij dat niet wilt doen is dat uw volste recht natuurlijk. Ik denk trouwens dat ik de laatste ben op dit forum die problemen heeft met kritiek (de meeste weten dat hier wel ), maar onderbouw die kritiek dan tenminste. Ik kan trouwens bij elke speler wel een lijstje maken met tekortkomingen hoor dat is maar al te makkelijk._________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 03 Aug 2008, 18:34 |
|
|
Vaste Waarde
Ik heb net nog ns naar beelden van stvv - eendracht zitten kijken. Alweer helemaal stil van geworden. Laat ons in de eerste plaats hopen dat we opnieuw zulke onvergetelijke momenten mogen meemaken. Kritiek geven is makkelijk. Op het veld moet het gebeuren, en dat kan enkel als iedereen achter de ploeg staat. Lieven heeft al meermaals gezegd dat als er echt supersfeer is dit de prestaties bevorderen. Vanaf zondag kroket, terug ambiance, en de rest moet, zal volgen!!! Zo denk ik erover!!!
![]() _________________ Broer van ja |
| 03 Aug 2008, 20:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Ik zie nie in waarom we nu pessimistisch moeten beginnen doen.Er zijn toch nog andere goei aanvallers te vinden als Mezine nie komt.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 03 Aug 2008, 22:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
de langen schreef: Ik zie nie in waarom we nu pessimistisch moeten beginnen doen.Er zijn toch nog andere goei aanvallers te vinden als Mezine nie komt. Zeker weten _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Aug 2008, 22:18 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
De moderator van het forum van Wasquehal zegt mij in een prive-bericht dat hij morgen meer zal weten omtrent Mezine aangezien de A-ploeg dan terug is van hun stage. Feit is wel dat hij ginder gans de week getraind heeft met de reserven...
Op woensdag 20 augustus speelt Wasquehal trouwens een oefenmatch tegen Péruwelz maar tegen dan zullen we wel al iets meer weten zeker. |
| 03 Aug 2008, 22:34 |
|
|
zwawi schreef: De moderator van het forum van Wasquehal zegt mij in een prive-bericht dat hij morgen meer zal weten omtrent Mezine aangezien de A-ploeg dan terug is van hun stage. Feit is wel dat hij ginder gans de week getraind heeft met de reserven... Op woensdag 20 augustus speelt Wasquehal trouwens een oefenmatch tegen Péruwelz maar tegen dan zullen we wel al iets meer weten zeker. De 2 vragen die je stelde en het antwoord hierop op hun forum, vind ik NIET terug . Toch raar hé . Probeer eens in te loggen Zwawi op hun forum en je eigen post terug te vinden . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Aug 2008, 22:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
via privé bericht staat er
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Aug 2008, 22:56 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Het klopt wat je zegt onderkroiper. Ik heb dat trouwens deze voormiddag al opgemerkt. Al hetgene ik over Mezine gevraagd had in het publiek gedeelte + de antwoorden eropzijn gewoon gewist. In prive krijg ik wel nog reactie momenteel. Morgenavond misschien meer nieuws he.
|
| 03 Aug 2008, 23:00 |
|
|
zwawi schreef: Het klopt wat je zegt onderkroiper. Ik heb dat trouwens deze voormiddag al opgemerkt. Al hetgene ik over Mezine gevraagd had in het publiek gedeelte + de antwoorden eropzijn gewoon gewist. In prive krijg ik wel nog reactie momenteel. Morgenavond misschien meer nieuws he. Ja dat is heel opmerkelijk ! Dus er is iets niet pluis . Moderator zal dat er niet afhalen als alles OK is . Druk van bestuur dat in het zuiden van Frankrijk is met de eerste ploeg ? Ge ejt doar wel ne stok in dâ kiekekot gesmeiten é mâan . Votre baton Français est magnifique ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Aug 2008, 23:09 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
als alles is zoals het nu lijkt...
dan wil je zo iemand toch niet in de ploeg vond die gast de eerste oefenmatchen goed spelen & zag hem graag komen naar ons ma heel de ploeg kan misschien op termijn verziekt geraken toch hoop ik dat al het bovengenoemde een misverstand is!!! |
| 04 Aug 2008, 0:09 |
|
| Pagina 95 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 93 94 95 96 97 … 497 Volgende |