|
|
| Pagina 40 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 95 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bericht Re: Vierde Klasse
En wij die dachten dat jullie match van 't seizoen al gepasseerd was! Ze moet begot nog komen...
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 30 Jul 2008, 17:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
SJIEKE AFFICHE Sven
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Jul 2008, 17:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
boris clitoris schreef: En wij die dachten dat jullie match van 't seizoen al gepasseerd was! Ze moet begot nog komen... ![]() Ze zetten dit seizoen bij Opwijk alles op de voorbereiding .Ze laten zich zelfs speciaal door nen eerste provincialer uitschakelen in den beker daarvoor . |
| 31 Jul 2008, 9:17 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: boris clitoris schreef: En wij die dachten dat jullie match van 't seizoen al gepasseerd was! Ze moet begot nog komen... ![]() Ze zetten dit seizoen bij Opwijk alles op de voorbereiding .Ze laten zich zelfs speciaal door nen eerste provincialer uitschakelen in den beker daarvoor .Tis da. Opwijk wint op Diegem na een doelpunt van Peter Vanden Bossche met 0-1. _________________
|
| 31 Jul 2008, 13:16 |
|
|
Vaste Waarde
vergeet het gras niet af te rijden he sven.
![]() _________________ Broer van ja |
| 31 Jul 2008, 18:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
nieven ajoin schreef: vergeet het gras niet af te rijden he sven. ![]() De Sven eeft zijnen toit noeidig ver zen voetbalticketjes te sorteiren en loatj een ander dâ gèsz moar afdoen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 31 Jul 2008, 18:58 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Onderkroiper schreef: nieven ajoin schreef: vergeet het gras niet af te rijden he sven. ![]() De Sven eeft zijnen toit noeidig ver zen voetbalticketjes te sorteiren en loatj een ander dâ gèsz moar afdoen ![]() ALS ik er al heb hé. Ik heb er is nen deel gehad over een paar jaar en ik heb die allemaal weg gesmeten. Het was ofwel tickets bijeen houden ofwel truitjes verzamelen en ik heb het tweede gekozen. _________________
|
| 31 Jul 2008, 19:43 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Onderkroiper schreef: nieven ajoin schreef: vergeet het gras niet af te rijden he sven. ![]() De Sven eeft zijnen toit noeidig ver zen voetbalticketjes te sorteiren en loatj een ander dâ gèsz moar afdoen ![]() ALS ik er al heb hé. Ik heb er is nen deel gehad over een paar jaar en ik heb die allemaal weg gesmeten. Het was ofwel tickets bijeen houden ofwel truitjes verzamelen en ik heb het tweede gekozen. Spoitig moar da kan gien kwoad ondertissen eje toch die truikes Heb al redelijk wat forumbezoekers die hun beste beentje gaan uitsteken om de tickets van vroeger geleidelijk aan bijeen te zoeken . ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 31 Jul 2008, 22:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Sven KSK Opwijk schreef: ALS ik er al heb hé. Ik heb er is nen deel gehad over een paar jaar en ik heb die allemaal weg gesmeten. Het was ofwel tickets bijeen houden ofwel truitjes verzamelen en ik heb het tweede gekozen. Zo klein behuisd dat ge de twee niet kunt combineren??? ![]() 't Is dat die tickets zo veel plaats pakken, hé... |
| 01 Aug 2008, 23:50 |
|
|
salvador schreef: Sven KSK Opwijk schreef: ALS ik er al heb hé. Ik heb er is nen deel gehad over een paar jaar en ik heb die allemaal weg gesmeten. Het was ofwel tickets bijeen houden ofwel truitjes verzamelen en ik heb het tweede gekozen. Zo klein behuisd dat ge de twee niet kunt combineren??? ![]() 't Is dat die tickets zo veel plaats pakken, hé... en Sven heb je dit truitje al ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Aug 2008, 0:24 |
|
|
salvador schreef: Sven KSK Opwijk schreef: ALS ik er al heb hé. Ik heb er is nen deel gehad over een paar jaar en ik heb die allemaal weg gesmeten. Het was ofwel tickets bijeen houden ofwel truitjes verzamelen en ik heb het tweede gekozen. Zo klein behuisd dat ge de twee niet kunt combineren??? ![]() 't Is dat die tickets zo veel plaats pakken, hé... Euhm nee, ik zeg dat toch niet. Maar ik vind dat je 1 ding goed moet doen en dus heb ik daar voor gekozen. Nope, heb maar van vier Belgische ploegen shirts en dat is van Anderlecht, Opwijk, Bleid en RC Mechelen. _________________
|
| 02 Aug 2008, 13:11 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: salvador schreef: Sven KSK Opwijk schreef: ALS ik er al heb hé. Ik heb er is nen deel gehad over een paar jaar en ik heb die allemaal weg gesmeten. Het was ofwel tickets bijeen houden ofwel truitjes verzamelen en ik heb het tweede gekozen. Zo klein behuisd dat ge de twee niet kunt combineren??? ![]() 't Is dat die tickets zo veel plaats pakken, hé... Euhm nee, ik zeg dat toch niet. Maar ik vind dat je 1 ding goed moet doen en dus heb ik daar voor gekozen. Nope, heb maar van vier Belgische ploegen shirts en dat is van Anderlecht, Opwijk, Bleid en RC Mechelen. Dat was maar om effen te plagen Sven Truitje staat op deze site http://www.marcbogman.nl/page_collection.htm is wel een verzameling Minitruitjes _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Aug 2008, 13:25 |
|
|
Opwijk wint thuis tegen de reserven van Tubize (aangevuld met 5 spelers uit de A-kern, waaronder Julien Pinelli) met 3-1. Doelpunten van De Coninck, De Buyser en Delahaye. Bij Opwijk mochten Bouwmeester, Vanden Bossche, Stanus, W. De Boeck, Pannecoucke en Magits rusten.
Opwijk begon met deze ploeg: ---------------------------------S. De Boeck------------------------- ----Wende------------De Greve--------------Tackaert------Desert---- ---------------------------------Camara----------------------------- ----------------------De Coninck-------------Goumotsios------------- -----Ben R'haiem------------------------------------------Laseure---- ----------------------------------De Buyser-------------------------- _________________
|
| 04 Aug 2008, 9:38 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Opwijk wint thuis tegen de reserven van Tubize (aangevuld met 5 spelers uit de A-kern, waaronder Julien Pinelli) met 3-1. Doelpunten van De Coninck, De Buyser en Delahaye. Bij Opwijk mochten Bouwmeester, Vanden Bossche, Stanus, W. De Boeck, Pannecoucke en Magits rusten. Opwijk begon met deze ploeg: ---------------------------------S. De Boeck------------------------- ----Wende------------De Greve--------------Tackaert------Desert---- ---------------------------------Camara----------------------------- ----------------------De Coninck-------------Goumotsios------------- -----Ben R'haiem------------------------------------------Laseure---- ----------------------------------De Buyser-------------------------- Reserveploeg of niet toch een mooie uitslag _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Aug 2008, 11:33 |
|
|
Onderkroiper schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Opwijk wint thuis tegen de reserven van Tubize (aangevuld met 5 spelers uit de A-kern, waaronder Julien Pinelli) met 3-1. Doelpunten van De Coninck, De Buyser en Delahaye. Bij Opwijk mochten Bouwmeester, Vanden Bossche, Stanus, W. De Boeck, Pannecoucke en Magits rusten. Opwijk begon met deze ploeg: ---------------------------------S. De Boeck------------------------- ----Wende------------De Greve--------------Tackaert------Desert---- ---------------------------------Camara----------------------------- ----------------------De Coninck-------------Goumotsios------------- -----Ben R'haiem------------------------------------------Laseure---- ----------------------------------De Buyser-------------------------- Reserveploeg of niet toch een mooie uitslag Ik was toch tevreden, zeker omdat er bij ons ook een paar sterkhouders niet meespeelden. Tubize is twee maal aan de goal geweest. Een vrije trap op de lat en een penalty. _________________
|
| 04 Aug 2008, 11:56 |
|
| Pagina 40 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 95 Volgende |