|
|
| Pagina 5 van 13 |
[ 194 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Bericht Re: Festivalitis
OPC059 schreef: ik ga 15 augustus naar pukkelpop e gans weekend den eerste keer dak naar zoiet ga en da gewoon omdak dan nie in aalst en omgeving wil zijn, kzal wel zien hoe ik er door kom zeker ![]() ik alleen de zaterdag,waarom hebben ze da verlegd nu ist van donderdag tot zaterdag en mijne congé is ver op wel de moeite,ben zo nie voor Werchtertoestanden maar Pukkelpop is de max |
| 10 Jul 2008, 20:47 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Nog een goei 8 uurkes en 30 minuten werken en dan richting Dour, heb mijn parcours al een beetje uitgestippeld, als ik alles ga zien wat ik wil met de nodige pi(l)(t)sstops erbij zal ik goe muug zijn als ik weer ben... Een smske met indruk en uitslag van de match tegen KVSK United zijn aldijd welkom e
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 17 Jul 2008, 0:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Gio schreef: Nog een goei 8 uurkes en 30 minuten werken en dan richting Dour, heb mijn parcours al een beetje uitgestippeld, als ik alles ga zien wat ik wil met de nodige pi(l)(t)sstops erbij zal ik goe muug zijn als ik weer ben... Een smske met indruk en uitslag van de match tegen KVSK United zijn aldijd welkom e ![]() ne pilsstop ![]() |
| 17 Jul 2008, 19:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
tijd zonder internet gezeten, maar tomorrowland was ONGELOOFLIJK GOED!
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 05 Aug 2008, 20:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
hansken schreef: tijd zonder internet gezeten, maar tomorrowland was ONGELOOFLIJK GOED! ![]() 't zal wel zijn, kheb daar de zaterdag afgesloten aan de psytrance area en zondag op de Q-stage ![]() |
| 06 Aug 2008, 12:53 |
|
|
q-dance dus? benk zo ni echt meer voor te vinden...
bij mij was het zaterdag de tent van ghoststyle en zondag mainstage (david guetta )_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 09 Aug 2008, 13:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik ben ook geweest. Zaterdag vooral John Dählback en Simon Dunnings (Versuz tent) goed. Martin Solveig is ook wel goed maar das commercieel, dat vind iedereen wel goed.
Zondag was Joachim Garraud (ook in de Versuz tent) de max!. Guetta en Fedde Le Grand waren ook 'goed'. Vooral gewisseld tussen mainstage en versuz dus, met het goed weer was't echt zalig op de mainstage. |
| 09 Aug 2008, 14:31 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Ik vertrek den dinsdag al naar Hasselt voor Pukkelpop, weeral schoon affiche vandejaar! Dan terug thuis de zondag, twee lates werken en dan richting Parijs voor RATM
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 10 Aug 2008, 9:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gio schreef: Ik vertrek den dinsdag al naar Hasselt voor Pukkelpop, weeral schoon affiche vandejaar! Dan terug thuis de zondag, twee lates werken en dan richting Parijs voor RATM ![]() Niet echt mijn ding ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Aug 2008, 10:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Kben normaal ook ni voor die harde stijlen, maar op iets zoals tomorrowland moogt ge toch al is iets proberen ;-)
't was wel serieus bakken op die camping |
| 10 Aug 2008, 10:48 |
|
|
Zienaa schreef: Kben normaal ook ni voor die harde stijlen, maar op iets zoals tomorrowland moogt ge toch al is iets proberen ;-) 't was wel serieus bakken op die camping waddeeuh wakker worde in ne plas zweet enz ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 10 Aug 2008, 12:57 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Enkele van mijn pukkelpoppende vrienden beweren dat er na het optreden van 'De jeugd van tegenwoordig' ergens buiten aan een DJ-podium een grote groep mensen 'Ajoinen' stonden te zingen en er 1 iemand met een sjaal van EA op dat podium was geraakt.
Ofwel hebben ze mij weer iets wijsgemaakt, ofwel waren ze stomdronken en zagen ze dingen die er niet waren (grote kanshebber) ofwel hebben enkele supporters dat weer goed gedaan ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 28 Aug 2008, 10:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Casual1919 schreef: Enkele van mijn pukkelpoppende vrienden beweren dat er na het optreden van 'De jeugd van tegenwoordig' ergens buiten aan een DJ-podium een grote groep mensen 'Ajoinen' stonden te zingen en er 1 iemand met een sjaal van EA op dat podium was geraakt. Ofwel hebben ze mij weer iets wijsgemaakt, ofwel waren ze stomdronken en zagen ze dingen die er niet waren (grote kanshebber) ofwel hebben enkele supporters dat weer goed gedaan ![]() Mijnen jongsten es oeik noar Pukkeldinges geweist moar zonder sjal van Den Iendracht ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Aug 2008, 12:02 |
|
|
Casual1919 schreef: Enkele van mijn pukkelpoppende vrienden beweren dat er na het optreden van 'De jeugd van tegenwoordig' ergens buiten aan een DJ-podium een grote groep mensen 'Ajoinen' stonden te zingen en er 1 iemand met een sjaal van EA op dat podium was geraakt. Ofwel hebben ze mij weer iets wijsgemaakt, ofwel waren ze stomdronken en zagen ze dingen die er niet waren (grote kanshebber) ofwel hebben enkele supporters dat weer goed gedaan ![]() Dit zal geen gezever zijn, de zaterdagmorgen rond 9u in de morgen (ik was die nacht met moeite mijn tent binnengeslopen), onze groep lag gans in het begin van de camping... Het was er rustig, zeer rustig, tot ineens in de verte "Ajoinen!!! Ajoinen!!!" werd ingezet. Gans dit wereldberoemd nummer werd volledig gebruld en vervolgens was ik prompt paraat om er de laatste festivaldag in te vliegen en mijnen eersten me schuim erbij te halen Btw mijne festivalzomer is vervroegd afgerond met Jospop in Schepdaal vorig week end, zalig klein festivalleken in de buurt, alles kortbij (tent <-> parking <-> camping), redelijke prijzen en overwegend Belgische line up, en traditioneel veel modder op de festivalweide (optredens zelf zijn in een tent gelukkig). Normaal kwam er volgende week Crammerock nog bij maar door het aantal zieken op het werk een week endje werk extra gekregen van den baas Balans festivalzomer 2008: fameus duur jaar maar qua optredens en ambi enz... 8,5/10 ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 28 Aug 2008, 16:05 |
|
|
just nog city parade bij mij, nuja is da een festival of eerder een evenement?
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 28 Aug 2008, 16:31 |
|
| Pagina 5 van 13 |
[ 194 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 13 Volgende |