Champions League - Pagina 46 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 44 45 46 47 48 161
 Champions League 
Auteur Bericht
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Bericht Re: Champions League
nonkel marcel schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
nonkel marcel schreef:
Allemaal de schuld van klein ploegskes zoals FCD. :cry: :cry: :cry:

Ok, wel alleen commentaar van supporters van echte clubs aub...

Allez, ge gaat dan zelf 2 keer zwijgen? :lol:

Anderlecht, Anderlecht, Anderlecht champion...olé olé olé olé. :plat:

Nee, maar als jij voor elke club is gaat spreken hebt ge hier 725 keer recht van spreken.

Pfff, amai, dit begint erger en erger te worden? Zeker 11 maanden zonder Europees voetbal (alhoewel Intertot begint in juni, niet?). Goedkoop zal het worden... Geen dure europese tickets, geen prijsverhoging van abonnementen en geen shirt van onze nieuwe spits.

Bende overbetaalde klootzakken zijn het.

06 Aug 2008, 20:55

http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/2.275/2.556/fietserke_CL_2008_2009/1.354244#

Man man man, reactie van Vanden Stock... Is toch om te lachen!!! Nu iets op den arbiter steken... HET WAS NIET GOED GENOEG, ouden senielen aap!

06 Aug 2008, 21:01
Nationale Ploeg

Ik ben eigenlijk blij dat RSCA eruit ligt. We hebben nu al een aantal jaren moeten aanhoren dat zij steeds de Belgische coëfficiënt moesten hoog houden, telkens er een andere Belgische club vroegtijdig van het Europese toneel verdween. Onze zwakke competitie zal weer de schuld krijgen, alhoewel ze er zelf al niet meer de beste zijn.
Ik supporter zelf voor geen enkele 1ste klasser, dus mij kan dat allemaal weinig schelen. Ik vind het wel kleinzielig dat iedereen, ja soms zelfs de eigen fans, Standard al kansloos zien tegen Liverpool. Wie dacht bij de loting dat bv. Glasgow Rangers, Anderlecht ... de eerste voorronde niet zouden overleven, toch ook praktisch niemand.
Eigenlijk is het onbegrijpelijk, men vindt het een ramp om tegen Liverpool geloot te worden, vanwege de grote kans om af te gaan, maar anderzijds wil men wel de CL spelen. Daar zijn het wel allemaal clubs van ongeveer dat niveau.

06 Aug 2008, 22:25
Ancien

Leeftijd: 65
Citeer:
k supporter zelf voor geen enkele 1ste klasser, dus mij kan dat allemaal weinig schelen. Ik vind het wel kleinzielig dat iedereen, ja soms zelfs de eigen fans, Standard al kansloos zien tegen Liverpool. Wie dacht bij de loting dat bv. Glasgow Rangers, Anderlecht ... de eerste voorronde niet zouden overleven, toch ook praktisch niemand.
Eigenlijk is het onbegrijpelijk, men vindt het een ramp om tegen Liverpool geloot te worden, vanwege de grote kans om af te gaan, maar anderzijds wil men wel de CL spelen. Daar zijn het wel allemaal clubs van ongeveer dat niveau.

Toch even herinneren dat Liverpool vorig seizoen halve finalist was, het jaar tevoren finalist en drie jaar geleden winnaar. Een recent palmares dat maar heel weinig ploegen kunnen voorleggen, en dan praat ik nog niet over de vier vorige EC1-overwinningen.. En tevoren is er hier gezegd dat Liverpool pas na nieuwjaar onder stoom komt. Dat kan misschien waar zijn, maar ze zijn er in elk geval de laatste jaren telkens in geslaagd om er na nieuwjaar nog bij te zijn.
Wonderen zijn mogelijk (remember Istanbul), maar ik denk dat Standard er een groot nodig heeft. Ik had het Standard tegen heel Europa gegund, maar Liverpool is wel een club naar mijn hart en ik hoop voor één keer dat de logica gerespecteerd wordt.

06 Aug 2008, 23:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Gruunwit schreef:
Ik ben eigenlijk blij dat RSCA eruit ligt. We hebben nu al een aantal jaren moeten aanhoren dat zij steeds de Belgische coëfficiënt moesten hoog houden, telkens er een andere Belgische club vroegtijdig van het Europese toneel verdween. Onze zwakke competitie zal weer de schuld krijgen, alhoewel ze er zelf al niet meer de beste zijn.
Ik supporter zelf voor geen enkele 1ste klasser, dus mij kan dat allemaal weinig schelen. Ik vind het wel kleinzielig dat iedereen, ja soms zelfs de eigen fans, Standard al kansloos zien tegen Liverpool. Wie dacht bij de loting dat bv. Glasgow Rangers, Anderlecht ... de eerste voorronde niet zouden overleven, toch ook praktisch niemand.
Binnen de 3 jaar is dat allemaal in orde gast, de competitiehervorming lost al die problemen op !

no worry's !

:plat: :plat: :plat: :plat:

:haha: Anderlecht :haha:

En het zal inderdaad weer allemaal de fout zijn van de kleine clubs :hmm:

06 Aug 2008, 23:57
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Sven KSK Opwijk schreef:
nonkel marcel schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
nonkel marcel schreef:
Allemaal de schuld van klein ploegskes zoals FCD. :cry: :cry: :cry:

Ok, wel alleen commentaar van supporters van echte clubs aub...

Allez, ge gaat dan zelf 2 keer zwijgen? :lol:

Anderlecht, Anderlecht, Anderlecht champion...olé olé olé olé. :plat:

Nee, maar als jij voor elke club is gaat spreken hebt ge hier 725 keer recht van spreken.

Pfff, amai, dit begint erger en erger te worden? Zeker 11 maanden zonder Europees voetbal (alhoewel Intertot begint in juni, niet?). Goedkoop zal het worden... Geen dure europese tickets, geen prijsverhoging van abonnementen en geen shirt van onze nieuwe spits.

Lamah, Vadis, ... zo'n gasten moeten tussen de lijnen staan. Opgeleid door Anderlecht en Belg. Gillet is trouwens de enige die op regelmatige basis niveau haalt. Goor, Bousouffa (die notabene 1 miljoen euro per jaar vangt), ... :lol:

07 Aug 2008, 0:58
forumlegende

Zienaa schreef:
Dat ze eerst eens beginnen met al die dure buitenlanders op straat te zetten.
Ik las onlangs in de krant dat ze nu gaan beginnen met scouten in de Amerikaanse competitie om volop Amerikaanse voetballers naar Belgie te halen, is dit nu echt nodig?

Volledig mee eens, jonge, Vlaamse spelers, daarmee moeten ze spelen!!! (Walloniê is binnenkort ook buitenland hé!)

07 Aug 2008, 7:35
Nationale Ploeg

De nekkenploeg van het land heeft weer een lesje in nederigheid gekregen, jammer voor België, super dat dit Anderlecht overkomt :D :D

07 Aug 2008, 7:53
Freak

Leeftijd: 42
Schandelijke vertoning terug, vooral van hun "vedetten" zoals nen Boussoufa. Als diene zoveel geld verdient, dan gaak hier toch ook voor nen opslag vragen ze :hmm: Heeft diene nu 1 ding goe gedaan? Zelfs ne vrijetrap treffelijk zetten was te moeilijk en em heeft pertang kansen genoeg gehad.

Op zich e schoon dingen, maar voort Belgisch voetbal is dit een ramp.

07 Aug 2008, 8:32

Jeroen schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Lamah, Vadis, ... zo'n gasten moeten tussen de lijnen staan. Opgeleid door Anderlecht en Belg. Gillet is trouwens de enige die op regelmatige basis niveau haalt. Goor, Bousouffa (die notabene 1 miljoen euro per jaar vangt), ... :lol:

Daar gaat elke supporter het over eens zijn dat die mannen moeten spelen. Gillet is de enige die niveau haalt? Ik blijf hem vergelijk met een duivelke, waar den bal is, spurt hij naartoe. Past op, ge hebt gelijk hé. Maar wil dat niet veel zeggen over het Anderlecht van tegenwoordig.

Het begint trouwens al: Boussoufa (YES), Polak (heeeeeeeeel spijtig) en Gillet moeten vertrekken en De Sutter komt niet.

07 Aug 2008, 8:37
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
salvador schreef:
en dan praat ik nog niet over de vier vorige EC1-overwinningen.

Ik peis wel dat er daarvan niet veel spelers meer gaan meedoen :D .

07 Aug 2008, 9:09
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Alleszins gene paniek jongens, volgend seizoen spelen er in eerste klasse maar 16 ploegen meer en zijn er play-offs, dan gaan we de Europese finales met Belgische clubs nimmer kunnen bijhouden :lol: .

07 Aug 2008, 9:10
forumlegende

'k Ben ook content dat die pipo's er uit liggen! Alvast een boel avonden die ik niet moet verkloten door naar die pottestampers te 'moeten' kijken. Ga nog een paar Argentijnen, Montenegrijnen of Oezbeki's halen jongens...eigen jeugd? Ben je gek!
En dan dieje Vandenstock...triestig hoor als dit Belgische top moet zijn... (n)

07 Aug 2008, 9:40
Vaste Waarde

Misschien kunnen de voorzitters van de grote Europese ploegen de plannen die Vanden Stock in België heeft eens bekijken en in navolging ervan de Europese competitie inkrimpen. Het wordt moeilijk om hun spelers nog te motiveren om tegen die kleine Belgische ploegjes te moeten spelen. :D

07 Aug 2008, 9:40
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Gijzegem Vaneigest schreef:
De nekkenploeg van het land heeft weer een lesje in nederigheid gekregen, jammer voor België, super dat dit Anderlecht overkomt :D :D

Inderdaad, gisteren was het een superavond met de uitschakeling van Anderlecht :D

07 Aug 2008, 12:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 44 45 46 47 48 161