|
|
| Pagina 2 van 14 |
[ 209 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Gekwetste spelers
s@té schreef: Zou dit ook niet te maken hebben met het trainingsregime? Voor alle duidelijkheid: ik weet het niet. Maar ik herinner me soms uitspraken dat de spelers toch zwaar trainden vorig jaar. Ik begin me deze vraag toch ook te stellen. Niet dat ik twijfel aan de werkwijze van Limpens, maar het is opvallend dat we in vierde (onder De Wilde) geen enkele blessure hadden en sinds Limpens massaal veel blessures. Dit kan natuurlijk ook toeval zijn, want veel blessures vallen in de match en niet op training, maar overbelasting kan er bv. mee te maken hebben. |
| 07 Aug 2008, 0:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik denk niet dat de oorzaak van een kruisbandletsel (zie Arnold en Podevijn) bij vermoeidheid kan liggen.
|
| 07 Aug 2008, 0:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Jeroen schreef: Ik denk niet dat de oorzaak van een kruisbandletsel (zie Arnold en Podevijn) bij vermoeidheid kan liggen. Er zijn ook wel andere geblesseerden |
| 07 Aug 2008, 1:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
vermoeidheid? en het moe nog beginnen...
wa ge hier allemaal leest he..man man man ![]() |
| 07 Aug 2008, 1:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer
belgianiron schreef: vermoeidheid? en het moe nog beginnen... wa ge hier allemaal leest he..man man man ![]() Een TE zwaar trainingsregime kan vooral in't begin van een seizoen kwalijk zijn. Niet dat ik zeg dat daarom de vele blessures er zijn (en zeker niet die van Podevijn). ![]() |
| 07 Aug 2008, 2:25 |
|
|
Scholier
Smetje schreef: s@té schreef: Zou dit ook niet te maken hebben met het trainingsregime? Voor alle duidelijkheid: ik weet het niet. Maar ik herinner me soms uitspraken dat de spelers toch zwaar trainden vorig jaar. Ik begin me deze vraag toch ook te stellen. Niet dat ik twijfel aan de werkwijze van Limpens, maar het is opvallend dat we in vierde (onder De Wilde) geen enkele blessure hadden en sinds Limpens massaal veel blessures. Dit kan natuurlijk ook toeval zijn, want veel blessures vallen in de match en niet op training, maar overbelasting kan er bv. mee te maken hebben. Een te zware voorbereiding kan hier zeker een oorzaak van zijn. Bij De Wilde werd er ook rekening gehouden met de blessuregevoeligheid van de spelers. Dit is nu toch wel een héél zwak punt .. Dan nog zo'n smalle kern ... maar mijn standpunt daarover heb ik reeds begin vorig seizoen duidelijk gemaakt. |
| 07 Aug 2008, 13:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Casual1919 schreef: Jeroen schreef: Jens zijn kruisbanden zijn af. Reken dus maar op 6 maanden inactiviteit (das toch hetzelfde als Arnold vorig seizoen). Ipv een linkerflank is een rechterflank absoluut noodzakelijk nu, denk ik. "Onmogelijk dat we evenveel tegenslag hebben als vorig seizoen" zei iedereen hier, maar het begint hier weer goed. Eerste match op Wetteren is ook al geen goed vooruitzicht. Ik ben gisteren op mn werk de trainer van wetteren tegengekommen. Ik vroeg hem wat hij dacht van de match tegen ons.Zijn antwoord:" Het zal geen 2-0 worden"(voor ons dus) Ik wou hem nog vragen of ze er vandejaar ook weer ons 2 beste gingen afstampen maar dat heb ik toch maar niet gedaan._________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 07 Aug 2008, 13:26 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Is da nog altijd diejen De Corte?
De mottigste kop die ik ooit gezien heb! Anti-voetbal spelen en er nog trots op zijn ook... _________________ es da ier e fistjen... |
| 07 Aug 2008, 13:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
boris clitoris schreef: Is da nog altijd diejen De Corte? De mottigste kop die ik ooit gezien heb! Anti-voetbal spelen en er nog trots op zijn ook... Inderdaad, diene zou nog liever 0-0 spelen dan te winnen peis ek. Diene mens heeft er nen heilige schrik van dat de supporters iets van voetbal zouden gezien hebben. |
| 07 Aug 2008, 13:28 |
|
|
forumlegende
Goh ja, da's pas nen druil van nen trainer, maar toch sterk dat hij altijd zijnen eigen zever nog gelooft ook!
|
| 07 Aug 2008, 13:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
tympanum2 schreef: Goh ja, da's pas nen druil van nen trainer, maar toch sterk dat hij altijd zijnen eigen zever nog gelooft ook! Vorig jaar was hij zo fier, want als wij geen twee goals maakten, hadden zijn jongens een 0-0 gelijkspel uit de brand gesleept tegen ons . Mja, als ge uw eigen ploeg opdraagt vooral geen goals te maken, is het inderdaad altijd zonde als den tegenstander der eentje maakt . |
| 07 Aug 2008, 13:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
villa schreef: Smetje schreef: s@té schreef: Zou dit ook niet te maken hebben met het trainingsregime? Voor alle duidelijkheid: ik weet het niet. Maar ik herinner me soms uitspraken dat de spelers toch zwaar trainden vorig jaar. Ik begin me deze vraag toch ook te stellen. Niet dat ik twijfel aan de werkwijze van Limpens, maar het is opvallend dat we in vierde (onder De Wilde) geen enkele blessure hadden en sinds Limpens massaal veel blessures. Dit kan natuurlijk ook toeval zijn, want veel blessures vallen in de match en niet op training, maar overbelasting kan er bv. mee te maken hebben. Een te zware voorbereiding kan hier zeker een oorzaak van zijn. Bij De Wilde werd er ook rekening gehouden met de blessuregevoeligheid van de spelers. Dit is nu toch wel een héél zwak punt .. Dan nog zo'n smalle kern ... maar mijn standpunt daarover heb ik reeds begin vorig seizoen duidelijk gemaakt. Vaststelling is dat sinds vorig seizoen de blessures zich opstapelen, zal wel toeval zijn zeker ![]() |
| 07 Aug 2008, 13:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bartos schreef: boris clitoris schreef: Is da nog altijd diejen De Corte? De mottigste kop die ik ooit gezien heb! Anti-voetbal spelen en er nog trots op zijn ook... Inderdaad, diene zou nog liever 0-0 spelen dan te winnen peis ek. Diene mens heeft er nen heilige schrik van dat de supporters iets van voetbal zouden gezien hebben. Als ik me nie vergis heeft diene jongen het als trainer wel van bij de duiveltjes tot de eerste ploeg geschopt hé . Mss heeft hij zijn kennis die hij bij de duiveltjes heeft opgedaan overgebracht op zijn spelers ![]() |
| 07 Aug 2008, 15:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Ik lees hier in nen anderen topic Boussoufa : 3 maanden out.Is da op training gebeurt of in een wedstrijd, iemand meer informatie?
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 08 Aug 2008, 9:35 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Om een of ander reden heb ik echt geen vertrouwen in die gast.
Hij lijkt mij van de ene blessure in de andere te sukkelen, als hij dan effectief fit is laat hij echt helemaal niks zien, ... Al kan het natuurlijk zijn dat de naam 'Boussoufa' er voor iets tussenzit. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 08 Aug 2008, 9:43 |
|
| Pagina 2 van 14 |
[ 209 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 14 Volgende |