|
|
| Pagina 7 van 21 |
[ 303 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Re: Cofidis Cup
Niet vergeten dat we 2 seizoenen geleden ook onmiddelijk uit de beker lagen, maar we werden wel kampioen dan.
Blessure van Van Dender zag er redelijk serieus uit... |
| 10 Aug 2008, 18:23 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Joker schreef: Niet vergeten dat we 2 seizoenen geleden ook onmiddelijk uit de beker lagen, maar we werden wel kampioen dan. Blessure van Van Dender zag er redelijk serieus uit... Idd,thopen dat niet te erg is en ook seminck heeft quasi een hele match lopen manken.Als die 2uit zouden zijn voor lang hebben we een groot probleem.Trouwens het is maar den beker e,ok we waren slecht en twas tegen ne provencialer maar we hebben nog 14dagen om alles recht te trekken. |
| 10 Aug 2008, 18:25 |
|
|
forumlegende
Ik heb de match niet gezien maar eruitliggen tegen een eersteprovincialer is echt wel een fenomenale afgang. Hopelijk reageert het bestuur gepast!!
|
| 10 Aug 2008, 18:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Dani schreef: Ik heb de match niet gezien maar eruitliggen tegen een eersteprovincialer is echt wel een fenomenale afgang. Hopelijk reageert het bestuur gepast!! Ik zou niet spreken van een afgang maar een zéér goed en sterk spelende tegenstander die oververdiend verder bekert. Wij waren inderdaad slecht, enkel sporadisch wat goed voetbal. Spelers onder niveau (ik ga geen namen noemen), gebrek aan een technisch sterke spits die de boel kan openbreken, geen gevaar vanop de flanken,... Vorig seizoen geen enkele ploeg zien spelen op het niveau van Ukkel, proficiat voor die mannen! _________________
|
| 10 Aug 2008, 18:50 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
bredero13 schreef: Dit Aalst is geen titelkandidaat!! Wake up, gasten. WS Woluwe, Union, Oudenaarde, RC Gent en Ksv Sottegem staan verder op dit moment. Het is nog 14 dagen maar het ziet er niet goed uit... Er zal inderdaad héél veel moeten verbeteren wil je meespelen voor de promotie, maar een seizoen is lang, zenne, remember vorig jaar.De eerste helft van het seizoen de pannen van het dak en daarna ... De prijzen worden niet binnen 14 dagen uitgereikt (de competitiestart is ten andere nog 21 dagen), maar wel binnen 8 maanden. Het bestuur mag wel zien dat ze diegenen die ze lieten vertrekken minstens evenwaardig vervangen. Indien dit niet mogelijk is, moeten ze ook eerlijk zijn in hun ambities naar de supporters toe ... |
| 10 Aug 2008, 19:00 |
|
|
Freak
waar is het vuur in de ploeg naartoe?iemand een antwoord?niks van motivatie tegen dat 1e klasserken..en arnold? gekwetst?taktische wissel?limpens,waar zijn we mee bezig?
|
| 10 Aug 2008, 19:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Pffff ik weet ni meer wat ik er van moet denken, het lijkt alsof die hele ploeg gewoon vierkant draait.
|
| 10 Aug 2008, 19:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Ik denk dat de tijd van de excuses voorbij is, deze "ploeg" hangt als los zand aan elkaar, totaal geen beleving, totaal geen systeem, nauwelijks een vrije man te vinden waar je de bal bij kwijt kunt, niemand (buiten Lord) die een actie durft maken, onmacht op alle vlakken... Oplossing van de man die de ploeg zou moeten doen draaien: Arnold vervangen tijdens de rust...
Tweede helft 0-2 achter tegen een (goede) ploeg die wel TWEE klassen lager staat en er komt zelfs geen eindoffensief ??????? De vriendjespolitiek mag eens gaan stoppen of we spelen komend seizoen niet voor de titel maar tegen de degradatie !!!!! ![]() |
| 10 Aug 2008, 19:48 |
|
|
Nationale Ploeg
gezocht: coach.
Sorry Luc, maar jij bent niet de juiste man op de juiste plaats. We zijn vandaag uit de beker gekegeld door een provincialer. Ik denk niet dat zo iets met onze spelers kan. Met andere woorden ... er moet iets gebeuren. |
| 10 Aug 2008, 20:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Triestige vertoning vandaag!
Meer woorden kan je er niet over kwijt. Ik begin toch ook stilaan te denken aan een nieuwe trainer ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 10 Aug 2008, 20:03 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22 Berichten: 79 |
Fillou schreef: gezocht: coach. Sorry Luc, maar jij bent niet de juiste man op de juiste plaats. We zijn vandaag uit de beker gekegeld door een provincialer. Ik denk niet dat zo iets met onze spelers kan. Met andere woorden ... er moet iets gebeuren. dat zeg ik hier al lang , maar dan krijg je bakken kretiek over je. wat ik mij afvraag is waar al die mannen zitten die Limpens zo steunen. |
| 10 Aug 2008, 20:05 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
het was rotslecht vandaag
daar mag je zeker van zijn. amper gevaar tegen een ploeg die wel 2 klassen lager stond maar wel duidelijk beter was. hiervoor zijn inderdaad geen excuses. verliezen kan gebeuren, maar de wanvertoning slaat alles. passen waren dramatisch en een aantal sleutelfiguren waren er niet goed bij vandaag. alweer wat blessures om aan de lijst toe te voegen. te vroeg voor conclusies, maar als er vandaag ne poll loopt over de prognose naar volgend seizoen toe; doen moet ik eerlijk gezegd wel zeggen dat deze ploeg helemaal niet in aanmerking komt voor de top drie. en dat is niet op basis van deze ene match, maar op basis van de kern die we vandaag hebben. ik ben blij dat club niet in de schulden steekt: maar dan gaat men naar de toekomst toe toch ietwat gaan oppassen met hun 'doelstellingen'. uitschakeling thuis met 0-2 tegen een ploegje van dat kaliber is en blijft een regelrechte blamage, het ging trouwens om de knikkers vandaag |
| 10 Aug 2008, 20:11 |
|
|
Reserve
Moet me toch iemand eens de tactiek/systeem van de tweede helft uitleggen: Boto (voor Arnold(spits voor ne spits)) samen met Lord in de spits, ok tot daar aan toe, al zou ik eerder BOTO-Arnold proberen. Maar dan zet hij Aelbrecht-Van Mieghem-Franck en Coulibaly centraal in het midden met lege flanken
??? Zonder iemand op de flank? zet spelers op de plaats waar ze moeten staan en begin niet nodeloos te schuiven. Ook verder geen beleving, geen mentaliteit,...in schril contrast met de bezoekers vandaag waarvan hun spits zeker de moeite waard is om in het oog te houden! |
| 10 Aug 2008, 20:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Ike schreef: Fillou schreef: gezocht: coach. Sorry Luc, maar jij bent niet de juiste man op de juiste plaats. We zijn vandaag uit de beker gekegeld door een provincialer. Ik denk niet dat zo iets met onze spelers kan. Met andere woorden ... er moet iets gebeuren. dat zeg ik hier al lang , maar dan krijg je bakken kretiek over je. wat ik mij afvraag is waar al die mannen zitten die Limpens zo steunen. Kretiek zal wel kritiek zijn, voor de rest ben ik het eens met je mening. Laatst gewijzigd door Gijzegem Vaneigest op 10 Aug 2008, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Aug 2008, 20:14 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Ike schreef: Fillou schreef: gezocht: coach. Sorry Luc, maar jij bent niet de juiste man op de juiste plaats. We zijn vandaag uit de beker gekegeld door een provincialer. Ik denk niet dat zo iets met onze spelers kan. Met andere woorden ... er moet iets gebeuren. dat zeg ik hier al lang , maar dan krijg je bakken kretiek over je. wat ik mij afvraag is waar al die mannen zitten die Limpens zo steunen. dan zal je nog ewa moeten wachten , want die zijn met hem nog ienen aan drinken. ![]() |
| 10 Aug 2008, 20:20 |
|
| Pagina 7 van 21 |
[ 303 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 21 Volgende |