|
|
| Pagina 8 van 21 |
[ 303 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Cofidis Cup
witteken schreef: Ike schreef: Fillou schreef: gezocht: coach. Sorry Luc, maar jij bent niet de juiste man op de juiste plaats. We zijn vandaag uit de beker gekegeld door een provincialer. Ik denk niet dat zo iets met onze spelers kan. Met andere woorden ... er moet iets gebeuren. dat zeg ik hier al lang , maar dan krijg je bakken kretiek over je. wat ik mij afvraag is waar al die mannen zitten die Limpens zo steunen. dan zal je nog ewa moeten wachten , want die zijn met hem nog ienen aan drinken. ![]() Inderdaad |
| 10 Aug 2008, 20:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Gijzegem Vaneigest schreef: Ik denk dat de tijd van de excuses voorbij is, deze "ploeg" hangt als los zand aan elkaar, totaal geen beleving, totaal geen systeem, nauwelijks een vrije man te vinden waar je de bal bij kwijt kunt, niemand (buiten Lord) die een actie durft maken, onmacht op alle vlakken... Oplossing van de man die de ploeg zou moeten doen draaien: Arnold vervangen tijdens de rust... Tweede helft 0-2 achter tegen een (goede) ploeg die wel TWEE klassen lager staat en er komt zelfs geen eindoffensief ??????? De vriendjespolitiek mag eens gaan stoppen of we spelen komend seizoen niet voor de titel maar tegen de degradatie !!!!! ![]() Idd, wa was da jong??? Sommigen maakten een gezondheidswandeling. Ok, twas goe weer, maar als ze daar wilden van genieten waren ze beter thuis gebleven. Geen excuses meer.... |
| 10 Aug 2008, 20:41 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 17 Feb 2007, 14:18 Berichten: 80 |
jammer voor jullie
maar dwz dat er op 24 augustus een oefenmatch tegen Boom gepland staat, eindelijk een deftige waardemeter _________________ Rupel Boom : Trots van de rupelstreek !! http://www.blue-corner.be |
| 10 Aug 2008, 20:52 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Jean schreef: witteken schreef: Ike schreef: Fillou schreef: gezocht: coach. Sorry Luc, maar jij bent niet de juiste man op de juiste plaats. We zijn vandaag uit de beker gekegeld door een provincialer. Ik denk niet dat zo iets met onze spelers kan. Met andere woorden ... er moet iets gebeuren. dat zeg ik hier al lang , maar dan krijg je bakken kretiek over je. wat ik mij afvraag is waar al die mannen zitten die Limpens zo steunen. dan zal je nog ewa moeten wachten , want die zijn met hem nog ienen aan drinken. ![]() Inderdaad Ale dan,Limpens kan er ni aandoen dat zijn spelers spelen zoals duivelkes .Denigste fout dat limpens vandaag gemaakt heeft is ni me 2spitse spelen en klungelbrecht laten spelen ,das alles en voor de rest iKE gij zaagt op alles dsja. |
| 10 Aug 2008, 20:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ike schreef: Fillou schreef: gezocht: coach. Sorry Luc, maar jij bent niet de juiste man op de juiste plaats. We zijn vandaag uit de beker gekegeld door een provincialer. Ik denk niet dat zo iets met onze spelers kan. Met andere woorden ... er moet iets gebeuren. dat zeg ik hier al lang , maar dan krijg je bakken kretiek over je. wat ik mij afvraag is waar al die mannen zitten die Limpens zo steunen. Volgens jouw indrukwekkende logica kan je op die manier vanaf de aanstelling iedere trainer beginnen buiten jagen. Iedere trainer wordt immers ooit ontslagen, en op die manier haal je steeds je gelijk. De manier waarop jij hier echter al maanden Limpens zwart maakt, zonder argumentatie, is ronduit ziekelijk. Professionele hulp lijkt mij absoluut aangewezen voor jou. |
| 10 Aug 2008, 20:59 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22 Berichten: 79 |
Stijn schreef: Ike schreef: Fillou schreef: gezocht: coach. Sorry Luc, maar jij bent niet de juiste man op de juiste plaats. We zijn vandaag uit de beker gekegeld door een provincialer. Ik denk niet dat zo iets met onze spelers kan. Met andere woorden ... er moet iets gebeuren. dat zeg ik hier al lang , maar dan krijg je bakken kretiek over je. wat ik mij afvraag is waar al die mannen zitten die Limpens zo steunen. Volgens jouw indrukwekkende logica kan je op die manier vanaf de aanstelling iedere trainer beginnen buiten jagen. Iedere trainer wordt immers ooit ontslagen, en op die manier haal je steeds je gelijk. De manier waarop jij hier echter al maanden Limpens zwart maakt, zonder argumentatie, is ronduit ziekelijk. lijkt mij absoluut aangewezen voor jou. jij hebt geen verstand van voetbal man , volgens mij zou jij beter eens een oogmeester gaan voor jij tegen de mensen zegt om Professionele hulp te halen |
| 10 Aug 2008, 21:05 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Vandaag konden we nie zeggen da het maar om een oefenmatch ging en ook de vele gekwetsten als excuses gebruiken moede nie doen want er begon uiteindelijk wel een ploeg aan de match die voor basaiself zou kunnen doorgaan.
Als we hier na de voorbije oefenpartijen nie mochten zeggen da het nie goe was, dan mogen we da nu wel want nu ging het wel om de knikkers. Het loopt voor gene meter en tis duidelijk dat deze ploeg zo ziek is als maar zijn kan. Enig lichtpuntje was trouwens de invalbeurt van Ken Van Damme die de gekwetste Van Dender kwam vervangen (alsof het op da vlak nog nie erg genoeg is). En Limpens, mja, die houdt krampachtig vast aan da systeem terwijl hij er helemaal de spelers nie voor heeft. En aan de rust, waar ge notabene achter staat, vervangt hij Arnold voor Boto. Ok, Arnold was nie goe bezig maar zet hem samen met Boto voorin en hou Lord op uw flank da ge ook van daar kunt dreigen maar nee, we gingen alles door het centrum proberen en speelden als het ware zonder flanken. Begrijpe wie begrijpe kan zelle. Om nog te zwijgen over de coaching zelf. Diene trainer van die mannen int oog gehouden? Twas wel een hautain manneke maar constant zijn ploeg aanvuren en bijsturen. Limpens heb ik ene keer efkes uit zijn kot gezien maar voor de rest... Ge zou denken da ze hem daar al zo ne cinemazetel geinstalleerd hebben. Ik vind da er nu moet gereageerd worden zodat ne eventuele nieuwe trainer nog 3 weken de tijd heeft om er iets van te maken want zoals het er nu aan toe gaat gaan we een grijs seizoen tegemoet, ast al geen zwart zal zijn... |
| 10 Aug 2008, 21:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Franck,Van Miegem en Coulibaly liepen alle 3 centraal in het middenveld in elkaars weg.Er werd gespeeld zonder een midden rechts en zonder een midden links.Gevaar op de flanken was er dan ook nauwelijks.Ik heb tot nu toe 1 zeer goeie eerste helft gezien op Waasland en dat was met Mezine als centrumspits en Van Miegem als verdedigende middenvelder.Coulibaly en Van Miegem zijn 2 spelers voor dezelfde plaats(verdedigende middenvelder).Ik hoop dat het bestuur open kaart speelt met de supporters en als er geen geld is om ne superspits van het caliber Mezine aan te trekken zal ik mij daar ook bij neerleggen.De schuld 100% bij Limpens leggen doe ik niet aangezien de ploeg op Waasland wel goed en scherp voor de dag kwam.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 10 Aug 2008, 21:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Ike schreef: Stijn schreef: Ike schreef: Fillou schreef: gezocht: coach. Sorry Luc, maar jij bent niet de juiste man op de juiste plaats. We zijn vandaag uit de beker gekegeld door een provincialer. Ik denk niet dat zo iets met onze spelers kan. Met andere woorden ... er moet iets gebeuren. dat zeg ik hier al lang , maar dan krijg je bakken kretiek over je. wat ik mij afvraag is waar al die mannen zitten die Limpens zo steunen. Volgens jouw indrukwekkende logica kan je op die manier vanaf de aanstelling iedere trainer beginnen buiten jagen. Iedere trainer wordt immers ooit ontslagen, en op die manier haal je steeds je gelijk. De manier waarop jij hier echter al maanden Limpens zwart maakt, zonder argumentatie, is ronduit ziekelijk. lijkt mij absoluut aangewezen voor jou. jij hebt geen verstand van voetbal man , volgens mij zou jij beter eens een oogmeester gaan voor jij tegen de mensen zegt om Professionele hulp te halen Al gehoord van 'kopiëren' i.p.v. 'knippen' en 'plakken'? ![]() |
| 10 Aug 2008, 21:14 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Spijtig vandaag is ook dat we ons niet achter de blessures kunnen wegstoppen, want de ploeg die aan de aftrap begon kan best wel het type-elftal zijn dat aan de competitie zal beginnen.
5 oefenwedstrijden zijn er achter de rug en pas in de eerste officiële wedstrijd wordt geëxperimenteerd met twee spitsen (en dan nog de verkeerde): dat betekent dat je ten einde raad bent. Er ontbreekt ook een leidersfiguur op het veld. Ik had verwacht dat Franck en V. Mieghem die taak op zich zouden nemen, maar dat blijkt geenszins het geval. Voor mij part ziet het er naar uit dat onze transferbedrijvigheid van afgelopen zomer een flop zal blijken. Als je iemand verplicht om de club te verlaten (m.n. Verheyden) mag je toch veronderstellen je dat je een betere op het oog hebt? De smalle kern lijkt me meer noodzaak te zijn dan een doordacht beleid. Dat de centjes op zijn is mijn conclusie. Het bestuur zou dan wel zo eerlijk moeten zijn om de supporters niet met valse beloften naar het stadion te lokken. |
| 10 Aug 2008, 21:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
de langen schreef: Franck,Van Miegem en Coulibaly liepen alle 3 centraal in het middenveld in elkaars weg.Er werd gespeeld zonder een midden rechts en zonder een midden links.Gevaar op de flanken was er dan ook nauwelijks.Ik heb tot nu toe 1 zeer goeie eerste helft gezien op Waasland en dat was met Mezine als centrumspits en Van Miegem als verdedigende middenvelder.Coulibaly en Van Miegem zijn 2 spelers voor dezelfde plaats(verdedigende middenvelder).Ik hoop dat het bestuur open kaart speelt met de supporters en als er geen geld is om ne superspits van het caliber Mezine aan te trekken zal ik mij daar ook bij neerleggen.De schuld 100% bij Limpens leggen doe ik niet aangezien de ploeg op Waasland wel goed en scherp voor de dag kwam. ze hadden mezine toch? maar dat is nu voor een andere reden blijkbaar niet doorgegaan. En zo'n spelers groeien niet aan de bomeN. En om hem na 2 matchen te zien spelen al direct tot superspits te bombarderen das toch ook wat snel ze._________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 10 Aug 2008, 21:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ike schreef: Fillou schreef: gezocht: coach. Sorry Luc, maar jij bent niet de juiste man op de juiste plaats. We zijn vandaag uit de beker gekegeld door een provincialer. Ik denk niet dat zo iets met onze spelers kan. Met andere woorden ... er moet iets gebeuren. dat zeg ik hier al lang , maar dan krijg je bakken kretiek over je. wat ik mij afvraag is waar al die mannen zitten die Limpens zo steunen. Het probleem is gewoon dat gij niet beseft hoe ge zoiets op een normale manier zegt. Ik ben ook helemaal geen fan van Limpens (vandaag vind ik het trouwens belachelijk dat hij niet van zijn bank komt - wat e rna zoveel weken voorbereiding op't veld staat is ook erbarmelijk), maar daarvoor ga ik hem niet persoonlijk aanvallen in het tussenseizoen. Wie zegt hier trouwens dat we vorig seizoen geen ploeg zoals Ukkel gezien hebben ? Precies of die mannen zo'n goede ploeg waren ? Wij waren gewoon ongelofelijk zwak, geen enkele goede combinatie, spelers die gewoon niet lopen en 0,0 beleving. Sorry, maar dan verlies je nog van een derdeprovincialer. Als er vandaag een sterke tegenstander op't plein zou staan (bijvoorbeeld Mol-Wezel), dan krijgt ge er garanti 5 rond u oren. |
| 10 Aug 2008, 21:22 |
|
|
Junior
Tweede helft speelden we zonder rechterflank. Dit was onbegrijpelijk en hun tweede doelpunt valt dan ook langs die kant.
Verder rendeert Lord duidelijk niet als tweede spits en is Aelbrecht te plat om rechteraanvaller te spelen. Centraal op het middenveld kan hij eventueel wel uit de voeten, maar daar lopen er al een hoop in elkaars weg. Het is op die rechterflank dat we versterking nodig hebben en niet in de spits. Zowel Lord en Arnold zijn spelers voor onze 4-3-3 (en niet de 4-5-1 die sommigen er hier van willen maken) enkel een aanvallende rechterflank missen we (zeker nu Podevijn out is). Centraal vanachter lijken we ook een pak minder sterk dan vorig jaar. Te weinig concurrentie voor Seminck en Dessaer? Enig lichtpunt: De uitstekende prestatie van Ken Van Damme, die een actie durfde te maken. |
| 10 Aug 2008, 21:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Vandaag was het voor mij een eerste echt examen van de ploeg die ons dit seizoen aan de titel moet helpen... resultaat: ronduit geflest!!!
Sorry op deze manier lukt het niet! Rampzalige voorbereiding tot daar aan toe, maar eruit gekegeld worden door een 1ste provincialer, lijkt me iets te veel afgang om slikken. Sinds Limpens aan het roer staat hebben we een overlast aan blessures. Niet zomaar blessures... neen.. blessures van weken...maanden.. De tweede helft plaatst hij dan de kers op de taart door Arnold te vervangen voor Boto :| Lord en Boto in de spits. Resultaat: weg linkerflank en weg rechterflank (die rechtse is al langer dan vandaag een flop). Achter staan tegen provincialer.. dan zet je een EXTRA spits. Pff... ik ga er nie opnieuw mijn kas in opfretten. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Ik vrees dat die voor Limpens, om te gaan, gekomen is... Op deze manier speel je nooit kampioen, laat staan top 5! Een nieuw GERUCHT. Arnold staat in de solden ;-) _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 10 Aug 2008, 21:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Kheb trouwens van in't begin gevonden dat we niet goed gekocht hadden. Een creatief iemand als Troch van de hand doen en hetzelfde type als Coulibaly halen bijvoorbeeld. Er zal véél mogen veranderen, hopelijk ziet het bestuur dat ook. Tis immers nu dat ge moet ingrijpen.
Aelbrecht mag voor mij meteen een andere ploeg zoeken. Dat is nu voor het derde (!!!) jaar op rij dat die er hier niks van bakt, zelfs in vierde vond ik hem niet goed. Graag een AMR en een type-Troch. Maar begin dat nu maar is te zoeken. |
| 10 Aug 2008, 21:27 |
|
| Pagina 8 van 21 |
[ 303 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 21 Volgende |