|
|
| Pagina 9 van 21 |
[ 303 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bericht Re: Cofidis Cup
BVW schreef: Een nieuw GERUCHT. Arnold staat in de solden ;-) De solden zijn gedaan, 't is al nief collexe... Hebben ze dan toch het licht gezien? Laatst gewijzigd door elfahem op 10 Aug 2008, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Aug 2008, 21:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Jeroen schreef: Kheb trouwens van in't begin gevonden dat we niet goed gekocht hadden. Een creatief iemand als Troch van de hand doen en hetzelfde type als Coulibaly halen bijvoorbeeld. Er zal véél mogen veranderen, hopelijk ziet het bestuur dat ook. Tis immers nu dat ge moet ingrijpen. Aelbrecht mag voor mij meteen een andere ploeg zoeken. Dat is nu voor het derde (!!!) jaar op rij dat die er hier niks van bakt, zelfs in vierde vond ik hem niet goed. Graag een AMR en een type-Troch. Maar begin dat nu maar is te zoeken. Ze kunnen Troch huren van Roeselare... ![]() |
| 10 Aug 2008, 21:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
BVW schreef: Vandaag was het voor mij een eerste echt examen van de ploeg die ons dit seizoen aan de titel moet helpen... resultaat: ronduit geflest!!! Sorry op deze manier lukt het niet! Rampzalige voorbereiding tot daar aan toe, maar eruit gekegeld worden door een 1ste provincialer, lijkt me iets te veel afgang om slikken. Sinds Limpens aan het roer staat hebben we een overlast aan blessures. Niet zomaar blessures... neen.. blessures van weken...maanden.. De tweede helft plaatst hij dan de kers op de taart door Arnold te vervangen voor Boto :| Lord en Boto in de spits. Resultaat: weg linkerflank en weg rechterflank (die rechtse is al langer dan vandaag een flop). Achter staan tegen provincialer.. dan zet je een EXTRA spits. Pff... ik ga er nie opnieuw mijn kas in opfretten. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Ik vrees dat die voor Limpens, om te gaan, gekomen is... Op deze manier speel je nooit kampioen, laat staan top 5! Een nieuw GERUCHT. Arnold staat in de solden ;-) Volledig mee eens! Ik vrees dat Luc wel nog respijt zal krijgen. Er zijn hier al trainers voor veel minder moeten vertrekken. ![]() |
| 10 Aug 2008, 21:32 |
|
|
Reserve
BVW schreef: Vandaag was het voor mij een eerste echt examen van de ploeg die ons dit seizoen aan de titel moet helpen... resultaat: ronduit geflest!!! Sorry op deze manier lukt het niet! Rampzalige voorbereiding tot daar aan toe, maar eruit gekegeld worden door een 1ste provincialer, lijkt me iets te veel afgang om slikken. Sinds Limpens aan het roer staat hebben we een overlast aan blessures. Niet zomaar blessures... neen.. blessures van weken...maanden.. De tweede helft plaatst hij dan de kers op de taart door Arnold te vervangen voor Boto :| Lord en Boto in de spits. Resultaat: weg linkerflank en weg rechterflank (die rechtse is al langer dan vandaag een flop). Achter staan tegen provincialer.. dan zet je een EXTRA spits. Pff... ik ga er nie opnieuw mijn kas in opfretten. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Ik vrees dat die voor Limpens, om te gaan, gekomen is... Op deze manier speel je nooit kampioen, laat staan top 5! Een nieuw GERUCHT. Arnold staat in de solden ;-) Momenteel kunt ge ze alle 11 in de solden zetten. Veel opbrengen gaan ze toch niet doen! Op arnold zijn kap zitten, zou niet fair zijn, diene gast krijgt geen enkele bruikbare bal. |
| 10 Aug 2008, 21:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
suppo schreef: BVW schreef: Vandaag was het voor mij een eerste echt examen van de ploeg die ons dit seizoen aan de titel moet helpen... resultaat: ronduit geflest!!! Sorry op deze manier lukt het niet! Rampzalige voorbereiding tot daar aan toe, maar eruit gekegeld worden door een 1ste provincialer, lijkt me iets te veel afgang om slikken. Sinds Limpens aan het roer staat hebben we een overlast aan blessures. Niet zomaar blessures... neen.. blessures van weken...maanden.. De tweede helft plaatst hij dan de kers op de taart door Arnold te vervangen voor Boto :| Lord en Boto in de spits. Resultaat: weg linkerflank en weg rechterflank (die rechtse is al langer dan vandaag een flop). Achter staan tegen provincialer.. dan zet je een EXTRA spits. Pff... ik ga er nie opnieuw mijn kas in opfretten. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Ik vrees dat die voor Limpens, om te gaan, gekomen is... Op deze manier speel je nooit kampioen, laat staan top 5! Een nieuw GERUCHT. Arnold staat in de solden ;-) Momenteel kunt ge ze alle 11 in de solden zetten. Veel opbrengen gaan ze toch niet doen! Op arnold zijn kap zitten, zou niet fair zijn, diene gast krijgt geen enkele bruikbare bal. Das idd nu ook nie echt wat ik zou doen. Één andere persoon vervangen zal (mijn mening) veel meer renderen dan een spits te vervangen die niet bediend wordt... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 10 Aug 2008, 21:38 |
|
|
't was triestig om zien vandaag maar dat is hier al meermaals geschreven.
Wat mij opvalt is dat sommige spelers een pak onder hun niveau spelen. Ze zijn nog een schim van de speler die ze vorig seizoen waren. Daarnaast valt het mij op dat er veel te weinig bewogen wordt zodat er voor de man in balbezit weinig of geen aanspeelmogelijkheden zijn. Dit resulteert ook in een groot aantal foute en/of moeilijke passes. Tactisch klopt het plaatje ook al niet. Er zijn geen looplijnen, er zijn geen standaard spelsituaties ingeoefend, geen automatismen. En achteraan pakken we veel te gemakkelijk een goal. er wordt niet kort genoeg gedekt en soms stonden de spitsen van Ukkel zelfs helemaal vrij. Op en naast het veld is er ook geen leidersfiguur aanwezig, wat Ewen en Thomas wel waren. Misschien iets voor Roel wanneer hij terug fit is ? Om maar te zeggen dat het tijd is dat Limpens eens op tafel klopt.... |
| 10 Aug 2008, 21:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Wie zegt hier trouwens dat we vorig seizoen geen ploeg zoals Ukkel gezien hebben ?
Ikke, of beter, toch weinig die zo goed spelen, denk ervan wa ge wilt. Ik was niet de enige met die mening hoor, wat natuurlijk niets wegneemt van onze ondermaatse prestatie. Die goed bezig gezien? Als ze in de verdediging gedwongen werden, met GANS de ploeg in blok opschuiven zodat wij er geen antwoord op vonden om erdoor te geraken,==> als dit bij ons het geval is lopen we als lodde flodders door elkaar en staan ze binnen de kortste keren voor onze goal! Als ze naar voor trekken, hetzelfde, gans de ploeg schuift mee op in blok, beweging van de spelers die zich zo makkelijk aanspeelbaar maken ==> wat gebeurt er bij ons? Enkele spelers trekken naar voor en wachten de bal TE veel af, weinig beweging bij de "vrijstaande" spelers rondom de man in balbezit, resultaat, geen afspeel mogelijkheden. Bij Ukkel stond er een blok op het veld met spelers die voor mekaar door het vuur gaan, bij ons is't soms van ge hebt den bal trekt er efkes uwe plan mee. _________________
|
| 10 Aug 2008, 21:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Pas thuis, en als ik alle commentaren lees kan ik spijtig genoeg hier NIETS aan toevoegen .
De feiten zijn wat ze zijn, maar wat kan er aan gedaan worden ? Ik ben er nog niet goed van, doch ere wie ere toekomt de tegenstrever heeft verdiend gewonnen . Wij als supporters hopen dat alles beter gaat in de komende weken, dus nog hééééééééél vééééééééél werk aan de winkel . Waar ligt de schuld van het falen Ik weet zelfs niet of de fotokes gelukt zijn ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Aug 2008, 21:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Staaf schreef: Om maar te zeggen dat het tijd is dat Limpens eens op tafel klopt.... Dat zal nie veel uit doen. TOt zolang er geen systeem staat zijt ge geen stap verder... Hoe meer matchen we spelen, hoe slechter het spel. |
| 10 Aug 2008, 21:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Jan schreef: Staaf schreef: Om maar te zeggen dat het tijd is dat Limpens eens op tafel klopt.... Dat zal nie veel uit doen. Tot zolang er geen systeem staat zijt ge geen stap verder... Hoe meer matchen we spelen, hoe slechter het spel. Al een hele voorbereiding speelt hij met zn zelfde formatie. Jammer genoeg.. Als het dan om de knikkers gaat, en het draait van geen kanten, gaat hij experimenteren... en hoe !? Elke dag dat die hier langer rondloopt is een dag verloren. Nu vervangen ware ideaal toch? Dan heeft diene mens ook nog een 2-tal weken de tijd om zn stempel te drukken... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 10 Aug 2008, 22:06 |
|
|
Ancien
BVW schreef: Jan schreef: Staaf schreef: Om maar te zeggen dat het tijd is dat Limpens eens op tafel klopt.... Elke dag dat die hier langer rondloopt is een dag verloren. Nu vervangen ware ideaal toch? Dan heeft diene mens ook nog een 2-tal weken de tijd om zn stempel te drukken... Inderdaad, hoe rapper buiten hoe beter.... |
| 10 Aug 2008, 22:08 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
dit is de eerste keer dat ik kritiek geef
ik heb respect voor Aelbrecht als persoon maar hij heeft hier de laatste jaren nog niets laten zien.... heb er vandaag op gelet en alleen al het eerste half uur heeft hij minstens 5 keer de bal verloren |
| 10 Aug 2008, 22:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Vandaag heeft Limpens nogmaals getoond dat hij van het spelletje maar weinig kaas gegeten heeft. De opstelling waarmee de tweede helft werd aangevat begreep waarschijnlijk niemand en toen een goedspelende Van Damme te veel diepgang maakte greep Limpens in door hem naar rechtsachter te verplaatsen en Niels Spotbeen op links te zetten. Meesterlijk zet van onze coach
Meteen was alle gevaar terug geneutraliseerd. Geloof me vrij, op de manier van vandaag verder borduren en dit is ons laatste seizoen in derde klasse. Goeie raad aan het bestuur : absoluut een degelijke rechterflankspeler aantrekken en Aelbrecht van de hand doen evenals de trainer! Als er dan nog geld overblijft misschien een echte afwerker zoeken. _________________
|
| 10 Aug 2008, 22:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
los van het feit of Limpens vandaag iets aan die ploeg had kunnen toevoegen of dat het aan het systeem lag:
Lieten die spelers hun nu echt zo graag vernederen door een 1ste provencialer ? Niemand gezien met eergevoel en dat verontrust mij eigenlijk het meest. Niets van vuur, niets van beweging. Ik ga Limpens niet in bescherming nemen, maar wat sommige spelers vandaag op de mat durfden leggen was gewoon beschamend ! Ge zou toch verwachten dat een speler in 3de klasse de zelfdiscipline heeft om toch weerwerk te bieden vandaag. Ze moesten zelfs niet winnen van mij maar het had leuk geweest moesten ze toch met die gedachte op het veld gekomen zijn. 't was precies de olympische spelen: meedoen is belangrijker dan winnen _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Aug 2008, 22:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
acrid schreef: dit is de eerste keer dat ik kritiek geef ik heb respect voor Aelbrecht als persoon maar hij heeft hier de laatste jaren nog niets laten zien.... heb er vandaag op gelet en alleen al het eerste half uur heeft hij minstens 5 keer de bal verloren shit shit shit ![]() |
| 10 Aug 2008, 22:43 |
|
| Pagina 9 van 21 |
[ 303 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 21 Volgende |