Transfers 2008 - 2009 - Pagina 46 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 44 45 46 47 48 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
elfahem schreef:
Gijzegem Vaneigest schreef:
Arnold heeft getest bij Brussels, kans bestaat dat we onze topschutter van vierde ook nog kwijt spelen dus... (bron: HLN)
:cry: :cry:

Ik vrees dat hij zal blijven. Als ze bij Brussels zijn balcontrole zien, zullen ze rap genoeg weten. Blijkbaar werkt hun scouting daar al even slecht als bij ons.

Als hij toch vertrekt, trekt Aalst een vervanger aan, staat in HLN. Het zou er nog moeten aan mankeren, die moest er al lang zijn.

Arnold heeft nog steeds niet zijn beste vorm terug na die lange blessure.Arnold zie ik nog serieus verbeteren in de loop van het seizoen.Ik zie liever Boto vertrekken dan Arnold.Goeie spits maar heeft zijn gestalte niet mee om te wegen op een verdediging.

11 Aug 2008, 10:08
forumlegende

de langen schreef:
elfahem schreef:
Gijzegem Vaneigest schreef:
Arnold heeft getest bij Brussels, kans bestaat dat we onze topschutter van vierde ook nog kwijt spelen dus... (bron: HLN)
:cry: :cry:

Ik vrees dat hij zal blijven. Als ze bij Brussels zijn balcontrole zien, zullen ze rap genoeg weten. Blijkbaar werkt hun scouting daar al even slecht als bij ons.

Als hij toch vertrekt, trekt Aalst een vervanger aan, staat in HLN. Het zou er nog moeten aan mankeren, die moest er al lang zijn.

Arnold heeft nog steeds niet zijn beste vorm terug na die lange blessure.Arnold zie ik nog serieus verbeteren in de loop van het seizoen.Ik zie liever Boto vertrekken dan Arnold.Goeie spits maar heeft zijn gestalte niet mee om te wegen op een verdediging.

Er moet geen spits vertekken, laat er liever enen bijkomen (als er budget is uiteraard). En Arnold zou volgens mij beter renderen als het middenveld beter zou aansluiten zodat hij de bal gemakkelijk kan terugtikken, maar niemand biedt zich aan. Dat is iets wat Troch, en in mindere Verheyden mate WEL deden. Pas naar Arnold en naar voren mee gaan zodat Arnold kon terugtikken, en dan de flanken aanspelen of schieten uit de tweede lijn.

11 Aug 2008, 10:30
Junior

Heb vandaag Lorenzo Wouter (tester) het stadion zien binnengaan.
Er komen misschien nog 2 spelers van Geel naar Aalst.(gehoord van een medewerker maar namen kon hij niet geven.)

11 Aug 2008, 13:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ik vraag mij toch af wat er zo speciaal aan Geel is, als dat waar zou zijn :? Ze verloren elke match met 9-0 vorig jaar, maar dat zal blijkbaar door een slechte trainer geweest zijn ofzo, aangezien hun spelers hier precies gegeerd wild zijn ? :lol:

11 Aug 2008, 13:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Lijkt mij logisch wat er zo speciaal is aan Geel:
geen enkele speler heeft daarvan een contract.

Het is natuurlijk kwestie van er de goeie uit te pikken.
Enfin, 'k snap dat het de moment is voor kritiek maar waarom zouden ze in Geel geen goede kunnen vinden terwijl ze dat vroeger bij Harelbeke wel gedaan hebben ?

11 Aug 2008, 13:16
Junior

Geel in vereffening dus transfervrije spelers.
Steurs en Van Miegem kennen die ploeg en weten ook wie er eventueel een meerwaarde is

11 Aug 2008, 13:16
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ik vraag mij toch af of ze daar nog een meerwaarde gaan vinden hoor... :crazy:

11 Aug 2008, 13:38
Freak

Jeroen schreef:
Ik vraag mij toch af of ze daar nog een meerwaarde gaan vinden hoor... :crazy:

Een of ander jong talent dat vorig jaar door de slechte prestatie van de hele ploeg niet echt is kunnen doorbreken. Het kan niet anders dan dat daar enkele goeie spelers te rapen vallen, er snel bij zijn zal van belang zijn.

Steurs en Van Mieghem zullen wel weten wie ze moeten hebben zeker.
Voor die 2 spelers een extra kennis erbij kan ook positieve gevolgen hebben voor de groepssfeer in onze ploeg.

11 Aug 2008, 14:00
Ancien

Leeftijd: 38
Casual1919 schreef:
Steurs en Van Mieghem zullen wel weten wie ze moeten hebben zeker.
Voor die 2 spelers een extra kennis erbij kan ook positieve gevolgen hebben voor de groepssfeer in onze ploeg.

Of misschien 'kliekjesvorming' van de mannen van Geel..

Al hoop ik uiteraard van niet. ;)

11 Aug 2008, 14:20
forumlegende

Leeftijd: 43
Da Arnold moest vertrekken zou ik op zich nog zo erg nie vinden eerlijk gezegd. Eind dit seizoen is zijn contract afgelopen en ik denk nie da hij een verlenging zal krijgen, nu krijgde er dan misschien nog iets van. Bovendien was hij na zijn superseizoen in vierde wat op zoek naar zichzelf (ook al voor zijn blessure vorig seizoen). Dus ist misschien voor beide partijen wel het beste da hij zou weggaan.
Tis enkel het tijdstip waarop dit gebeurt da mij nie goe aanstaat. Stel dat hij eind augustus vertrekt, krijg nen eventuele vervanger dan maar eens op tijd speelgerechtigd voor de eerste competitiewedstrijd... Om nog maar te zwijgen over "het gebrek aan automatismen".

11 Aug 2008, 18:07
Nationale Ploeg

zwawi schreef:
Da Arnold moest vertrekken zou ik op zich nog zo erg nie vinden eerlijk gezegd. Eind dit seizoen is zijn contract afgelopen en ik denk nie da hij een verlenging zal krijgen, nu krijgde er dan misschien nog iets van. Bovendien was hij na zijn superseizoen in vierde wat op zoek naar zichzelf (ook al voor zijn blessure vorig seizoen). Dus ist misschien voor beide partijen wel het beste da hij zou weggaan.
Tis enkel het tijdstip waarop dit gebeurt da mij nie goe aanstaat. Stel dat hij eind augustus vertrekt, krijg nen eventuele vervanger dan maar eens op tijd speelgerechtigd voor de eerste competitiewedstrijd... Om nog maar te zwijgen over "het gebrek aan automatismen".

Over dat laatste zou ik me geen zorgen maken, iedereen zit momenteel met dat probleem :D :D

11 Aug 2008, 19:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
zwawi schreef:

Dat is zo een dooddoener hé. Laat ons zeggen dat goeie spelers daar absoluut geen nood aan hebben...

Dat is net zoals die wedstrijden waarin testspelers worden getest. Als ge na een kwartier nog niet kunt zeggen of de speler in kwestie ne goeien is, doorsturen zou ik zeggen. Laat staan dat hij twee keer wordt getest.

12 Aug 2008, 8:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
De Nederlandse flankaanvaller Lorenzo Wouter doorliep de medische tests met succes. Hij speelt komend seizoen voor VC EA 2002.

14 Aug 2008, 0:48
Scholier

Wat vinden jullie nu van Wouter? Is da nu een echte aannvaller of een middenvelder? Ik heb hem nog altijd niet bezig gezien...

22 Aug 2008, 13:08
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
ballenkopper schreef:
Wat vinden jullie nu van Wouter? Is da nu een echte aannvaller of een middenvelder? Ik heb hem nog altijd niet bezig gezien...

Ik persoonlijk vind hem nog geen hoogvlieger, maar wat niet is kan nog komen.
Die jongen is tenslotte een gans seizoen geblesseerd geweest.

22 Aug 2008, 13:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 44 45 46 47 48 130