|
|
| Pagina 11 van 21 |
[ 303 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: Cofidis Cup
Deef schreef: Ben er zeker van dat het bestuur daar ook niet blind voor is en dat er in de mate van het mogelijke zeker iets zal aan gedaan worden. Ik heb Geert alleszins gisteren na de match enorm woest richting kleedkamers zien stappen. Ik hoop dat ook Limpers woest was en dat duidelijk liet blijken in de kleedkamer, op het veld deed hij dat alleszins niet. Of het een goeie trainer is of niet, daar spreek ik me niet over uit. Een van zijn taken als trainer, nl de ploeg sturen tijdens de match, slaat hij wel telkens over. Als je dat niet doet en de resultaten vallen tegen, dan is negatieve kritiek onvermijdelijk. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Aug 2008, 10:19 |
|
|
forumlegende
hansken schreef: Jeroen schreef: :lol: Ze spelen een slechte voorbereiding en ge zijt zeker dat ze de top 5 niet gaan halen ? In het voetbal kan't nochtans verkeren hoor, zowel positief als negatief. Precies of Franck en Van Mieghem niet kunnen voetballen. Ze hebben in ieder geval al meer bewezen dan Verheyden en Troch... Het draait gewoon niet momenteel. Vorig seizoen gingen we los kampioen spelen en over iedereen walsen: ah ja, want we hadden immers een super voorbereiding achter de rug (OH Leuven naar huis gespeeld)... Welke plaats zijn we vorig seizoen geëindigd ? Een Flankspeler op rechts de naam waardig (zonder Podevijn is die er nl. niet) en een trainer die erin slaagt vuur in de ploeg te krijgen en voor 't zelfde geld draait ge vanaf speeldag 1 bovenin mee in de competitie. Ik hoop dat het bestuur doordachter te werk gaat als sommigen hier (daar ben ik vrij zeker van). Er moet iets veranderen, maar met te panikeren geraakt ge ook niet vooruit. ![]() ge slaat de nagel op de kop! Maar als die bijkomende versterking en/of trainerswissel er niet komt speel je (vrees ik) een kleurloos seizoen in de middenmoot. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 11 Aug 2008, 10:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Wat mij vooral opviel is dat de trainer van de bezoekers constant stond te coachen.
Iets wat ik bij onze technische staf wel niet zag. Ik ga er nog altijd van uit dat bij ons iedereen zijn job wel kan, maar iedereen ziet dat het op die manier wel niet verder kan. |
| 11 Aug 2008, 10:47 |
|
|
forumlegende
Timoilsjt schreef: hansken schreef: Jeroen schreef: :lol: Ze spelen een slechte voorbereiding en ge zijt zeker dat ze de top 5 niet gaan halen ? In het voetbal kan't nochtans verkeren hoor, zowel positief als negatief. Precies of Franck en Van Mieghem niet kunnen voetballen. Ze hebben in ieder geval al meer bewezen dan Verheyden en Troch... Het draait gewoon niet momenteel. Vorig seizoen gingen we los kampioen spelen en over iedereen walsen: ah ja, want we hadden immers een super voorbereiding achter de rug (OH Leuven naar huis gespeeld)... Welke plaats zijn we vorig seizoen geëindigd ? Een Flankspeler op rechts de naam waardig (zonder Podevijn is die er nl. niet) en een trainer die erin slaagt vuur in de ploeg te krijgen en voor 't zelfde geld draait ge vanaf speeldag 1 bovenin mee in de competitie. Ik hoop dat het bestuur doordachter te werk gaat als sommigen hier (daar ben ik vrij zeker van). Er moet iets veranderen, maar met te panikeren geraakt ge ook niet vooruit. ![]() ge slaat de nagel op de kop! Maar als die bijkomende versterking en/of trainerswissel er niet komt speel je (vrees ik) een kleurloos seizoen in de middenmoot. Toen ik hier enkele maanden geleden zei dat we geen rechterflank hebben werd ik uitgelachen door de kenners hier... |
| 11 Aug 2008, 11:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ahja, toen had de glazen bol u al vertelt dat Podevijn in Waasland zijn kruisbanden ging scheuren waarschijnlijk.
Dat is vals spelen hé man ! ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Aug 2008, 11:26 |
|
|
forumlegende
placietjen schreef: Ahja, toen had de glazen bol u al vertelt dat Podevijn in Waasland zijn kruisbanden ging scheuren waarschijnlijk. Dat is vals spelen hé man ! ![]() Dat kon ik niet voorzien, maar dat hij geen gans seizoen ging spelen en dat er geen vervanger is noch een degelijke rechtsback wel. |
| 11 Aug 2008, 11:28 |
|
|
Vaste Waarde
Wat een paniek, wat een paniek, wat een paniek ...
OK. Het was barslecht gisteren ... Komt dit door de trainer, komt dit door de spelers, komt dit door de blessures ... wie zal het zeggen ? Iedereen heeft zijn mening hierover en daar kunnen we de komende dagen nog 30 blz. mee vullen en speler na speler de grond eme inboren ... En dan nadien komen zagen dat ze in Wetteren geen enkele lange bal meer durven spelen omwille van de vrees van de reactie van ons, supporters ... En ja, onze spelers zijn daar gevoelig voor en ja, ze volgen ook dit forum ... Nu is iedereen enorm ontgoocheld (ook ik) maar we kunnen er niets meer aan veranderen en moeten nu terug vooruit gaan kijken. Kappen op jan en allemaal is zeer makkelijk maar werkt enkel TEGEN de ploeg. Onze spelers hebben nu nood aan mentale rust en onze steun om deze opdoffer van formaat te verwerken. Hoe we het ook draaien of keren ... de beker is en blijft bijkomstig ... Het doel komend seizoen is en blijft de titel. En ja, ik geloof daar nog steeds rotsvast in ... met deze trainer en deze spelers (en wie weet welke mirakels ons bestuur nog gaat verwezelijken de komende dagen, weken) ... Hopelijk kunnen we dan in mei zeggen : "Wat een geluk dat we onze eerste bekerwedstrijd verloren, dankzij die uitschakeling hebben we de titel vast" want nu zouden we kunnen zeggen : "Onze succesvolle bekercampagne vorig seizoen zou ons wel eens de titel kunnen kosten hebben" ... om maar te zeggen dat alles in het voetbal zeer relatief is en je ploeg maar zo goed is als zijn laatste match ... Op 31/08 zullen onze jongens er MET ONZE STEUN moeten staan in Wetteren en dan moeten wij ze 30 speeldagen lang massaal aanvuren om toch die hoofdprijs te behalen. En neen, we gaan geen 30 keer winnen, we zullen ook wel ne keer verliezen of gelijk spelen ... alleen ... als supporter moeten we achter onze ploeg blijven staan. Koen |
| 11 Aug 2008, 11:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
En de Koen die denkt: als ik het zelf niet geloof maak ik het een ander wijs.
Je mag best optimist zijn (dat is zelfs een mooie gave), maar in gegeven omstandigheden komt het wel wat lachwekkend over. |
| 11 Aug 2008, 11:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik geef normaal nooit kritiek en sta altijd achter spelers en technische staf, maar zoals het nu loopt, kan niet langer.
Niet alleen gisteren, maar de ganse voorbereiding is al rot slecht. Geen creativiteit, geen kansen versieren, het spel constant vertragen, geen diepgang, vanachter kansen weggeven zoals bij de miniemen, geen beleving (k had nooit gedacht dat ik het gemekker van Troch zo zou missen), ... Sommige spelers kunnen het niveau duidelijk niet aan of hebben niet de juiste mentaliteit. Ook al is de beker bijzaak, voor de prestatie van gisteren zijn geen excuses. De wissel bij de rust is voor mij ook totaal onbegrijpelijk. Zet Boto dan naast Arnold en laat Lord op links. Nu speel je plots zonder flanken. Ook onze corners en vrije trappen zijn een ramp. Ik dacht dat Franck een goeie traptechniek had, maar de corners die hij trapt, kan mijn grootmoeder ook trappen. Als ik dan nog lees dat er an gedacht wordt om Arnold te laten gaan, snap ik het helemaal niet meer Het lukt al niet om een waardige backup voor Arnold te vinden, laat staan dat je midden augustus nog een vervanger moet zoeken. Nu vind je niemand meer met de kwaliteiten van Arnold, want alle ploegen van eerste klasse tot vierde provenciale zijn nog op zoek naar een goeie spits.Nu moet er aktie genomen worden. Als je een nieuwe trainer wil is het nu de moment, zodat die nog wat tijd heeft om zich in te werken (spijtig dat Van Wambeke naar Hamme is). Ook een extra spits en rechterflank zijn nodig. Indien hier geen budget voor is, moeten er desnoods een tweetal die het niveau niet aankunnen vertrekken. Enige positieve gisteren is de invalbeurt van Van Damme. Het is erg te moeten vaststellen dat een belofte die net komt kijken den besten is langs onze kant. |
| 11 Aug 2008, 12:14 |
|
|
Vaste Waarde
elfahem schreef: En de Koen die denkt: als ik het zelf niet geloof maak ik het een ander wijs. Je mag best optimist zijn (dat is zelfs een mooie gave), maar in gegeven omstandigheden komt het wel wat lachwekkend over. Ge denkt van mij wa ge wilt man ... Ik sta zelf 100% achter mijn eigen post en de inhoud ervan ... Op basis van 1 barslechte match worden hier spelers, trainers, bestuur, noem maar op met de bgrond gelijk gemaakt ... Ik vind dat gewoon ongehoord. Koen |
| 11 Aug 2008, 12:21 |
|
|
Vaste Waarde
Vergissinkje
|
| 11 Aug 2008, 12:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
1 slechte match????
|
| 11 Aug 2008, 12:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ajuin schreef: elfahem schreef: En de Koen die denkt: als ik het zelf niet geloof maak ik het een ander wijs. Je mag best optimist zijn (dat is zelfs een mooie gave), maar in gegeven omstandigheden komt het wel wat lachwekkend over. Ge denkt van mij wa ge wilt man ... Ik sta zelf 100% achter mijn eigen post en de inhoud ervan ... Op basis van 1 barslechte match worden hier spelers, trainers, bestuur, noem maar op met de bgrond gelijk gemaakt ... Ik vind dat gewoon ongehoord. Koen 1 slechte match? Gans de voorbereiding is al slecht. En ik heb alle matchen gezien, dus t is niet van horen zeggen. Enkel United was degelijk. |
| 11 Aug 2008, 12:42 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Smetje schreef: Ik geef normaal nooit kritiek en sta altijd achter spelers en technische staf, maar zoals het nu loopt, kan niet langer. Niet alleen gisteren, maar de ganse voorbereiding is al rot slecht. Geen creativiteit, geen kansen versieren, het spel constant vertragen, geen diepgang, vanachter kansen weggeven zoals bij de miniemen, geen beleving (k had nooit gedacht dat ik het gemekker van Troch zo zou missen), ... Sommige spelers kunnen het niveau duidelijk niet aan of hebben niet de juiste mentaliteit. Ook al is de beker bijzaak, voor de prestatie van gisteren zijn geen excuses. De wissel bij de rust is voor mij ook totaal onbegrijpelijk. Zet Boto dan naast Arnold en laat Lord op links. Nu speel je plots zonder flanken. Ook onze corners en vrije trappen zijn een ramp. Ik dacht dat Franck een goeie traptechniek had, maar de corners die hij trapt, kan mijn grootmoeder ook trappen. Als ik dan nog lees dat er an gedacht wordt om Arnold te laten gaan, snap ik het helemaal niet meer Het lukt al niet om een waardige backup voor Arnold te vinden, laat staan dat je midden augustus nog een vervanger moet zoeken. Nu vind je niemand meer met de kwaliteiten van Arnold, want alle ploegen van eerste klasse tot vierde provenciale zijn nog op zoek naar een goeie spits.Nu moet er aktie genomen worden. Als je een nieuwe trainer wil is het nu de moment, zodat die nog wat tijd heeft om zich in te werken (spijtig dat Van Wambeke naar Hamme is). Ook een extra spits en rechterflank zijn nodig. Indien hier geen budget voor is, moeten er desnoods een tweetal die het niveau niet aankunnen vertrekken. Enige positieve gisteren is de invalbeurt van Van Damme. Het is erg te moeten vaststellen dat een belofte die net komt kijken den besten is langs onze kant. als doorgaans, denk ik, vrij positief ingestelde supporter kan ik me ook helemaal vinden in uwe post. ik wil zeer graag positief blijven maar daar moeten redenen voor zijn. en dat wil dan ook niet meteen zeggen dat we persoonlijk moeten gaan worden naar spelers en dergelijke... maar laat dat duidelijk zijn: gisteren is er trouwens financieel gezien, omzet door onze neus geboord, een eersteklasser halen in de beker zal er dan misschien niet elk jaar inzitten, maar uw kansen op die manier verknallen als gisteren, dat is toch al te gemakkelijk. behalve ken van damme die er verdomme zijne kop voor smeet, zouden alle anderen beter nekeer voor de spiegel gaan staan, om het op zijn "anderlechts" te zeggen want het trok werkelijk op niks ... als bestuur wil gaan voor top in derde en dat ook verkondigt: mij goed, maar dan zal er aan kwaliteit toch ook nog wat moeten bijkomen hoor. want ik vrees dat zelfs 100% inzet niet zal volstaan. eerlijk mijn mening verder hoop ik uiteraard dat ze'r binnenskamers dermate van geschrokken zijn dat ze 'r ook iets gaan aan doen, want ik heb uiteraard niets liever dan dat het god gaat met ons ploeg en dat we naar boven mogen blijven kijken. tja: beetje wanhopige oproep, maar dat die gierigaards van Jan De Nul neker iets zouden doen voor den iendracht.. maar neen.. wa is een paar miljoen voor zo'n gigantisch bedrijf... |
| 11 Aug 2008, 12:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Ajuin schreef: elfahem schreef: En de Koen die denkt: als ik het zelf niet geloof maak ik het een ander wijs. Je mag best optimist zijn (dat is zelfs een mooie gave), maar in gegeven omstandigheden komt het wel wat lachwekkend over. Ge denkt van mij wa ge wilt man ... Ik sta zelf 100% achter mijn eigen post en de inhoud ervan ... Op basis van 1 barslechte match worden hier spelers, trainers, bestuur, noem maar op met de bgrond gelijk gemaakt ... Ik vind dat gewoon ongehoord. Koen dat er paniek is, is toch normaal. We zijn allemaal razend ambitieus, maar op het veld wordt er helemaal niets van gebakken. Tot zo lang het "gewone" oefenmatchen waren, had niemand recht van spreken. Maar een bekermatch is dat niet. We beleefden vorig seizoen een collectief delirium in het bekertornooi. Een droom die dit jaar als een zeepbel uiteen gespat is bij de eerste wedstrijd met enig belang. Drie/vier weken voor de start van de competitie is dat goed om het stilaan heel benauwd te krijgen. Als supporter moet je dan aan de alarmbel trekken want blijkbaar lijkt niemand anders het te doen. Er zijn tijden geweest dat supporters heel duidelijk hun ongenoegen lieten blijken. Toen mocht dat nog. Nu ben je blijkbaar al geen echte supporter meer als je hier durft te schrijven dat je twijfelt aan de trainer en aan sommige spelers. Zeg dat het hier allemaal nog ferm braaf blijft... Ik vind de nederlaag tegen Ukkel van ons gisteren even erg als de uitschakeling van anderlecht door die kloefkappers van Bate. Normaal wordt 't kot dan afgebroken. Maar blijkbaar is dat niet meer zo in het moderne voetbal. Nee, de trainer van ukkel wordt vanuit de tribune uitgefloten en verweten. Nou nou, die gast deed helemaal niets verkeerd hoor. Laat hem op onze bank zitten en we krijgen een heeeeel andere match. |
| 11 Aug 2008, 12:45 |
|
| Pagina 11 van 21 |
[ 303 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 21 Volgende |