|
|
| Pagina 12 van 21 |
[ 303 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Cofidis Cup
Davy schreef: tja: beetje wanhopige oproep, maar dat die gierigaards van Jan De Nul neker iets zouden doen voor den iendracht.. maar neen.. wa is een paar miljoen voor zo'n gigantisch bedrijf... Wat is dat nu voor flauwekul? Omdat die mensen in de loop der jaren een fantastisch bedrijf uitgebouwd hebben en daar ongetwijfeld mooi geld mee verdienden, moeten ze dat nu maar in eendracht aalst stoppen om niet als gierigaard versleten te worden. Hoeveel miljoenen daar ook op de rekening staan, ze hebben daar ook moeten voor werken hoor en doen dat nog steeds elke dag. Welk nut hebben ze daar dan bij om het zo maar te investeren in een voetbalploeg? |
| 11 Aug 2008, 12:47 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Smetje schreef: Ajuin schreef: elfahem schreef: En de Koen die denkt: als ik het zelf niet geloof maak ik het een ander wijs. Je mag best optimist zijn (dat is zelfs een mooie gave), maar in gegeven omstandigheden komt het wel wat lachwekkend over. Ge denkt van mij wa ge wilt man ... Ik sta zelf 100% achter mijn eigen post en de inhoud ervan ... Op basis van 1 barslechte match worden hier spelers, trainers, bestuur, noem maar op met de bgrond gelijk gemaakt ... Ik vind dat gewoon ongehoord. Koen 1 slechte match? Gans de voorbereiding is al slecht. En ik heb alle matchen gezien, dus t is niet van horen zeggen. Enkel United was degelijk. Volgens mij wilt koen gewoon zeggen dat we niet zo rap moeten panikeren,sommige spelers moeten ze idd van dat veld halen maarja,tis limpens dat beslist wie dat speelt en als ge van u 16man er maar 12tot u beschikking hebt kunde niveel meer doen e.Alleszins alsze voor aelbrecht ni rap ne vervanger hebben,gaan we op dieje flank nog lachen dit jaar.Als de schutter fit is is dat mss nog ne geschikte man voor aelbrecht zen plaats of vandenbrande mss.Trouwens als seminck gistere hem niet bleseert valt die eerste goal niet en krijgen we een heel andere match,dus tlot speelde ook ni echt in ons voordeel.Van dender dan ook nog,2goals(terecht)afgekeurd en ne penalty niet gehad dus aleja . Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 11 Aug 2008, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 11 Aug 2008, 12:49 |
|
|
Vaste Waarde
Fillou schreef: Ajuin schreef: elfahem schreef: En de Koen die denkt: als ik het zelf niet geloof maak ik het een ander wijs. Je mag best optimist zijn (dat is zelfs een mooie gave), maar in gegeven omstandigheden komt het wel wat lachwekkend over. Ge denkt van mij wa ge wilt man ... Ik sta zelf 100% achter mijn eigen post en de inhoud ervan ... Op basis van 1 barslechte match worden hier spelers, trainers, bestuur, noem maar op met de bgrond gelijk gemaakt ... Ik vind dat gewoon ongehoord. Koen dat er paniek is, is toch normaal. We zijn allemaal razend ambitieus, maar op het veld wordt er helemaal niets van gebakken. Tot zo lang het "gewone" oefenmatchen waren, had niemand recht van spreken. Maar een bekermatch is dat niet. We beleefden vorig seizoen een collectief delirium in het bekertornooi. Een droom die dit jaar als een zeepbel uiteen gespat is bij de eerste wedstrijd met enig belang. Drie/vier weken voor de start van de competitie is dat goed om het stilaan heel benauwd te krijgen. Als supporter moet je dan aan de alarmbel trekken want blijkbaar lijkt niemand anders het te doen. Er zijn tijden geweest dat supporters heel duidelijk hun ongenoegen lieten blijken. Toen mocht dat nog. Nu ben je blijkbaar al geen echte supporter meer als je hier durft te schrijven dat je twijfelt aan de trainer en aan sommige spelers. Zeg dat het hier allemaal nog ferm braaf blijft... Ik vind de nederlaag tegen Ukkel van ons gisteren even erg als de uitschakeling van anderlecht door die kloefkappers van Bate. Normaal wordt 't kot dan afgebroken. Maar blijkbaar is dat niet meer zo in het moderne voetbal. Nee, de trainer van ukkel wordt vanuit de tribune uitgefloten en verweten. Nou nou, die gast deed helemaal niets verkeerd hoor. Laat hem op onze bank zitten en we krijgen een heeeeel andere match. Ik ben er gerust in dat het bestuur ook zonder deze alarmbel-trekkers op het forum beseft dat het niet goed was. Ook ons bestuur is razend ambitieus hoor. Ik heb niets tegen gefundeerde kritiek en heb ook veel zaken gezien die niet goed waren ... maar om hier nu 30 blz. lang over door te drammen ... dat brengt niets meer bij hoor, integendeel. Op die manier kan je spelers mentaal volledig kraken ... en dat lijkt me toch ook niet de bedoeling te zijn. De feiten zijn vrij duidelijk ... de ploeg draait niet ... daar kan men binnen de club de komende 3 weken aan werken om dat nog in orde te krijgen tegen de competitie ! Niks meer, niks minder ... En na een 9 op 9 of zo kunnen we hopelijk stellen dat de wedstrijd van gisteren een accident de parcours was ... Missen we onze start, dan zal ons bestuur wel de stappen zetten die zij nodig achten. Koen |
| 11 Aug 2008, 12:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Ajuin schreef: Ik ben er gerust in dat het bestuur ook zonder deze alarmbel-trekkers op het forum beseft dat het niet goed was. Ook ons bestuur is razend ambitieus hoor. Ik heb niets tegen gefundeerde kritiek en heb ook veel zaken gezien die niet goed waren ... maar om hier nu 30 blz. lang over door te drammen ... dat brengt niets meer bij hoor, integendeel. Op die manier kan je spelers mentaal volledig kraken ... en dat lijkt me toch ook niet de bedoeling te zijn. De feiten zijn vrij duidelijk ... de ploeg draait niet ... daar kan men binnen de club de komende 3 weken aan werken om dat nog in orde te krijgen tegen de competitie ! Niks meer, niks minder ... En na een 9 op 9 of zo kunnen we hopelijk stellen dat de wedstrijd van gisteren een accident de parcours was ... Missen we onze start, dan zal ons bestuur wel de stappen zetten die zij nodig achten. Koen Ik begrijp je redenering, maar het probleem is dat gisteren niets er op wees dat er iets zou gebeuren he. Een domme vervanging bij de rust, voor de rest weinig of geen ingrepen die toonden dat we absoluut moesten winnen en veel te weinig gedrevenheid op én naast het veld. Dan moet je een sterke kerel zijn om het hoofd koel te houden en er alle vertrouwen in te hebben dat het tegen binnen drie weken allemaal wel nog goed komt. Het érge is, dat ik gisteren toen de match gedaan was, eigenlijk bijna geen teleurstelling bij de spelers gezien heb. Vooral dát baart me zorgen. |
| 11 Aug 2008, 12:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Op die manier kan je dit forum beter sluiten hé. Als't slecht is mag er geen commentaar op gegeven worden ofzo ? (en omdat er hier heel wat volk zit hebt ge natuurlijk direct veel reacties).
Dat een bekeruitschakeling een goede zaak is (we kunnen ons op de titel concentreren) is ook flauwekul. Als je je plaatst heb je nog 2 weken tegenstanders van een goed niveau. Nu mag je nog twee weken gaan klungelen tegen Jan en Mieke. En zeg mij niet dat één extra wedstrijd in november en één in januari voor overbelasting gaat zorgen (en dan moesten we al dezelfde stunt als vorig jaar herhaald hebben). |
| 11 Aug 2008, 12:57 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Fillou schreef: Davy schreef: tja: beetje wanhopige oproep, maar dat die gierigaards van Jan De Nul neker iets zouden doen voor den iendracht.. maar neen.. wa is een paar miljoen voor zo'n gigantisch bedrijf... Wat is dat nu voor flauwekul? Omdat die mensen in de loop der jaren een fantastisch bedrijf uitgebouwd hebben en daar ongetwijfeld mooi geld mee verdienden, moeten ze dat nu maar in eendracht aalst stoppen om niet als gierigaard versleten te worden. Hoeveel miljoenen daar ook op de rekening staan, ze hebben daar ook moeten voor werken hoor en doen dat nog steeds elke dag. Welk nut hebben ze daar dan bij om het zo maar te investeren in een voetbalploeg? tis al goed jongen, het was dan ook niet eens zo letterlijk bedoeld, maar het stemt verdikke toch tot nadenken zenne, alsof andere bedrijven die wél iets doen voor de mensen rondom hen (vb sponsors van verenigingen ed) er niets moeten voor doen. |
| 11 Aug 2008, 13:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Fillou schreef: Ajuin schreef: Ik ben er gerust in dat het bestuur ook zonder deze alarmbel-trekkers op het forum beseft dat het niet goed was. Ook ons bestuur is razend ambitieus hoor. Ik heb niets tegen gefundeerde kritiek en heb ook veel zaken gezien die niet goed waren ... maar om hier nu 30 blz. lang over door te drammen ... dat brengt niets meer bij hoor, integendeel. Op die manier kan je spelers mentaal volledig kraken ... en dat lijkt me toch ook niet de bedoeling te zijn. De feiten zijn vrij duidelijk ... de ploeg draait niet ... daar kan men binnen de club de komende 3 weken aan werken om dat nog in orde te krijgen tegen de competitie ! Niks meer, niks minder ... En na een 9 op 9 of zo kunnen we hopelijk stellen dat de wedstrijd van gisteren een accident de parcours was ... Missen we onze start, dan zal ons bestuur wel de stappen zetten die zij nodig achten. Koen Ik begrijp je redenering, maar het probleem is dat gisteren niets er op wees dat er iets zou gebeuren he. Een domme vervanging bij de rust, voor de rest weinig of geen ingrepen die toonden dat we absoluut moesten winnen en veel te weinig gedrevenheid op én naast het veld. Dan moet je een sterke kerel zijn om het hoofd koel te houden en er alle vertrouwen in te hebben dat het tegen binnen drie weken allemaal wel nog goed komt. Het érge is, dat ik gisteren toen de match gedaan was, eigenlijk bijna geen teleurstelling bij de spelers gezien heb. Vooral dát baart me zorgen. Dat is nu ook niet waar he, ik heb een aantal spelers gezien na de match en de ontgoocheling droop er af. |
| 11 Aug 2008, 13:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Davy schreef: Fillou schreef: Davy schreef: tja: beetje wanhopige oproep, maar dat die gierigaards van Jan De Nul neker iets zouden doen voor den iendracht.. maar neen.. wa is een paar miljoen voor zo'n gigantisch bedrijf... Wat is dat nu voor flauwekul? Omdat die mensen in de loop der jaren een fantastisch bedrijf uitgebouwd hebben en daar ongetwijfeld mooi geld mee verdienden, moeten ze dat nu maar in eendracht aalst stoppen om niet als gierigaard versleten te worden. Hoeveel miljoenen daar ook op de rekening staan, ze hebben daar ook moeten voor werken hoor en doen dat nog steeds elke dag. Welk nut hebben ze daar dan bij om het zo maar te investeren in een voetbalploeg? tis al goed jongen, het was dan ook niet eens zo letterlijk bedoeld, maar het stemt verdikke toch tot nadenken zenne, alsof andere bedrijven die wél iets doen voor de mensen rondom hen (vb sponsors van verenigingen ed) er niets moeten voor doen. iedereen doet toch met zijn geld wat hij of zij wil, zonder daarom voor gierigaard uitgemaakt te moeten worden? De Nul sponsort bijvoorbeeld wel flink rock affligem, waar de winst naar een goed doel gaat, lijkt mij een veel nobeler initiatief dan een voetbalploeg sponsoren. In het geval van De Nul is eendracht aalst sponsoren gewoon geld weg geven. Ze gaan echt geen extra werf binnen halen, of geen baggerproject scoren, door op de truitjes van eendracht aalst te staan he. Nu goed, doordat jij zegt dat het wel tot nadenken stemt, ben je er wél van overtuigd dat het flauw is van De Nul om géén geld in 'n eendracht te stoppen. Goed bezig. Ik zou zeggen, begin zelf met een bedrijf en stop gerust je winst in een voetbalclub. |
| 11 Aug 2008, 13:34 |
|
|
Scholier
Ik ga ondertussen al meer dan 20 jaar naar den eendracht kijken.
Dus ik heb goede en ook slechte tijden meegemaakt. net nu het leek alsof we terug uit het dal aan het kruipen waren lijkt het erop dat we dit jaar een beetje gaan terugvallen( laat ons hopen dat dit niet het geval is natuurlijk) wat ik gisteren gezien heb tart elke verbeelding. voor voetballers met een beetje eergevoel heb ik hier gisteren weinig van gemerkt. Toen ze na de rust het veld betraden was het er al aan te zien dat de achterstand niet makkelijk zou opgehaald worden. Het was precies tegen hun zin dat ze terug het veld opmoesten, geen bezieling geen vuur. niet een speler is in staat (type ven den brande, troch) om zijn medemaats optejutten er 200% voor te gaan en een dergelijke afgang voor de talrijk opgekomen eigen supporters te voorkomen. Dat nu ook de kans bestaat dat Arnold zou vertrekken (die kans lijkt mij zeer groot, is zijn contract niet uit op het einde van het seizoen. en vertekt hij dan niet gratis) is eigenlijk zeer jammer. dan verlies je nog eens het enige schorend vermogen dat nog overblijft van de ploeg van vorig jaar. zouden we met dit team niet in drie jaar terug in de liga moeten geraken(dat was toch de doelstlling of niet). van dat oorspronkelijk team blijft niet veel meer over. alle sterkhouders zijn verdwenen en vervangen door zogezegde evenwaardige of zelfs betere spelers ( daar heb ik tot nu toe nog weinig van gezien) voor het ogenblik zie ik het zeer somber in en ik hoop dat ik mij vergis. het is aan de spelers om te bewijzen dat ze het waard zijn om bij Aalst te spelen. en indien ze verliezen met opgeheven hoofd kunnen zeggen we hebben er alles aan gedaan maar het is ons niet gelukt. Op zulke ploeg kunnen supporters fier zijn, niet op een team dat zich genadeloos laat afslachten door een team uit eeste prov. er zijn wel nog lichtpuntjes en dat is onze eigen jeugd maar laat ons eerlijk wezen het zijn niet de jonge gasten die de kastanjes uit het vuur moeten halen he. nog steeds zwaar teleurgesteld na gisteren. ![]() |
| 11 Aug 2008, 13:39 |
|
|
forumlegende
Och, De Nul, daar moeten we niet op rekenen eh. Het stadsbestuur misschien?
![]() |
| 11 Aug 2008, 13:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Ons publiek is al een grote sponsor die weinig clubs in derde hebben.
Dat we die zo lang mogelijk kunnen vasthouden ![]() |
| 11 Aug 2008, 13:53 |
|
|
Miniem
Den eerste die volgende oefenmatch
"stoat recht as ge ver Limpens zetj" inzet, diene krijgt van mij ne bak bier! ![]() |
| 11 Aug 2008, 13:59 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22 Berichten: 79 |
Zijn jullie allemaal vergeten dat wij vorig seizoen met de billen bloot gingen tegen de slechtste geklasseerde ploegen ,en ook dan zat er geen vuur in de ploeg, En dat is maar aan een man te wijten en dat is de ( Baas) den Trainer , er zijn der hier al voor veel minder buiten gesmeten indien wij dan een andere Trainer hadden spelden wij nu in 2é en kom niet af met de geblesseerden omdat ik vind dat de vervangers toen beter deden dan sommige titularissen. Ook nog dit ik ben helemaal niet tegen Luc als mens en als ex voetballer maar als trainer is hij voor mij gebuisd. en dat vind ik ook spijtig , maar als supporter wil ik vooruit want dat zingen wij ook samen Eendracht Vooruit
![]() |
| 11 Aug 2008, 14:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
blacky schreef: Den eerste die volgende oefenmatch "stoat recht as ge ver Limpens zetj" inzet, diene krijgt van mij ne bak bier! ![]() Ik ken iemand die nen bak bier kwijt is ... 't zal er alleen op aan komen eerste te zijn ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Aug 2008, 14:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Ike schreef: Zijn jullie allemaal vergeten dat wij vorig seizoen met de billen bloot gingen tegen de slechtste geklasseerde ploegen ,en ook dan zat er geen vuur in de ploeg, En dat is maar aan een man te wijten en dat is de ( Baas) den Trainer , er zijn der hier al voor veel minder buiten gesmeten indien wij dan een andere Trainer hadden spelden wij nu in 2é en kom niet af met de geblesseerden omdat ik vind dat de vervangers toen beter deden dan sommige titularissen. Ook nog dit ik ben helemaal niet tegen Luc als mens en als ex voetballer maar als trainer is hij voor mij gebuisd. en dat vind ik ook spijtig , maar als supporter wil ik vooruit want dat zingen wij ook samen Eendracht Vooruit ![]() Al die slechtgeklasseerde ploegen waren walen en dat zegt intgeval van aalst al veel . |
| 11 Aug 2008, 14:11 |
|
| Pagina 12 van 21 |
[ 303 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 21 Volgende |