Cofidis Cup - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 21
 Cofidis Cup 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: Cofidis Cup
Precies of het normaal is dat omdat het een Waalse ploeg is we daar gaan verliezen :lol:

11 Aug 2008, 14:14
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
Torhout was volgens mij ook geen Waalse club.

11 Aug 2008, 14:57
Miniem

tis toch al sinds eind vorig seizoen dat het een beetje bergaf gaat, buiten die matchen tegen woluwé valt er niet veel goed te zeggen van de periode na nieuwjaar.
En nu in de voorbereidingen is het niet veel beter ook al vind ik dat we OP het veld eigenlijk genoeg talent lopen hebben.
een speler individueel afbreken vind ik op dit moment bullshit, tis een PLOEG die speelt en een PLOEG die moet draaien en dat is dan weer de job van de trainer om die ploeg te doen draaien.
En Limpens is het al lang niet meer gelukt als ge eerlijk zijt...

11 Aug 2008, 15:44
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
T is zoals BVW gisteren zei: Ons ploeg doet denken aan het Oudenaarde van vorig jaar. Nen hoop vedetten die er niks van terecht brengen.

11 Aug 2008, 16:24
nieuw in de eerste ploeg

Smetje schreef:
T is zoals BVW gisteren zei: Ons ploeg doet denken aan het Oudenaarde van vorig jaar. Nen hoop vedetten die er niks van terecht brengen.

Inderdaad, maar ik geloof echt dat het tij zal keren.
Wedstrijden zoals gisteren doen u echt met een slecht gevoel naar huis gaan.
We zijn een beetje teveel gewoon de laatste jaren, maar wat mag men anders verwachten van een club met zo een uitstraling.

Zoals ik eerder al gezegd heb, behoud ik het volste vertrouwen in ons bestuur.
Na regen komt zonneschijn, alleen mag het nie blijven regenen todat het overstroomt he :hmm:

11 Aug 2008, 16:29
Scholier

Ik denk dat de waterput nu wel al vol is zenne :stom:

11 Aug 2008, 17:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
anubis schreef:
Ik denk dat de waterput nu wel al vol is zenne :stom:

Een muntstuk in de waterput gooien en een wens doen :whistle:

11 Aug 2008, 17:23
Scholier

das e gedacht, wie weet? :banana:

11 Aug 2008, 17:25
Ancien

Leeftijd: 42
Ajuin schreef:
WatHopelijk kunnen we dan in mei zeggen : "Wat een geluk dat we onze eerste bekerwedstrijd verloren, dankzij die uitschakeling hebben we de titel vast" want nu zouden we kunnen zeggen

Waar blijft gij het toch halen man??? Zie de realiteit eens onder ogen hé. :stom:

11 Aug 2008, 17:27
Reserve

Aan den ajuin zijn posts te lezen, zullen we niet direct een reactie van het bestuur moeten verwachten. Probleem is als ze na een 5tal wedstrijden pas ingrijpen dat uw seizoen al naar de vaantjes is. En de grote toeschouwersaantallen van vorig seizoen zullen zeker achteruitboeren in een kleurloos seizoen!

11 Aug 2008, 17:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
Ajuin schreef:
Wat een paniek, wat een paniek, wat een paniek ...

OK. Het was barslecht gisteren ... Komt dit door de trainer, komt dit door de spelers, komt dit door de blessures ... wie zal het zeggen ? Iedereen heeft zijn mening hierover en daar kunnen we de komende dagen nog 30 blz. mee vullen en speler na speler de grond eme inboren ... En dan nadien komen zagen dat ze in Wetteren geen enkele lange bal meer durven spelen omwille van de vrees van de reactie van ons, supporters ... En ja, onze spelers zijn daar gevoelig voor en ja, ze volgen ook dit forum ...

Nu is iedereen enorm ontgoocheld (ook ik) maar we kunnen er niets meer aan veranderen en moeten nu terug vooruit gaan kijken. Kappen op jan en allemaal is zeer makkelijk maar werkt enkel TEGEN de ploeg. Onze spelers hebben nu nood aan mentale rust en onze steun om deze opdoffer van formaat te verwerken.

Hoe we het ook draaien of keren ... de beker is en blijft bijkomstig ... Het doel komend seizoen is en blijft de titel. En ja, ik geloof daar nog steeds rotsvast in ... met deze trainer en deze spelers (en wie weet welke mirakels ons bestuur nog gaat verwezelijken de komende dagen, weken) ... Hopelijk kunnen we dan in mei zeggen : "Wat een geluk dat we onze eerste bekerwedstrijd verloren, dankzij die uitschakeling hebben we de titel vast" want nu zouden we kunnen zeggen : "Onze succesvolle bekercampagne vorig seizoen zou ons wel eens de titel kunnen kosten hebben" ... om maar te zeggen dat alles in het voetbal zeer relatief is en je ploeg maar zo goed is als zijn laatste match ...

Op 31/08 zullen onze jongens er MET ONZE STEUN moeten staan in Wetteren en dan moeten wij ze 30 speeldagen lang massaal aanvuren om toch die hoofdprijs te behalen. En neen, we gaan geen 30 keer winnen, we zullen ook wel ne keer verliezen of gelijk spelen ... alleen ... als supporter moeten we achter onze ploeg blijven staan.

Koen

Weet ge hoe ze bij ons opt werk zo'n gasten noemen?

Bazenp**pers!

11 Aug 2008, 17:42
Freak

Bazenpampers ? :wadde:

11 Aug 2008, 17:45
Ancien

Leeftijd: 42
BVW schreef:
Weet ge hoe ze bij ons opt werk zo'n gasten noemen?

Bazenp**pers!

Groot gelijk Bjorn!

11 Aug 2008, 17:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Nu ook niet overdrijven hé, tis zijn goed recht om het bestuur te verdedigen en als blijkt dat ze nog enige versterking kunnen binnenhalen vind ik dat er ook niet te veel op die mensen wordt afgegeven.

Achteraf gesproken is't allemaal simpel hé.. Als Troch hier nog was en we speelden even slecht, dan was't bestuur hun fout dat ze hem niet lieten verstrekken.

Ze zien ook alles van de twee kanten hé. Ik zou ook veel liever een "Jan Ceulemans" als trainer hebben en een nieuwe De Bilde in de spits, maar we spelen nog altijd op een laag niveau en hebben bovendien nog een serieuze schuld af te betalen aan Peter Garré.

En als er geen veranderingen meer gebeuren zal er simpelweg geen geld meer voor zijn. Spijtig, maar veel zal daar niet aan te doen zijn.

11 Aug 2008, 17:59
forumlegende

Geen geld zegt ge. Ze hadden dan toch geld om Mezine een contract aan te bieden. Dan is da geld er nu toch ook nog om iemand anders bij te halen zeker.

11 Aug 2008, 18:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 21