|
|
| Pagina 15 van 21 |
[ 303 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: Cofidis Cup
Jawadde jongens, als ik sommige meningen hier lees, ik zou als bestuurslid mijn biezen pakken. Die mensen hebben een gigantisch risico genomen om Den Iendracht te redden.
Het draait sportief even niet en vervolgens gaan er hier een paar paljaskes alles eens met de grond gelijk maken. Ge zou wel eens serieus kunnen verschieten van de lange-termijn visie van dit bestuur en dan zullen het diezelfde paljaskes zijn die de polonaise dansen... En al die kritiek op Ajuin; er lopen bitter weinig mensen rond die zoveel doen voor de club Eendracht Aalst, een beetje respect lijkt me niet misplaatst. |
| 11 Aug 2008, 18:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
AlostanA schreef: En al die kritiek op Ajuin; er lopen bitter weinig mensen rond die zoveel doen voor de club Eendracht Aalst, een beetje respect lijkt me niet misplaatst. Ah, en omdat Koen veel doet voor den Iendracht, moogt ge geen kritiek geven ofzo??? |
| 11 Aug 2008, 18:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
AlostanA schreef: Jawadde jongens, als ik sommige meningen hier lees, ik zou als bestuurslid mijn biezen pakken. Die mensen hebben een gigantisch risico genomen om Den Iendracht te redden. Het draait sportief even niet en vervolgens gaan er hier een paar paljaskes alles eens met de grond gelijk maken. Ge zou wel eens serieus kunnen verschieten van de lange-termijn visie van dit bestuur en dan zullen het diezelfde paljaskes zijn die de polonaise dansen... En al die kritiek op Ajuin; er lopen bitter weinig mensen rond die zoveel doen voor de club Eendracht Aalst, een beetje respect lijkt me niet misplaatst. Ge hebt natuurlijk ook mensen die enkel lezen wat ze willen lezen, en er al de rest vantussen laten vallen. Dan es counteren en er meteen ook den grove borstel inslaan... Soit, zoals in vorige post gezegd, hopelijk moet ik hier aan het einde van het seizoen kleur bekennen... Daarmee is voor mij alles gezegd. Gegroet en kzal me net als vorige maanden nie te veel nimmer moeien. Toen was het hier rustiger ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 11 Aug 2008, 18:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
BVW schreef: AlostanA schreef: Jawadde jongens, als ik sommige meningen hier lees, ik zou als bestuurslid mijn biezen pakken. Die mensen hebben een gigantisch risico genomen om Den Iendracht te redden. Het draait sportief even niet en vervolgens gaan er hier een paar paljaskes alles eens met de grond gelijk maken. Ge zou wel eens serieus kunnen verschieten van de lange-termijn visie van dit bestuur en dan zullen het diezelfde paljaskes zijn die de polonaise dansen... En al die kritiek op Ajuin; er lopen bitter weinig mensen rond die zoveel doen voor de club Eendracht Aalst, een beetje respect lijkt me niet misplaatst. Ge hebt natuurlijk ook mensen die enkel lezen wat ze willen lezen, en er al de rest vantussen laten vallen. Dan es counteren en er meteen ook den grove borstel inslaan... Soit, zoals in vorige post gezegd, hopelijk moet ik hier aan het einde van het seizoen kleur bekennen... Daarmee is voor mij alles gezegd. Gegroet en kzal me net als vorige maanden nie te veel nimmer moeien. Toen was het hier rustiger ![]() Ge hebt toch het recht om uw mening te zeggen. Het zou abnormaal zijn moesten we met 4000 allemaal dezelfde mening hebben. Maar kan u perfect volgen. |
| 11 Aug 2008, 18:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bram schreef: los van het feit of Limpens vandaag iets aan die ploeg had kunnen toevoegen of dat het aan het systeem lag: Lieten die spelers hun nu echt zo graag vernederen door een 1ste provencialer ? Niemand gezien met eergevoel en dat verontrust mij eigenlijk het meest. Niets van vuur, niets van beweging. Ik ga Limpens niet in bescherming nemen, maar wat sommige spelers vandaag op de mat durfden leggen was gewoon beschamend ! Ge zou toch verwachten dat een speler in 3de klasse de zelfdiscipline heeft om toch weerwerk te bieden vandaag. Ze moesten zelfs niet winnen van mij maar het had leuk geweest moesten ze toch met die gedachte op het veld gekomen zijn. 't was precies de olympische spelen: meedoen is belangrijker dan winnen Volledig akkoord hiermee. |
| 11 Aug 2008, 19:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Een uitschuiver in de beker betekent dikwijls dat je scherper aan de competitie begint.
Voor clubs uit 3de en 4de is de bekercompetitie toch veelal verloren energie, die je later nog van pas kan komen voor de competitie. 1ste en 2de-klassers hebben het voordeel dat hun competitie al begonnen is, wanneer ze voor de beker aantreden, dan is de kans al veel kleiner op een uitschuiver, dan wanneer je in volle voorbereiding aan zo'n wedstrijd moet beginnen. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 11 Aug 2008, 23:39 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
Gruunwit schreef: Een uitschuiver in de beker betekent dikwijls dat je scherper aan de competitie begint. Voor clubs uit 3de en 4de is de bekercompetitie toch veelal verloren energie, die je later nog van pas kan komen voor de competitie. 1ste en 2de-klassers hebben het voordeel dat hun competitie al begonnen is, wanneer ze voor de beker aantreden, dan is de kans al veel kleiner op een uitschuiver, dan wanneer je in volle voorbereiding aan zo'n wedstrijd moet beginnen. volledig mee akkoord!!! is quasi onmogelijk bekerwinnaar t worden ma op deze manier... en zeker rekening houdend met al de oefenmatchen tot hiertoe |
| 11 Aug 2008, 23:49 |
|
|
Nationale Ploeg
lolo schreef: volledig mee akkoord!!! is quasi onmogelijk bekerwinnaar t worden ma op deze manier... en zeker rekening houdend met al de oefenmatchen tot hiertoe Wij hebben vorig seizoen net hetzelfde meegemaakt. Thuis weggetikt worden door SV Diksmuide in onze eerste bekerwedstrijd, dat was ook het laatste waar we ons aan verwacht hadden. De bekeruitschakeling is dan gewoonlijk ook het moment waarop een bestuur een eerste evaluatie maakt. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 12 Aug 2008, 0:01 |
|
|
Vaste Waarde
Bazenp**per ?
Ik werk op den Iendracht als vrijwilliger met hart en ziel ... Ik ga al 19 jaar kijken en heb al heel wat watertjes doorzwommen ... Orlans - Garré ... mensen die een wanbeleid voerden en onze club bijna verloren hebben laten gaan ! Ik weet dat ons huidig bestuur een groot risico nam bij de overname en wonderwel zijn ze er in geslaagd om onze club nieuw leven in te blazen ... Een beetje respect voor die mensen lijkt me wel op zijn plaats. Denken jullie echt dat zij nu tevreden en blij rondlopen na die bekeruitschakeling ??? Omdat ik respect heb voor hun werk ben ik nog genen bazenp**per zenne ... Als ons bestuur morgen de toekomst van onze club mocht op de helling zetten zal ik terug als eerste op de barricade staan om onze club te laten overleven ... MAAR niets wijst op enige vorm van wanbeleid of verkeerd beleid. Bijna alle transfers van de afgelopen jaren hebben goed gerendeerd ... Nu worden de nieuwkomers na enkele oefenwedstrijden en 1 bekermatch met de grond gelijk gemaakt. Ik heb niks tegen kritiek (WEL tegen de soms persoonlijke aanvallen naar personen toe die niks met voetbal te maken hebben) en ik begrijp ook de meeste van de reacties hoor (om eerlijk te zijn had ik het hier nog veeeel erger verwacht). Maar met zagen, kreften en op alles schieten lossen we de problemen niet op, integendeel ... Wij zijn nu eenmaal "slechts" supporters en op vlak van beslissingen nemen staan wij aan de zijlijn. En noem me naiëf of wat dan ook, maar ik blijf het vertrouwen houden in ons bestuur, de trainer en de spelers ... Hopelijk kunnen we na de match in Wetteren uit een heel ander, POSITIEF vaatje tappen ... Koen |
| 12 Aug 2008, 0:07 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Weet er iemand de juiste datum wanneer dat afbetalingsplan met Garré afgelopen is?
Als dat 31/12/'08 is, kunnen we met nieuwjaar nog versterking binnen halen en met een periodetitel derbij weet ge nooit. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 12 Aug 2008, 0:08 |
|
|
Miniem
Ajuin schreef: Bazenp**per ? Ik werk op den Iendracht als vrijwilliger met hart en ziel ... Ik ga al 19 jaar kijken en heb al heel wat watertjes doorzwommen ... Orlans - Garré ... mensen die een wanbeleid voerden en onze club bijna verloren hebben laten gaan ! Ik weet dat ons huidig bestuur een groot risico nam bij de overname en wonderwel zijn ze er in geslaagd om onze club nieuw leven in te blazen ... Een beetje respect voor die mensen lijkt me wel op zijn plaats. Denken jullie echt dat zij nu tevreden en blij rondlopen na die bekeruitschakeling ??? Omdat ik respect heb voor hun werk ben ik nog genen bazenp**per zenne ... Als ons bestuur morgen de toekomst van onze club mocht op de helling zetten zal ik terug als eerste op de barricade staan om onze club te laten overleven ... MAAR niets wijst op enige vorm van wanbeleid of verkeerd beleid. Bijna alle transfers van de afgelopen jaren hebben goed gerendeerd ... Nu worden de nieuwkomers na enkele oefenwedstrijden en 1 bekermatch met de grond gelijk gemaakt. Ik heb niks tegen kritiek (WEL tegen de soms persoonlijke aanvallen naar personen toe die niks met voetbal te maken hebben) en ik begrijp ook de meeste van de reacties hoor (om eerlijk te zijn had ik het hier nog veeeel erger verwacht). Maar met zagen, kreften en op alles schieten lossen we de problemen niet op, integendeel ... Wij zijn nu eenmaal "slechts" supporters en op vlak van beslissingen nemen staan wij aan de zijlijn. En noem me naiëf of wat dan ook, maar ik blijf het vertrouwen houden in ons bestuur, de trainer en de spelers ... Hopelijk kunnen we na de match in Wetteren uit een heel ander, POSITIEF vaatje tappen ... Koen Groot gelijk Ajuin. Diegene die zegt dat zondag niet zo erg was zou beter zijn ogen opendoen, maar diegenen die nu al vinden dat ons seizoen om zeep is en dat we zullen moeten vechten tegen de degradatie, dat zijn waarschijnlijk weer die toffe optimistische Iendrachtsupporters die elke match staan te kreften op alles en nog wa tot als we een goal maken, dan zijn het de echte Die Hards. Goe bezig mannekes, dit is de spirit die ons ploegske nodig heeft om er zeker niet te komen. ![]() |
| 12 Aug 2008, 9:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Het bestuur zal na het mislopen van een pak geld omwille van de uitschakeling de spelers (en misschien de trainer) wel op hun plaats gezet hebben. Hopelijk zien we eerstdaags al beterschap en komen we alsnog goed aan de start van de competitie. Zoniet zal datzelfde bestuur wel maatregelen treffen gezien ze toch ambitieus zijn.
Het is een feit dat het zondag gewoon een schandelijke vertoning was van onze ploeg en dat hoeven we niet te pikken. Anderzijds is de competitie het hoofddoel en als ze het daarin wel goed doen is binnen 2maand iedereen deze uitschakeling vergeten. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 12 Aug 2008, 9:34 |
|
|
forumlegende
Als ik dit hier allemaal lees heb ik toch ook eens zin om te reageren :
Velen zagen op de trainer en vooral op zijn manier van coachen: iedere trainer heeft zijn persoonlijke touch en deze typerende "touch" bij Limpens is inderdaad een rustige houding tijdens de wedstrijd. Ik begrijp niet dat zoveel mensen hierop zitten te zagen. Als je zelf als voetballer enige ervaring hebt op het veld en als ploeg loopt het voor geen meter, dan haalt een schreeuwende coach aan de zijlijn helemaal niets uit hoor, integendeel. Wat de trainer wel kan doen is aan de rust ingrijpen. En wie kent de spelers beter dan de trainer?? Het zou absurd zijn om de trainer aan de deur te zetten na één misstap. Echter, er zijn hier enkele forummers -waaronder ikzelf- die al ver voor aanvang van dit seizoen schreeuwden om offensieve versterking. Velen van ons werden door anderen weggehoond onder het foefje dat we geen geld hebben. Als ik me niet vergis dan hebben wij het grootste budget van de derde klasse dus ik begrijp deze heisa dan ook niet. Als je met Troch en Verheyden de creatiefste spelers mét scorend vermogen laat gaan en je vervangt hen niet meteen door offensief ingestelde spelers, dan vraag je om problemen. Een tip aan het bestuur : ga shoppen bij ploegen uit de reeks. Het (zwart) geld speelt misschien een grote rol bij de kleinere clubs maar elke speler met een beetje ambitie moet toch zwichten om voor ons te mogen spelen? ? |
| 12 Aug 2008, 11:10 |
|
|
Scholier
AlostanA schreef: Jawadde jongens, als ik sommige meningen hier lees, ik zou als bestuurslid mijn biezen pakken. Dan zijt ge van hetzelfde genre als Wim De Coninck. Die pakt ook altijd zijn biezen als er kritiek is. Hoge bomen vangen veel wind. Als je dat niet aankan moet je nooit een bestuursfunctie aanpakken. |
| 12 Aug 2008, 11:11 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
ik heb de posts na de match tegen KVSK United nog eens gelezen... amai er zijn er hier wel een paar die van de grootste euforie naar de grootste depressie (c.q. kritiek) evolueren
ik vind niet dat we een kampioenenploeg hebben, en vond dat ook niet vorig jaar. Daarvoor is de verdediging veel te laks en waren we in de aanval te veel afhankelijk van Arnold en Troch. Maar om nu te stellen dat we een zwart seizoen gaan beleven pfff Wat het budget betreft : gelukkig hebben we het grootste budget in derde, dan kunnen we die klootzak zijn geld (Garre dus) terugbetalen. Limpens' houding tijdens de match doet er helemaal niet toe. Het is voor de match en tijdens de rust dat het telt. Maar daar moet ik zeggen, dat ik ook niet (meer) overtuigd ben... En als het niet meer draait, dan moet het bestuur ook maar hun conclusies trekken... Remember Ceulemans? Heb hem een keer van de bank zien komen, toen Van Ankeren de 3-1 tegen Anderlecht scoorde (om te applaudisseren ) De eerste 4 jaar was het een supertrainer omdat hij zo rustig was, het laatste jaar was hij zogezegd te rustig en te laks. Allemaal dikke zever.En tenslotte : ik ken Koen niet persoonlijk, maar als hij al 19 jaar als vrijwilliger voor EA werkt, vind ik het echt laag-bij-de-gronds en schandalig dat men hem een bazenp**per noemt. Misschien zou men deze mensen best van het forum verbannen. (en dat ze zelf eens als vrijwilliger bij EA gaan werken, dan kunnen ze daar direkt hun kritiek aan de juiste personen overmaken ook). Grüße _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 12 Aug 2008, 11:22 |
|
| Pagina 15 van 21 |
[ 303 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 21 Volgende |