|
|
| Pagina 50 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: Champions League
Waarom ook niet?!
Ik denk dat Liverpool hen zeker zal onderschatten, ze gaan er ook van uit dat ze niet gaan doorgaan, met zulke ingesteldheid hebben ze niets te verliezen. Een beetje zoals wij tegen STVV. Behalve dan dat Liverpool wel een goeie ploeg heeft ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 13 Aug 2008, 17:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
het is natuurlijk de heenmatch nu, dus liverpool zal thuis wel de puntjes op de i zetten.
Maar ik ga toch nu al voor een 0-2. |
| 13 Aug 2008, 17:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Straks na de rust een walk-over van Liverpool...
|
| 13 Aug 2008, 21:53 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
ze zijn redelijk bezig
Liverpool stelt mij tot nu toe teleur vrees wel voor 2 de helft |
| 13 Aug 2008, 21:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Man wat een hoop kansen laten liggen, op zo een momenten vraag ik me toch af wat een Jovanovic had kunnen bijbrengen.
|
| 13 Aug 2008, 22:59 |
|
|
Vaste Waarde
Na het belachelijke optreden van de nekken op het europese toneel, dan toch een hartverwarmende prestatie van Standard. Jammer van de gemiste kansen. Op Anfield Road zullen we een ander Liverpool zien vrees ik..
_________________ Broer van ja |
| 13 Aug 2008, 23:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
0-0 knap resultaat al zat er eigenlijk zelfs meer in.
die bal was volgens mij toch wel net over de lijn, en die penalty jongens.... hoe slecht kan je hem trappen. Ik denk wel dat indien ze 1-0 of 2-0 hadden gemaakt het in de 2de helft wel 1-1 of 2-2 zou geworden zijn dus in dat opzicht is het misschien beter dat ze niet scoorden. Maar er zal ergens wel een wrang gevoel zijn bij Standard na dat fantastisch openingskwartier. Die mannen speelden tenminste met eergevoel en daar zat tenminste VUUR in ! diene Dalmat jongens _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Aug 2008, 23:04 |
|
|
Junior
Bram schreef: 0-0 knap resultaat al zat er eigenlijk zelfs meer in. die bal was volgens mij toch wel net over de lijn, en die penalty jongens.... hoe slecht kan je hem trappen. Ik denk wel dat indien ze 1-0 of 2-0 hadden gemaakt het in de 2de helft wel 1-1 of 2-2 zou geworden zijn dus in dat opzicht is het misschien beter dat ze niet scoorden. Maar er zal ergens wel een wrang gevoel zijn bij Standard na dat fantastisch openingskwartier. Die mannen speelden tenminste met eergevoel en daar zat tenminste VUUR in ! diene Dalmat jongens Dat heb ik ook al zitten denken. 0-0 thuis is niet slecht. Op Anfield scoren moet kunnen (kansjes op corners en vrije trappen komen er toch) |
| 13 Aug 2008, 23:06 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: 0-0 knap resultaat al zat er eigenlijk zelfs meer in. die bal was volgens mij toch wel net over de lijn, en die penalty jongens.... hoe slecht kan je hem trappen. Ik denk wel dat indien ze 1-0 of 2-0 hadden gemaakt het in de 2de helft wel 1-1 of 2-2 zou geworden zijn dus in dat opzicht is het misschien beter dat ze niet scoorden. Maar er zal ergens wel een wrang gevoel zijn bij Standard na dat fantastisch openingskwartier. Die mannen speelden tenminste met eergevoel en daar zat tenminste VUUR in ! diene Dalmat jongens Ongelofelijk he, wat zat die bij Bergen te doen.... _________________ Broer van ja Laatst gewijzigd door Stef DV op 13 Aug 2008, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Aug 2008, 23:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ze kunnen ginder gewoon voluit hun kans nog gaan... dat is al een prestatie op zich.
En in voetbal weet je inderdaad nooit... als ik Liverpool bij momenten bezig zag leken er nu al tekenen van frustratie naar boven te komen. Als ze het in Liverpool dus wat leep spelen en zelf (dus ook Fellaini) het hoofd wat koel houden weet je maar nooit. _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Aug 2008, 23:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Zoals ik had verwacht is Standard niet belachelijk gemaakt (wat sommigen hier beweerden). Een ploeg met talent, maar vooral automatismen en wilskracht. Daarbij nog is dat fantastische publiek en dan kan zet je een goed resultaat neer tegen één van de beste ploegen van de wereld. Spijtig dat Jovanovic niet naast Mbokani stond.
Mascherano zal er zeker nog altijd niet bijzijn in de terugwedstrijd ? Liverpool hun backs vind ik geen wereldniveau, en die Keane is dat zeker niet.. Hopen op een (vroeg) doelpunt en dan 90 minuten hun kop ervoor leggen. Die van Standard zullen hun dubbel en dik plooien daar, hopelijk gaan ze niet te nijg onder de indruk zijn van de sfeer, stadion,... Die van RSCA mogen in ieder geval de komende jaren zwijgen over competitiehervormingen, BeNe liga's en andere zever. Met zo'n budget zo'n kloteploeg bijeenkrijgen, ronduit triestig. BATE won trouwens in Sofia, dat zijn zowaar nog grotere klungels |
| 14 Aug 2008, 4:31 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
nieven ajoin schreef: Na het belachelijke optreden van de nekken op het europese toneel, dan toch een hartverwarmende prestatie van Standard. Jammer van de gemiste kansen. Op Anfield Road zullen we een ander Liverpool zien vrees ik.. Gij zit denk ik met een complex ze makker Ooit een Anderlecht speler met u lief gaan lopen? Of Deschacht/Goor met uwen beste kameraad? _________________
|
| 14 Aug 2008, 8:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
nieven ajoin schreef: Na het belachelijke optreden van de nekken op het europese toneel, dan toch een hartverwarmende prestatie van Standard. Jammer van de gemiste kansen. Op Anfield Road zullen we een ander Liverpool zien vrees ik.. Die nekken zijn zo klein als mijn pink als ze slecht spelen. Het publiek van Aalst is kritisch, maar in Anderlecht worden ze na 2 foute passes al uitgefloten. Een ploeg die de laatste jaren succes gehad heeft, krijgt vlug de stempel van dikkenekken. Ik spreek mij nie uit over de hogere klassen die daar seats hebben, maar geloof me vrij dat het een aangename en familiale sfeer is in de tribunes. Wil u gerust nekeer meepakken :-) Heb het ook al eens gepost dat de "kleinere ploegen" in 3e en 4e evengoed hun mening zullen hebben over Aalst. Wij zullen waarschijnlijk ook dikkenekken zijn, maar jij weet ook dat dit nie waar is he ![]() |
| 14 Aug 2008, 8:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Gisteren een zeer sterk Standard gezien, met heel veel gedrevenheid, Dalmat en Witsel waren voor mij wel de uitschieters. Al mag eigenlijk wel iedereen positief vernoemd worden.
Ik acht ze niet kansloos binnen veertien dagen. Der druk ligt bij Liverpool en als het niet lukt is er voor Standard nog de UEFA cup (waarin ze kunnen verassen). Als ze zo gaan blijven spelen tijdens de competitie dan is dit toch wel met voorsprong titelkandidaat nummer 1 voor mij. Proficiat Standard, het is een plezier om jullie bezig te zien. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 14 Aug 2008, 9:01 |
|
|
Vaste Waarde
Sven KSK Opwijk schreef: nieven ajoin schreef: Na het belachelijke optreden van de nekken op het europese toneel, dan toch een hartverwarmende prestatie van Standard. Jammer van de gemiste kansen. Op Anfield Road zullen we een ander Liverpool zien vrees ik.. Gij zit denk ik met een complex ze makker Ooit een Anderlecht speler met u lief gaan lopen? Of Deschacht/Goor met uwen beste kameraad? ![]() _________________ Broer van ja |
| 14 Aug 2008, 9:23 |
|
| Pagina 50 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 161 Volgende |